Credeti ca functioneaza
![]() ![]() ![]() |
Credeti ca functioneaza
Reno95 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Safranist serios Group: Members Posts: 288 Joined: 24 November 08 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
Renault/DACIA
Safrane/1310LI
1995/2004 SAFRANE: [I]Laissez le plaisir conduire.[/I]
|
|||
aly_vo |
![]()
Post
#2
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
E o strategie de marketing. Nu poti porni direct masina cu acele cabluri si mai ales prin soclul brichetei.
1. firele trebuie sa fie groase, de la bricheta la baterie/electromotor 2. cand o sa incerci sa dai la automat o sa se arda siguranta de pe bricheta. 3. poti lasa una din mufe bagate la bricheta si la celalalt capat sa pui un redresor si sa astepti cateva ore sa se incarce bateria lent. La pornire necesita curent de cateva sute de amperi (pentru perioada scurta) ceea ce acele cabluri nu sunt in stare sa transporte ata curent iar instalatia de la bricheta pana la baterie chiar iese din discutie, acele fire au 1.5mm2 sectiune. Toate cele bune, |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
Reno95 |
![]()
Post
#3
|
![]() Safranist serios Group: Members Posts: 288 Joined: 24 November 08 From: BUCURESTI ![]() |
Da cred ca ai dreptate insa cablurile astea incearca sa incarce bateria nu sa ii faca jumpstart ca si cablurile deci are functia de charge si aia de test deci cuplezi asta la brichete ii dai pe charge astepti cateva zeci de minute si apoi dai pe test si vezi daca s-a incarcat sau nu. Deci nu cuplezi astea si ii si dai la cheie ca la cabluri cel putin asta am vazut si in cartea aparatului la cora.
|
--------------------
Renault/DACIA
Safrane/1310LI
1995/2004 SAFRANE: [I]Laissez le plaisir conduire.[/I]
|
|
pishky |
![]()
Post
#4
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
optiuni valide daca ai probleme cu bateria
1. cumperi o baterie noua 2. din moment ce dureaza "cateva zeci de minute" nu vad rostul sculei. am nevoie de masina acum nu peste cateva zeci de minute, in cateva zeci de minute plec cu autobuzu, sau o pornesc impinsa, sau gasesc o alta metoda de a lua curent. 3 . cablurile par subtiri tare (la minatia aia de scula) 4 . cablurile la bricheta nu te gandi ca sunt cine stie ce groase si suporta miliarde de amperi. 5 . nu stiu daca circuitul baterie -> bricheta este si reversibil, adica stie si bricheta -> baterie (ma indoiesc de faptul ca ar merge si invers din cauza multor relee si sigurante cu care sunt prevazute masinile moderne.) |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
aly_vo |
![]()
Post
#5
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
Da, le lasi conectate si nu dai la automat. Dar nu este suficient cateva zeci de minute, cam 2 ore ar fi suficient. Acum depinde de incarcator/redresor cati amperi debiteaza.
Cheers, L.E. @pishky : baterie noua punea si el daca putea deschide capota. ii trebuie pentru a reusi sa mute masina sau sa-si faca omu treaba cu ea iar in legatura cu bricheta garantez eu ca nu trece prin niciun releu. doar printr-o siguranta de 15A. Altfel nu ar mai fi curent cand bagi incarcatorul de telefon sau alt accesoriu si cheia e scoasa din contact. Sincer nu mai stiu eu bine dar parca bricheta din spate e prin contact, cea din fata e + permanent. This post has been edited by aly_vo: 16 Feb 2012, 15:10 |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
Reno95 |
![]()
Post
#6
|
![]() Safranist serios Group: Members Posts: 288 Joined: 24 November 08 From: BUCURESTI ![]() |
da din pacate eu la safranu meu nu am decat o bricheta si atunci cand opresc cheia din contact nu ramane curent... da daca ar fi o alta solutie sa deschid capota sa dau masca jos sau habar n-am pentru ca deja la raspunsurile voastre a inceput sa imi fie cam frica sa iau cablurile astea..
|
--------------------
Renault/DACIA
Safrane/1310LI
1995/2004 SAFRANE: [I]Laissez le plaisir conduire.[/I]
|
|
aly_vo |
![]()
Post
#7
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
De unde este rupt cablul ? de la capota sau de sub volan? Daca e de sub capota e mai simplu daca e de la capota e ceva mai complicat. Se mai pot face niste mici improvizatii dar nu recomand, ca fapt divers se poate incarca bateria prin intermediul mufei de la contact, acolo este +permanent si cablul este destul de gros pentru a suporta un incarcator care debiteaza un amperaj mai mare. Asa ca nu are rost sa cumperi acel cablu.
|
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
Reno95 |
![]()
Post
#8
|
![]() Safranist serios Group: Members Posts: 288 Joined: 24 November 08 From: BUCURESTI ![]() |
de sub volan si cand reusesc sa trag de cablul ala care era conectat la chestia de sub volan nu se intampla nimic
|
--------------------
Renault/DACIA
Safrane/1310LI
1995/2004 SAFRANE: [I]Laissez le plaisir conduire.[/I]
|
|
aly_vo |
![]()
Post
#9
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
Trage mai tare cu un patent si roaga pe cineva sa apese putin pe capota in timp ce tragi de cablu dar sa si elibereze repede...un fel de balans. O sa reusesti sigur sa deschizi capota.
Succes ! |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
TheSting |
![]()
Post
#10
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Aceste cabluri functioneaza. Dar noi romani nu suntem interesati sa asteptam 10 minute si din cauza aceasta nu sunt bune pt noi.
Aceste cabluri nu sunt pt pornire si sunt pt incarcarea bateriei (un fel de redresor). This post has been edited by TheSting: 17 Feb 2012, 19:47 |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
QUOTE Aceste cabluri functioneaza. Dar noi romani nu suntem interesati sa asteptam 10 minute si din cauza aceasta nu sunt bune pt noi. Aceste cabluri nu sunt pt pornire si sunt pt incarcarea bateriei (un fel de redresor). @TheSting sa stii ca noi romanii mai si cunoastem ceva electronica si electrica auto. Tu stii cum se incarca o baterie? Sau macar ai idee? O baterie pentru a se putea incarca, are nevoie de 10% din capacitatea curentului pe care il poate furniza. Asta inseamna ca bateria aia "moarta" daca ar fi de un 60 de amperi, ar trage din instalatia de bricheta 10% adica 6 amperi. Pai firicelele alea la 6 amperi iti iau foc imediat. Sa nu uitam ca o baterie de 60 de amperi este una micuta. Dar daca ai una de 90 de amperi? iti duc firele alea 9 amperi? Nu vorbim pt 10 minute..ci pt ORE - pentru ca este vb de 9A/h. Bateria atata trage pentru ca ea in cazul de fata este un consumator - cum e un bec. Dupa cum spunea un coleg mai sus si cablurile de la bricheta sunt foarte subtiri si nici ele mai mult de 2 -3 amperi (vb de consum sustinut la nivel de ore) nu au cum sa duca. Aaa ca bricheta cand se inroseste consuma vreo 15 amperi este FOARTE adevarat, insa asta o face in timp de 1 minut MAXIM. Tu ai vazut ce cabluri se folosesc la alternator? Asta se cheama GLUMA si marketing. Singurul context in care jucaria aia ar putea sa mearga "safe" fara sa dai foc la masina, ar fi un un limitator de curent intern - adica sa limiteze curentul de incarcare la un maxim suportat de jucarie. Ceea ce presupune o incarcare incompleta si incorecta. Cablurile alea mai mult de 3 amperi nu prea au cum sa duca... Asta inseamna ca daca ai o baterie de 80 de amperi la care ai limitat curentul de incarcare la 3 amperi...ia gandeste-te tu cat stai sa se incarce full? (unitatea de timp este ORA adica A/h). Merita sa stai 13 de ore? (asta in ipoteza in care bateria este la 1/2 din capacitatea ei). Ok si sa zicem ca nu o incarci chiar full..insa un 70% tot iti trebuie ca sa invarta de 2-3 ori electromotorul...TOT de cateva ore bune vorbim. Dupa cum spuneam...basme de adormit copii... Din pacate inca nu avem baterii cu incarcare la minut si care sa si aiba capacitate mare. Ceva, ceva au inventat baietii, anume baterii cu incarcare ultrarapida - adica la ordinul zecilor e minute, insa problema mare este ca aceste tehnologii suporta maxim 10 - 15 cicluri de incarcare/descarcare. Asa ca inca nu vad nici un mare avantaj aici. This post has been edited by bubu782001: 18 Feb 2012, 13:11 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 01:45 |