Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Carcasa filtru aer, demontare

hordy
post 1 Feb 2012, 00:11
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




Bai deci cred ca o iau razna. Am scenicul minunii asta de 1.9 dci. Are urechile de prindere a capacului de la motor rupte. Am decis să le repar. Am făcut unele dintr-o table neagră frumoasa. Totul perfect până la momentul demontării cutiei. Nici cum nu am reușit.Am demontat prinderea din dreapta de jos de lângă baterie. Știu ca mai are o prindere în stânga sus dar nu înțeleg unde și cum. Dați-mi un sfat cum se poate desface, eventual o poză cu o carcasa desfăcută să îmi fac o părere. Vă rog mult, la--19 grade e cam greu de stat să bănuiești cum s-ar face.


dezmembrez-renault-scenic-1-9-dci-an-fabricatie-f98d9fa0c49031642-600-600-1-95-1.jpg

E ca si cea din poza. Unde are prinderea in stanga sus ?

This post has been edited by hordy: 1 Feb 2012, 00:14


--------------------
Renault - - BN40RDY -
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 2 Feb 2012, 10:29
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Demontarea cutiei pt. filtru de aer este putin mai migaloasa... in primul rand are 2 prinderi pe motor, una vizibila in dreapta jos (fata de cutie) si una in stanga sus, daca cobori pe langa urechiusa de ridicare a motorului, ai sa o vezi. Pe langa astea mai trebuie sa desfaci 2 suruburi de pe carcasa debitmetrului (in spatele cutiei de filtru), suruburi orientate spre EGR.
carcasa_filtru_aer_001.JPG ( Size: 865.75k ) Number of downloads: 539


La demontarea de pe debitmetru sa fii atent la o garnitura tip O-ring care etanseaza cele 2 parti, la remontare, recomand ungerea cu putina vaselina altfel e greu de montat sau se ciupeste.

This post has been edited by radunre: 2 Feb 2012, 10:31


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 2 Feb 2012, 10:41
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




Sună destul de complicat. Am tot coborât cu mâna pe lângă acea urechiușă, la baza ei e un fel de clemă. Nu am găsit șirub să desfac. Nu știam de șuruburile de pe debitmetru. Cred că voi renunța la a desface carcasa și refac urechiușile direct pe motor. Mc mult.


--------------------
Renault - - BN40RDY -
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan.gorea
post 26 Apr 2015, 18:04
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 4 August 12
From: Targu Mures




Daca desfac colierul care se vede dupa mufa debitmetru aer carcasa iese cu tot cu debitmetru?


27 Apr 2015, 18:52:
Astăzi am înlocuit debitmetru aer se simte că merge mai bine si nu mai scoate fum. Mâine mă duc să văd dacă mai da eroare la tester.

This post has been edited by dan.gorea: 27 Apr 2015, 17:52


--------------------
Nissan Juke 2010/1.5DCI 110CP K9K
VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2025 - 05:52
Dacia