Aburire geamuri laterale
![]() ![]() ![]() |
Aburire geamuri laterale
nivacris |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 September 10 ![]() |
Attached thumbnail(s) aaaa.jpeg ( Size: 47.87k ) Number of downloads: 685 |
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
- B-XX-CCV
2000, 1.4 MPI (masina de teste EURO NCAP)
|
|||
PhilipMorris |
![]()
Post
#2
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Nu ai nevoie de electricieni. Cel mai probabil ai iesita tubulatura de acolo, cei care ti-au montat-o nu si-au dat interesul. Iti spun ca la mine am dat jos bordul si poti lasa lesne aeratoarele neconectate.
Trebuie dat jos bordul si bagate la locul lor. Cam doua ore de munca. |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
nivacris |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 September 10 ![]() |
De acord cu ce ai spus... ca trebuie dat bordul jos, dar accidentul nu a fost unul grav... doar o aripa care s-a spart si putin de indreptat la fier, a fost mai mult impactul in sine decat stricaciuni... nu s-a dat bordul jos nu s-a intamplat nimic... asta am dedus eu ca de acolo ar putea fii...
Dar nu se poate face chestia cu aranjarea tubulaturii cu bordul pus ??? banuiesc ca daca a reusit sa se miste la impact as reusii sa o pun si eu la loc .... doar ca nu stiu exact ce e pe acolo... Sa dau bordul jos m-am gandit si la varianta asta ... dar pe vremea asta ... zbrrr... + ca mi se pare cam complicat cu airbag-uri ... toate mufele alea ... ma gandeam ca poate se poate face asa cu masina intreaga sa trag de cate ceva pe acolo ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- B-XX-CCV
2000, 1.4 MPI (masina de teste EURO NCAP)
|
|
thisadi |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 20 December 11 ![]() |
poate sunt off-topic, dar am prieten care a lucrat cativa ani ca sofer livrari pizza (iar cand nu aveam ce face mai pierdeam si eu vremea cu el), si cand era un pic mai rece afara, geamurile erau aburite constant, indiferent de masina cu care livra, din cauza "incarcaturii" pe care o transporta pe bancheta din spate
|
--------------------
Renault
-
-
|
|
TheSting |
![]()
Post
#5
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Nu stiu exact calea de acces la tubulatura respectiva dar la Megane 2 pe partea pasegerului poti da doar Torpedoul jos pt a ajunge la tubulatura respectiva.
Daca nu se poate si la tine ajunge la tubulatura daca dai torpedoul jos si nu vrei sa dai bordul jos pe aceasta vreme incearca ca si solutie de compromis cand vezi ca ti-se aburesc geamurile laterale orienteaza aerisitoarele frontale sa bata in directia geamului si cand ti sau dezaburit sa dai inapoi pe dezaburire parbriz sau pe orientarea care o ti tu de obicei. Mult succes. |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
nivacris |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 September 10 ![]() |
Am incercat si faza cu aerisitoarele frontale, dar oricat de mult le-as indrepta spre geam tot nu ajunge in dreptul oglinzii care ma intereseaza cel mai mult. Si inca ceva referitor la un post mai sus ... mie mi se aburesc si cand merg doar eu cu masina ... nu doar cand fac livrari cu ea ... am mers pana prin Busteni si vreau sa zic ca daca nu le stergeam de aburul care se facea pe ele, inghetau... deci e o problema cu aerisirea aia, nu neaparat ca livrez pizza cu ea ... asa ca intrebarea ramane in continuare, ce as putea sa fac ca sa o fac sa functioneze fara sa fiu nevoit sa dau bordul jos ... ???
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- B-XX-CCV
2000, 1.4 MPI (masina de teste EURO NCAP)
|
|
razvan_smart |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 30 July 10 ![]() |
Da folosirea aerului conditionat nu rezolva? Eu cu AC pornit, chiar de dau pe picioare fluxul de aer, tot nu se abureste in masina.
|
--------------------
Renault
Laguna
1998/ RXE
|
|
lag_ph |
![]()
Post
#8
|
![]() miles away... Group: Members Posts: 2.253 Joined: 12 September 07 From: Bucuresti // Ploiesti ![]() |
filtrul de polen/habitaclu e schimbat?
|
--------------------
Renault
Laguna 1.8 16v
- de PH
- 05.10.1998 _________________________________________________
Nothing's impossible |
|
barcelona |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 2 December 11 ![]() |
La polen/habitaclu ma gandeam si eu.Daca este praf in el pe unde sa mai treaca aerul!
|
--------------------
Renault
Symbol 1.2 16v
2010
|
|
nivacris |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 September 10 ![]() |
Am sa incerc sa scot filtrul de polen sa vad daca face la fel, daca intradevar merge am sa il schimb.... doar ca am bagat mana pe jos pe sub bord pe unde ar trebui sa fie tubulatura, si simt ca vine aer rece, cand normal nu ar trebui sa se simta aer pe acolo... el ar fii trebuit sa fie pe tubulatura nu sa scape pe undeva ... si in concluzie daca vine aer rece cand masina e data sa vina aer cald, dupa parerea mea ceva e miscat pe acolo... nici nu mai stiu ce sa mai zic si ce sa mai cred ... oricum mai astept in continuare pareri si rezolvari la problema mea ... Va multumesc ...
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- B-XX-CCV
2000, 1.4 MPI (masina de teste EURO NCAP)
|
|
barcelona |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 2 December 11 ![]() |
Sa ne tii la curent.
|
--------------------
Renault
Symbol 1.2 16v
2010
|
|
nivacris |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 September 10 ![]() |
Am rezolvat problema in proportie de 75%, azi dupa ce am reusit sa dau zapada de pe ea... zapada de 30cm, am lasat-o sa se incalzeasca si m-am uitat la filtrul de polen... cand am dat capacul la o parte pana sa deschid compartimentul filtrului de polen, SURPRIZA!!!... idiotii de la service cand mi-au schimbat filtrul de polen, nu mi-au inchis capacul de la filtru bine ... si tot aerul il pierdeam prin acea deschizatura... m-am apucat l-am strand si acum baga mult mai bine caldura decat baga, nu se mai aburesc chiar asa de tare geamurile laterale, numai ca daca pun mana in dreptul acelor guri de ventilatie, tot nu se simte absolut nimic... in concluzie cred ca la vara am sa desfac bordul, daca altfel nu se poate... oricum inca mai astept idei ce as putea sa ii fac ... stima ...
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- B-XX-CCV
2000, 1.4 MPI (masina de teste EURO NCAP)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 14:24 |