Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme motor, Zgomot puternic si trepidatii mari

nmdsrl
post 8 Nov 2012, 21:48
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 9 October 11
From: Bucuresti




Pe scurt in caz ca știe cineva si mă ajuta cu o informație. Azi am zis sa accelerez si eu sa vad cât baga megan-ul meu, 1.5 dci am ajuns la 190 si unu in fata nu se dădea am mai încercat odată si pe la 193 poc poc la motor si tremura tot. Am oprit mașina am zis ca poate e incins insa nimic. Acum merge cu maxim 70 in a 4a ca altfel tremura toată mașina scoate o grămadă de fum si scrie check injection . Am verificat injectoarele si sunt ok, am adăugat si niște ulei in plus.
Apropo am mers așa azi cam 130 km si in final când am ajuns acasă sa accelerat singura după care s-a oprit.

Sa fie cum a distributia? Zgomotul este din zona aia


--------------------
Renault Megane II - 1.5 DCI 2008
http://TraiesteSanatos.Info
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Nov 2012, 21:54
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca scoate mult fum si s-a accelerat singura+consum de ulei=TURBINA moarta.
Tremuratul se poate sa fie de la altceva.....mai grav.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 8 Nov 2012, 22:31
Post #3


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




Daca a papat tot uleiul din baie este foarte grav, este posibil sa iti cauti alt motor, dupa cat timp s-a oprit motorul?


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danio70
post 8 Nov 2012, 22:55
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 August 12




ai bulit turbosuflanta.distractie costisitoare.daca ai stii ce fragila e turbosuflanta nu ai mai forja never.eu deaceea am renuntat la disel.am schimbat la focus2 3 turbosuflante cu 600-900 eur bucata.sunt multi factori care distrug turbo si tre sa tii cont de fiecare.pe viitor nu mai forja daca nu e nevoie.sunt f fragile.banuiesc ca s-a aaprins si ledul "motor"poate reusesti sa reconditionezi dar nu merita ca tot pe acolo e pretul.poti gasi noi cu 1700-2000ron.ulei nu mai baga ca nu face bine.sa fie intre minim/maxim.daca poti demonteza pana ajungi la axul turbinei si misca de ax sa vezi daca are joc.

This post has been edited by danio70: 8 Nov 2012, 22:58


--------------------
renault megane2 megane - 07 bv 007 megane 2 /2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianian
post 8 Nov 2012, 22:58
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 1 September 12




ai mers cumva astazi prin colentina? dna ghica, obor? Am vazut un megane care scotea la fum de n-am mai vazut asa ceva.


--------------------
renault megane - b97hhh 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmdsrl
post 9 Nov 2012, 09:19
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 9 October 11
From: Bucuresti




Când porneam si o lăsăm neturata nu apărea check injection abia din treapta a 2a apare. Iar ca zgomot este in partea distributiei nu a turbinei.
Nu apare nici o eroare de motor.
Cât despre ulei tot timpul îmi apare oil level ok , insa am mai completat eu u 100ml maxim.
Buba asta am patit-o între Buzău si Focsani.

9 Nov 2012, 13:41:
Acum vin de la service, injectoarele sunt bune , turbina nu are nimic ei spun ca este posibil sa fie un piston insa abia luni o desfac si cica ar dura cam 2 zile.
la injectorul 4 au găsit ulei.
Are cineva idee?

This post has been edited by nmdsrl: 9 Nov 2012, 13:41


--------------------
Renault Megane II - 1.5 DCI 2008
http://TraiesteSanatos.Info
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 9 Nov 2012, 13:45
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(danio70 @ 8 Nov 2012, 23:55)
ai bulit turbosuflanta.distractie costisitoare.daca ai stii ce fragila e turbosuflanta nu ai mai forja never............daca poti demonteza pana ajungi la axul turbinei si misca de ax sa vezi daca are joc.
*



Treaba cu jocul in ax la turbosuflanta e.......vaga.

Treaba cu turbosuflanta fragila, iar este ......vaga si incredibil de falsa.



--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmdsrl
post 9 Nov 2012, 14:01
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 9 October 11
From: Bucuresti




Au testat injectorul 4 si când îl deconecteaza nu apare nici o schimbare, dupa care l-au scos din locas insa pulverizeaza cum trebuie, ei au spus ca trebuie sa verifice chiuloasa ca poate sunt supapele sau daca nu pistolul...

9 Nov 2012, 14:05:
QUOTE(nonic @ 8 Nov 2012, 22:31)
Daca a papat tot uleiul din baie este foarte grav, este posibil sa iti cauti alt motor, dupa cat timp s-a oprit motorul?
*


Motorul s-a oprit după 120 km când am ajuns acasă, insa a repornit azi. Am fost cu mașina la service pe rotile ei nu tractată, dar cu dara mare de fum in urma.

This post has been edited by nmdsrl: 9 Nov 2012, 14:05


--------------------
Renault Megane II - 1.5 DCI 2008
http://TraiesteSanatos.Info
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 9 Nov 2012, 14:40
Post #9


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Posibil ca injectorul sa fii ramas blocat pe deschis si a topit pistonul.
Este adevarat ca doar dupa demontare se poate vedea asta....daca service-ul respectiv nu are posibilitate de video-diagnostic.
Sau poate o biela/simering/bolt piston.....ramane sa ne informezi tu ce se gaseste.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Nov 2012, 14:46
Post #10


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(danio70 @ 8 Nov 2012, 22:55)
daca ai stii ce fragila e turbosuflanta nu ai mai forja never.eu deaceea am renuntat la disel.am schimbat la focus2  3 turbosuflante cu 600-900 eur bucata.sunt multi factori care distrug turbo si tre sa tii cont de fiecare.pe viitor nu mai forja daca nu e nevoie.sunt f fragile.
*




Eu zic ca pe viitor sa nu mai postezi aberatii de genul asta ... ai schimbat turbo pentru ca conduci subturat si bagi piciorul in pedala cu motorul subturat ... aia face rau turbinei nu forja ... te rog citeste putin inainte de a te mai apuca sa faci afirmatii de genul asta.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 9 Nov 2012, 15:18
Post #11


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




QUOTE(danio70 @ 8 Nov 2012, 22:55)
daca ai stii ce fragila e turbosuflanta nu ai mai forja never.eu deaceea am renuntat la disel.am schimbat la focus2  3 turbosuflante cu 600-900 eur
*



Turbina fragila radmasa.gif , eu cred ca ai exploatat foarte corect masina daca ai schimbat 3 turbine.
Si totusi @danio70 are dreptate... am verificat in cartea service si scrie clar ca este strict interzisa depasirea a 2500rot/min radmasa.gif . Sper ca ati inteles ca este o gluma!

In mod normal trebuia sa ramana eroarea la sistemul de injectie daca ramanea un injector blocat pe deschis, este foarte posibil ca injectorul 4 sa fi ramas pe deschis si sa iti topeasca o supapa ( cea de evacuare este prima atacata) sau pistonul.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmdsrl
post 9 Nov 2012, 16:53
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 9 October 11
From: Bucuresti




Da si eu sper sa fie doar o supapa. Acum am dus mașina in alt service si mâine de la 8 umbla la ea. Ciudat este ca a pornit bine după ce am plecat de la service-ul anterior iar când am ajuns la noul service când sa repornesc.... pauza doar cu spray...
Ei au băgat pe tester si Cică ar fi pistonul 4 sau supapa... Revin mâine cu noi informații.


--------------------
Renault Megane II - 1.5 DCI 2008
http://TraiesteSanatos.Info
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk0rpion
post 9 Nov 2012, 18:46
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 5 October 11




NU te mai duce la orice service, dute la un service renault, nu esti obligat sa o faci acolo dar macar sti exact ce e defect, ceri sa ti se monitorizeze parametri la turbina si motor in mers, recomand serus sper sa nu se considere reclama, iar la ulei vezi ca ai sonda electronica pe megane, apesi pe butonul de la ceasuri si iti arata gradat si vezi daca a scazut sau nu uleiul, nu trebuie sa bagi nici ulei sa dea pe afara.


--------------------
renault megane 2 2003/ hatchback 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmdsrl
post 9 Nov 2012, 20:20
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 9 October 11
From: Bucuresti




QUOTE(sk0rpion @ 9 Nov 2012, 18:46)
NU te mai duce la orice service, dute la un service renault, nu esti obligat sa o faci acolo dar macar sti exact ce e defect, ceri sa ti se monitorizeze parametri la turbina si motor in mers, recomand serus sper sa nu se considere reclama, iar la ulei vezi ca ai sonda electronica pe megane, apesi pe butonul de la ceasuri si iti arata gradat si vezi daca a scazut sau nu uleiul, nu trebuie sa bagi nici ulei sa dea pe afara.
*


Salut am Facelift varianta 2.2 nu am buton la bord insa apare oil check level ok

10 Nov 2012, 18:53:
Revin cu noi informații. Piston 4 topit si supapa, mecanicul îmi recomanda alt motor sau sa iau bloc motor si chiuloasa. Am căutat si am găsit motor fără accesorii la 550€ insa mai am Montaj plus transportul si deja mă doare capu. Eu vroiam sa o dau in 4500€ acum dacă mai bag aproape 1000€ ... Este si mai nasol , parca nu as mai dao.

This post has been edited by nmdsrl: 10 Nov 2012, 18:53


--------------------
Renault Megane II - 1.5 DCI 2008
http://TraiesteSanatos.Info
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 10 Nov 2012, 21:02
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Motor de cat ai de 85Cp sau de 105Cp?


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 10 Nov 2012, 21:09
Post #16


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Indiferent ce varianta alegi cu motor SH sau reparat al tau nu uita ca TREBUIE sa repari si sistemul de injectie......ca de acolo a plecat totul.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 10 Nov 2012, 23:48
Post #17


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




Injectorul de la pistonul 4 a ramas blocat pe deschis... exact cum banuiam.
Exact cum ti-a spus @espacern iti recomand si eu, daca nu repari sistemul de injectie repari degeaba motorul.
Eu zic sa repari motorul acesta, daca il repari sti ce ai bagat in el si stai linistit... cand cumperi un motor sh nu sti cati km are s.a.m.d.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmdsrl
post 11 Nov 2012, 14:07
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 9 October 11
From: Bucuresti




Da așa este dacă îl fac știu ca este bun, motorul este cel de 86 Cp 63 kw, îl găsesc cam greu dar am mai vb cu un mecanic si a spus ca dacă nu este spart blocul se poate repara sper ca mâine când mă duc la el sa-mi dea o veste buna, iar după ce o fac o dau repede ceva mai ieftin ca oricum vreau sa-mi iau ceva cu motor de 1.9

11 Nov 2012, 14:08:
QUOTE(nonic @ 10 Nov 2012, 23:48)
Injectorul de la pistonul 4 a ramas blocat pe deschis... exact cum banuiam.
Exact cum ti-a spus @espacern iti recomand si eu, daca nu repari sistemul de injectie repari degeaba motorul.
Eu zic sa repari motorul acesta, daca il repari sti ce ai bagat in el si stai linistit... cand cumperi un motor sh nu sti cati km are s.a.m.d.
*


Cum îmi dau seama dacă e blocat injectorul?

This post has been edited by nmdsrl: 11 Nov 2012, 14:08


--------------------
Renault Megane II - 1.5 DCI 2008
http://TraiesteSanatos.Info
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 12 Nov 2012, 02:10
Post #19


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




QUOTE(nmdsrl @ 11 Nov 2012, 14:07)
după ce o fac o dau repede ceva mai ieftin
*


Sper ca nu ai de gand sa o repari doar asa sa functioneze pana o vinzi, nu sunt de acord cu cei care vand masina cand le pica! Scoti spinele din mana ta si il bagi in mana altcuiva?

La intrebarea legata de injectorul blocat este foarte simplu de raspuns cu o intrebare la care iti raspunzi singur... cine crezi ca a topit componentele motorului? mergi maine la mecanicul la care ai lasat masina sa vezi pistonul, supapa si chiulasa.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmdsrl
post 15 Nov 2012, 11:46
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 9 October 11
From: Bucuresti




Nonic o fac sa meargă am schimbat si distribuția si cureaua de accesorii si ce mai e nevoie, motor schimbat bun cu tot cu chiuloasa insa o dau ca m-am saturat de Renault. Trec pe nemtesti. Cât despre injector... Ei spus sa-l schimb asta este singura varianta a lor el de băgat baga dar sa nu bage in continuu ca asta a fi buba. Insa dacă știi tu cum sa-mi dau seama sa-mi spui si mie.


--------------------
Renault Megane II - 1.5 DCI 2008
http://TraiesteSanatos.Info
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 15 Nov 2012, 12:58
Post #21


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




Si eu iti spun sa-l schimbi sau sa il repari la un centru delphi, daca s-a blocat se va mai bloca si iti va face aceeasi paguba.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmdsrl
post 16 Nov 2012, 15:56
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 9 October 11
From: Bucuresti




Probleme noi, am testat noi injectoare si bă tremura bă scoate fum. Ieri am văzut ca blocul motor este alt tip k9k728 decât al meu k9k724 am văzut ca diferă si chiuloasa la prinderea turbinei si dupa verificare pe net am văzut ca motorul pus de ei este de 101 Cp si este euro3 al meu era de 86cp si este euro4 la rar voi avea probleme? Momentan mașina este tot in service nu am vrut sa o iau înainte de a întreba la rar.
Cine știe?


--------------------
Renault Megane II - 1.5 DCI 2008
http://TraiesteSanatos.Info
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 16 Nov 2012, 16:17
Post #23


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca montezi un motor Euro 3 pe o masina care din fabrica a fost conceputa ca Euro 4 RAR-ul este pe departe cea mai mica problema a ta....garantat.
Nu o sa functioneze niciodata bine combinatia asta din motive de ordin constructiv:electronic prin cablaje/mufe si soft(calculator)fixare prin chiuloasa diferita...etc.
Dar se pare ca ai remarcat deja asta.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk0rpion
post 16 Nov 2012, 16:19
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 5 October 11




k728 sunt pe megane-urile aparute din/dupa 2007, sunt euro 4 si din ce stiu au injectie siemens nu delphi , au 103 cai nu 101 (k729 are 101), vezi si pistoanele cum ti le-a pus ca la megane nu sunt toate la fel, poti sa gasesti 2 cu 2, sunt 4 tipuri de pistoane pe motorul de 1.5 dci, iti recomand tot mai mult sa te duci la un service reno , o sa ajung eu diseara pentru o problema si o sa intreb de compabilitate motor , rar-ul cred ca il iei , motor provenit de pe acelasi model de masina si esti in priza de 30% puterea motorului dar totusi intreaba la ei. Dar ce ai schimbat mai exact si ce ai pastrat?

This post has been edited by sk0rpion: 16 Nov 2012, 16:38


--------------------
renault megane 2 2003/ hatchback 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmdsrl
post 16 Nov 2012, 17:15
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 9 October 11
From: Bucuresti




QUOTE(sk0rpion @ 16 Nov 2012, 16:19)
k728  sunt pe megane-urile aparute din/dupa 2007, sunt euro 4 si din ce stiu au injectie siemens nu delphi , au 103 cai nu 101 (k729 are 101), vezi si pistoanele cum ti le-a pus ca la megane nu sunt toate la fel, poti sa gasesti 2 cu 2, sunt  4 tipuri de pistoane pe motorul de 1.5 dci, iti recomand tot mai mult sa te duci la un service reno , o sa ajung eu diseara pentru o problema si o sa intreb de compabilitate motor , rar-ul cred ca il iei , motor provenit de pe acelasi model de masina si esti in priza de 30% puterea motorului dar totusi intreaba la ei. Dar ce ai schimbat mai exact si ce ai pastrat?
*


Salut, am schimbat blocul motor cu tot cu pistoane cel in cauza si chiuloasa adică in termeni de la dezmembrari "motor fără anexe"

16 Nov 2012, 17:59:
Problema este alta mă gândesc ca eu când mă duc la rar ca trebuie sa fac identificarea si se trece noul model de motor in carte sa nu-mi treacă ca este euro3 ca ei verifica modelele la reprezentanta si vor vedea ca este euro3.


This post has been edited by nmdsrl: 16 Nov 2012, 17:59


--------------------
Renault Megane II - 1.5 DCI 2008
http://TraiesteSanatos.Info
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 16 Nov 2012, 18:19
Post #26


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pentru ca sa fii in regula la RAR cu schimbat de motor trebuie:
Motorul sa fie identic cu cel de pe masina(acte)
Sa fie cumparat cu factura(acte)
Sa fie montat in service autorizat cu factura(acte)
Daca nu ai aceste acte in regula sterge locul respectiv.....mai bine.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk0rpion
post 16 Nov 2012, 23:03
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 5 October 11




k9k728 este euro 4, aparut in 2007, este ultimul motor scos de renault 1.5 pe megane 2, ignora k9k732 e mai vechi , ca sa intelegi mai bine motoarele de 82-86 cai sunt pana in k9k725 iar cele de 101-106 sunt de la k9k726 in sus (ma refer la coduri) Nu sunt diferente doar de coduri si de sistemul de injectie , motorul este diferit pistoane......poate ma corecteaza cineva dar eu stiu ca 728 are injectie siemens si nu delphi . atasez poza compresia diferita, nu stiu cat paote sa afecteze sau nu. de asta ti-am recomandat un service reno macar ca constatare. Incearca sa te duci la un service si sa vorbesti cu un mecanic de acolo si ii zici ce ai facut ce ai cumparat si daca se poate face ceva in cazul tau, dar din curiozitate cat ai dat pe un motor sh? si o alta problema la motoarele sh e ca nu sti ce cumperi.

This post has been edited by sk0rpion: 16 Nov 2012, 23:04

Attached thumbnail(s)
724vs728.jpg ( Size: 78.2k ) Number of downloads: 363


--------------------
renault megane 2 2003/ hatchback 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 23:04
Dacia