Soc automat diesel - turatie, Soc automat diesel - turatie
![]() ![]() ![]() |
Soc automat diesel - turatie, Soc automat diesel - turatie
scutyeru |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 27 December 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2003 1.9 dci
|
|||
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#2
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
Hai ca incerc eu sa iti raspund.
1. nu este o turatie anume, dar in conditiile date de tine nu ar trebui sa urce mult turatia. Oricum turatia la relanti depinde de mai multi factori, temp exterioara, temp lichidului de racire, 2.da UCE-ul este responsanil de acest soc automat In conditiile date de tine mi se pare ok turatia de 900 rpm. Depinde cat de puternice sunt vibratiile, ca totusi motorul diesel nu e la fel ca cel pe benzina. |
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
solidconvert |
![]()
Post
#3
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(scutyeru @ 12 May 2012, 20:16) In functie de cat de frig este afara... spre exemplu daca afara sunt -10 grade cred ca urca la prima pornire pe undeva la 1000 rpm... daca in schimb afara sunt -30 grade urca la 1100 rpm. Daca afara sunt 30 grade nu urca deloc pentru ca este foarte cald si nu ii trebuie soc... cel putin asa este la mine. QUOTE(Bejenaru Ionut @ 13 May 2012, 22:25) ce este ala UCE ? ![]() This post has been edited by solidconvert: 14 May 2012, 10:01 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#4
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
uce-ul e calculatorul de injectie. ecu injectie sa se inteleaga.
|
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
scutyeru |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 27 December 11 ![]() |
Salutare,
Multumesc pentru raspunsuri. Intr-un final am rezolvat marea mea problema. Tot tamponul motor a fost de vina, am pus unul care nu a fost de origine si dupa aproximativ 2000 km a cedat conform constatarii surpriza de la Meridian. Spun surpriza pentru ca tocmai ce am fost in service la Serus unde am platit 200 de lei cu cateva zile inainte pentru o diagnoza la electrica si mecanica. Mi-au recomandat calduros sa schimb volanta (3000 lei + manopera) ca de la ea am vibratiile, insa la Meridian (sambata 12.05.2012) dupa o constatare gratuita in baza unui talon de promotie mi-au spus ca nu are nici o treaba volanta , ca ar fi trebuit sa patineze ambreiajul sau sa faca un zgomot urat si mi-au explicat ca tamponul motor este buba, acesta fiind "cazut" si imi da vibratiile in caroserie. Am fost frumusel la service-ul de unde achizitionat tamponul acum doua luni si le-am explicat problema. Domnii de acolo au fost draguti si mi-au montat un alt tampon. Acum toarce ca un benzinar si sper sa tina in caz contrar voi inlocui tamponul cu unul de origine... Concluzia: niciodata nu luati piese after market cand implica cuvintele "tampoane", "bucse" etc. Eu unul m-am invatat minte ![]() This post has been edited by scutyeru: 15 May 2012, 19:11 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1.9 dci
|
|
valentin_29 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 27 June 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(scutyeru @ 12 May 2012, 20:16) Salutare, Se dau urmatoarele date: -> motor 1.9 dci -> temperatura exterioara 30 grade C -> pornire la "rece" Intrebari: 1. La cat ar trebui sa se ridice turatia motorului la rece? 900, 1000, 1100? 2. In ce consta mai exact "socul automat"? Calculatorul este responsabil? Exista un senzor ceva, un motoras? Problema: vibratii la rece, turometrul nu depaseste 900 rpm, daca accelerez usor pana la 1100 vibratiile dispar, la fel si dupa ce se incalzeste motorul... Sper sa nu fi pus intrebari stupide si sa nu radeti de mine daca intr-adevar au fost stupide ![]() Multumesc! Salut, Asta iarna la fel am patit si eu desi motorul se incalzea tot simteam vibratii in volan insa la turatia normala de 800 rpm. Prima data am zis ca este de la tamponul hidroelastic la motor. Au trecut cateva saptamani, am schimbat motorina intre timp si totul s-a rezolvat, motorul mergea frumos. Concluzie: era de la motorina. |
--------------------
Renault
Megane II Hatchback
2008 Dynamique 1.5 dCi 105 CP
|
|
scutyeru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 27 December 11 ![]() |
Salut,
La mine a fost tamponul hidroelastic, greseala mea, achizitie after market ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1.9 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 12:36 |