Activare IMMO Laguna 2.
![]() ![]() ![]() |
Activare IMMO Laguna 2.
v11 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 22 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1987
|
|||
kalyyyyyy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
este absolut normal sa porneasca si fara bateria cartelei. Nu inseamna ca ai imobilizatorul dezactivat. Recunoasterea cartelei (la pornire nu la deschiderea usilor) se face si fara baterie.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Stai linistit ca ai imobilizatorul activ.
![]() Cipul in care e stocat codul de pornire (transponder se cheama) nu are nevoie de baterie - acest cip se alimenteaza in campul magnetic generat de cititorul cartelei sau bucsa antidemaraj (la varianta cu cheie). In acel cip se afla o bobina, si cum de la fizica stim, orice bobina tinuta in camp, genereaza un mic curent electric, indeajuns cat sa se alimenteze cipul. Pe acelasi sistem sunt si card-urile de acces in cladiri - cardul in sine este inert, nu are nici o baterie in el, are doar o bobina si un cip, insa cand il apropii de cititor brusc se activeza si codul este transmis/citit, respectiv identificat de catre cititor. Sistemul se cheama RFID. This post has been edited by bubu782001: 14 Nov 2011, 11:27 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu este recomandat sa schimbi ceva in setarile de la imobilizator.
Asta daca vrei ca masina sa functioneze. Bateria din cartela ajuta la functia de deschidere/inchidere si nu are nici o legatura cu pornirea/oprirea motorului. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nici nu are cum sa faca asta. Laguna 2 are imobilizator de generatia a 3-a, pe CAN. La sistemul asta de imobilizator nu prea poti sa ii faci nimic cu Clip-ul sau cu DDT-ul. Doar sa stergi chei/cartele (si pe urma o sa plangi ca vrei APV-ul
![]() This post has been edited by bubu782001: 14 Nov 2011, 11:38 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
v11 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 22 February 09 ![]() |
Am crezut ca chip-ul are nevoie de 3V alimentare,nu am stiut ca ajunge sa se alimenteze cu tensiune doar din campul magnetic pe care il sesizeaza bobina din card. Si m-am mirat cum de porneste ca am incercat inca cu un card pe care l-am primit la cumparare si tot este spart de-abia se mai tine, iar masina porneste si cu el. thx |
--------------------
Dacia
1310
1987
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Stai sa vezi cand o sa ne puna astia chipuri prin creier...ne dezactiveaza de la distanta.
Suntem pe drumul cel bun ![]() This post has been edited by bubu782001: 15 Nov 2011, 07:53 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
mihhai |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 12 October 07 From: Bucuresti ![]() |
o simpla curiozitate: si la sistemul keyless este valabila treaba asta cu bobina? eu unul tin cartela numai in buzunar. cred ca o sa scot bateria din card si sa vad daca mai porneste cu cardul in buzunar...
|
--------------------
renault
laguna 3
2014 pisi 318i cabrio '97 1.8i
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Este exact aceeasi poveste.
Masina are senzori - nu stiu exact unde sunt amplasati (in general in zona usilor, si/sau a manerelor usilor), iar campul generat este mult mai mare. In momentul apropierii de masina se activeaza transponderul care trimite codul de identificare ca tre masina. Senzorii masinii identifica transponderul iar acesta daca este cel corect inregistrat pe masina permite descuierea automata - la cca 1.5 - 2m maxim de masina a respectiv dezactivarea sitemului de imobilizare al motorului. Chestiile astea "inovatoare" sunt inventate cam acum 20 de ani. Toata "evolutia" a constat in miniaturizarea cipurilor de tip transponder respectiv a imbunatatirii sistemului de criptare a codurilor. Foarte multe sisteme sunt folosite in regim industrial - unde soferii de pe utilitare au sisteme de identificare la puratator, iar cand trec prin dreptul citititoarelor, barierele de acces se ridica automat. Acelasi sistem este si in intreprinderile cu grad ridicat de securitate (banci, firme, siteme electronice de pontaj etc.) Diferentele intre sistemele RFID apar la nivelul criptarii codurilor. Sistemele de transport si de identificare a informatiilor sunt identice (toti producatorii sunt obligati sa respecte standardele IEMI - altfel ajungem ca in experimentul Philadelphia) ![]() In aceeasi categorie se afla si chestile alea de plastic lipite pe produsele din supermagazina - Cora, Carrefour (alea tot un transponder sunt - cu un cod unic, cod ce este inregistrat intr-un server si atribuit catre un anumit produs). Portile alea 2 printre care trecem - sunt acele cititoare. In momentul in care "madam' " a citit codul de bare cu aparatul, si plata a fost efectuata, serverul anuleaza codul RFID memorat si astfel portile alea nu tipa ca disperatele la un produs deja achitat. Sistemul este foarte mult integrat in viata de zi cu zi a noastra, si este transparent, fara ca sa ne dam seama in mod direct de existenta lui. Este un gadget minunat de care...ne putem foarte usor lipsi. ![]() De altfel au aparut sisteme Keyless Enter and GO aftermarket - la preturi hmm sa zicem rezonabile - oricum nu mai tin de domeniul SF-ului cum era inainte. Si astea logic tot sisteme RFID sunt. IEMI - Intentional Electromagnetic Interference This post has been edited by bubu782001: 14 Nov 2011, 22:11 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
mihhai |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 12 October 07 From: Bucuresti ![]() |
mda... destul de detaliat... ms.
|
--------------------
renault
laguna 3
2014 pisi 318i cabrio '97 1.8i
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
De aici si pana la implementarea cipurilor biometrice nu mai este foarte mult...
Oamenii or sa fie "etichetati" atribuiti unor coduri si cam aia o sa fim. Niste numere. Din puncul de vedere al autoritatilor o sa fim foarte usor reperati. Pare ceva de domeniul SF-ului insa tehnologia este deja foarte facila si la ora actuala poate fi usor implementata - cu costuri minime. Te opreste nenea politaiu' pe strada, te scaneaza si gata. Asta daca nu or sa fie porti de scanare pe strazi. This post has been edited by bubu782001: 15 Nov 2011, 08:08 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
v11 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 22 February 09 ![]() |
Mai vreau sa stiu daca e chiar adevarat ca Sonda Clip cu v.113 pe care am luat-o de cateva zile intradevar detecteaza VIN-ul masinii, ? Ca la mine pe laguna II 2002 benzina 1,8 16valve.... nu o face. Trebuie sa bag eu manual datele masinii.Ori este un loc unde eu nu am cautat ? THX |
--------------------
Dacia
1310
1987
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
La multe masini nu identifica automat. Nu e mare pb asta.
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
v11 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 22 February 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1987
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 13:28 |