Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Multe batai de cap - with Laguna 2, Un topic nou, cu probleme noi si vechi!

florin2012
post 4 Oct 2012, 13:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 4 October 12




Salut!

Am si eu o Laguna II din 2001, 1.8 16v 120 cp! Treaba sta in felul urmator! Masina a fost achzitionata in 2007, era o bijuterie, nici o problema si doar 109000 km! Acum, fiind in 2012, masina are foarte multe probleme, 220000 km, si sufera de o lene acuta, precum si de foarte multe boli!
Am deschis acest topic, deoarece sper ca aici sa gasesc ajutor! Haideti deci, sa dezbatem probleme:

1. Cea mai importanta problema: am probleme cu pornirea! acum cateva luni masina mea avea un zgomot puternic de diesel. I-am schimbat distributia, si fulia defazoare la service renault! zgomotul a disparut dar pornirea este tot proasta! Adica invarte mult pana porneste si pe relanti are momente cand trepideaza foarte puternic toata masina! In urma discutiilor cu mai multi ingineri Renault, am schimbat urmatoarele: kitul de distributie, fulia defazoare, bobinele, bujiile, si akm urmeaza un injector, care "cik" are debit marit fata de celalte, acestea fiind cauzele trepidatiilor! Zis si facut....dupa ce am investit salariul pe un an in reparatie, problema persita! Am schimbat, culmea, si electromotorul la sfatul lor! Aceeasi problema! ACum 2 zile, am fost iar la ei, si mi-au zis ca distributia a sarit de la punct, si am doar vreo 4000 km cu ea! Stie cineva care poate fi cauza??? Si de ce am pornirea asa proasta? Chestia e ca daca o pornesti prost, daca o opresti si pornesti imediat, porneste la sfert, iar daca o lasi mai mult oprita iar porneste foarte prost!

2. imi apare martorul la airbag de la volan in bord! cand tin volanul in pozitie dreapta nu imi apare, iar cum rotesc putin de volan se aprinde!

3. Apare martorul baterry charge faulty! Incarcarea este de 14.2, 14,4, am reparat alternatorul si degeaba! Am verificat si bornele, si bateria ca are cateva luni si totul este perfect! Doar ca nu stiu din ce cauza apare aceasta problema! Si daca stau cu muzica vreo ora cu masina pornita, trebuie sa imping de ea!

4. Probleme centura! Centurile sunt foarte slabe, nu mai trag mai deloc inapoi, trebuiesc impinse. si daca am centura pusa, imi mers imi arata ca trebuie sa imi pun centura, iar daca ma imping cu spatele putin mai tare in scaun, isi revine!

5. Bielete de directie, capete de bara si bielete antiruliu schimbate la fiecare 4000-7000 km. Chiar asta e durata lor de viata? Sau am eu un "noroc chior"????

6. Si de asemenea ultima problema: motorul nu mai are vlaga. In turatii mici, mai ales in a 2-a, daca vrei sa pleci in tormba, face cateodata un lag, de vreo 2 secunde! Adica: o accelerezi brusc, sta 2 secunde, se smuceste odata masina si de abia pe urma incepe sa prinda vlaga! Tin sa mentionez ca nu am turbo pe ea!

Si acum fapte reale! Masina cand a fost adusa avea 109000km, care spre uimirea mea, erau falsi! asta era prin 2007! Real, verificat la renault, ultima intrare de service la renault a masinii a fost in 2005 si avea 223000 km! eu am luat-o in 2007 cu 109000 si akm are 220000 km. Deci reali, cu mult peste 300000, aproape de 400000! Va rog daca puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi de reparatii, eventual alte service-uri! La renault nu prea se mai merita sa ma duc la cum este acum masina si la cat de scumpe sunt piesele!


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.8 16v - CL03MTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 4 Oct 2012, 14:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Din ce oras esti?


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin2012
post 4 Oct 2012, 14:16
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 4 October 12




Calarasi!!!


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.8 16v - CL03MTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 4 Oct 2012, 14:36
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




hai ca centurile si bieletele nu sunt chiar asa probleme mari... dar la partea cu motorul e problema... pentru un benzinar sa aiba 400 K km e mult( parerea mea) daca erai din tm te trimiteam la mecanicul la care merg si eu... e bun la motoare...
mai incearca sa eviti service-urile reno si gaseste un mecanic care lucreaza bine si ieftin...

Bafta


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin2012
post 4 Oct 2012, 17:14
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 4 October 12




@postasul

Stiu ca ar cam trebuii sa le evit, dar la ultimul service la care am fost in Cl, mi-am schimbat etrierul de frana deoarece mi-a schimbat placutele si pistonasul la etrier mi l-a bagat fortat, nu prin rotire! Si am zis ca Reno are macar habar de masinile astea ca doar sunt ale lor......stiu si ei sa le repare....dar cateodata pana si ei o cam dau la intoarsa!!

Merci orikm, o sa incerc sa gasesc un service mai bun, dar la ce oras mare e, ma cam indoiesc!


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.8 16v - CL03MTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 4 Oct 2012, 17:19
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




depinde la care roata ai schimbat... pentru ca la roata spate pistonasul si impinge si roteste in acelasi timp. si trebuie presa speciala.


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victor cristian
post 4 Oct 2012, 19:28
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 May 07
From: Bucuresti




din pacate,nu oriunde scrie Renault sunt si oamenii de la Renault.nu toti cei din retea isi trimit oamenii la specializare ,asta din considerente financiare iar cei care au fost pe acolo si sunt si destepti,au plecat si lucreaza ptr ei in vreun garaj de curte.in alta ordine de idei,masina e de-a dreptul un dinozaur,nu are cum sa fie intr-o asa stare proasta decat daca are cei 400k de care ai vorbit.e clar ca nu merita sa bagi bani ptr ca vei ajunge la o suma cu care iti poti achizitiona alta sh si sincer sa fiu,are anumite defecte de care nici nu s-a pomenit vreodata pe acest forum dar e drept,nimeni nu cred ca are atatia km cu aceste masini.incearca sa gasesti vreuna lovita si sa o cumperi cu totul apoi inlocuiesti ce te doare

This post has been edited by victor cristian: 4 Oct 2012, 19:30


--------------------
renault LagunaII 1.8,16v 2003limousine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 4 Oct 2012, 21:50
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




Sau una cu volan pe dreapta sa cumperi. Cu maxim 1500 euro gasesti destule in stare foarte buna. Bafta


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9 dci expression - sv-07-xjr
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy_popescu
post 5 Oct 2012, 13:33
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 11 September 08
From: Targu Jiu




QUOTE(florin2012 @ 4 Oct 2012, 13:55)
Salut!

Am si eu o Laguna II din 2001, 1.8 16v 120 cp! Treaba sta in felul urmator! Masina a fost achzitionata in 2007, era o bijuterie, nici o problema si doar 109000 km!  Acum, fiind in 2012, masina are foarte multe probleme, 220000 km, si sufera de o lene acuta, precum si de foarte multe boli!
Am deschis acest topic, deoarece sper ca aici sa gasesc ajutor! Haideti deci, sa dezbatem probleme:

1. Cea mai importanta problema: am probleme cu pornirea! acum cateva luni masina mea avea un zgomot puternic de diesel. I-am schimbat distributia, si fulia defazoare la service renault! zgomotul a disparut dar pornirea este tot proasta! Adica invarte mult pana porneste si pe relanti are momente cand trepideaza foarte puternic toata masina! In urma discutiilor cu mai multi ingineri Renault, am schimbat urmatoarele: kitul de distributie, fulia defazoare, bobinele, bujiile, si akm urmeaza un injector, care "cik" are debit marit fata de celalte, acestea fiind cauzele trepidatiilor! Zis si facut....dupa ce am investit salariul pe un an in reparatie, problema persita! Am schimbat, culmea, si electromotorul la sfatul lor! Aceeasi problema! ACum 2 zile, am fost iar la ei, si mi-au zis ca distributia a sarit de la punct, si am doar vreo 4000 km cu ea! Stie cineva care poate fi cauza??? Si de ce am pornirea asa proasta? Chestia e ca daca o pornesti prost, daca o opresti si pornesti imediat, porneste la sfert, iar daca o lasi mai mult oprita iar porneste foarte prost!

2. imi apare martorul la airbag de la volan in bord! cand tin volanul in pozitie dreapta nu imi apare, iar cum rotesc putin de volan se aprinde!

3. Apare martorul baterry charge faulty! Incarcarea este de 14.2, 14,4, am reparat alternatorul si degeaba! Am verificat si bornele, si bateria ca are cateva luni si totul este perfect! Doar ca nu stiu din ce cauza apare aceasta problema! Si daca stau cu muzica vreo ora cu masina pornita, trebuie sa imping de ea!

4. Probleme centura! Centurile sunt foarte slabe, nu mai trag mai deloc inapoi, trebuiesc impinse. si daca am centura pusa, imi mers imi arata ca trebuie sa imi pun centura, iar daca ma imping cu spatele putin mai tare in scaun, isi revine!

5. Bielete de directie, capete de bara si bielete antiruliu schimbate la fiecare 4000-7000 km. Chiar asta e durata lor de viata? Sau am eu un "noroc chior"????

6. Si de asemenea ultima problema: motorul nu mai are vlaga. In turatii mici, mai ales in a 2-a, daca vrei sa pleci in tormba, face cateodata un lag, de vreo 2 secunde! Adica: o accelerezi brusc, sta 2 secunde, se smuceste odata masina si de abia pe urma incepe sa prinda vlaga! Tin sa mentionez ca nu am turbo pe ea!

Si acum fapte reale! Masina cand a fost adusa avea 109000km, care spre uimirea mea, erau falsi! asta era prin 2007! Real, verificat la renault, ultima intrare de service la renault a masinii a fost in 2005 si avea 223000 km! eu am luat-o in 2007 cu 109000 si akm are 220000 km. Deci reali, cu mult peste 300000, aproape de 400000! Va rog daca puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi de reparatii, eventual alte service-uri! La renault nu prea se mai merita sa ma duc la cum este acum masina si la cat de scumpe sunt piesele!
*




referitor la pornire, senzorul de la volanta l-ai schimbat/curatat ???


--------------------
Renault Laguna 3 2013 2.0 dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dondan
post 5 Oct 2012, 16:15
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 200
Joined: 25 October 08
From: oradea




Nu cred ca are motorul probleme.Uzura unui motor se vede in cosumul de ulei.
Curata senzorul de la volanta.Si am vaga impresie ca ai mai degraba o problema cu alimentarea,din moment ce dupa oprire imediat reporneste.Nu cred ca ai destula presiune pe instalatie si aia ar putea fi pompa de benzina.
In rest cu celelalte probleme doar contacte imperfecte sau senzori defecti.
Sub scaun ai pe cel de la centura si ala ar putea sa dea informatii false si la airbag.


--------------------
Renault Laguna 2 Laguna 2 privilege estate 2005 - BH 70 DON
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdyF
post 8 Oct 2012, 18:57
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 23 August 08
From: Baia Mare




Salut, florin2012

Si eu am aproximativ aceleasi simtome cu motorul, incearca o smecherie, la mine functioneaza: baga cartela, apasa butonu de start si dupa 1-2 sec apasa iar sa se opreasca, apoi apasa butonul si ar trebuii sa porneasca normal.

Incearca undeva sa vezi valorile care le da sonda lambda, teoretic ar trebuii sa fie in jur de 450 mV.

LTFT-ul (long therm fuel trim) ar trebuii sa fie +/- 10%, eu il am pe la +70% ceea ce inseamna ca, calculatorul imbogateste amestecul. La pornire la rece, dupa ce porneste nu miroase a benzina mai tare decat inainte?

La mine face asa de aprox un an, de atunci tot urmaresc valoriile astea si cresc din ce in ce mai mult, in curand cred ca nu va mai pornii deloc smile.gif. Daca ma poate ajuta cineva cu mai multe cunostinte in mecanica, valoarea LTFT-ului se ia in considerare la pornire ? adica calc tine cont ? In cazul in care da ... cred ca motoarele noastre nu pornesc din cauza ca se inneaca, primesc prea multa benzina.



--------------------
Renault Laguna 1.8 16V 2001/Privilege - MM-07-CVR
Oltcit Club 1.3 12TRS 1987 - MM-03-JIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_gabi
post 10 Oct 2012, 22:50
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 28 October 06




Hmmm.... nedumerire.gif ! Interesanta treaba cu parametru acela LTFT...maine am sa-i citesc valoarea. Oricum, un nene aici spune ca valorile din 2 cifre nu sunt normale ele indicand probleme ale injectoarelor sau aer fas. E de cercetat.
Legat de problemele lui @florin2012
1. Si eu ma confrunt cu aceeasi problema la pornire. Am schimbat pompa de benzina cu una noua de logan, nimic. Alta clapeta, nimic. Bujii noi, nimic nou. Benzina de top, nimic. Leacul dupa cum spunea si @AdyF 2 starturi: primul scurt de 1 secunda, oprit, start din nou si pleaca din prima si pe cel mai al dracului ger (gen iarna trecuta). Am sa incerc totusi comand pompa ca sa ramana pornita mai mult timp (la start sta cel mult o jumatate de secunda alimentata). Apropo: stie cineva daca si cum se poate face asta din calculator? La fiatul sotiei pompa sta alimentata 3 secunde.
2. la problema cu martorul de la airbag cand sucesti volanul - verifica conectorii de sub volan.
3. tensiunea de incarcare de 14,2 v a fost verificata in sarcina (cu consumatori importanti porniti) sau fara consumatori. Daca este arsa o dioda redresoare acest lucru nu iese evidenta fara consumatori.
4. alt centuri de la dezmembrari (asta daca nu urmezi sfatul de a o vinde)
5. componente slabe calitativ sub marci vestite (am luat lemforder si au durat 9 luni, tampoane esapament 2 saptamani, kit ambreiaj 7 luni, la toate bieletele verific burduful la 2-3 luni la cat e de prost)
6. similar. dar mai scurta pauza pana apare raspunsul pedalei. asa a fost tot timpul.
Parerea mea blush.gif !

This post has been edited by b_gabi: 10 Oct 2012, 23:08


--------------------
renault laguna 2 2001 Privilege 1,8 I 16V - AG 70 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0rnellx
post 11 Oct 2012, 10:47
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 October 12




salut baieti.sunt si eu posesorul unei laguna 2 de vreo 2luni si am doua probleme la ea,precizez ca am motor 2.0 16v benzina bineinteles.in primul rand am o bataie foarte aiurea la motor ,imi bate ca si cum ar fi diesel,dar dimineata la prima ora cand e mai frig nu bate,incepe sa se auda dupa ce se incalzeste bine bine.a 2a problema e cu pornirea,mi.o ia mai greu adica se chinuie putin dar tot asa cateodata o ia imediat.ce sa fie,va rog ajutati.ma


--------------------
renault laguna 2 2003 2.0 16v - AG 90 DOB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 16:06
Dacia