probleme motor 1,9 DCI, Renault Espace
![]() ![]() ![]() |
probleme motor 1,9 DCI, Renault Espace
tutulup |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 10 January 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Espace
2003 Expression
|
|||
furia galbena |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
Pai cam aceeiasi problema o am si eu , doar ca nu se manifesta doar in viteza a 6...se aprinde martorul care indica injectia si spirala de la incalzirea bujiilor incandescente .
Ideeia este daca incetinesc putin, si turatiia motorului scade sub 2000 ture se stinge singur ...fara sa opresc motorul. La prima impresie cind se aprinde acest martor (care este galben si nu rosu) se intelege ca ar fi o bujie arsa dar reprezinta si toata injectia ,dar si senzorul de apa in motorina.Dar nu este apa ,am schimbat filtrul de motorina si uitindu-ma in cel vechi nu am vazut nici o urma de apa in filtru, si cu filtrul nou face la fel. Oricum mi-am amintit ca si la opelul astra pe care l-am avut facea aceeasi figura si problema era debimetrul.Acum incerc sa gases un debimetru si incerc sa-l schimb sa vad daca asta este problema ...voi ce ziceti .....? ![]() |
--------------------
RENAULT
TRAFIC
cabina dubla 2005
- NT 04 PIN Puterea , este nimic fara control
|
|
espacern |
![]()
Post
#3
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Martorul respectiv indica o anomalie la sistemul de injectie....daca se aprinde in mers.
Asta implica un tester pentru o diagnoza precisa....sau sa schimbi piesa cu piesa pana la rezolvare. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
dethave |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Am avut simptome asemanatoare cu ce descrieti din cauza unei mufe(prima de sus)de la calculatorul motorului:am dat de grinda toata divizia de baieti cu laptop-uri de la Flamicom Rm. Valcea.Problema am descoperit-o intamplator,punand mana pe mufa in timp ce se manifesta...s-a remediat pe loc,la mine.Poate aveti ceva asemanator?
P.S. A nu se intelege ca m-am dat jos sa pun mana pe mufa in timp ce masina mergea:am tras pe dreapta,am saltat capota ,era sa alunec si m-am sprijinit de ce mi-a picat la mana .sesizand o schimbare in turatia tinichelei.In continuare am tras concluzii... This post has been edited by dethave: 9 Feb 2012, 20:03 |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
tutulup |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 10 January 12 ![]() |
Imi cer scuze, rezistenta este galbena nu rosie. Nu am avut timp sa merg la un service. Problema persista dar doar la peste 100 km/h si cum circul numai in Bucuresti pe vremea asta slabe sanse sa prind 60 km/h. Mai nou a mai aparut o problema, le relanti se aprinde indicatorul cu STOP si martorul de la frana de mana. Daca accelerez pe loc stau tot aprinse, daca misc masina se sting. Banuiesc ca ar fi un senzor ceva. O gramada de probleme cu masina asta. Mentionez ca toata saptamana trecuta masina a stat pe dreapta si cand am pornit-o luni dimineata, a pornit la sfert.
|
--------------------
Renault
Espace
2003 Expression
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
salutare tuturor
Conduc un R. Kangoo 1.9 139000 km - mașina firmei- acu o saptamîna eram pe banda a 2-a în depășire- 120 kmph, si simt o cădere de viteză, mă uit pe turometru - căzut la zero , calc ambreiajul, avariile și trag pe banda de urgență. becul de imobilizator aprins n'a vrut să mai pornească după reparație am mers cu ea 300 km, azi a apucat'o altceva după 30 min de la pornire, oprire motor (la 120 kmph) pîlpîie becu de noxe . după 2 rugăciuni și 2 minute am pus contactul și ok, am pornit cu spaima în spate am plecat mai departe, 100-110 kmph cel mult, după 10 km, se repetă figura. trag dreapta, satu 5 min si pornește după alți 5 km n-a mai pornit, STOP si beul de noxe pîlpîie. Am lăsat mașina pe banda de urgență și am așteptat un coleg să mă pescuiască de pe autobandă să plec la muncă. Menționez că nu conduc în țară, nu știu ce poate avea mașina dar mi-e deja frică să mă mai urc în ea dac'o repară. Aveți idee ce ar putea fi? Motorină de la Lukoil - în provincia Limburg, nu cred că e botezată că ar fi prea de tot. Mulțumesc și aștept opiniile voastre asupra cauzelor posibile |
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 21:37 |