Multe batai de cap - with Laguna 2, Un topic nou, cu probleme noi si vechi!
![]() ![]() ![]() |
Multe batai de cap - with Laguna 2, Un topic nou, cu probleme noi si vechi!
florin2012 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 4 October 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.8 16v
- CL03MTX
|
|||
postasu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
Din ce oras esti?
|
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
florin2012 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 4 October 12 ![]() |
Calarasi!!!
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.8 16v
- CL03MTX
|
|
postasu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
hai ca centurile si bieletele nu sunt chiar asa probleme mari... dar la partea cu motorul e problema... pentru un benzinar sa aiba 400 K km e mult( parerea mea) daca erai din tm te trimiteam la mecanicul la care merg si eu... e bun la motoare...
mai incearca sa eviti service-urile reno si gaseste un mecanic care lucreaza bine si ieftin... Bafta |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
florin2012 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 4 October 12 ![]() |
@postasul
Stiu ca ar cam trebuii sa le evit, dar la ultimul service la care am fost in Cl, mi-am schimbat etrierul de frana deoarece mi-a schimbat placutele si pistonasul la etrier mi l-a bagat fortat, nu prin rotire! Si am zis ca Reno are macar habar de masinile astea ca doar sunt ale lor......stiu si ei sa le repare....dar cateodata pana si ei o cam dau la intoarsa!! Merci orikm, o sa incerc sa gasesc un service mai bun, dar la ce oras mare e, ma cam indoiesc! |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.8 16v
- CL03MTX
|
|
postasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
depinde la care roata ai schimbat... pentru ca la roata spate pistonasul si impinge si roteste in acelasi timp. si trebuie presa speciala.
|
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
victor cristian |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 May 07 From: Bucuresti ![]() |
din pacate,nu oriunde scrie Renault sunt si oamenii de la Renault.nu toti cei din retea isi trimit oamenii la specializare ,asta din considerente financiare iar cei care au fost pe acolo si sunt si destepti,au plecat si lucreaza ptr ei in vreun garaj de curte.in alta ordine de idei,masina e de-a dreptul un dinozaur,nu are cum sa fie intr-o asa stare proasta decat daca are cei 400k de care ai vorbit.e clar ca nu merita sa bagi bani ptr ca vei ajunge la o suma cu care iti poti achizitiona alta sh si sincer sa fiu,are anumite defecte de care nici nu s-a pomenit vreodata pe acest forum dar e drept,nimeni nu cred ca are atatia km cu aceste masini.incearca sa gasesti vreuna lovita si sa o cumperi cu totul apoi inlocuiesti ce te doare
This post has been edited by victor cristian: 4 Oct 2012, 19:30 |
--------------------
renault
LagunaII 1.8,16v
2003limousine
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Sau una cu volan pe dreapta sa cumperi. Cu maxim 1500 euro gasesti destule in stare foarte buna. Bafta
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
Costy_popescu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 11 September 08 From: Targu Jiu ![]() |
QUOTE(florin2012 @ 4 Oct 2012, 13:55) Salut! Am si eu o Laguna II din 2001, 1.8 16v 120 cp! Treaba sta in felul urmator! Masina a fost achzitionata in 2007, era o bijuterie, nici o problema si doar 109000 km! Acum, fiind in 2012, masina are foarte multe probleme, 220000 km, si sufera de o lene acuta, precum si de foarte multe boli! Am deschis acest topic, deoarece sper ca aici sa gasesc ajutor! Haideti deci, sa dezbatem probleme: 1. Cea mai importanta problema: am probleme cu pornirea! acum cateva luni masina mea avea un zgomot puternic de diesel. I-am schimbat distributia, si fulia defazoare la service renault! zgomotul a disparut dar pornirea este tot proasta! Adica invarte mult pana porneste si pe relanti are momente cand trepideaza foarte puternic toata masina! In urma discutiilor cu mai multi ingineri Renault, am schimbat urmatoarele: kitul de distributie, fulia defazoare, bobinele, bujiile, si akm urmeaza un injector, care "cik" are debit marit fata de celalte, acestea fiind cauzele trepidatiilor! Zis si facut....dupa ce am investit salariul pe un an in reparatie, problema persita! Am schimbat, culmea, si electromotorul la sfatul lor! Aceeasi problema! ACum 2 zile, am fost iar la ei, si mi-au zis ca distributia a sarit de la punct, si am doar vreo 4000 km cu ea! Stie cineva care poate fi cauza??? Si de ce am pornirea asa proasta? Chestia e ca daca o pornesti prost, daca o opresti si pornesti imediat, porneste la sfert, iar daca o lasi mai mult oprita iar porneste foarte prost! 2. imi apare martorul la airbag de la volan in bord! cand tin volanul in pozitie dreapta nu imi apare, iar cum rotesc putin de volan se aprinde! 3. Apare martorul baterry charge faulty! Incarcarea este de 14.2, 14,4, am reparat alternatorul si degeaba! Am verificat si bornele, si bateria ca are cateva luni si totul este perfect! Doar ca nu stiu din ce cauza apare aceasta problema! Si daca stau cu muzica vreo ora cu masina pornita, trebuie sa imping de ea! 4. Probleme centura! Centurile sunt foarte slabe, nu mai trag mai deloc inapoi, trebuiesc impinse. si daca am centura pusa, imi mers imi arata ca trebuie sa imi pun centura, iar daca ma imping cu spatele putin mai tare in scaun, isi revine! 5. Bielete de directie, capete de bara si bielete antiruliu schimbate la fiecare 4000-7000 km. Chiar asta e durata lor de viata? Sau am eu un "noroc chior"???? 6. Si de asemenea ultima problema: motorul nu mai are vlaga. In turatii mici, mai ales in a 2-a, daca vrei sa pleci in tormba, face cateodata un lag, de vreo 2 secunde! Adica: o accelerezi brusc, sta 2 secunde, se smuceste odata masina si de abia pe urma incepe sa prinda vlaga! Tin sa mentionez ca nu am turbo pe ea! Si acum fapte reale! Masina cand a fost adusa avea 109000km, care spre uimirea mea, erau falsi! asta era prin 2007! Real, verificat la renault, ultima intrare de service la renault a masinii a fost in 2005 si avea 223000 km! eu am luat-o in 2007 cu 109000 si akm are 220000 km. Deci reali, cu mult peste 300000, aproape de 400000! Va rog daca puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi de reparatii, eventual alte service-uri! La renault nu prea se mai merita sa ma duc la cum este acum masina si la cat de scumpe sunt piesele! referitor la pornire, senzorul de la volanta l-ai schimbat/curatat ??? |
--------------------
Renault
Laguna 3 2013
2.0 dci 130 cp
|
|
dondan |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 25 October 08 From: oradea ![]() |
Nu cred ca are motorul probleme.Uzura unui motor se vede in cosumul de ulei.
Curata senzorul de la volanta.Si am vaga impresie ca ai mai degraba o problema cu alimentarea,din moment ce dupa oprire imediat reporneste.Nu cred ca ai destula presiune pe instalatie si aia ar putea fi pompa de benzina. In rest cu celelalte probleme doar contacte imperfecte sau senzori defecti. Sub scaun ai pe cel de la centura si ala ar putea sa dea informatii false si la airbag. |
--------------------
Renault Laguna 2
Laguna 2 privilege estate
2005
- BH 70 DON
|
|
AdyF |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 23 August 08 From: Baia Mare ![]() |
Salut, florin2012
Si eu am aproximativ aceleasi simtome cu motorul, incearca o smecherie, la mine functioneaza: baga cartela, apasa butonu de start si dupa 1-2 sec apasa iar sa se opreasca, apoi apasa butonul si ar trebuii sa porneasca normal. Incearca undeva sa vezi valorile care le da sonda lambda, teoretic ar trebuii sa fie in jur de 450 mV. LTFT-ul (long therm fuel trim) ar trebuii sa fie +/- 10%, eu il am pe la +70% ceea ce inseamna ca, calculatorul imbogateste amestecul. La pornire la rece, dupa ce porneste nu miroase a benzina mai tare decat inainte? La mine face asa de aprox un an, de atunci tot urmaresc valoriile astea si cresc din ce in ce mai mult, in curand cred ca nu va mai pornii deloc ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 16V
2001/Privilege
- MM-07-CVR Oltcit Club 1.3 12TRS 1987 - MM-03-JIG
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Hmmm....
![]() Legat de problemele lui @florin2012 1. Si eu ma confrunt cu aceeasi problema la pornire. Am schimbat pompa de benzina cu una noua de logan, nimic. Alta clapeta, nimic. Bujii noi, nimic nou. Benzina de top, nimic. Leacul dupa cum spunea si @AdyF 2 starturi: primul scurt de 1 secunda, oprit, start din nou si pleaca din prima si pe cel mai al dracului ger (gen iarna trecuta). Am sa incerc totusi comand pompa ca sa ramana pornita mai mult timp (la start sta cel mult o jumatate de secunda alimentata). Apropo: stie cineva daca si cum se poate face asta din calculator? La fiatul sotiei pompa sta alimentata 3 secunde. 2. la problema cu martorul de la airbag cand sucesti volanul - verifica conectorii de sub volan. 3. tensiunea de incarcare de 14,2 v a fost verificata in sarcina (cu consumatori importanti porniti) sau fara consumatori. Daca este arsa o dioda redresoare acest lucru nu iese evidenta fara consumatori. 4. alt centuri de la dezmembrari (asta daca nu urmezi sfatul de a o vinde) 5. componente slabe calitativ sub marci vestite (am luat lemforder si au durat 9 luni, tampoane esapament 2 saptamani, kit ambreiaj 7 luni, la toate bieletele verific burduful la 2-3 luni la cat e de prost) 6. similar. dar mai scurta pauza pana apare raspunsul pedalei. asa a fost tot timpul. Parerea mea ![]() This post has been edited by b_gabi: 10 Oct 2012, 23:08 |
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
k0rnellx |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 October 12 ![]() |
salut baieti.sunt si eu posesorul unei laguna 2 de vreo 2luni si am doua probleme la ea,precizez ca am motor 2.0 16v benzina bineinteles.in primul rand am o bataie foarte aiurea la motor ,imi bate ca si cum ar fi diesel,dar dimineata la prima ora cand e mai frig nu bate,incepe sa se auda dupa ce se incalzeste bine bine.a 2a problema e cu pornirea,mi.o ia mai greu adica se chinuie putin dar tot asa cateodata o ia imediat.ce sa fie,va rog ajutati.ma
|
--------------------
renault
laguna 2
2003 2.0 16v
- AG 90 DOB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 16:06 |