Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

diverse probleme, i "iz bac"

danny66gti
post 22 Jun 2012, 13:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 May 09




salutari
acum ceva timp am fost posesorul unui reno 19 in stare impecabila care a ajuns la piese din cauza unei greseli de incepator(cureaua de distributie)
Acum detin un megan 1.6 din 96 de 1 saptamana....probleme incep sa apara dar sunt multumit(inca),cand am luat masina am dus-o la service sa traga cu ochiul un mecanic la ea...pe tester era totul ok...sub ea toba trebuie fixata ,burdufe plantere de schimbat
si o scurgere de ulei care spunea tipul ca nu poate sa localizeze sursa pana nu spal motorul(dupa ce am spalat toata ziua aia nu a mai stat la relanti ...nu mai tragea doar cand vroia...niciodata nu mai spal motorul...bine ca a durat doar o zi problema)
intre timp am mai descoperit eu 2 probleme la care vreau sa cer parerea colgeilor de pe forum
1 o mica pocnitura de la roata din fata stanga cand franez(nu tot timpul) si cand merg pe drum rau...pe langa asta vad ca am ulei pe aripa la roata respectiva
2 prezoanele la roata din dreapta fata...am jenti din aliaj...un prezon lipsa...am incercat sa il inlocuiesc...surpriza...se invarte in gol...am crezut ca nu e bun prezonul...am desfacut altul de la aceias roata si se invartea si ala in gol,ba mai rau cand am vrut sa il pun la loc se invartea si ala in gol...prinde foarte putin....deci 1 prezon lipsa, 1 de forma si la celelalte 2 imi este frica sa le mai desfac ca poate nu mai ajung acasa de unde sunt acum(acelas sat unde sa dus distributia de la r19...)
sper ca ma indruma vreo un coleg ce sa fac...sa iau prezoane noi? sa refiletez sau sa schimb fuzeta ...sa ma risc 60 km pana in oras sa sa o tin parcata aici pana rezolv problema?
asa merit daca imi plac frantuzoaicele... radmasa.gif


--------------------
renault megane classic 1996 1.6e
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Jun 2012, 15:12
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nici sa nu te gandesti sa mergi cu 2 suruburi la roata!!
Hai cu 3 din 4 mai poti sa te "depanezi" dar cu doar 2 din 4 este PERICULOS sa circuli.
Cumpara 4 suruburi bune cu filet sanatos si incearca prima data sa le fixezi....poate nu este stricat filetul in fuzeta.
Daca vezi ca este stricat filetul in fuzeta cand bagi surubul bun cauta alta SH buna sau noua.

Apropo vezi ca si Megane 1 cu 1.6 tot distributie cu curea are......si acum nu mai esti incepator cu problemele astea.
Ai schimbat cureaua?

@+

This post has been edited by espacern: 22 Jun 2012, 15:22


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny66gti
post 22 Jun 2012, 21:34
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 May 09




am gasit la mine in oras megan la dezmembrari...dar cu motor 1.2...banuiesc ca se potriveste fuzeta,nu|?


--------------------
renault megane classic 1996 1.6e
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 23 Jun 2012, 07:04
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Nu neaparat...S-ar putea sa nu se potriveasca...

Uleiul pe partea stanga aruncat in contraaripa poate fi de la burduful planetarei dinspre cutie.Acolo uleiul din cutie intra si in burduf si daca este spart...
Un filet se repara relativ usor...Doar sa-l repare un profesionist.

Eu spal motorul aproape in fiecare luna,insa stiu cum.

Bafta


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danviteza
post 23 Jun 2012, 08:04
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 9 April 12




Spune-ne si noua secretul tau, eu nu l-am spalat niciodata , doar am sters praful cu o carpa si apa.

This post has been edited by danviteza: 23 Jun 2012, 08:05


--------------------
Renault Clio IV Estate 2018; Life Evo 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 23 Jun 2012, 13:16
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




"Secretul" consta in :
Se protejeaza cu o punga uc(unitatea centrala)
Se protejeaza cu o punga bobinele de inductie(eu am doua)

Se samponeaza dupa care se asteapta 5 minute sa se inmoaie jegul iar apoi se limpezeste.
Dupa limpezire scot protectiile(pungile) si suflu cu aer ff bine mai alez zona bujiilor,rampa de injectoare si senzorii.

La sfarsit desfac toate mufele,le suflu bine cu aer si le dau cu Spray Contact.

In final pornesc motorul si-l las 5 min la ralanti...

Niciodata nici macar nu mi-a balbait motorul...

Sfat important !!!

NU SPALATI MOTORUL CALD !!! DE FIERBINTE NU MAI VORBIM...


This post has been edited by jas2: 23 Jun 2012, 13:17


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tykazs
post 23 Jun 2012, 14:07
Post #7


Aurel


Group: Members
Posts: 108
Joined: 11 January 09
From: Bucuresti




cat despre pocnitura la franare, verifica starea pivotilor si a bucselor barei de torsiune. La pivoti verifica cu atentie suruburile de fixare a acestora, eu am patit dupa ce am pus unele noi sa nu fi strans suficient de puternic si in timp unul s-a slabit si cand franam, pocnea usor si tragea masina spre pivotul cu pricina... asa ca, atentie la detaliile astea


--------------------
Renault Megane 1.4 RL - NT07BHH Hatchback 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny66gti
post 7 Dec 2012, 19:57
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 May 09




QUOTE(tykazs @ 23 Jun 2012, 14:07)
cat despre pocnitura la franare, verifica starea pivotilor si a bucselor barei de torsiune. La pivoti verifica cu atentie suruburile de fixare a acestora, eu am patit dupa ce am pus unele noi sa nu fi strans suficient de puternic si in timp unul s-a slabit si cand franam, pocnea usor si tragea masina spre pivotul cu pricina... asa ca, atentie la detaliile astea
*


ce spune colegul sa adeverit,cu timpul a slabit surubul si a inceput sa imi joace masina cam nasol cand reveneam in linie dreapta..si pocniturile,rezolvare rapida,,,erau destranse calumea...se vedea cu ochiul liber,strans inapoi si gata
intre timp sa dus cutia de viteze..pana am gasit alta mers umblat...cam 400 euro a ajuns cu totul..cu ocazia aia am schimbat si fuzeta,recent am schimbat distributie (tot kitul cu pompa de apa) un semering de unde pierdea ulei,cureaua de la alternator ,uleiul plus iam troznit o baterie de 80 ah biggrin.gif ,saptamana viitoare o sa schimb garnitura de la capac de la motor,rulement fata stanga si sa rezolv toba...am ajuns sa imi pice in centrul orasului...am dato jos si am venit cu ea acasa in portbagaj smile.gif) a fost un sunet placut..da eram cu ceva stres sa nu fie politia in jur
per total sunt multumit de ea ,dupa ce fac astea cand imi permit trag o tura la tinichigiu sa rezolv rugina pe la aripi si ce mai e sub ea...o antifonare si...cam asta ar fi masina stas


--------------------
renault megane classic 1996 1.6e
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 01:15
Dacia