Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu urca mai mult de 110 km/h, Clio 2, 1.5 dci, 48 kw

swimm3r
post 8 Jan 2013, 08:33
Post #1


Nobody


Group: Members
Posts: 35
Joined: 22 June 09
From: Arad




Salut,

de curand am fost cu masina la service pentru ca scotea mult fum cand era motorul rece. cei de la service au schimbat EGR-ul.

problema este ca acum masina nu mai trage, nu urca mai mult de 110... dar nici nu mai scoate fum smile.gif

pe loc, se tureaza bine, turbo lucreaza, dar in sarcina pierde din putere

ce parere aveti? sa se fi crapat vre-un furtun de la turbo si sa scape aer la presiune mare?? cei de la service au spus ca pe "diagnoza" nu apare nici un cod de eroare blink.gif

codul motor este k9k-700, 48 kw

va multumesc!





--------------------
Renault Mégane III Ph.3 Estate Limited, 1.5 dCi FAP 81 kW, 2016 - AR xx yyy
Renault Clio II, 1.5 dCi 48 kW, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 8 Jan 2013, 18:29
Post #2


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Pai cei de la service au spus ca nu le apare niciun cod de eroare, dar nu si-au dat cu parerea de la ce ar fi ?
Au zis " nu da niciun cod de eroare, in rest o zi buna si La multi ani" ???
Adica e ca si cand te duci la dentist pt. ca te doare o masea, iar ala zice " mda, aveti o carie, in rest numai bine si sa traiti".....
Nu ti-au oferit si o posbibila rezolvare, n-au dat niciun diagnostic macar?

Pana sa schimbi EGR-ul, iti tragea bine?
Nu conteaza ca scotea fum, dar de tras iti tragea ok?

This post has been edited by vallixx: 8 Jan 2013, 18:30


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 8 Jan 2013, 18:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




eu pateam chestia asta cand mi-a iesit un mic furtun care se afla aproape de teava care intra in turbina. La relanti masina mergea bine si cand in mers ma rugam de ea sa ajung la 60:).

Ca sa iti explic unde sa te uiti, poate ai noroc sa fie doar iesit si nu ceva mai grav, cum te uiti la motor din fata ,e in partea dreapta in spate,cam pe unde se termina capacul de la motor.Nu ai cum sa l ratezi daca te uiti atent.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 8 Jan 2013, 19:15
Post #4


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Din cate vad, la el nu urca peste 110. Cu furtun crapat sau iesit nu cred ca reusea sa atinga nici suta.
Ar fi patit ca tine, se ruga de ea si pentru un 60-70.

Desi nu trebuie exclus nimic, eu as da vina pe EGR-ul ala "schimbat".....

This post has been edited by vallixx: 8 Jan 2013, 19:16


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 8 Jan 2013, 20:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Omu a intrebat, eu i-am zis o posibila cauza. Chestia este ca acest furtun de care vobesc nu e mare, are diametru cam cat un creion, dar uite ca mie mi-a facut-o atunci.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
swimm3r
post 9 Jan 2013, 20:09
Post #6


Nobody


Group: Members
Posts: 35
Joined: 22 June 09
From: Arad




inainte sa o duc la "doctor" masina tragea foarte bine... o calcai, statea un pic pe ganduri, si apoi te baga in scaun... singuru lucru, scotea fum (nu excesiv, dar enervant) dar era "plina de viata"...

mecanicul nu mi-a dat nici un diagnostic, a zis ca turbo lucreaza, erori nu sunt (tot cu asta ma bate la cap, ca nu are erori) si ca imi bate un injector

am sa merg in weekend sa dea furtunu jos, si sa caut pe la shrot (in caz ca se vede ca e copt, sau ceva...)

am mai mers un pic cu ea, pot sa zic ca are un pic de sprint pana pe la 70, dar cand ii dai a 4-a si o calci, urca foarte greu.... apoi a 5-a... si acolo sta, la 110-120 maxim

eu zic ca masina ar trebui sa mearga si cu EGR defect, si in cel mai rau caz sa afume... iar si cu injectorul "batand" ar trebui sa zburde... ca doar si inainte sa schimbe EGR-ul "batea" wacko.gif

de la turbo se aude un fluierat suspect, de aceea voi merge la el si il rog sa dea jos toate furtunele adiacente turboului, si sa le verific. eu sper sa fie doar un furtun

numa bine!

drumuri bune, si multa sanatate! sofer1.gif

P.S. alexme24, furtunu de care zici tu, cu diametru cat un creion, nu are un senzor in capat? (senzor presiune aer galerie admisie?)

This post has been edited by swimm3r: 9 Jan 2013, 20:13


--------------------
Renault Mégane III Ph.3 Estate Limited, 1.5 dCi FAP 81 kW, 2016 - AR xx yyy
Renault Clio II, 1.5 dCi 48 kW, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 9 Jan 2013, 20:28
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Sincer nu cred, pentru ca inaitn sa vad acel furtun iesit, am facut o diagnoza si nu a dat nicio eroare. Banuiesc ca daca era de la vreun senzor ceva aparea pe laptop.
Ia zi-mi cumva, atunci cand o calci in mers, se aude asa un suierat puternic, ca si cum ar trece o masina din aceea micuta care spala strada cu maturile pe jos? [nu am gasit un exemplu mai bun, ma scuzi]


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
swimm3r
post 9 Jan 2013, 20:42
Post #8


Nobody


Group: Members
Posts: 35
Joined: 22 June 09
From: Arad




se aude un fluierat de turbina, ca la motoru' de la avion smile.gif
mecanicu a zis ca asa trebuie sa se auda turbina, dar eu nu-l cred. inainte sa merg la mecanic, nu fluiera in halu'asta, era un sunet in surdina, ca sa zic

nu ma mai baga in scaun, cred ca stii sentimentu ala cand o calci are o zvacnire de "super masina"... mno, zvacnirea aia nu o mai are... numa turbo sau ceva adiacent lui poate fi

voi schimba si filtru de motorina, doar de dragu artei, ca are numa 16 mii...


--------------------
Renault Mégane III Ph.3 Estate Limited, 1.5 dCi FAP 81 kW, 2016 - AR xx yyy
Renault Clio II, 1.5 dCi 48 kW, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 9 Jan 2013, 21:14
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




ia verifica asta. Da capacul jos de pe motor. Si acum, te uiti cat de mult poti in spatele motorului, in spatiul acela dintre motor si habitaclu. Urmareste acolo ca este un furtun negru mare, care intre in turbina. E prins cu un colier. Vezi daca nu cumva ti s-a slabit colierul, sau poate ti s-a departat furtunul.Ca saiti fie mai usor poti sa demontezi carcasa filtrului de aer si nu ai cum sa l ratezi.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 9 Jan 2013, 21:57
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Daca ai acces la ddt poti vedea presiunea exercitata de turbosuflanta,daca lucreaza corect.


--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbardan
post 10 Jan 2013, 09:48
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 25 October 06




QUOTE(alexme24 @ 9 Jan 2013, 22:14)
ia verifica asta. Da capacul jos de pe motor. Si acum, te uiti cat de mult poti in spatele motorului, in spatiul acela dintre motor si habitaclu. Urmareste acolo ca este un furtun negru mare, care intre in turbina. E prins cu un colier. Vezi daca nu cumva ti s-a slabit colierul, sau poate ti s-a departat furtunul.Ca saiti fie mai usor poti sa demontezi carcasa filtrului de aer si nu ai cum sa l ratezi.
*



E o idee f. buna: eu am patiti sa-mi sara furtunul asta da ce e drept nu puteam sa merg cu mai mult de 60 km/ora. Dar cine stie, poate cand au umblat mecanicii pe acolo or mai fi atins cate ceva...


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kappy1112
post 10 Jan 2013, 10:05
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 27 November 09




si eu dupa ce am curatat EGR-ul am avut aceleasi simptome. problema era de la furtunul ce iese din turbo si intra in EGR, el avand la capete niste "garnituri" la interiorul furtunului. una din acele garnituri a apucat stramb si pe acolo scapa presiune. fa-i totusi un test in sarcina cu ddt sau clip si daca ai presiunea mica e posibil sa fie de acolo. bafta!


--------------------
Renault Clio II 1.5 dci 65 hp 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
swimm3r
post 13 Jan 2013, 09:33
Post #13


Nobody


Group: Members
Posts: 35
Joined: 22 June 09
From: Arad




am revenit cu noutati. am fost ieri la mecanic, si "garnitura" de la furtun (cel de care a spus si kappy1112) a fost rupta sad.gif am gasit la shrot un furtun complet, cu garnituri si senzori, si l-am pus pe ala, cu senzori cu tot.

am iesit cu masina in proba, si merge mult mai bine.

va multumesc tuturor pentru ajutor.

multa sanatate si drumuri bune!


--------------------
Renault Mégane III Ph.3 Estate Limited, 1.5 dCi FAP 81 kW, 2016 - AR xx yyy
Renault Clio II, 1.5 dCi 48 kW, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 09:15
Dacia