Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Master, Probleme pierdere ulei motor

timisoara
post 29 Jan 2012, 19:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 January 12




Am un Renault Master 2,2Cdi, an fabricatie 2002, cu 4 supape pe cilindru ( 2 axe cu came la ditributie in chiuloasa).
Problema mea este ca pierd mult ulei motor la cele 2 simeringuri de etansare din chiuloasa la axele de distributie.
Simeringurile am constatat ca au jos axial, ulei curge pe la exteriorul simeringului, doar cand trec de 2000 turatii.
Stie cineva care ar fi solotia de remediere?
Am schimbat simeringurile, le-am etansat cu silicon la diametru exterior ( a fost solutia mecanucului) insa .. dupa 3 luni a aparut aceeasi problema.
Caut o solutie de lipire , de fixare acestor simeringuri ( ceva ce sa reziste la ulei si temperaturi pana la 80 de grade).
Daca este cineva care poate sa imi dea un raspuns, astept pe acest forum.
Multumesc


--------------------
Renaut Renaut Master Cdi2.2 - TM 55OOO 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 29 Jan 2012, 21:24
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Un etansant de calitate mai buna,aplicat dupa ce s-a degresat locul cu diluant nitro(d 209 cod de magazin.Se aplica etansul(liqui moly,ceva de firma etc) se pun simeringurile si acum nu stiu cum e la masina respectiva fixarea simeringurilor:daca au capace e bine sa lasi etansul sa se intareasca inainte de a strange capacele,da nu,fixate prin presare si la revedere! Ca o recomandare ar fi bine sa incalzesti motorul inainte de operatie pentru intarire mai rapida a solutiei


--------------------
renault espace - vl-19-ran the race,2002
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
furia galbena
post 31 Jan 2012, 11:30
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 March 11
From: Modena Tirgu Neamt




Pai asta nu este reparatie este inventia "mecanicului de la service" nu prea sint produse de etansare care sa adereze la cauciuc si sa tina si uleiul.Problema este ca ar trebui sa reusesti sa iei jocul simeringului altfel problema o sa o ai mai tot timpul.
Simeringul tinde sa se invirta in locasul lui pentru ca nu adera la suprafata exterioara, ma intreb cum de se invirte in locasul lui...nu este normal... oricum singura reparatie ,facuta cum trebuie si in felul asta elimini problema ar fi sa readuci cota la dimensiunea nominala...adica incearca sa faci o bucsare , ...daca nu mareste cota exterioara si schimba dimensiunea de la simering ...
Daca nu...ai incercat sigilant puternic pentru filete ? dar trebuie curatat la singe...adica ffbine cu diluant sau ceva de curatat sa poata sa degreseze bine orice urma de ulei silicon si alte cele...

This post has been edited by furia galbena: 31 Jan 2012, 11:34

Attached thumbnail(s)
DSCF1997.JPG ( Size: 113.71k ) Number of downloads: 761


--------------------
RENAULT TRAFIC - NT 04 PIN cabina dubla 2005
Puterea , este nimic fara control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
timisoara
post 5 Feb 2012, 20:06
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 January 12




dethave si furia galbena, va multumesc pentru raspuns.

Trebuie neaparat sa incerc sa o dreg cu ce m-ati sfatuit, nu pot sa elimin jocul , sa readuc la cote nominale, prin bucsare, mi-a trecut si mie prin cap aceasta idee, insa presupune sa desfac totul, stric distributia si nimeni nu mi-o mai face cum a fost. Am studiat aceasta varianta.
Nu imi ramane decat sa incerc cu un etans, sau sa schimb chiulasa cu totul ...e cam scumpa aceasta varianta ...si acum nu imi permit.....


--------------------
Renaut Renaut Master Cdi2.2 - TM 55OOO 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 6 Feb 2012, 23:13
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Sa nu te superi pe mine dar eu nu am inteles cum au capatat simeringurile jocul axial:din ce? si apoi distributia,daca nu schimbi curea ,role etc nu poate fi mai mult de 200 ron,:cu tot restul cred ca ajungi la 300 ron: e o suma intre si intre:tu stii cel mai bine


--------------------
renault espace - vl-19-ran the race,2002
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
timisoara
post 26 Feb 2012, 19:48
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 January 12




nu ma supar pt intrebare si raspund : presupun cauza jocului axial o suprapresiune de gaze si implicit de ulei in chiuloasa din cauze necunoscute inca .
motorul are 220000 km iar distributia are 16000 km. nu consuma ulei;
multumesc pt colaborare . astept o parere.


--------------------
Renaut Renaut Master Cdi2.2 - TM 55OOO 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 26 Feb 2012, 20:09
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Banuiesti suprapresiunea sau exista? daca exista poti sa lucrezi si cu duhurile ca tot va curge:incearca sa vezi daca furtunul care asigura depresurizarea carterului nu este infundat sau strangulat:motorul nu cred ca este atat de uzat la km astia incat sa aiba ghidurile de supapa duse:au mai fost cazuri cand au aparut santuri de uzura in locurile de etansare:trebuie montat simeringul un pic in exterior sa-i schimbi locul :daca imi mai vine vreo idee postez.
Salut


--------------------
renault espace - vl-19-ran the race,2002
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
furia galbena
post 27 Feb 2012, 14:21
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 March 11
From: Modena Tirgu Neamt




Daca ai avea presiune , sau suprapresiune de gaze in carter asta inseamna ca vine de la ce scapa printre segmenti , daca ar scapa compresia printre segmentiinseamna ca segmentii sint uzati sau joaca in locasul lor ...daca joaca in locasul lor ar consuma ulei motorul....dar spui ca nu consuma ulei ...deci suprapresiune nu este... nu cred ca ar putea sa scape presiune pe la supape iti mai trebuie multi km ca sa se intimple asta eu am 265.000 km si nu am nici cel mai mic consum de ulei...(aparte cel normal 800 gr la 15000 km)daca ai avea depuratorul infundat interculerul ar fi demult explodat sau furtunele de legatura ar fi umflate ca si cirnatii....
Ma gindesc daca nu cumva (nu am vazut inauntru cum arata u chiloasa de master)nu cumva ai joc axial acolo unde este fixat axul cu came...lagarele lui sau alte cele ...incearca sa controlezi si chestia asta ...aici improvizez.... wacko.gif
Spor blink.gif


--------------------
RENAULT TRAFIC - NT 04 PIN cabina dubla 2005
Puterea , este nimic fara control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 27 Feb 2012, 22:29
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Daca nu sunt indiscret...cum vezi jocul axial(sau radial,de ce nu?) pe o lungime de 50 centimetri?la dublu...


--------------------
renault espace - vl-19-ran the race,2002
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
furia galbena
post 28 Feb 2012, 00:01
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 March 11
From: Modena Tirgu Neamt




Ma referea la jocul axial in sensul ca axul poate sa se miste in timpul rotatiei de-a lungul axei sale...
Facind o parenteza ,daca ai desfacut vreodata un motor da la eterna dacie undeva la mijlocul vibrochenului se montau niste "semilune " in niste locasuri frezate in blocul motor care-i lua jocul axial , in felul asta se evita uzura cuzinetilor prin "rotunjirea"marginilor si implicit uzura prematura a cuzinetilor sau a bolturilor de la biela pistoanelor... Aceste semilune se schimbau odata cu cuzinetii aveau aceeiasi uzura ca ei....
053.gif
Daca ar avea joc radial 052.gif chiuloasa ar fi "varza" supapele ar inchide si deschide in mod anomal ceeia ce ar duce la pierderea compresiei sau intirziere in alimentarea cu oxigen pentru combustie 090.gif ceea ce ar duce la infundarea intercolerului (multe gaze nearse in motor ,supapa erg infudata sau anomalii in functionare)
Garantat isi dadea seama imediat de asta charge.gif

This post has been edited by furia galbena: 28 Feb 2012, 00:13


--------------------
RENAULT TRAFIC - NT 04 PIN cabina dubla 2005
Puterea , este nimic fara control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 28 Feb 2012, 09:42
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Pe mine personal nu m-ai lamurit cum poti "vedea" jocul in timpul rotatiei axelor cu came:nu cred ca se poate face asta din ratiuni fizice,chiar capacul chiulasei fiind dat jos:despre comparatia cu vilbrochen-ul Daciei si semilunele lui nu stiu daca are rost sa discutam fiind destul de nepotrivita ca varsta si tehnologie:cred in continuare ca poate fi o problema de la furtunul ce asigura depresurizarea blocului motor(daca exista suprapresiune)iar daca nu de la o etansare facuta de mantuiala(ori de simeringuri ori de mecanicul ce a umblat inainte la motor)
De-asemenea nu cred ca e o problema ce se poate rezolva on-line:aici dam doar idei,omul trebuie sa se duca la un mecanic si eventual sa-i sugereze banuielile lui(resentimente client parca-i spune).Cam atat
Salut


--------------------
renault espace - vl-19-ran the race,2002
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
furia galbena
post 28 Feb 2012, 22:47
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 March 11
From: Modena Tirgu Neamt




doh.gif god_hand.gif white_flag.gif


--------------------
RENAULT TRAFIC - NT 04 PIN cabina dubla 2005
Puterea , este nimic fara control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 29 Feb 2012, 09:37
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Cu cuvintele dumneavoastra va rog.


--------------------
renault espace - vl-19-ran the race,2002
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
timisoara
post 11 Mar 2012, 18:35
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 January 12




va multumesc pt solutiile propuse; le analizez; voi tine cont de toate parerile iar acum voi trece la economi financiare dupa care ma apuc de lucru. la final va voi da detali despre ce a fost . stima tuturor.


--------------------
Renaut Renaut Master Cdi2.2 - TM 55OOO 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 16:48
Dacia