euro 3 sau 4, identificare norma poluare
![]() ![]() ![]() |
euro 3 sau 4, identificare norma poluare
vlad2615 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 September 12 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane estate
11 /2004/1.6 16v
|
|||
nicu_45 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 5 December 12 ![]() |
pai daca esti in romania scrie la numarul de omologare...daca nu esti,ar trebui sa aiba si altii asa ceva....in talonul masinii nr omolog...ultimele 2 caractere ...E4(daca e euro4)...ex AAREIIICI----E4...BAFTA....
|
--------------------
Renault Megane Sedan
2.2 1.6 16v
dec 2007
|
|
espacern |
![]()
Post
#3
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Este E3 pentru ca este fab.10/2004 pentru Grecia.......
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
Vezi ca pana la 1 ianuarie nu platesti taxa....dar mai e decat luni si cred ca nu e deschis la rar
|
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
vlad2615 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 September 12 ![]() |
multumesc frumos imi poti da mai multe detalii despre acest model?
This post has been edited by vlad2615: 29 Dec 2012, 00:08 |
--------------------
renault
megane estate
11 /2004/1.6 16v
|
|
Salinas |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 18 November 12 From: Bucuresti ![]() |
a mea este fabricatie 05/2004 si a fost omologata euro 4 de catre RAR
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Grandtour
1.6 16v Privilege 2004 cu GPL
|
|
dany75 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 18 November 12 ![]() |
Chiar baca guvernantii astia taxa si pentru masinile inmatriculate in Ro inainte de 1 ian. 2007 ?
|
--------------------
Renault
Megan
2007
- b 75 dny
|
|
piku_edy |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 20 January 13 ![]() |
buna, meganul meu e din 2005/7, 1.6 16v, 83 kw, tip motor K4m-T7 si este euro 3, este posibil asa ceva sau au gresit cei de la RAR? mi se pare ciudat ca un benzinar din 2005 sa fie numai euro 3. mai are cineva acest tip de motor?
|
--------------------
renault
megane 1.6 16v
privillege 2005
- cj72pcg
|
|
Avani |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Da, si eu am acelasi motor si confirm ca este E3.
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
piku_edy |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 20 January 13 ![]() |
ciudat, am cautat pe lista celor de la RAR cu masini euro 3 si tipul motorului meu nu apare pe acea lista
|
--------------------
renault
megane 1.6 16v
privillege 2005
- cj72pcg
|
|
ccoto |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Acum un an, am vrut sa-mi cumpar un al doilea kangoo, care sa fie dCi de 84 CP. Am gasit unul la Tulcea, arata bine, intretinut, fabricat in 2006. Pe vremea aia, aparuse nebunia cu taxa de prima inmatriculare pentru masinile inmatriculate in Romania inainte de 2007, legea intrase in vigoare parca din 13 ianuarie. Masina era din pacate Euro 3. Fusese fabricata pentru Romania si a fost cumparata din reprezentanta, de noua, de respectivul proprietar. Taxa pe care ar fi trebuit sa o platesc era enorma, aproape de 2000 euro, asa ca am renuntat. Ulterior, aplicarea acelei taxe a fost suspendata pana anul asata. Intre timp, la cateva zile, gasesc un kangoo identic, diferea doar culoarea, care fusese fabricat pentru Germania si adus din Germania in 2011 si inmatriculat. Surpriza, masina era Euro 4. Concluzia, dupa unele sapaturi facute de mine inclusiv la o reprezentanta: Euro 3 sau Euro 4 depinde de cum Renault omologheaza modelul respectiv in tara de destinatie. Faptul ca unii au Euro3 aici in Romania pe un anumit tip de masina nu inseamna neaparat ca asta este regula. Singurul document care poate stabili norma este documentul masinii, emis la prima inmatriculare. Faptul ca la RAR se mai fac modificari (dupa cum spun unii) nu vreau sa-l comentez pentru ca nu e o regula.
|
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Norma de depoluare este stabilita de fabricantul masinii in functie de tara de destinatie.
RAR-ul doar constata acest fapt si-l inscrie in documente. Ca o informatie....se fabrica si acum in 2013 modele cu Euro3 pentru anumite tari. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ccoto |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
QUOTE(espacern @ 30 Jan 2013, 20:04) Norma de depoluare este stabilita de fabricantul masinii in functie de tara de destinatie. RAR-ul doar constata acest fapt si-l inscrie in documente. Ca o informatie....se fabrica si acum in 2013 modele cu Euro3 pentru anumite tari. @+ Da, cam asta am spus si eu insa e curios de raspuns la urmatoarea intrebare: O masina adusa de undeva de afara, Euro 3, dar care ca model a fost omologata in Romania ca Euro 4, cum o va incadra RAR-ul in momentul in care va face CIV? E un caz ipotetic, probabilitatea sa existe asemenea situatie e redusa. Totusi... |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Incadrarea intr-o norma de depoluare este justificata de prezenta elementelor care fac posibil acest lucru.
Adica calculatorul de injectie/cablajul respectiv/injectia/design-ul camerei de ardere/catalizator/etc. Toate astea sunt bine identificate dupa seria VIN. Adica fiecare masina este UNICA...in felul ei si nu poti sa faci comparatii daca nu sunt identice(an/caroserie/cutie/motor/dotarii/etc). @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
piku_edy |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 20 January 13 ![]() |
espacern am vazut ca esti expert in "explicarea" de VIN-uri. imi spui te rog si mie dupa seria VIN: VF1LM0C0H33782408, multumesc anticipat
|
--------------------
renault
megane 1.6 16v
privillege 2005
- cj72pcg
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
In plus la ce ti-a zis espacern as mai adauga ca masina ta a fost inmatriculata prima data in Iulie 2005, asta nu iti garanteaza ca e si fabricata atunci. Ea poate sa fie fabricata si la inceputul lui 2004 spre exemplu...nu mai zic ca e importanta si tara pt care a fost facuta, cand in vest se trecuse deja la euro4, la noi si in alte tari din zona inca se livra inca euro3.
This post has been edited by papa_mulo: 31 Jan 2013, 10:25 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pe langa tara, conteaza si motorul, 1.4 16v, sau 2.0 erau euro 4 vandute noi in Romania, pe cabd 1.6 16v pe aceasi masina, euro 3.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
espacern |
![]()
Post
#18
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@piku_edy=Asta nu ai vazut-o?
@+ QUOTE(espacern @ 15 Mar 2012, 23:55) Nu pot sa mai ajut cu aceste informatii. Multumesc! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ccoto |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Off-topic
Studiu de caz: Am doua Kangoo. Care din ele are echipare pentru drumuri rele, dupa informatia de pe placutele ovale? Cel alb sau cel rosu? Espacern, chiar daca nu mai poti "citi" VIN-uri, presupun ca cunosti semnificatia codurilor de pe placuta ovala. Ghicesti? Asta apropo' de informatiile pe care le poate da VIN si ovala despre o masina Renault. Ca sa te parafrazez, Renault are multe mistere... Attached thumbnail(s) ovale.JPG ( Size: 44.33k ) Number of downloads: 2111 |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
ccoto |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Vad ca n-a pasionat pe nimeni subiectul, asa ca dau eu raspunsul. Conform particularitatilor tehnice date de placutele ovale, ambele masini sunt standard. In realitate, cel alb, facut pentru Romania, are pachet echipare pentru drumuri rele, motiv pentru care, la reprezentanta Renault din Constanta, de doua ori, piesele de schimb au fost returnate pentru ca nu se potriveau pe masina (amortizoare spate si cilindru Bosch frana spate). Abia dupa aceea, au actualizat in baza lor de date masina. Grupul de 4 litere din mijloc, pe randului de jos nu este ACGK. Corect era BCGK. Cum toate aceste particularitati, pe langa alte informatii, se regasesc si dupa codul VIN, morala este: Nu intotdeauna codul VIN/ovala descriu corect particularitatile tehnice ale masinii.
Ca sa nu existe dubii, masina o am de noua, nu a facut nimeni modificari la ea. Singurii responsabili de diferenta sunt cei de la Renault. Attached thumbnail(s) tehnice_ovala.JPG ( Size: 37.66k ) Number of downloads: 2128 |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Sincer, dupa placutele ovale m-am prins ca cea alba e pt Romania si cea rosie e pt Germania ... si atunci ghici care are PDG. Nu m-am bagat in seama pt ca era doar o deductie logica si pe tine te interesa o discutie concreta pe baza inscriptiilor din placuta care fac referire la suspensie.
Pot sa iti zic ca si eu am dat candva datele sedanului meu unui dealer reno ca sa imi faca o oferta pt schimb amortizoare ... cand am primit oferta pe mail, stupoare ... era facuta cu amortizoare normale(non-PDG). Am sunat si i-am zis, mi-a raspuns ca in conformitate cu datele masini ... astea sunt amortizoarele care trebuie(el lucra la modul mecanic, doar cu coduri, nestiind codurile alea ce tip de amortizor inseamna, dar eu studiasem problema inainte si stiam codurile atat pt PDG cat si non-PDG). Ii zic, esti nebun, alea sunt coduri de amortizoare normale, masina e luata din RO de noua in 2007 cand de ceva ani deja toate Renaulturile veneau pe PDG ... si se mai vede si optic ca e inalta ca naiba. N-a mai stiut ce sa imi zica, era incurcat si oricum avea in cap doar coduri, nu si ce reprezinta ele ... am lasat-o moarta si m-am ocupat singur de schimb pt ca oricum pretul lor era dublu fata de cat m-a costat pana la urma. Deci s-a mai intamplat si la altii...nu stiu unde e fractura de apar situatii de genul asta. O sa ma uit si eu la placuta mea de curiozitate sa vad daca am A sau B... This post has been edited by papa_mulo: 7 Feb 2013, 13:00 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
ccoto |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Exact, papa_mulo, asta era ideea, in ce masura informatiile de pe placuta ovala reflecta cu corectitudine dotarile existente pe masina, avand in vedere ca autocolantul, dupa parerea mea, e pus dupa ce masina a fost deja construita. In acelasi timp e interesant daca si informatiile din codul VIN, stocate in baza de date la Renault reflecta realitatea. Discutia a plecat insa de la Euro3 sau Euro4 si chiar daca e clar ca Renault omologa diferit ca si norma de poluare functie de tara de destinatie, e interesant de stiut de ce oare? Care ar putea fi justificarea ca acelasi model, in speta Kangoo 1.5 dci/84CP, fara FP, in Germania a fost omologat E4 iar in Romania E3. Normal ar fi fost sa o incadreze si in Romania ca E4, chiar daca la acel moment noi nu eram inca in UE. Voi gasiti vreo motivatie pentru asta?
Revenind la ovala, pentru ca am vazut ca unii forumisti au acces la baza de date Renault, sunt curios daca VIN-ul de la masina mea se "pupa" cu informatiile de pe ovala. Daca cineva poate sa decodeze VIN-ul il rog sa o faca: VF1KC0JCF28995179 Placuta ovala pentru acest VIN este in imaginea din post #19 Multumesc in avans! |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 18:53 |