1.6 16v Symbol Collection, intrebare ambreiaj si accelaratie Symbol
![]() ![]() ![]() |
1.6 16v Symbol Collection, intrebare ambreiaj si accelaratie Symbol
DeltaF3 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 29 June 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol Collection 1.6 16v
2012
|
|||
claudiu.manda |
![]()
Post
#2
|
![]() Think green! Group: Members Posts: 369 Joined: 19 July 10 From: Bucharest ![]() |
Acceleratia e sigur electronica. Ambreiajul nu stiu daca e hidraulic.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2008 Dinamique 1.5 dCi 85 hp 10,000 km - 22.06.2009 / 20,000 km - 25.02.2010
30,000 km - 28.11.2010 / 40,000 km - 26.08.2011 50,000 km - 08.06.2012 / 60,000 km - 04.05.2013 |
|
laly |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 28 April 05 ![]() |
nici ambreiajul nu e hidraulic, in afara de motor si cutie nu cred sa fie alta diferenta fata de 1.2.... aceleasi neajunsuri dar masina e mai puternica! poate daca ne adunam cativa cu motorul de 1.6 p-aici sa deschidem si un topic de consum.
|
--------------------
Renault
Symbol
2010 Best
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
cred acambreiajul e pe cablu la fel ca la toate benzinarele, vei avea aceleasi probleme dar care apar dupa 40 000, si acceleratia e pe cablu- comanda cla[eta de aceleratie, dar motoru; asta face toti banii, pentru greutatea symbolului se va simti ca o mica racheta, consum mediu va fi undeva la 7.1, cu ac pe auto
in oras o sa ia si 9 |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
O mica racheta cu tamburi pe spate
![]() Ambreiajul cablu, acceleratia cablu, dar nu vad niciun neajuns in asta. Mai degraba o sa te plangi de lipsa de cuplu decat de solutiile tehnice. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
R.S |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 August 12 ![]() |
Salutari!
Detin acest model de 2 saptamani si am parcurs 1700km cu el. Se comporta bine la drum lung insa uneori nu imi intra in treapta a 2`a decat dupa 3-4 incercari. Ma poate ajuta cineva in acest sens? |
--------------------
Renault
Symbol
2012/1.6 16v
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Trage si tu putin mai tare de ea
![]() Cei de la renault ce au zis ? Si cand nu iti intra in treapta? cand schimbi din superiora in inferioara sau invers ? |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
R.S |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 August 12 ![]() |
Da, cand schimb din superioara in inferioara.
Probabil voi merge si la cei de la renault sa vad ce`mi spun. 16 Aug 2012, 07:39: Am rezolvat...Mi`au zis ca asa face in timpul rodajului pana se aranjeaza sincroanele in cutia de viteze. This post has been edited by R.S: 16 Aug 2012, 07:39 |
--------------------
Renault
Symbol
2012/1.6 16v
|
|
vallixx |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
E o problema intalnita la modelele noi si Symbolul meu a avut aceleasi manifestari si cel de dinainte la fel.
Mai mergi un pic cu ea si incet-incet o sa-si dea drumul. Incep sa se uzele piesele din timonerie si din cutie si vor prinde tolerantele de care este nevoie. In caz ca nici dupa 1-2 luni nu se rezolva, atunci fa un drum la Renault. Eu insa cred ca se va rezolva de la sine in timp relativ scurt. This post has been edited by vallixx: 16 Aug 2012, 07:43 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
laly |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 28 April 05 ![]() |
exact asa a fost si la mine, si cam pe la acelasi kilometraj.... si-a dat drumul eventually, chiar intra frumos acum... performanta este insa destul de "buna" pentru renault, la logan nu am avut problema asta... iar consum de oras, vara, cu clima pornita este undeva pe la 12,5 - 13 (Bucuresti) si sub 11 nu cred ca mi-a coborat vrodata in oras.... la drum lung insa e f bun consumul, daca te mentii in limite legale de viteza poti sa scoti lejer 6.2 - 6.5
|
--------------------
Renault
Symbol
2010 Best
|
|
R.S |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 August 12 ![]() |
La drum lung daca merg cu 90km/h in treapta 5 consumul e undeva la 4.2 - 4.5
|
--------------------
Renault
Symbol
2012/1.6 16v
|
|
Stephloda |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 November 11 ![]() |
Am Symbol Collection 1.6 din Noiembrie 2011 si pana acum am facut aproape 16.000 de Km. Consum urban (Iasi) 11.5 - 12%, consum extra urban 7 - 8% condus destul de sportiv (120 - 140 km/h). Intotdeauna tin clima pe auto.
La inceput menajam masina foarte mult astfel ca intotdeauna mi se aprindea un martor (martorul de preincalzire) desi n-are nici o treaba la motoarele pe benzina din cate stiu. Am fost de 2 ori la reprezentanta si a 2a oara au spus ca niste contacte trebuiau curatate, dar totusi sa incerc sa o mai turez din cand in cand. Diferenta fiind de 1 - 2% in oras (conducere economica vs conducere sportiva) am zis ca nu ma va afecta prea tare la buzunar, dar totusi mi se pare destul de mult fata de alte masini cu motor 1.6. In afara de schimbarea modului de condus, exista si alte solutii pentru diminuarea consumului? |
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.6
|
|
R.S |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 August 12 ![]() |
Probabil are si clima un cuvant de spus in ceea ce priveste consumul.
|
--------------------
Renault
Symbol
2012/1.6 16v
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
QUOTE La drum lung daca merg cu 90km/h in treapta 5 consumul e undeva la 4.2 - 4.5 La vale si cu vant din spate... |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
vallixx |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Stephloda @ 20 Aug 2012, 11:36) Am Symbol Collection 1.6 din Noiembrie 2011 si pana acum am facut aproape 16.000 de Km. Consum urban (Iasi) 11.5 - 12%, consum extra urban 7 - 8% condus destul de sportiv (120 - 140 km/h). Intotdeauna tin clima pe auto. La inceput menajam masina foarte mult astfel ca intotdeauna mi se aprindea un martor (martorul de preincalzire) desi n-are nici o treaba la motoarele pe benzina din cate stiu. Am fost de 2 ori la reprezentanta si a 2a oara au spus ca niste contacte trebuiau curatate, dar totusi sa incerc sa o mai turez din cand in cand. Diferenta fiind de 1 - 2% in oras (conducere economica vs conducere sportiva) am zis ca nu ma va afecta prea tare la buzunar, dar totusi mi se pare destul de mult fata de alte masini cu motor 1.6. In afara de schimbarea modului de condus, exista si alte solutii pentru diminuarea consumului? Eu ti-as recomanda sincer sa nu mergi subturat. Consumul va scadea o perioada, pana cand incepi sa ai probleme. O sa infunzi catalizatorul, vei avea depuneri pe bujii, toate astea ducand incet-incet la un consum ridicat. Chiar cu riscul de a cheltui un banut in plus pe benzina, ..calc-o. 16V-urile au cuplu si puterea in ture, astfel ca daca mergi subturat obligi motorul sa functioneze la putere si cuplu redus, asta ducand la un consum marit. Daca ai CB poti face un test extrem de simplu, ca sa te convingi. Ia doua viteze aleatorii...ex. 50km/h si 80 km/h, ai accelereaza de la 50 la 80 . Prima data accelerezi cu o treapta superioara, ca sa faci accelerarea in ture putine, iar a doua oara faci accelerarea cu o treapta inferioara ca sa o faci in ture multe. O sa vezi ca accelerarea se face mult mai repede intr-o treapta inferioara, in timp ce atunci cand accelerezi in treapta superioara, consumul momentan creste tot cam la fel, insa masina abia se misca. Cel mai bine si mai economic, 16V-urile merg atunci cand le tii cat mai constant in ture. Deci in masura in care poti, un consum mic se obtine evitand accelerari si franari. Cu cat anticipezi traficul si reusesti sa tii masina cat mai constanta, vei avea consum mai mic, fara sa obosesti motorul subturandul-l. Alte ponturi de condus economic....benzina cat mai de caliatate, fara insa sa faci prostiile alea de a pune benzine de 99+ sau 100. Alea nu aduc decat bani in plus cheltuiti, in niciun caz nu te vor ajuta sa mergi economic. Chiar si daca, prind absurd, cu o benzina de 99 - 100 ai obtine consum mai mic, cu banii in plus pe care ii dai pe benzina......n-ai facut nimic. Baga o benzina de 95 sau 98 dar de calitate (eu folosesc Rompetrol si/sau MOL, ambele de 95). Verifica si tine presiunea corecta in avelope. Nu le umfla mai mult decat trebuie pt. ca o sa obosesti suspensia, dar nu le lasa nici sub cat trebuie. Evita sa faci drumuri scurte cu multe porniri la rece. Cu cat temperatura de afara scade, cu atat mai mult iti vor consuma pornirile. Evita pe cat posibil sa faci drumuri la orele de trafic intens cand creste posibilitatea sa pierzi mult timp la stopuri. Alege-ti traseele folosind strazi si bulevarde largi, unde poti prinde unda verde si unde de obicei se merge. Chiar daca un traseu are mai muti km pe bulvarde largi si drepte, nu scazi consumul bagdu-te pe stradute doar pentru 1 - 2km in minus. Opreste AC-ul sau clima, atunci cand n-ai nevoie de ele. Sistemele START/STOP iti opresc motorul la stationari. Deci daca ai ajuns la un stop cand tocmai s-a facut rosu si stii ca stai minim 1 minut, ar putea fi o solutie sa opresti motorul.....personal nu fac treaba asta.....dar se zice ca ar ajuta. Nu soate masina pe liber. Daca decelerezi, motorul consuma 0 atunci cand face frana de motor. Daca lasi masina pe liber cand esti in mers, motorul consuma, in frana de motor consumul e 0. Nu cara lucururi de care n-ai nevoie in portbagaj. Asta nu inseamna sa lasi rezerva acasa, dar multa lume tine o gramada de junk-uri in masina. Orice greutate in plus trebuie urnita din loc. Slabeste! ![]() Scuze pt. postul cat o zi de post, insa sper sa fi ajutat cu informatii utile. This post has been edited by vallixx: 20 Aug 2012, 22:04 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
laly |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 28 April 05 ![]() |
eu am symbol 1.6 best si in urma recomandarilor primite din service (si nu numai) ca sa schimb viteza la 2500 rpm si sa merg mai turat cu masina am facut intocmai si am ajuns la un consum de 15% in Bucuresti... in urma acestui rezultat mi-am reluat vechiul stil de condus (adica schimbat la 2000-2200 rpm) si trecut in treapta 5 imediat ce depasesc 50 km/h si am revenit la consumul de 12-13%. Ca si mentiune am stat sa citesc un pic forumul de consum de la renault megane cu motorul de 1.6 si am vazut destule comenturi care dadeau consum de 12-13 in oras, megane-ul 1.6 nu cred ca este cu mult mai greu decat symbol-ul 1.6, deci ma gandesc ca in principiu cam asta e consumul..... binenteles in functie si de oras.... am si logan 1.6 varianta 8v cu 90 cp care era mult mai economica in oras, lua cam 9-10, maxim ce-am vazut 11 cu mers bara-bara si aer pornit insa este adevarat ca fiind motor in 8v puteai sa mergi mult mai subturat decat la astea 16v si aveai cuplu mult mai bun sub 2000 rpm (se poate merge fara probleme si la 1500 rpm)....
In alta ordine de idei am un prieten cu mitsubishi lancer 1.5 110 cp care pretinde ca nu-i sare de 10 in oras (Bucuresti) desi masina este mai grea si mai mare decat symbolul... imi spune ca pana pe la 70 km/h merge cu a 4-a si apoi schimba a 5-a... am facut si eu asa si a iesit cum am povestit la inceput.... 23 Aug 2012, 18:13: si ca sa nu mentionez doar aspectele negative trebuie sa spun ca tocmai ce m-am intors de la Sunny Beach (Nessebar) - un periplu de aprox 650 km dus intors (mers cam 400 km prin Bulgaria), condus legal tot drumul (adica 90-100 inafara si 50-60 in localitate) + clima pornita si am obtinut consum mediu de 6% - 2 persoane + bagaje. eu ma declar multumit de consumul extraurban. This post has been edited by laly: 23 Aug 2012, 18:13 |
--------------------
Renault
Symbol
2010 Best
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
asta cu Mitsubishi Lancer 1.5 litri care nu sare de 10% in oras sa i-o spuna lui Mutu...Consumul imi sare mie la Octavia 1,2 TSI de 10% in oras (care e cel mai economicos motor pe benzina din grupul Vag), si nu ii sare lui, la motor de 1.5 litri? E minciuna.
Pe acelasi drum catre Nessebar tot 6% am avut si eu consum, cu Symbol 1,4l, 8v. Am mers prepeonderent prin sate si comune...cu vireza de 60-70 km/h. In rest mi se pare un mare minus ca are ambreiajul tot pe cablu...e mare problema (nerezolvata) la Renault,...dupa 30 000 km incepe sa scartaie, sa tina tare, se apasa greu etc, etc. Devine un chin sa mergi in aglomeratie. Faptul ca tranasmisia la acceleratie e pe cablu si clapeta acceleratie, si nu electronica, nu mi se pare un dezavantaj. Dupa parerea mea simti mai bine si mai direct acceleratia la masinile cu pedala pe cablu, decat la cele cu transmisie electronica. This post has been edited by theodor2004: 24 Aug 2012, 12:56 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
DeltaF3 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 29 June 12 ![]() |
Mersi de raspunsuri privind acceleratia si ambreiajul.
Pana la urma am luat 16v de 1.6, si l-am scos pana la Lacul Sf. Ana in ziua in care l-am luat din Chiajna, ajungand acum dupa 2 luni la 2995 km. Masina merge destul de bine, mai putin ca a facut scurt si mi-a ars siguranta de devrigerare luneta prima data cand am apasat pe buton ![]() Desi cifrele sunt mari 105cp pentru 980kg masa proprie, nu pot spune ca exceleaza dinamic, decat poate daca mergi constant la 2600 rpm si accelerezi de acolo. E dinamica dar in limitele bunului simt. In ceea ce priveste consumul, in primul drum al masinii : Bucuresti - Sf. Ana si plimbari prin zona (Miercurea Ciuc - Sf. Gheorghe ) si inapoi in Bucuresti dupa cateva zile, cam 900 de km - 6.6 mediu, dar schimbat la 2500-2800 maxim si minim 1900 rpm. De atunci m-a speriat putin cu valori de 12-13 l/100 prin Bucuresti, cand mergeam cam subturat (schimbat si la 1500 rpm si maxim 2500 rpm), dar fiind vorba de rodaj, nu prea aveau relevanta. Schimband stilul de mers si benzina (am incercat evo si carera 100), alegand bulevarde chiar si in timpul zilei si evident noaptea, si mers mai normal (schimbat la minim 1900-2000 rpm si intre 2600-3000 rpm), si-a revenit, avand un consum in Bucuresti de 10,2 - 9,7 l/100. Incerc acelasi stil de mers si cu benzina normala ca pret - efix de 95 sau euroluk de 95. Din comportamentul masinii, pana acum, e clar ca subturarea, sau lasarea pe liber nu prea face deloc bine la portofel, pentru ca orice as castiga prin mersul subturat, pierd prin accelerare, din moment ce prin Bucuresti traficul numai constant nu e si oricat te-ai chinui nu prea poti sa tii masina in turatie constanta pe orice banda ai merge. (de ex mersul in a 4-a la 1900 rpm rezulta in 4 l/100 dar daca acclerez in acceasi treapta sare la 12-13l/100 pe cand daca as merge cu 2400-2600 rpm in a 3-a am 5,5l/100 iar in cazul unei accelerari normale consumul creste la 8-9l/, iar consumul mediu afisat de CB la sfarsitul zilei/saptamanii scade fata de mersul la 1900rpm. Probabil ca ideal este sa mergi la 2000-2500 rpm, cel putin pt consum, dar e destul de greu prin oras, daca vrei sa si ajungi undeva si sa nu prinzi 8 semafoare in 8 km pentru ca nu ai schimbat banda de 5 ori cel putin, pentru a depasi o coloana sau un taxi ce opreste pe prima banda pe magheru la ora 9, etc. Nu spun ca trebuie sa mergi in trafic ca printre jaloane si sa accelerezi brusc schimband banda la primul loc liber pe banda alaturata, dar nici nu prea reusesti sa iti mentii banda daca mergi de la sincai la ikea de exemplu, decat daca vrei sa faci 35 de min si sa admiri peisajul la 9 semafoare ![]() Daca voi reusi sa am un consum de oras de 9.4 - 9.5 l/100 va fi excelent, dar probabil se va intampla dupa 5000km rulaj, si mers constant, fara subturari, accelerare liniara si fara exageri de peste 3250 rpm si benzina cat mai aproape de 95CO reala. Cine vrea consumul de 9,2 l/100 cum scrie in fisa de produs a masinii la dealer, probabil trebuie sa mearga la 7 dimineata si noaptea dupa 9.30, pe bulevarde mentinand turatie constanta, sigur, fara subturare si fara a incerca sa accelereze pe la 1500-1800 mentinand treapta pana cand turatia depaseste 2400-2600 rpm. Probabil vor fi influente asupra consumului si daca s-ar schimba dimensiunile anvelopelor, dar scopul e sa rulezi aceasta masina in conditiile date de producator. Pardon de postul-roman, dar poate ajuta pe cineva sa nu sperie de consumul mare la inceput, dar nici sa creada ca si-a luat 1.4 tsi de la renault. Toate bune si rulaj fara evenimente. This post has been edited by DeltaF3: 29 Oct 2012, 15:01 |
--------------------
Renault
Symbol Collection 1.6 16v
2012
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut!
Iti spun eu ca acea masina zboara cu acel motor... Eu sunt multumit cu 1.2 meu dar imi imaginez ce ravagii faceam cu 1.6 -le Sa stii ca motorul isi da drumul complet dupa 20.000 km. Atunci am simtit si eu ce poate... Si nu la 2500 ture ci peste 4000, acolo vei simti intradevar ca ai ceva sub capota. Toate bune si drum intins ! |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Blueflower77 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 May 10 ![]() |
QUOTE(DeltaF3 @ 29 Oct 2012, 14:55) Pana la urma am luat 16v de 1.6, si l-am scos pana la Lacul Sf. Ana in ziua in care l-am luat din Chiajna, ajungand acum dupa 2 luni la 2995 km. Desi cifrele sunt mari 105cp pentru 980kg masa proprie, nu pot spune ca exceleaza dinamic, decat poate daca mergi constant la 2600 rpm si accelerezi de acolo. E dinamica dar in limitele bunului simt. Sa il conduci cu placere ! Totusi, parca motorul acesta de Reno avea 115 cai, i-au scazut puterea pt Clio Symbol ? In aceste conditii, vazand ca diferentele sunt mici fata de 1.4 16v 98 cai, de ce sa nu mergi pe acesta din urma ? Are consum mai mic urban (sensibil mai mic) iar afara - desi este mai mic - diferenta nu mai este la fel de mare. De ce nu l-ai comandat cu CVA, daca sunt probleme cu acele ambreiaje cu cablu ? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji 1.4 16v / 2006 / BVA
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Nu i-au scazut puterea, sunt motoare diferite, cel de 115 (care de fapt erau doar 113 Euro3 , iar cu trecerea la Euro5 au devenit 110) si cel de 105 (care avea 107 Euro3 si a pierdut 2 cai odata cu trecerea la Euro5).
Acesta din urma nu are celebra fulie defazoare, fiind mai simplu si probabil ceva mai fiabil. Asa cum ai remarcat cu siguranta, Symbolul nu este altceva decat varianta sedan saracita a lui Clio2. Odata cu trecerea la Clio 3, s-a renuntat la aceasta abordare, Symbolul ramanand o masina de sine statatoare, mostenind platforma si motorizarile de la Clio2. Anul 2007, se produce deconectarea de Vest: 1.4 16v a fost inlocuit pe Clio 3, Modus cu o versiune de 1.2Turbo 100 de cai. Practic motorul de 1.4 16v ramane asociat doar cu Symbolul. Anul 2009, trecerea la Euro5, dpdv economic baietii de la reno au hotarat ca nu renteaza sa aduca acest motor la standardul depoluare E5, finalul povestii. Un an de zile nu s-a putut comanda decat 1.2-ul, apoi a aparut in oferta 1.6le de la logan. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Blueflower77 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 May 10 ![]() |
Multam fain de explicatii, chiar nu stiam aceste detalii, asadar Clio Symbol din 2006, cum vad ca ai si tu, este Euro 4 ?
Eu nu contest ca e buna poluarea redusa, insa sincer nu masinile mici sunt problema, ci navele mari de transport gen Maersk daca tot e sa facem o comparatie. Cu cat crestem norma Euro, cu atat sugrumam performantele mai tare. Eu una nu sunt pentru acest gen de evolutie. Este pura reclama ! Exact cum masinile electrice sunt mult mai poluatoare decat orice V8 clasic... |
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji 1.4 16v / 2006 / BVA
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Symbol-ul meu este phase 3 cu motorizare Euro3, cumparat din stoc, in aprilie 2006. Tot in 2006, mai spre toamna, a aparut phase 4 cu motorizari Euro4.
Nici mie nu-mi plac normele astea europene, mi se pare ca au mai mult de-a face cu politicul decat cu poluarea ![]() This post has been edited by mircea_aq: 1 Nov 2012, 21:12 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Blueflower77 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 May 10 ![]() |
Inseamna ca si masinuta mea, livrata la inceput de aprilie 2006, dupa multe luni de la comanda data, este tot Euro 3. Nu-i bai, abia de la Euro 4 am inteles ca au inceput restrictiile tehnice pentru reducerea poluarii
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji 1.4 16v / 2006 / BVA
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
1.4 16 v dar pe Megane, livrat in 2005 este euro 4, deci nu e o regula. Cel mai simplu e cu talonul in fata, si scrie clar, fara presupuneri.
This post has been edited by argon: 2 Nov 2012, 11:49 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Blueflower77 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 May 10 ![]() |
Cumva finalul seriei masinii din talon spune ce norma Euro este ?
Adica apare ceva gen "e..." |
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji 1.4 16v / 2006 / BVA
|
|
DeltaF3 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 29 June 12 ![]() |
Mersi, il conduc cu placere.
Motorul de pe symbol 2012 e sigur E5, omologarea se termina in ...E5. Motorul vad ca e K4M-A7, parca acelasi motor era si pe megane I sau scenic 1, dar poate ma insel, din moment ce acela era motor din anul 1997. |
--------------------
Renault
Symbol Collection 1.6 16v
2012
|
|
Redogs |
![]()
Post
#28
|
Flavius Group: Members Posts: 207 Joined: 17 November 06 ![]() |
As vrea sa intreb pe cei care au noul Symbol daca mai exista problema cu ambreajul (mers in trepte cand se incalzeste motorul sau vara), problema cu acceleratia si acea problema la plecarea de pe loc in viteza 1 cand aproape ca sare schimbatorul de la locul lui ( asta se intampla la plecarea un pic mai sportiva de pe loc sau in la plecarea in panta).
|
--------------------
Renault
Symbol
Expresion/ Decembrie 2006/ 1,4 8V/ Barum Quartaris
- CS-05-DVC
|
|
adrian2011 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
Nu,nu si nu.asta cu schimbatorul care sare n-am mai auzit-o.
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am auzit-o eu.. Si da, e intalnita la toate masinile care au parghia direct in caseta de directie. La cele pe cablu nu mai intalnesti asa ceva.
@adi, incearca sa faci un burnout pe carosabil umed sa vezi cum iti face schimbatorul ![]() This post has been edited by BannedHost: 6 Dec 2012, 21:29 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:00 |