Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Aburire geamuri laterale

nivacris
post 13 Feb 2012, 20:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 September 10




Buna seara,
Dupa ce am citit toate topicurile de pe acest site despre aburire geamuri, probleme aeroterma, probleme ventilatie, nu am gasit absolut nimic referitor la problema mea. SPer sa fii cautat cam peste tot daca mai exista o problema asemanatoare imi cer mii de scuze pentru deschiderea unui nou topic pe aceeasi tema.

Sa va explic problema.

De prin toamna de cand a inceput sa ploua am observat o problema ciudata la ventilatia masinii mele... Parbrizul se dezaburea, caldura baga insa geamurile laterale nu vroiau sub nici o forma sa mi le dezabureasca. Tin sa mentiunez ca lucrez la livrari pizza si banuiam ca asta ar fii problema aburirii lor. Ok... a venit vreme mai buna, dupa care frumoasa noastra iarna care parca nu se mai termina. Si problema a persistat... parbrizul se dezabureste, in schimb geamurile laterale nu se dezaburesc ... am pus mana pe la gurile de ventiatie care ar trebui sa bata inspre geam, si SURPRIZA... Nu vine nici pic de aer pe acolo. Tin sa aduc la cunostinta faptul ca in primavara anului 2011, am avut un usor accident cu masina, imi sarisera sigurantele de la AC, dar nu am remarcat faptul ca nu mai functionau gurile de ventilatie care bat spre geamurile laterale. Am observat ca daca dau al treapta 4 de viteza pe partea soferului incepe, dar foarte putin sa il dezabureasca. Dar si asa ba incepe sa il dezabureasca, ba se opreste din dezaburit. Banuiesc ca e ceva miscat pe acolo si aerul care ar trebui sa ajunga la geamuri se pierde pe undeva.

Daca stie careva care ar putea fii problema, ce s-a miscat pe acolo, ce s-a intamplat de acele guri de ventilatie nu vor sa mai "scuipe" aer, si cum as putea sa rezolv aceasta problema fara sa trec pe la jepcarii de electricieni care mai mult strica decat repara as fii tare recunoscator.

Masina mea: Renault Clio Symbol, 1.4 Benzina,an fabricatie 2000, identica cu cea a lui CMAndrei.


Attached thumbnail(s)
aaaa.jpeg ( Size: 47.87k ) Number of downloads: 685


--------------------
Renault Clio Symbol - B-XX-CCV 2000, 1.4 MPI (masina de teste EURO NCAP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 13 Feb 2012, 21:03
Post #2


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Nu ai nevoie de electricieni. Cel mai probabil ai iesita tubulatura de acolo, cei care ti-au montat-o nu si-au dat interesul. Iti spun ca la mine am dat jos bordul si poti lasa lesne aeratoarele neconectate.
Trebuie dat jos bordul si bagate la locul lor. Cam doua ore de munca.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nivacris
post 13 Feb 2012, 23:18
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 September 10




De acord cu ce ai spus... ca trebuie dat bordul jos, dar accidentul nu a fost unul grav... doar o aripa care s-a spart si putin de indreptat la fier, a fost mai mult impactul in sine decat stricaciuni... nu s-a dat bordul jos nu s-a intamplat nimic... asta am dedus eu ca de acolo ar putea fii...
Dar nu se poate face chestia cu aranjarea tubulaturii cu bordul pus ??? banuiesc ca daca a reusit sa se miste la impact as reusii sa o pun si eu la loc .... doar ca nu stiu exact ce e pe acolo...
Sa dau bordul jos m-am gandit si la varianta asta ... dar pe vremea asta ... zbrrr... + ca mi se pare cam complicat cu airbag-uri ... toate mufele alea ... ma gandeam ca poate se poate face asa cu masina intreaga sa trag de cate ceva pe acolo biggrin.gif biggrin.gif ... daca ma puteti ajuta cu niste indicatii pareri as fii tare recunoscator... Stima


--------------------
Renault Clio Symbol - B-XX-CCV 2000, 1.4 MPI (masina de teste EURO NCAP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thisadi
post 14 Feb 2012, 00:07
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 11




poate sunt off-topic, dar am prieten care a lucrat cativa ani ca sofer livrari pizza (iar cand nu aveam ce face mai pierdeam si eu vremea cu el), si cand era un pic mai rece afara, geamurile erau aburite constant, indiferent de masina cu care livra, din cauza "incarcaturii" pe care o transporta pe bancheta din spate


--------------------
Renault - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 14 Feb 2012, 00:26
Post #5


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Nu stiu exact calea de acces la tubulatura respectiva dar la Megane 2 pe partea pasegerului poti da doar Torpedoul jos pt a ajunge la tubulatura respectiva.
Daca nu se poate si la tine ajunge la tubulatura daca dai torpedoul jos si nu vrei sa dai bordul jos pe aceasta vreme incearca ca si solutie de compromis cand vezi ca ti-se aburesc geamurile laterale orienteaza aerisitoarele frontale sa bata in directia geamului si cand ti sau dezaburit sa dai inapoi pe dezaburire parbriz sau pe orientarea care o ti tu de obicei.
Mult succes.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nivacris
post 14 Feb 2012, 10:37
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 September 10




Am incercat si faza cu aerisitoarele frontale, dar oricat de mult le-as indrepta spre geam tot nu ajunge in dreptul oglinzii care ma intereseaza cel mai mult. Si inca ceva referitor la un post mai sus ... mie mi se aburesc si cand merg doar eu cu masina ... nu doar cand fac livrari cu ea ... am mers pana prin Busteni si vreau sa zic ca daca nu le stergeam de aburul care se facea pe ele, inghetau... deci e o problema cu aerisirea aia, nu neaparat ca livrez pizza cu ea ... asa ca intrebarea ramane in continuare, ce as putea sa fac ca sa o fac sa functioneze fara sa fiu nevoit sa dau bordul jos ... ???


--------------------
Renault Clio Symbol - B-XX-CCV 2000, 1.4 MPI (masina de teste EURO NCAP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_smart
post 14 Feb 2012, 11:07
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 30 July 10




Da folosirea aerului conditionat nu rezolva? Eu cu AC pornit, chiar de dau pe picioare fluxul de aer, tot nu se abureste in masina.


--------------------
Renault Laguna 1998/ RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lag_ph
post 14 Feb 2012, 11:11
Post #8


miles away...


Group: Members
Posts: 2.253
Joined: 12 September 07
From: Bucuresti // Ploiesti




filtrul de polen/habitaclu e schimbat?


--------------------
Renault Laguna 1.8 16v - de PH - 05.10.1998
_________________________________________________
Nothing's impossible
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barcelona
post 14 Feb 2012, 11:59
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 2 December 11




La polen/habitaclu ma gandeam si eu.Daca este praf in el pe unde sa mai treaca aerul!


--------------------
Renault Symbol 1.2 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nivacris
post 14 Feb 2012, 13:02
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 September 10




Am sa incerc sa scot filtrul de polen sa vad daca face la fel, daca intradevar merge am sa il schimb.... doar ca am bagat mana pe jos pe sub bord pe unde ar trebui sa fie tubulatura, si simt ca vine aer rece, cand normal nu ar trebui sa se simta aer pe acolo... el ar fii trebuit sa fie pe tubulatura nu sa scape pe undeva ... si in concluzie daca vine aer rece cand masina e data sa vina aer cald, dupa parerea mea ceva e miscat pe acolo... nici nu mai stiu ce sa mai zic si ce sa mai cred ... oricum mai astept in continuare pareri si rezolvari la problema mea ... Va multumesc ...


--------------------
Renault Clio Symbol - B-XX-CCV 2000, 1.4 MPI (masina de teste EURO NCAP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barcelona
post 14 Feb 2012, 14:00
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 2 December 11




Sa ne tii la curent.


--------------------
Renault Symbol 1.2 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nivacris
post 14 Feb 2012, 19:56
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 September 10




Am rezolvat problema in proportie de 75%, azi dupa ce am reusit sa dau zapada de pe ea... zapada de 30cm, am lasat-o sa se incalzeasca si m-am uitat la filtrul de polen... cand am dat capacul la o parte pana sa deschid compartimentul filtrului de polen, SURPRIZA!!!... idiotii de la service cand mi-au schimbat filtrul de polen, nu mi-au inchis capacul de la filtru bine ... si tot aerul il pierdeam prin acea deschizatura... m-am apucat l-am strand si acum baga mult mai bine caldura decat baga, nu se mai aburesc chiar asa de tare geamurile laterale, numai ca daca pun mana in dreptul acelor guri de ventilatie, tot nu se simte absolut nimic... in concluzie cred ca la vara am sa desfac bordul, daca altfel nu se poate... oricum inca mai astept idei ce as putea sa ii fac ... stima ...


--------------------
Renault Clio Symbol - B-XX-CCV 2000, 1.4 MPI (masina de teste EURO NCAP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 14:24
Dacia