Problema relanti, X
![]() ![]() ![]() |
Problema relanti, X
danydci |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
MPP este "responsabil"de reglajul turatiei la relantiu.
Dar daca piesa in sine este OK mai sunt si altele pe langa care fac ca sa varieze relantiul. Garniturile O-ring de la MPP sau chiar distanta electrozilor de la bujii...printre cele mai usoare defecte. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
danydci |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
Motorasul pas cu pas....este o piesa care are un capat rotund ?
|
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pe motoarele cu 16V MPP este ca in poza.
Pe el este un O-ring si pe corpul unde intra acesta se mai gaseste un alt O-ring. Verifica cele 2 garnituri si cu prilejul asta curata si corpul MPP-ului. @+ This post has been edited by espacern: 18 Dec 2012, 16:13 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
danydci |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
Aseara mecanicul mi a zis sa schimb mecanismul asta ca este tocit in cap acolo si ca nu calca cum trebuie? El este curat.....ca aseara mi a sters acolo si tot face!
18 Dec 2012, 16:59: Daca il cumpar , rezolv problema? This post has been edited by danydci: 18 Dec 2012, 16:59 |
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
danydci |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
Nu stie nimeni cum rezolv si eu problema?
|
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
espacern |
![]()
Post
#7
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cu un MPP cu cap metalic ca cel din foto de mai sus esti scutit de uzura capului.
Corpul in care intra MPP nu se uzeaza chiar asa usor ca este din ebonita mai dura. @+ This post has been edited by espacern: 18 Dec 2012, 19:16 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
danydci |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
Pai capul este metalic, si mi a aratat ca pe o parte era mai lucios si pe o parte nu, si a zis ca de ka el face asa....a curatat inauntru acolo si degeaba, am incercat sa scot fisele din bujii la toate tremura, ce sa i mai fac??
18 Dec 2012, 19:25: Masina are 120 mii This post has been edited by danydci: 18 Dec 2012, 19:25 |
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
danydci |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
Revin......am cumparat de pe targ unul la 50 de ron si lam montat, problema e cum pornesc motorul sta masina turata numai la 3000 4000 de ture si nu scade cum lam pus pe ala vechi porneste si tremura! Care e problema nu este buna de nimic piesa din targ?
23 Dec 2012, 21:57: Nimeni nu ma poate ajuta? This post has been edited by danydci: 23 Dec 2012, 21:57 |
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Probabil ca nu... Daca sta turata inseamna ca acel corp este mai inauntru si lasa prea mult aer sa intre... Deaceea nu e bine sa il misti cand il scoti la curatat...ar trebui pus la pozitia lui originala...
Eu nu am idee cum e ca la mine totul e electronic.. |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
BannedHost am vazut ca ai 1.2 16V ce mecanism are? nu are motoras MPP?
danydci: eu am montat un motoras care avea codul urmator scris pe el D5177 J3085. asta a costat 95 lei si s-a potrivit, dar atentie trebuie sa-si regleze cursa. si la mine se tura la 4000 rpm APOI oprit pornit, turat iar pornit oprit pana la urma a inceput sa se tureze singura de la 2000-3500, am plecat asa cu ea si in mers prin oras pana acasa a ajuns la 800 rpm relantiul. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
hellcat |
![]()
Post
#12
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(BannedHost @ 23 Dec 2012, 22:46) Ok, multumim. 24 Dec 2012, 10:37: QUOTE(danydci @ 23 Dec 2012, 19:36) Dupa secventa de sus ma asteptam sa citesc ca a facut explozie motorasul pas cu pas. ![]() This post has been edited by hellcat: 24 Dec 2012, 10:37 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
danydci |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
Ygi_17 si ce sa fac sa l montez si sa o pornesc sa o opresc sau cum?
|
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
era pe aici in forum o procedura de initializare a MPP.
Se pune contactul si se opreste iar se pune contactul si se opreste de 5-10 ori. cica motorasul isi regleaza cursa. pornesti motorul si o sa se tureze la 4000 mai accelerezi putin apoi lasi pedala libera vezi ce face MPP. Opresti motorul iar se tureaza iar accelerezi putin si vezi daca vrea sa scada turatia. poti sa te chinui asa de cateva ori pana la urma trebuie sa inceapa sa scada turatia. daca MPP e bun o sa vezi ca incepe sa se tureze singura de la 2000-3500, fa proba de mers prin oras pana ajunge la 800 rpm relantiul. la mers o sa vezi ca se bruscheza la schimbarea vitezelor daca pana la urma trebuie sa-si revina la normal. daca nu vrea de nicio culoare atunci cumpara alt MPP. Cel original VDO e cam 150-200 LEI. Eu am montat un motoras care avea codul D5177 J3085 scris pe el, acum 2 ani a costat 49 lei acum in 2012 a costat 95 lei |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
danydci |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
Unde sa l gasesc la 150 ron? Ca mi a cerut 250 ron pe vdo......si asta de pe masina nu nai face treaba deloc, imi tremura masina incontinuu....
|
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
MPP-ul respectiv poti sa-l verifici astfel: il tii in mina cu mufa bagata, si pui pe cineva sa puna si sa ia contactul. fara automat!!! cind pui si iei contactul, trebuie sa intre si sa iasa tija cu virful conic. daca face asa, atunci nu are nimic MPP-ul, iar problema o ai din bobina sau bujii.
PS: MPP se autoregleaza, practic e comandat de calculator, iar reglajul pt relanti il face calculatorul instant, in functie de temperatura motorului. nu trebuie sa alergi masina... si vezi ca cel vechi, al masinii, e cel mai bun. doar ca mai trebuie curatat la citiva ani. adica clatit bine in benzina sa intre benzina pe linga tija, suflat bine cu compresorul, citeva picaturi de lichid de frina tot pe linga tija, inauntru, si gata. spor la treaba! |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
150 LEI era la un magazin din Constanta. incearca alt motoras dupa codul D5177 J3085
|
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
@hellcat, de ce esti ironic ?
![]() @ygi, din cate am vazut eu cand am demontat corpul clapeta, o singura mufa are cu 4 pini parca, si totul e nituit acolo, nu ai ce desface, deaceea ziceam mai sus ca totul e electronic pe acolo (poate o fi renuntat la mpp) si hellcat mi-a multumit pentru prestatia oferita This post has been edited by BannedHost: 24 Dec 2012, 20:39 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
Alte marci au aceasta clapeta care se adapteaza cu softul marci. asta inseamna ca are ceva electronica capsulata acolo care inlocuieste MPP. Cred ca se va defecta mult mai greu. iar daca se defecteaza se curata se re-adapteaza cu softul la service Renault. probabil ca una noua costa ceva bani.
Cautand sa vad cine dintre producatorii auto mai foloseste MPP am gasit Daewo (Matiz, Cielo..) Dacia, Renault motoare 8V, Peugeot, Kia etc dar motoarele 1996-2000. Cred ca acum nu mai pune nimeni la motoarele 16V acest MPP. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cu ddt2000, pot monitoriza deschiderea clapetei de acceleratie si imi apare acolo cat la % este deschisa, iar pe masura ce apas pe acceleratie valoarea creste......
Fara pedela apasata sta undeva in jur de 14% iar cu pedala apasata maxim la 87% This post has been edited by BannedHost: 25 Dec 2012, 18:12 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 12:14 |