Renault ataca piata mini cu Modus, pretul CIP de la 9315 EUR
![]() ![]() ![]() |
Renault ataca piata mini cu Modus, pretul CIP de la 9315 EUR
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|||
Manuel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Mi se pare peste Clio, singurele lucruri care nu-mi plac sunt plansa de bord amplasata central si pretul. Cu inca 2000 iti iei Megane.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
Codrin |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
2000 inseamna deja spre 20% ceea ce e destul de mult in segmentul asta de bani.
plus ca sunt din categorii diferite |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
Manuel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Tocmai aia e... sunt categorii diferite dar foarte apropiate ca pret. Ca o a doua masina, e ok.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#5
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Mi se pare ca in ziua de azi in Bucuresti trebuie sa ai doua masini: una mare gen Megane (sau de ce nu un BMW Seria 3
![]() |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
ashu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Exact, "dincolo" nu-ti iei masina mini ca e mai ieftina, ci o iei ca sa te descurci mai usor in oras. Faptul ca e jumate cat Megan nu inseamna ca tre sa coste jumate ca s-o mai cumpere cineva.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#7
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Mi se pare absurd sa nu fie mai ieftina.
Are tabla mai putina, materiale mai putine, motor mai mic, si deci e normal sa fie mai ieftina. Ca roman mi-as dori sa fie MULT mai ieftina :-) , da' nu se intimpla. Modus se pare ca e prima masina din clasa ei care are 5 stele la testele NCAP. This post has been edited by Vlad Georgescu: 12 Jul 2005, 23:50 |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
ashu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Vlad, pai e mai ieftina. Dar nu proportional cu dimensiunile. Postul meu se vroia o explicatie pt. cei ce se mirau ca costa cu doar 2000 de euro mai putin ca Meganu (implicit mirandu-se ca cine isi mai cumpara o masina mica daca cu inca 2000 euro poate lua una mult mai mare).
Si hai sa fim seriosi, tu chiar crezi ca pretul unei masini e stabilit de cata tabla intra in ea. ![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#9
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ashu @ 13 Jul 2005, 01:38) Si hai sa fim seriosi, tu chiar crezi ca pretul unei masini e stabilit de cata tabla intra in ea. ![]() Da, asa cred, ca daca comparam costul lui Megane cu costul lui Modus, diferenta e data in principal (si grosier) de cantitatea de material folosita. Costul de proiectare al masinii se impart la numarul de exemplare vindute si fiind productie in serie foarte mare, ajunge sa fie o componenta foarte mica din pretul fiecarei masini. Situatia ar fi alta din punctul asta de vedere daca am vorbi despre vreun Ferrarri care are costuri de proiectare mai mari si se produce in serie mult mai mica. Pe urma intervine costul datorat tehnologiei care poate sa fie mai avansata sau nu, si deci mai scumpa sau mai ieftina. Tehnologia folosita la Modus probabil ca e asemanatoare cu cea de la Megane. Nu cred, de exemplu, ca Modus are motor din titan, sau are procesor Itanium 2 de 1000 $ bucata la calculatorul de bord (ce exemplu aberant am gasit ![]() Ca dotari, Megane si Modus in variantele cele mai populare mi se par dotate aproximativ la fel, deci nici de aici nu poate proveni o diferenta mare de cost. Nu poti sa zici ca unul are AC si altul nu are, sa apara vreo diferenta. Deci in concluzie este probabil ca diferenta principala de cost dintre Megane si Modus provine din cantitatea de material folosita.. Asta e in legatura cu costul de productie al masinilor. Mai poate sa apara o diferenta datorata adaosului comercial, dupa principiul ca vinzatorul vinde as high as the market will bear. Totusi nu cred ca sint diferente foarte mari, avind in vedere ca este aceeasi firma cu aceeasi politica, si ca cele doua modele se vind pe aceeasi piata. Probabil totusi ca in postul asta aproximez prea multe lucruri, si adevarul nu-l stiu decit managerii si contabilii de la Renault. This post has been edited by Vlad Georgescu: 13 Jul 2005, 02:30 |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
Manuel |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
QUOTE(ashu @ 13 Jul 2005, 01:38) Postul meu se vroia o explicatie pt. cei ce se mirau ca costa cu doar 2000 de euro mai putin ca Meganu (implicit mirandu-se ca cine isi mai cumpara o masina mica daca cu inca 2000 euro poate lua una mult mai mare). Ma enervezi ![]() |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
lar |
![]()
Post
#11
|
![]() Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Renault a decis reducerea productiei de Modus la 1000 buc din 1300 buc pana in prezent la fabrica din Spania. Motivul il reprezinta neatingerea parametrilor de piata asteptati, pusa pe seama pretului ridicat al modelului si stagnarii relative a pietelor masinilor monospatiale mici. Stirea e preluata dintr-o revista.
|
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
ashu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(C.M. @ 13 Jul 2005, 05:35) Ma enervezi ![]() Pai Manuel, la vestici ma refeream si io, ai vazut cam am zis "dincolo". Hai ca ne certam de-ampulea, cred ca de fapt suntem toti de acord. ![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
Manuel |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Eu n-am nimic impotriva
![]() |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#14
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Voi ati vazut masina asta in realitate ?
Numai "mini" nu e. Pusa langa un Espero de exemplu e mai inalta si putin mai scurta. E ditamai masina de oras. Si e relativ mica pentru ca-i hatckback. Daca Modus e "mini" atunci Chevrolet Spark (matiz) sau SmartFor2 ce e ? Cred ca la noi nu se vinde pentru ca nu prea are portbagaj. In rest masina este super din orice punct de vedere. P.S.: E construita pe platforma B a aliantei Renault-Nissan; adica pe aceleasi roti ca si Micra, Logan si probabil si viitorul Clio 3. Nu prea are cum sa fie "mini". This post has been edited by DigitalScribe: 2 Aug 2005, 14:59 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
AND |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Mie imi place la nebunie Modus! E mult peste Clio , si e practic un Scenic mai micut. Daca as avea posibilitatea , as da Logan-ul ca avans pentru un Modus , negru , full options - piele 1.5 dCi 100 cai
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#16
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
urat cu crengi e modus!m-am speriat cand l-am vazut prima oara!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
SilviuB |
![]()
Post
#17
|
Membru de BUKOWINA Group: Members Posts: 281 Joined: 19 August 04 From: Suceava-Bukowina ![]() |
Si strugurii cum sunt ?
Acrii ? nu-i asa ? |
--------------------
VW
POLO
2005
- 8XSYL
|
|
aphophis |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
fabrica renault din spania de la Valladolid a fabricat modusul cu nr-ul 500.000. Sunt curios, modusul se face si in alte uzine decat cea de la Valladolid ?
QUOTE El Renault Modus no comenzó con muy buen pié en los principales mercados internacionales, pero tras su rediseño y lanzamiento de la versión alargada, las matriculaciones han aumentado de manera considerable. Ahora Renault celebra la unidad 500.000 fabricada. Los Modus y Grand Modus son fabricados en exclusiva en la factoría que el fabricante galo posee en Valladolid. La unidad 500.000 tiene como destino el mercado alemán y se trata de un Grand Modus 1.5 dCi 105 CV Dynamique de color "Rojo Dyna Tennj". En la actualidad salen 360 unidades diarias del Modus y Grand Modus de Valladolid con destino Francia, Alemania e Italia principalmente. http://es.autoblog.com/2009/05/04/renault-...-000-del-modus/ 18377_hd__da5fd44a.jpg |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 16:09 |