cum se curata rezervorul de combustibil?, sfat???
![]() ![]() ![]() |
cum se curata rezervorul de combustibil?, sfat???
cristian92 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 12 July 12 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault ,Ford
Megan2 bicorp /Mondeo Limusin
2003/2001
- ph 57 Mad/ph 12 Guk
|
|||
sk0rpion |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
Daca nu ai probleme nu te sfatuiesc sa te bagi la asa ceva, conductele alea nu le poti curata cum trebuie, trebuiesc schimbate intra in ele pilitura , iar rezervorul cu apa si nisip, iar pentru pompa si injectoare iti recomand sa te duci la o reprezentata, o sa iti bage turul si returul de la pompa intr-un borcanas cu o solutie, merge pe solutia aia pana se consuma, si tot ce vine pe retur ramane intr-un filtru.
|
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
cristian92 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 12 July 12 From: Bucuresti ![]() |
tocmai aia este problema colegu,am fost la reprezentanta am facut schimbul de ulei si mi-a sugerta un angajat sa facem o curatare de injectoare ca a pus testarul si a zis ca am presiune cam mica ,si a scos returul nu stiu ce a facut el si a mers masina vre'o 30 de minute a consumat solutia ,toate bune. Dar.... surpriza ,dupa 2 saptamani de la operatiune ,masina nu mai porneste ,mi s-au dus 3 injectoare,problema: multa multa pilitura,ori a fost de la solutia aia ori nu stiu ce sa zic, ACUM vreau sa imi curat rezervorul,conductele,pompa si sa pun duze noi si eventual niste magneti in rezervor ....si nu vreau sa ma coste o avere....Ma poate ajuta cineva?
|
--------------------
Renault ,Ford
Megan2 bicorp /Mondeo Limusin
2003/2001
- ph 57 Mad/ph 12 Guk
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.336 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Degeaba cureti rezervorul, conductele si schimbi injectoarele daca nu schimbi pompa de injectie ca aia produce span ..... tu vrei sa tratezi efectul dar nu si cauza ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
espacern |
![]()
Post
#5
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca s-a constatat prezenta de particule metalice in combustibil.....e grav.
Trebuie sa incepi cu sursa adica pompa si doar o curatare nu ajuta. Trebuie reparata sau schimbata cu alta noua pompa. Apoi urmeaza repararea injectoarelor si curatarea sistemului de stocare/transport. La un service autorizat Delphi gasesti toate informatiile necesare. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
Fai o purjare la filtru si vezi ce gasesti, daca ai pilitura pe instalatie cu siguranta o sa gasesti si in filtru, e posibilitatea sa nu iti faca pompa destula presiune , cel putin scapi mai ieftin decat cu pilitura, desi daca zici ca ti-a dus 3 injectoare....
|
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
nonic |
![]()
Post
#7
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Daca ai particule metalice (pilitura) in combustibil trebuie sa schimbi pompa de injectie, schimbi sau repari injectoarele, cureti rezervorul si inlocuiesti conductele si filtrul de motorina.
Iti recomand un centru delphi daca nu vrei sa dai niste bani degeaba. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
cristian92 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 12 July 12 From: Bucuresti ![]() |
de asta imi este teama..... de costurile care vor urma,as vrea macar sa fac eu unele uperatiuni macar curatarea rezervorului in alta parte ,stie cineva unde as putea sa fac asta mai ieftin?
|
--------------------
Renault ,Ford
Megan2 bicorp /Mondeo Limusin
2003/2001
- ph 57 Mad/ph 12 Guk
|
|
espacern |
![]()
Post
#9
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La service Delphi nu este scump fata de reprezentanta.
Orice service serios care-ti reface injectoarele/pompa o sa curete si rezervorul...obligatoriu. Daca vrei sa o faci tu mai ieftin poti sa o faci in fata/spatele blocului dar in situatia ta nu te ajuta ca ai rezervorul curat si pompa care genereaza pilitura in continuare. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
kelyoss |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
io nu inteleg cum un inginer de le un service autorizat sau reprezentanta cu atatea cursuri si scoala nu verifica filtrul prima data !
cum trece spanul din rezervor spre pompa daca ai filtru ? |
--------------------
Renault
Megane II
2004
- B 69 AKY "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
cj98czh |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.336 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai este simplu .... spanul este produs de pompa si bagat in injectoare ... o parte este bagat in capul pistoanelor iar o parte ajunge in rezervor pe returul injectoarelor .... in toata aceasta schema ... filtrul cam este scos din ecuatie ..... toata "smecheria" intamplandu-se dupa filtrul de motorina....
Acum ai priceput? |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
kelyoss |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
asta am incercat sa subliniez si eu ! de ce sa speli rezervorul si conductele ?
spanul se face din pompa si ajunge in rezervor pe retur (o mica parte) apoi ramane in FILTRU pentru ce sa speli rezervorul ? ca sa traiasca si ei ? sa mance si gura lor ceva ? daca gaseste fraierul asta e ! |
--------------------
Renault
Megane II
2004
- B 69 AKY "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
cj98czh |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.336 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pentru ca pilitura aia este foarte fina si trece chiar si de filtru de aia ... eu zic sa nu mai dai sfaturi din astea ...
![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
kelyoss |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
daca trece de hartia de filtru sita din injectoare e BULEVARD
![]() <span class='edit'>30 Jan 2013, 00:04:</span> la service filaret un nene inginer incerca sa ma convinga ca la logan (pornea mai greu iarna -15 grade ) trebuie sa schimb 4 buji (diesel) am intrebat daca este v8 sau v 12 si incepuse: cu acu e altfel motorul nu mai e ca inainte nu mai are nevoie de bujii replica : de ce sa le schimb daca tot nu are nevoie de ele ? nu ma deranjeaza banii in buzunar ! ![]() a plecat fara replica daca o ingiteam le schimbau asta acum 2 ani de atunci nu am schimbat nici o bujie a fost de la spanul din pompa delphi ! asa ca stiu ce zic sau poate esti inginer ! No offense ! This post has been edited by kelyoss: 29 Jan 2013, 23:05 |
--------------------
Renault
Megane II
2004
- B 69 AKY "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
sk0rpion |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
conductele trebuiesc schimbate nu curate, nu ai cum sa le cureti cum trebuie, iar rezervorul se curata sa nu ajunga iar span in instalatie din el (dupa ce se schimba/curata pompa, injectoarele...), iar la buji daca ai arse schimbale, chiar daca iti porneste si la -5 fara nicio bujie (invarte mai mult) numai chinui electromotoru, bateria. O purjare din cand in cand la diesel e bine venita, mai elimini din mizerie si pilitura, dar si trece de el.
|
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
kelyoss |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
"iar la buji daca ai arse schimbale, chiar daca iti porneste si la -5 fara nicio bujie (invarte mai mult) numai chinui electromotoru, bateria"
nu cred ca ai inteles ! nenea ma pune sa cumpar 4 bujii ca de aia porneste greu ! si cand colo nu trecea motorina de span ! ai incercat sa pornesti un diesel vara fara 2 bujii ? dar 3 sau 4 la motor in 4 cilindri ! la automat fara sa il tractezi ! iarna fara 1bujie nu ai decat sa injuri sau sa iei un taxi asa ca sfaturile de la "meseriasi " nu sunt toate bune mai baga si ei sa fie mult sa ia banu ! ![]() This post has been edited by kelyoss: 29 Jan 2013, 23:58 |
--------------------
Renault
Megane II
2004
- B 69 AKY "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
cristian92 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 12 July 12 From: Bucuresti ![]() |
s-a cam deviat subiectul, @ colegul care a spus sa schimb conductele : pai daca fac atatea investitii unde mai ajung? fac dintro masina de 3 mii o duc la 5 mii ? nu se emrita astfel de investitii ,masina e un fier,azi bag 2 mii de ruro in ea si maine o gasesc "scrum" , eu unu nu as face asemenea investitii,asta am si subliniat,vreau sa curat rezervorul,sai bag un magnet,sa curat instalatia cat de cat,sa rectific pompa,si sa schimb duzele,atata tot! nu vrea sa bag in masina zeci de milioane.Daca stie cineva cum as putea face operatia de curatare rog a posta! multumesc
|
--------------------
Renault ,Ford
Megan2 bicorp /Mondeo Limusin
2003/2001
- ph 57 Mad/ph 12 Guk
|
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(kelyoss @ 30 Jan 2013, 00:58) ai incercat sa pornesti un diesel vara fara 2 bujii ? dar 3 sau 4 la motor in 4 cilindri ! la automat fara sa il tractezi ! iarna fara 1bujie nu ai decat sa injuri sau sa iei un taxi asa ca sfaturile de la "meseriasi " nu sunt toate bune mai baga si ei sa fie mult sa ia banu ! ![]() Te inseli, iarna fara o bujie porneste excelent, poate merge la automat 2 secunde in plus. Porneste si in 2, n'ai de ce sa injuri si nici sa iei taxi. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
espacern |
![]()
Post
#19
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(cristian92 @ 30 Jan 2013, 10:10) Daca stie cineva cum as putea face operatia de curatare rog a posta! multumesc Sunt 2 variante cu/fara demontare de pe masina a rezervorului. La demontarea de pe masina se curata mai bine....evident. La varianta de curatare pe masina se demonteaza"piulita"mare de plastic de sus cu cheia speciala,se scoate ansmblul plutitor,se goleste rezervorul de combustibil,se introduce apa calda cu detergent pentru hidrocarburi si la final se extrage cu ajutorul unui aspirator de lichide. Dupa uscare completa se monteaza totul la loc...si gata. Acum ca stii mai multe te apuci de treaba? @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Alt_radu |
![]()
Post
#20
|
![]() Băgător de seamă ... Group: Members Posts: 261 Joined: 15 May 11 From: Bucuresti ![]() |
@Cristian:
Afacerea te va costa cam asa: 4 inj de reconditionat: minim 300 lei x 4 Reparat Pompa: minim 600 lei Filtru motorina: 130 lei conducte (parca): 300 lei Manopera poate scapi usor. pret minim interventie: aproximativ 2000 lei Asta daca nu trebuie demontata pompa de pe motor, atunci mai adaugand: kit distributie: ~300 lei manopera distributie: ~ 300 lei Daca faci o treaba mai bine fa-o bine ... daca repari doar pompa + injectoare fara o curatare a intregului sistem de alimentare cu combustibil o sa iti mai crape injectoarele de cateva ori ... magnetul pe care il bagi in rezervor e aproape inutil ... daca iti va produce span (din nou) oricum injectoarele vor fi compromise ...). |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5dCi
2005
- B-XXX-JIE Faceti motorina cat vreti ca eu tot de 50 Ron alimentez.
|
|
cristian92 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 12 July 12 From: Bucuresti ![]() |
asta voroiam sa aud ,multumesc radu si espacern, acum o sa m aapuc de treaba o sa incep cu curatarea sistemului de alimentare,rezervor si sa vad ce presupune pompa, apoi o sa repar injectoarele le fac pe rand..momentan am alta masina,va multumesc pentru sfaturi ,o sa revin cu detalii, apropo de bujii ,bujiile ajuta pornirea atata tot, nu este ca la dacie sa merga in 2 bujii etc,aici totul este din sitemul de injectie
|
--------------------
Renault ,Ford
Megan2 bicorp /Mondeo Limusin
2003/2001
- ph 57 Mad/ph 12 Guk
|
|
danzel |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 7 May 09 From: Bucuresti ![]() |
Intreb si eu...
Exista vreun loc pe traseul de la pompa de inalta presiune catre injectoare unde se poate plasa un magnet care sa "colecteze" pilitura fara sa obtureze traseul motorinei catre injectoare? Nu am desfacut acel distribuitor de unde pleaca cele 4 conducte catre injectoare. Ar fi acolo suficient loc pentru colectarea spanului (pentru o vreme si vandut apoi la REMAT ![]() Stiu ca presiunea este foarte mare in conductele catre injectoare, dar debitul NU ! Magnetul in rezervor , probabil ca e e inutil pentru protectia injectoarelor, pentru ca apare tarziu in ecuatie...pilitura trece DEJA din pompa prin injectoare, pana sa ajunga pe retur . Daca e o solutie incercata de cineva...macar sa stim ! Am googalit inainte sa intreb. This post has been edited by danzel: 7 May 2014, 18:39 |
--------------------
RENAULT
MEGANE II 1.5dci 82cp
2003 sedane
|
|
espacern |
![]()
Post
#23
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
"Spanul"contine si particule metalice nonadezive la magnet....de alea ce ai gugalit?
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
danzel |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 7 May 09 From: Bucuresti ![]() |
"Spanul " contine si particule metalice nonadezive...
Sunt de acord cu asta, dar e important ce e preponderent in acel span. Daca 90% din "span" se poate retine cu un magnet , chiar nu merita efortul ? |
--------------------
RENAULT
MEGANE II 1.5dci 82cp
2003 sedane
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 18:09 |