Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

consum diferit de motorina

s_ionut01
post 18 Mar 2012, 16:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 8 November 10




vreau si eu o explicatie de ce la aceiasi trapta de viteze, aceasi ,sosea dreapta si turatie fara incarcatura sau vant odata consuma 5,3la suta si altadata 7 la suta?


--------------------
renault laguna 2 2003 , 1,9dci 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 18 Mar 2012, 16:15
Post #2


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




poate calitatea motorinei, .....altceva nu imi explic, sau vre-o problema de functionare.
banuiesc ca vb despre o laguna 2 din 2003 , 1,9 dci de 79 kw?


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_ionut01
post 18 Mar 2012, 16:22
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 8 November 10




ca sa fiu mai explicid;
merg foarte des pe ruta cernavoda - fetesti
sosea dreapta cam acelasi gen de sofat pentru a obtine un consum bun deobicei o tin undeva 2000-2200de ture in trapta a 5 suu a 6 a cu un consum mediu de 6 la suta
la un momendat am lasat masina in trapta a 4 la 2700de ture zic eu sa nu mai schib a 5 a si am observat ca consumul instant era la 5,2 si nu sa mai schimbat pana la destinatie
in sinea mea mam bucura zic asa am sa merg deacum incolo dar surpriza a doua zi in aceleasi coditii nu scadea de 7la suta
tin sa precizez ca am mai prins-o sa consume la fel la turati de la 2500 in sus dar foarte rar
cred ca si asa e si corect sa o conduci dar pentru a obtine un consum bun trbuie in general sa ma apropi de 2000ture
are vreo buba oare si numi dau eu seama?

18 Mar 2012, 16:28:
pishky;motorina da dar nu asa de mare diferenta si 2-a zi cand m-am intors nu tot aceiasi motorina avea in rezervor?
de ce nu era la fel
corect modelui masini


18 Mar 2012, 16:31:
si care ar fi problema ca nu intrrupe trage foarte bine nu scoate fum filtre scimbate la timp ulei de calitate etc?

18 Mar 2012, 16:39:
era sa uit in decembrie am dus-o la tester la reno constanta nimic deosebit
gasise o bujie si o bucsa la suport motor
la voi se conporta la fel?

This post has been edited by s_ionut01: 18 Mar 2012, 16:39


--------------------
renault laguna 2 2003 , 1,9dci 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihnis
post 18 Mar 2012, 18:57
Post #4


MeMbRu normal


Group: Members
Posts: 502
Joined: 2 September 07
From: Tirgu Mures




temperatura a fost aceeasi? exterioara.....


--------------------
Renault Laguna II Dinamique 2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav - MS xx yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 18 Mar 2012, 19:16
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Vorbesti cumva de consumul instant? Asta e irelevant.
Consumul mediu ce zice?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_ionut01
post 19 Mar 2012, 18:35
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 8 November 10




mihnis;temperatura eramai mare cand consuma mai mult
$$ilvviu;vorbeam de consumul mediu
abia am venit acasa si surpriza 4,1-,4,3consum instant iar mediaa fost de 4,6bine dar a fost si mai cald azi
specific aceiasi viteza ,aceiasi treapta etc
cred ca are ea ceva dar ce oare?
vi sa mai intamplat si voua?
cu consumul asta parca tot sa te plimbi dar daca nu mereu tot degeaba


--------------------
renault laguna 2 2003 , 1,9dci 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 19 Mar 2012, 19:09
Post #7


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Motoarele pe motorina la Renault pe drum extraurban sa zicem in viteza a 4-a iti consuma mai putin la 2600-2800 rpm decat daca mergi tot in viteza a 4-a dar cu 2000-2200 rpm.
Acelasi lucru este valabil si la motoarele de 1.5 dCi 83 CP (cum il am eu). Sa zicem ca merg in viteza a 4-a la 2800 rpm imi consuma 3.8-4 % si daca merg in viteza a 4-a la 2000-2200 rpm imi consum 4.8-5 %. Este valabil si in alte trepte de viteza dar eu vorbesc despre consum extraurban mergi constant cu aceeasi viteza mai mult de 200 m.
In alta ordine de idei si eu fac naveta in fiecare zi 80 km/zi Snagov-Bucuresti (Metalurgiei) si retur, dar niciodata nu mi-sa intamplat ca in aceeasi treapta de viteza si mergand cu aceeasi viteza, pe aceeasi bucata de drum sa am diferente asa semnificative de consum. Singurele diferente de consum care le-am avut au fost nesemnificative, adica in loc de 4% au fost 4,2%.

This post has been edited by TheSting: 19 Mar 2012, 19:14


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_ionut01
post 19 Mar 2012, 19:13
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 8 November 10




corect ce spui dar eu tin 18 km si nu scade consumul si de unde aceste diferente?

19 Mar 2012, 19:22:
thesting:asta imi intareste idea ca are ceva dar ce?
unde sa ma duc daca cei de la reno spun ca nu are nimic

This post has been edited by s_ionut01: 19 Mar 2012, 19:22


--------------------
renault laguna 2 2003 , 1,9dci 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 20 Mar 2012, 15:11
Post #9


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Mergi in spatele unei coloane?

Daca mergi in sir cu altii, vei vedea consum si mai mic.
Testat, ptr consum optim, fara AC sau geam deschis, a 4-a, 90km/h, cam 5 m in spatele unui tir. 2.8-3.2l/100 instantaneu, medie putin peste 4.

Depinde si de temperatura exterioara, si cea a motorului. Valori ridicate duc la randament mai mare.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 20 Mar 2012, 15:32
Post #10


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




curatarea filtrului de particule poate fi o cauza a consumului putin marit, dar nu cred ca e cazul.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 31 Mar 2012, 08:41
Post #11


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Vant lateral, frontal, cauze de natura mecanica ma indoiesc ca pot fi. Cred ca urmaresti tu prea mult consumul de pe bord. Si incearca sa mai cauti pe forum care este diferenta intre consumul mediu si cel instant, ca am observat ca le confunzi smile.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_ionut01
post 31 Mar 2012, 09:16
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 8 November 10




vant frontal crezi ca asta explica diferenta de 3-4 litri consumati in plus la suta de km
stiu foarte bine diferenta dintre consumuri;ia zi si mie daca mergi cu un consum instant de 8 la suta (asta iarna) la 140km/h toata autostrada a2 cat crezi ca va arata consumul mediu(in nici un caz cu mult mai putin)
da intradevar ma uit des la cb din cauza pretului motorinei insa a venit caldura si intradevar consuma mult mai putin(sub 6 la suta media) la exterior
iarna insa ma dispera cat consuma si in oras de la 10 in sus
ce vreau eu insa nu mia explicat nimeni
de ce nu consum la fel la aceiasi turati ,incarcatura ,sosea treapta de viteze,temperatura etc la fel si e vorba de cel putin 3 litri diferenta
mentionez ca cat arata ca am consumat atata motorina intra(merg ful pe ful)


--------------------
renault laguna 2 2003 , 1,9dci 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 7 Apr 2012, 19:38
Post #13


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(s_ionut01 @ 18 Mar 2012, 17:01)
....odata consuma 5,3la suta si altadata 7 la suta?
*




QUOTE(s_ionut01 @ 18 Mar 2012, 17:22)
........ am observat ca consumul instant era la 5,2 si nu sa mai schimbat pana la destinatie
*



Prietene, nu cred ca masina are o problema, ci tu. Diferenta intre 5.3 si 7 nu este 3-4.
Si ti-am citat si o fraza care denota clar ca nu stii diferenta intre consum instant si consum mediu.

P.S.: Ceea ce vrei tu nici nu iti poate explica nimeni.
Bafta!


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
william
post 7 Apr 2012, 20:36
Post #14


Laguna lover


Group: Members
Posts: 578
Joined: 7 December 08
From: A r a d




QUOTE(s_ionut01 @ 18 Mar 2012, 16:22)
obtine un consum bun deobicei o tin undeva 2000-2200de ture in trapta a 5 suu a 6 a cu un consum mediu de 6 la suta
la un momendat am lasat masina in trapta a 4 la 2700de ture zic eu sa nu mai schib a 5 a si am observat ca consumul instant era la 5,2 si nu sa mai schimbat pana la destinatie
in sinea mea mam bucura zic asa am sa merg deacum incolo dar surpriza a doua zi in aceleasi coditii nu scadea de 7la suta
tin sa precizez ca am mai prins-o sa consume la fel la turati de la 2500 in sus dar foarte rar


Si eu tind sa cred ca nu faci diferenta intre consum mediu si consum instant.


--------------------
Renault Laguna 3 Estate 1.5 dci 2012 110cp Enzo wheels
Respectul se castiga nu se impune...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2025 - 01:41
Dacia