condus imposibil in curbe
![]() ![]() ![]() |
condus imposibil in curbe
mada_06 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 December 12 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna 2
09.01.2002
- by-024-ta
|
|||
mumus |
![]()
Post
#2
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
ai verificat arcurile? sa nu fie vreunul rupt ?
|
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
fazer |
![]()
Post
#3
|
![]() Rider and Driver! Group: Members Posts: 429 Joined: 1 November 09 From: TIMISOARA ![]() |
Masina o suferit vreun accident frontal cu deteriorarea lonjeroanelor,sau o fost lovita lateral...?E posibil sa fie deplasata caroseria sau convergenta rotilor inclusiv a puntii spate...pt a verifica daca rotile spate urmeaza rotile fata pe aceeasi linie poti face o verificare simpla si fara costuri...vezi cand mergi pe umezeala in oglinda retrovizoare cate urme de dungi lasate de roti se vad atunci cand tii volanul drept...normal ar fi sa se vada doar doua urme nu 3 sau chiar 4.(asta se intampla si la masinile mai grele,ti se parea ca masina merge ca si un caine,adica intr o parte
![]() |
--------------------
Renault Megane
III 1.5 dci 110 cp Grandtour
2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
- De ...TM.
|
|
mada_06 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 December 12 ![]() |
masina nu am cumparato de mult si am sa incerc sa vad lucrul cu urmele ramase sper sa fie doar unghiul de fuga...cand am schimbat cauciucurile nu lam facut ptr ca am spus ca poate nu este necesar...cat despre arc rupt nu stiu ce spun ptr ca nu am observat cand am schimbat cauciucurile..
![]() va multumesc ptr raspunsuri si mai astept pareri care sa ies cat mai ieftin cu costurile ca am ramas fara munca... |
--------------------
renault
laguna 2
09.01.2002
- by-024-ta
|
|
fazer |
![]()
Post
#5
|
![]() Rider and Driver! Group: Members Posts: 429 Joined: 1 November 09 From: TIMISOARA ![]() |
QUOTE(mada_06 @ 17 Dec 2012, 17:36) masina nu am cumparato de mult si am sa incerc sa vad lucrul cu urmele ramase sper sa fie doar unghiul de fuga...cand am schimbat cauciucurile nu lam facut ptr ca am spus ca poate nu este necesar...cat despre arc rupt nu stiu ce spun ptr ca nu am observat cand am schimbat cauciucurile.. ![]() va multumesc ptr raspunsuri si mai astept pareri care sa ies cat mai ieftin cu costurile ca am ramas fara munca... Omule cand schimbi cauciucurile nu e necesar sa faci unghiul de fuga(daca nu ai cumparat o de mult ,cel care o vandut o il cunosti?sti ceva de un istoric al masinii?intreaba l acum pe vechiul proprietar daca o avut ceva buba mare cu ea)...acum intreb...de ce ai schimbat cauciucurile(ai pus de iarma sau cele vechi erau uzate...atunci cum erau uzate?...interiorul sau exteriorul lor...daca da e clar convergenta rotilor e praf...asa ca...cauze...bielete de directie plus capeti de bara praf,daca o avut accident fata ,lonjeroane deplasate...si nu mai repet ce am scris mai sus...eu zic totusi sa incerci sa gesesti pe cineva abilitat sa ti povesteasca despre masina ce poate avea...daca ai fi din Timisoara te as ajuta cu placere!Numa bine!Acum asa un sfat pt viitor...nu mai cumpara masini daca nu te pricepi cat de cat...ia un prieten sau roaga pe cineva priceput sa ti vizualizeze si sa ti probeze masina pe care o vrei...asta asa sa nu arunci banii aiurea pe troaca altuia...sper sa nu fie cazul tau!!! This post has been edited by fazer: 17 Dec 2012, 19:04 |
--------------------
Renault Megane
III 1.5 dci 110 cp Grandtour
2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
- De ...TM.
|
|
mada_06 |
![]() ![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 December 12 ![]() |
il cunosc pe propietarul masinii si nu a avut niciun accident...cand am luato acum 8luni nu era asa mergea foarte bn nu am avut problema asta..."cam de o luna incoace a inceput sa se manifeste asa.."
cauciucurile le-am schimbat ptr ca erau terminate si nu am pus de iarna ptr ca aici in italia nu prea ingheata am pus tot de vara.. -singura scapare este sa o duc la reprezentanta la renault sa ii fac o inspectie totala sa vad cam ce ar iesi la suprafata... va multumesc foarte mult de pareri si o sa va tin la curent cu dupa ce o voi duce la facut ![]() |
--------------------
renault
laguna 2
09.01.2002
- by-024-ta
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
acelasi lucru il patesc si eu in curbe mai stranse de exemplu in giratoriu mai ales atunci cand e ud sau iarna, imi fuge de spate
|
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
MuciX |
![]()
Post
#8
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Amortizoare, cel mai probabil. "Fuge" si la gropi?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
hai sa zicem denivelari....la gropi nu am incercat
|
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
mumus |
![]()
Post
#10
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
cu aceeasi viteza cu care intru si cu loganul ,focus sau de ex megane ul care imi pare ca avea stabilitate mult mai buna. toate la fel ...break
|
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
gruita2005 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de la Baia Mare Group: Members Posts: 1.220 Joined: 22 February 08 From: Baia Mare ![]() |
Laguna este o masina foarte stabila in curbe fata de altele. Din experienta mea va spun ca atunci cand fuge spatele in curbe in majoritatea cazurilor suspensia este de vina mai ales pe spate.. Daca masina acum 8 luni nu avea problema asta si nu a suferit un accident grav eu zic ca suspensia spate este de vina si cel mai probabil si cea din fata. Cand am vandut laguna mea amortizoarele spate erau curse, in 4 ani eu nu le-am schimbat deloc si aveam si eu aceeasi problema in sensurile giratorii
![]() 18 Dec 2012, 23:00: QUOTE(fazer @ 17 Dec 2012, 18:14) Masina o suferit vreun accident frontal cu deteriorarea lonjeroanelor,sau o fost lovita lateral...?E posibil sa fie deplasata caroseria sau convergenta rotilor inclusiv a puntii spate...pt a verifica daca rotile spate urmeaza rotile fata pe aceeasi linie poti face o verificare simpla si fara costuri...vezi cand mergi pe umezeala in oglinda retrovizoare cate urme de dungi lasate de roti se vad atunci cand tii volanul drept...normal ar fi sa se vada doar doua urme nu 3 sau chiar 4.(asta se intampla si la masinile mai grele,ti se parea ca masina merge ca si un caine,adica intr o parte ![]() Fazer, eu zic ca metoda ta nu este buna. In primul rand masina trebuie sa fie descentrata rau sa poata avea 3 urme sau 4. Rotile au in general pe 16" 20 cm si ca sa ai 3-4 urme trebuie ca masina sa fie descentrata cel putin 21 de cm, si asta s-ar vedea si cu ochiul liber. Inca un aspect la Laguna II , ecartamentul spate este mai mic decat ecartamentul fata, se poate vedea in poza atasata. Pentru o mai buna intelegere a fenomenului de "fuga" a masinilor in curbe puteti citi lucruri foarte interesante despre geometria rotilor aici: http://www.car-setup.com/Geometrie-Auto.php Bafta! This post has been edited by gruita2005: 18 Dec 2012, 22:00 Attached thumbnail(s) dimensiuni_laguna_II.jpg ( Size: 58.55k ) Number of downloads: 1001 |
--------------------
Ford
Mondeo II
1997, 1.6 16V, 90CP
- MM 05 PMD
|
|
andu911 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(puitzimd @ 18 Dec 2012, 21:00) acelasi lucru il patesc si eu in curbe mai stranse de exemplu in giratoriu mai ales atunci cand e ud sau iarna, imi fuge de spate Ai anvelope de iarna pe toate rotile ? La fel de bune ? E un scenariu foarte plauzibil, usor de explicat... masina fiind usoara pe spate, iar daca aderenta rotilor din spate scade, poate aparea supravirarea. This post has been edited by andu911: 18 Dec 2012, 23:49 |
--------------------
-
-
-
|
|
siriteanu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 748 Joined: 19 May 11 From: Iasi ![]() |
QUOTE(gruita2005 @ 18 Dec 2012, 21:47) Laguna este o masina foarte stabila in curbe fata de altele. Din experienta mea va spun ca atunci cand fuge spatele in curbe in majoritatea cazurilor suspensia este de vina mai ales pe spate.. Daca masina acum 8 luni nu avea problema asta si nu a suferit un accident grav eu zic ca suspensia spate este de vina si cel mai probabil si cea din fata. Cand am vandut laguna mea amortizoarele spate erau curse, in 4 ani eu nu le-am schimbat deloc si aveam si eu aceeasi problema in sensurile giratorii ![]() <span class='edit'>18 Dec 2012, 23:00:</span> Fazer, eu zic ca metoda ta nu este buna. In primul rand masina trebuie sa fie descentrata rau sa poata avea 3 urme sau 4. Rotile au in general pe 16" 20 cm si ca sa ai 3-4 urme trebuie ca masina sa fie descentrata cel putin 21 de cm, si asta s-ar vedea si cu ochiul liber. Inca un aspect la Laguna II , ecartamentul spate este mai mic decat ecartamentul fata, se poate vedea in poza atasata. Pentru o mai buna intelegere a fenomenului de "fuga" a masinilor in curbe puteti citi lucruri foarte interesante despre geometria rotilor aici: http://www.car-setup.com/Geometrie-Auto.php Bafta! dupa ce am citit pe car-setup.com sectiunile dedicate suspensiei ( arc si amortizor ) , chiar sunt in ceata . nu ca nu as fi stiut rolul celor doua componente, doar ca .. acum, fiind pe punctul de a-mi schimba atat arcurile cat si amortizoarele ... nu stiu cum sa aleg noua suspensie.. acum am pe masina arcuri sport de la fk automotive..si amortizoare boge..pe gas normale ( nu sport ) m-am declarat invins dupa un an de zile si .. vreau sa revin la suspensia normala. vreau sa ridic garda la sol a masinii, la fel cum era, dar, nu vreau sa capat o barca ... |
--------------------
Renault
Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW
Dynamique 2006
-
|
|
autonicu |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() AUTONICU & COSTI SERVICE Group: Members Posts: 698 Joined: 8 January 09 ![]() |
Baietii, verificati bucsile de la puntea spate sa nu fie rupte si bucsile de la cadru motor, e posibil si din cauza acestor bucsi sa apara probleme in curbe.
This post has been edited by autonicu: 21 Jan 2013, 10:22 |
--------------------
RENAULT
MEGANE II
2006 http://www.reno.ro/-t253292.html
|
|
lupascuiulian |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 28 November 10 From: iasi ![]() |
amortizoare spate,mai mult ca sigur,aceleasi sintome le-a avut si a mea (in curbe fugea spatele,iar daca prindeam o denivelare mica mai si sarea).
rezolvare amortizoare gaz-ulei monroe,astea erau cele mai accesibile la momentul respectiv |
--------------------
renault
laguna 2
2003 EXPRESSION 79kw 107cp |
|
MatzuJr |
![]()
Post
#17
|
![]() Matzu Group: Members Posts: 332 Joined: 13 February 08 From: Hunedoara,Calan ![]() |
Sustin teoria colegului mai de sus ,schimba amortizoare spate si poti intra cu 160 in giratoriu.Eu am gasit doar de la sachs pe ulei atunci(Pt break)
P.S. nu chiar cu 160 in girator ,nu ca nu ai lua curba dar te amendeaza pt viteza ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 3 grandtour 4 control
2.0 dci m9r 12.2009
- Hd
|
|
siriteanu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 748 Joined: 19 May 11 From: Iasi ![]() |
referitor la arcuri .. stie careva, concret , povestea codurilor de culori de pe arcuri ?
ps .. referitor la curbe ....arcuri sport si iei curbele neclatinat, imediat..ca sa fac si rime . |
--------------------
Renault
Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW
Dynamique 2006
-
|
|
ccoto |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
QUOTE(siriteanu @ 22 Jan 2013, 19:46) referitor la arcuri .. stie careva, concret , povestea codurilor de culori de pe arcuri ? La Kangoo, culorile puse de Renault pe arcuri sunt legate de greutate, care difera functie de dotari si motorizare. |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
Tamas_Lorand |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 22 December 11 ![]() |
Salutare tuturor!
Am si eu o problema legata de stabilitate. Mai precis si mie imi "fuge" spatele in curbe. Totul a inceput cand la revizie mi-au zis ca amortizoarele spate sunt duse, pe langa alte piese incluzand bucse punte spate. De schimbat le-am schimbat prin intermediul unei cunostinte, economisind astfel in jur de 1000 de lei cu totul. Toate, bune si frumoase. Dupa un timp, circca 3 luni, mergand pe sosea, dintr-o data mi-a fugit spatele, asemeni unui carucior de la magazin, fata tinand linia curbei, spatele incercand s-o tina drept. M-am speriat ingrozitor, deoarece cu 1 ora innainte dadusem roata jos, sa ma uit la starea franelor, si am crezut ca nu am strans-o bine la loc. In fine, nu asta era problema. Dupa aceea a aparut un cloncanit ingrozitor, asemeni unei bucse punte spate care cedase, sau e pe punctul de a ceda. Dupa aceea am bagat de seama ca numai o singura bucsa punte spate a fost schimbata ![]() In fine nu mai suportam in cel hal fuge spatele si cloncanitu, asa ca m-am dus la reprezentanta Renault din Tm si mi-au confirmat banuielile. Schimbat bucse + manopera 439 de lei + 1 an garantie (rezonabil pt o reprezentata). Cloncanitul a disparut, la fel si senzatia de carucior de magazin, dar tot nu e cum a fost. Adica in curbe tot se lasa. Se poate sa se fi dus amortizoarele dupa 3 luni si aprox 2-3000 de km? ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
Mk II, 2007, Privilegé, 2.0 dCi 110kw / 150 HP
|
|
s-ervin |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 1 April 08 From: Harghita ![]() |
verifica si bucsile de la jug motor, ce fel de amortizoare ai pus pe spate?
|
--------------------
Renault
Megane
2013 1.6 dci Bose Edition
- HR-10-xxx
|
|
Tamas_Lorand |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 22 December 11 ![]() |
Aaam, daca prin bucsele jug te referi la tampoaneele motorului, atunci le-am schimbat si pe alea. Centralul si stanga. Amortizoarele sunt SACHS, nu stiu daca sunt pe ulei sau gaz...
|
--------------------
Renault
Laguna
Mk II, 2007, Privilegé, 2.0 dCi 110kw / 150 HP
|
|
s-ervin |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 1 April 08 From: Harghita ![]() |
20130130_120936.jpg ( Size: 818.38k )
Number of downloads: 590
despre bucsiile astea am vorbit, nu are legatura cu motor. Am avut si eu Sachs dar a tinut numai un an.Recomand KYB. |
--------------------
Renault
Megane
2013 1.6 dci Bose Edition
- HR-10-xxx
|
|
Tamas_Lorand |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 22 December 11 ![]() |
Sincer, habar nu am in ce stare sunt, dar am sa incerc sa le verific, mersi de informatie.
![]() Cat despre amortizoare, cele din fata oricum va trebui sa le schimb in viitorul apropiat, deoarece, mai ales cel din stanga , bate in ultimul hal la o groapa mai mare, parca si-ar fi pierdut toata rigiditatea, si atunci am sa strang din dinti si le schimb si pe cele din spate. (DIN NOU ![]() Asa ca si intrebare, ce alte simptome ar trebui sa se manifeste daca jugul ar fi dus? Adica tendinta masinii este de supravirare,nicidecum subvirare. |
--------------------
Renault
Laguna
Mk II, 2007, Privilegé, 2.0 dCi 110kw / 150 HP
|
|
autonicu |
![]()
Post
#25
|
![]() AUTONICU & COSTI SERVICE Group: Members Posts: 698 Joined: 8 January 09 ![]() |
Salut, urmaritii si topicul asta;
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=120179&st=90 |
--------------------
RENAULT
MEGANE II
2006 http://www.reno.ro/-t253292.html
|
|
byby |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Vezi si bucsile de la puntea spate. S-ar putea sa ai o surpriza!!!
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
dandanDAN |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 8 September 11 From: Alba Iulia AB ![]() |
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.6 16V
- AB
|
|
Tamas_Lorand |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 22 December 11 ![]() |
Nu sunt de la bucsile punte spate. Sunt noi-noute originale de la Renault. Le-a montat in fata mea, deci e exclus sa fi fost vre-un mis-mas.
|
--------------------
Renault
Laguna
Mk II, 2007, Privilegé, 2.0 dCi 110kw / 150 HP
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#29
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
Tamas_Lorand |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 22 December 11 ![]() |
Cel mai probabil. Mai nou am observat (acum fiind mai rece afara) si masina este "rece" se aude un cloncanit destul de nasol din spate, in mers. Dupa ce se mai incalzeste un pic nu se mai aude. Deci mai mult ca sigur sunt amortizoarele.
Va multumesc pt ajutor. ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
Mk II, 2007, Privilegé, 2.0 dCi 110kw / 150 HP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 23:13 |