Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cine a facut cei mai multi km cu Laguna, Ce a schimbat, ce probleme a avut?

mircea-daniel
post 9 Nov 2011, 21:12
Post #1


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Incep acest topic, deoarece eu migrez de la Clio la Laguna si vad ca nu exista aceasta sectiune si aici. Asa ca ma gandeam sa incep eu, si eventual cei mai experimentati sa povesteasca ce si cum, pe langa lista cu ce au schimbat ei pe printesele lor.

A mea printesa: 1.9, Laguna 2003, Privilege. Masina este o bijuterie, imi place tot la ea, din bara in bara. E exact modelul dorit de mine, desi unii dau din nas ca e prea batrana.

Primul lucru ce l-am schimbat a fost uleiul. Masina o am de fix 2 zile, am schimbat uleiul si am peticit tubul ce intra in EGR. Pierdea pe acolo presiune si masina de la 1800 in sus mergea in suturi. In rest, merge brici, are 110.000 km (verificati la reprezentanta) si cere cauciucuri de iarna.

Acum vin intrebarile:
1.Cat de turat sa merg cu ea? Treapta a doua, pana la 50km/h (cam 2600-3000 de ture) e ok pentru oras? Am observat, ca pana cam 12-13 litri in accelerare moderata, pana la 60 la ora, apoi daca o mentii la turatie/viteza, papa cam 6-7 litri. E ok?
2.Cu ajutorul lui VF1BG0 am peticit tubul acela si am curatat un pic evacuarea (talpa pana la 4500 ture). A iesit un NOR (nu exagerez) de funingine. Acum, dupa alte cateva talpi + mers turat, pare a fi tot ok. As putea face si altceva sa o mai curat?
3. Cartelele cat tin? Sunt rezistente? Mi-e frica sa plec la munte cu una singura, parca vad ca ma tine pe afara.
4. Care este cea mai buna motorina pentru motoarele 1.9?
5. Cat de des pot pica oglinzile rabatabile? Am o placere incredibila sa le rabatez, de fiecare data cand cobor.
6. Greieri peste tot. Pe langa burete, lipici, ulei siliconic, ce alte solutii mai exista?
7. Ce solutie folositi pentru infrumusetarea pielii?
8. Cat de des pica articulatiile/bucsile/etc? E mare rau, si iei destule gropi cu ea.
9. Cum se poate pune pilot automat pe ea? Trebuie vreo modificare majora, sau se poate face ceva din calculator?
10. Turbina cat de repede poate pica? Pe al meu fost Clio am tinut turbina si injectoarele 200.000 de km (masina inca merge brici, la cumparator). Inaintea mea, s-a mers destul de subturat. Acum o sa ii dau in dinti cat pot. Pareri?
11. Ca masina luata de mine, ce ii mai pot verifica in fata blocului?
12. Cat de mult biodiesel poate primi?
13. Am senzori de presiune in roti? Posesorul a zis ca nu are. Are si sunt defecti cumva?

This post has been edited by mircea-daniel: 9 Nov 2011, 21:20


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 10 Nov 2011, 00:10
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




Si eu vroiam sa pun niste intrebari,dar daca tot ai deschis tu topic o sa-l urmaresc pe asta.

Turatia...chiar sunt curios la cat schimba lumea.Eu schimb pe la 2200 dar mi se pare ca o cam chinui. La ce turatie este indicat sa schimb?Si pentru un consum optim.

La una iti raspund eu. Cartelele sunt destul de rezistente.Mi-a cazut una de n ori si n-a patit nimic.Am stat cu fundu' pe ea...etc.smile.gif

Care e treaba cu biodieselul?Putem baga asa ceva in masini?Stiam ca sunt niste motoare modificate...sau ma insel?

La dum intins e bine sa merg la turatie mai mica sau mai mare?De exemplu la 110 KM/h sa o tin in a 5-a sau sa-i dau a 6-a?

This post has been edited by MariusRZR: 10 Nov 2011, 00:11


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 10 Nov 2011, 00:49
Post #3


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Ai uitat sa spui ce a picat/ce ai schimbat pe ea. Pe langa intrebari si raspunsuri, poate facem si lista, sa stim cum stam cu fiabilitatea (cat mai exact, fara "pica ca ie frantzujesti").

This post has been edited by mircea-daniel: 10 Nov 2011, 00:49


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meltean
post 10 Nov 2011, 01:19
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 26 February 11
From: Suceava




la 100km/h abia schimb intr-a V ... incercati sa schimbati pe la 2500-3000 de turatii (eu la aprox. 3000 schimb) nu faceti nici un fel de economie daca mergeti subturat,dimpotriva .. afecteaza


--------------------
Renault / BMW Laguna II 2.2dCi / 320d 2004 Initiale / 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 10 Nov 2011, 07:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




Motoarele dci se conduc la fel ca si benzinarele. Nu rula cu ea subturat ca ala esti. Daca e macar la fel de rezistenta ca si prima gneratie de Laguna atuncea e posibil cu putina grija sa nu ai prea multe batai de cap.

Trebuie sa tii cont totusi ca e o masina facuta ptr. occident nu ptr. drumurile noastre de tara .

Cat despre greierasi metoda clasica:identifica pe rand si cu silicon si burete cauciucat adeziv sau nah ce vine mai bine in locul identificat si ceva isonorizare pe ici pe colo si ar trebui sa fie eliminati majoritatea.

Ah sa nu uit despre motorina. dCi-urile de la renault sunt ceva mai pretentioase la motorina din ce stiu eu . In ce sens ?

Uite un exemplu la Laguna mea :la mers in oras pe benzina de 99 am mai mare consumul decat pe benzina de 95 dar la drum lung benzina de 99 imi face economie mai mare de carburant decat cea de 95.

Cat despre motorine fa asa . Alimenteaza (din ce oras esti ? ) cu motorina normala dar de la o statie de alimentare mai noua de preferinta ca sigur au tancurile mai curate si cauta sa alimentezi la cateva ore dupa ce vine cisterna la ei sau de preferinta seara tarziu sau dimineata devreme inainte sa vina cisterna sa ii alimenteze.....si la circa 7000sau 10000 de km baga si un bidonas de aditiv ptr. motorina. eu stiu asta de la alti posesori de DCI si nu au nici pana in ziua de azi probleme si masinile au ajuns pe la 300 de mii deja !


In Iasi iti spun clar sa eviti Lukoil (toate) si asa zisele benzinarii in parteneriat cu rompetrol sau omv petrom/

Ai daca vrei sa alimentezi fix inainte sa intri sau sa iesidin iasi depinde de unde vii , pe E583 doua statii omv si una petrom una langa alta.

Apoi mai sunt inca 3 la care stiu sigur ca sunt foarte atenti la calitatea carburantului.

restul sunt cam praf. La rompetrol am pus de la statia lor benzina si imi papa masina 15 la suta cu benzina lor efix.

Am fost la petrom si am alimentat iara si i-am bagat aditiv am mers oleaca turat si si-a revenit la consumul normal.

Ah si daca te pot ajuca cumva cu piese sa imi dai PM daca am ce ai nevoie .

Sa o stapanesti sanatos.

This post has been edited by PetruDez: 10 Nov 2011, 07:57


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tacufmr_lagunaII
post 10 Nov 2011, 09:29
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 25 April 07
From: Brasov




Cu motoarele dci nu mergeti subturat (schimbati intotdeauna la 2500-3000 rot/min), fara acceleratii puternice cand motorul este inca rece. Motorina evitati sa folositi de la Lukoil (2 logan dci, un fort transit, un grand cherokee si un polo ramase in drum iarna trecuta dupa ce au alimentat la Lukoil). Folositi OMW, Petrom sau Mol, pot spune ca nu am luat niciodata motorina cea mai scumpa, ci cea normala. Schimbul de ulei si filtre (ulei, motorina, aer, polen) intotdeauna la 10000 km.
Treapta a V-a o primeste pe la 110-120 km/h, treapta a VI-a dupa 140 km/h.
Suspensia masinii nu a fost proiectata pentru drumurile noastre, de aceea este un pic mai sensibila, dar atunci cand trebuie sa schimbati anumite piese (pivot, cap bara, bieleta directie, bieleta, etc) nu cumparati cele mai ieftine piese de pe piata pentru ca in final nu veti obtine nici o economie, chiar va costa mai mult pentru ca piesele cedeaza repede. Exemplu: schimbat capete bara+bielete directie marca Moog+efectuat reglaj directie si in 17000de km bieletele au cedat, a doua oara aceleasi piese schimbate marca Lemforder, efectuat aprox. 25000 de km si in continuare acestea sunt OK.
Pentru montare pilot automat cauta pe forum ca exista topicuri in care s-a discutat acest aspect, precum si multe altele.
Sa o stapanesti sanatos.


--------------------
Renault Laguna II 2007, 1.9 dci, 131 CP - BV - 32 - UMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 10 Nov 2011, 09:34
Post #7


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Sarut mana!

Se pot pune aditivi? Este ok? Ce marca?


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 10 Nov 2011, 10:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




Aditivi doar din cand in cand ! Eu am vazut ca se folosesc bine cei de la motexco si duralube. Dar iarasi nu abuza de ei ca o sa iti para rau. ! 1 flacon la 10.000 km ar trebui sa fie suficient daca alimentezi cu motorina din locurile mentionate mai sus si nu pui orice motorina. Cea normala este arhisuficienta credema ca isi face treaba. Exista mai multe tipuri de aditivi:
-aditivi ptr curatat sistemul de alimentare si injectroarele sau aditivi ptr motorina care sa o ajute la cifra cetanica si are si umpic de proprietati de antigel sa zic asa. Acum la anotimpul rece si la temeperaturile de la noi fati un stoc de vreo 3 flacoane de antigel ptr motorina ca sigur nu o sa gasesti mai tarziu.

Motorina la noi in tara este aditivata pana la -25 de grade asa ca daca mai vine vreun ger cum a fost ala de -35 cat am prins eu in iasi e cam nasol. Daca zici ca abea ai luato fai un plin si baga o solutie ptr. motorina ca nu stii ce a pus sau na pus cel dinainte. E o idee o parere !

This post has been edited by PetruDez: 10 Nov 2011, 10:07


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 10 Nov 2011, 10:37
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




Am uitat sa zic ce mi-a picat la ea...bine,o am de 10.000 KM.

Geamul de la sofer imi face probleme.
De exemplu il tin deschis la jumatate si vreau sa-l ridic. Apas sa se ridice,el se lasa in jos 2-3 CM dupa care se ridica putin si ramane asa.Apas iar,tot la fel face.Cand apas a 3-a oara merge.
Este foarte enervant.

Si imi troncane toba,pe la jumatate cred,loveste de caroserie.

Cand opresc motorul se aude cum se zbate ceva pe sub pentru o secunda asa.
In ce este prinsa toba?

This post has been edited by MariusRZR: 10 Nov 2011, 10:38


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 10 Nov 2011, 10:59
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




Hmm bine zis. Nush vezi pe subt ea la tampoane ceva ! poate nu e prinsa bine ! Geamul e din motoras cred.


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PuscasMarin
post 10 Nov 2011, 11:14
Post #11


Membru cotizant


Group: Members
Posts: 398
Joined: 26 February 08
From: Brasov




@MariusRZR

in legatura cu geamul am aceleasi simptome in loc sa urce, geamul coboara.
Cauza: geamul intampina un obstacol in urcare redau explicatia unui user specialist VF1BG0

"Verifica tensionarea cablurilor, daca tensiunea e prea mica incearca sa le mai tensionezi un pic.

Daca tensiunea e ok, inspecteaza atat piesele culisante cat si cablurile si rola. Ceea ce ti se intampla e specific in situatia in care geamul intampina un obstacol in urcare. Obstacolul poate sa fie atat un defect al pieselor mai sus mentionate cat si o deformare a sinei. "

Mai multe aici

Pt. Toba gasesti mai multe informatii aici


--------------------
Renault Laguna Expression Grandtour 1.9 dci 2004 F9Q670
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 10 Nov 2011, 11:21
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




Multumesc pentru raspunsuri. La geam nu ma pricep sa umblu.Poate rezolv ceva cu toba.Toba nu suna ca si cum ar fi sparta,doar cred ca loveste de ceva cand tremura.


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meltean
post 10 Nov 2011, 11:22
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 26 February 11
From: Suceava




fa o cursa completa a geamului(da-l jos de tot,apoi ridica-l)si cand ajunge sus tine apasat pentru 3-5 sec.


--------------------
Renault / BMW Laguna II 2.2dCi / 320d 2004 Initiale / 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 10 Nov 2011, 12:46
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




Am incercat faza cu cursa.L-am tinut si 30 de secunde.Cateodata nu mai merge impulsu,adica tre sa tin apasat sa se ridice in loc sa apas decat odata pana la capat. Ma duc chiar acum sa incerc iar vaza cu cursa completa.

Nu merge. Se ridica bine pana la jumatate,iar de la jumatate se da de 2 ori inapoi inainte sa se ridice.

This post has been edited by MariusRZR: 10 Nov 2011, 14:14


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 10 Nov 2011, 15:55
Post #15


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




La faza cu geamul de la sofer...asa am patit si eu ,dupa care se duce dracu de tot pica dispozitivul de ridicare,macaraua,sunt niste cabluri care se imbarliga pe acolo...in final trebuie cumparat chitul de ridicat geamul cu totul ,costa cam 400 ron si vine doar pe original!Vizavi de problema cu aditivii...in carte scrie ca este interzis a se folosi orice tip de aditivi pt ulei si pt combustibil...cel pt uleiuri eu cred ca majoritatea sunt doar apa chioara si cei care raman contin teflon care nu e indicat...acel teflon se depune pe peretii cilindrilor astupa eventuale uzuri, dupa care in timp incep sa se desprinda frecand (segmentii de pe pistoane pe cilindrii) si pot produce o uzura mult mai mare,de aici masina pierde compresie ,mai ales la diesel,si se da la ulei...probleme dupa aceea garla!Aditivii astia cred ca au si un efect placebo,ti se pare ca merge mai bine ,doar!


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
instabil13
post 10 Nov 2011, 16:05
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 12 August 10




QUOTE(PetruDez @ 10 Nov 2011, 07:55)
Cat despre motorine fa asa . Alimenteaza (din ce oras esti ? ) cu motorina normala dar de la o statie de alimentare mai noua de preferinta ca sigur au tancurile mai curate si cauta sa alimentezi la cateva ore dupa ce vine cisterna la ei sau de preferinta seara tarziu sau dimineata devreme inainte sa vina cisterna sa ii alimenteze.....si la circa 7000sau 10000 de km baga si un bidonas de aditiv ptr. motorina. eu stiu asta de la alti posesori de DCI si nu au nici pana in ziua de azi probleme si masinile au ajuns pe la 300 de mii deja !
In Iasi iti spun clar sa eviti Lukoil (toate) si asa zisele benzinarii in parteneriat cu rompetrol sau omv petrom/
*


wacko.gif mai nou se pazeste cisterna la benzinarie? radmasa.gif hai ca p'asta nu o mai auzisem!! Chiar daca n-am nici o alta treaba tot nu as putea face asta..
Scuzati off topic..n-am putut sa ma abtin...faceti abstractie!
Multumesc!


--------------------
Renault Laguna 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meltean
post 10 Nov 2011, 17:02
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 26 February 11
From: Suceava




Kit de reparatie geam se gaseste , nu doar pe original ... e aprox 120 lei si e alcatuit din 3 cabluri , rola si plasticurile de pe sina in care e fixat geamul. Cel mai bine ar fi sa dai fata usii jos si sa vezi care-i treaba,cum zicea si PuscasMarin , verifica tensiunea cablurilor , cum aluneca plasticul pe sina


--------------------
Renault / BMW Laguna II 2.2dCi / 320d 2004 Initiale / 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 10 Nov 2011, 17:13
Post #18


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Baieti, saru mana pentru sfaturi, dar hai sa le punem sub forma de lista. Ce a schimbat fiecare, apoi sfaturi si intrebari.

Apropo, cum imi dau si eu seama cum merge frumos un motor de 1.9? Eram obisnuit cu zgomotele de la Clio, acum... Aud sunete si nu stiu ce si cum. In principiu ar trebui sa fie ok, daca relanti-ul sta fix si a tinut talpa de 4500 ture?


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 10 Nov 2011, 17:58
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Nu-i cauta probleme, poata ca nu are. Daca vor aparea vei intreba pe parcurs. Citeste topicul dedicat problemelor de Laguna, e putin mai sus.
Si eu am schimbat diverse chestii cu unele marca FEBI (m-am zgircit sa nu iau Lemforder) si acum ia ghciciti ce urmeaza sa fac? sad.gif


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 10 Nov 2011, 19:54
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




QUOTE(instabil13 @ 10 Nov 2011, 16:05)
wacko.gif mai nou se pazeste cisterna la benzinarie?  radmasa.gif hai ca p'asta nu o mai auzisem!! Chiar daca n-am nici o alta treaba tot nu as putea face asta..
Scuzati off topic..n-am putut sa ma abtin...faceti abstractie!
Multumesc!
*




In primul rand eu am lucrat si mai am rude si prieteni ce lucreaza in domeniul cu pricina(benzinarii) . O chestie se intampla : se agita ce e prin tanc si oricat de bune ar fi sitele ceva ceva tot e posibil sa ajunga pe pompa. Nu este obligatoriu dar este o posibilitate. Acuma depinde si de vechimea pompelor. Fiecare pompa are site pe ea ptr a preveni asta. De asta am zis evitati asa zisele parteneriate. Eu personal nu am incredere.

Ah da si alimentarea cu, carburanti in iasi cel putin in capat la iesirea pe e583 se face dimineata pana in ora 9. Dar acolo pompele sunt noi noute si deci nu e problema .

Cat despre aditivi. Spunea cineva mai devreme de aditivi cu teflon. Iaca DuraLube este si fara teflon. si motexco la fel. dar deh nu sunt aditivi de 20 de lei ci ajung la 100 de lei uneori.

aditivul ptr. motorina este indicat avand in vedere motorina de pe la noi dar fara sa se abuzeze de ea repet se foloseste rar. Si de preferinta cel ptr fluidizaare sau cu proprietati de antigel. Vb. din experienta. Un motor bine intrerinut nu ar trebui sa aiba nevoie de aditiv ptr ulei mai devreme de 120.000 de km . Parerea mea.

Iar la motorina pe timp de iarna si de temperaturi extreme decat sa ramai in drum mai bine bagi un aditiv.

10 Nov 2011, 19:55:
Nu am priceput ce ai vrut sa zici cu 4500 de ture.

This post has been edited by PetruDez: 10 Nov 2011, 19:55


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 10 Nov 2011, 20:28
Post #21


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




Eu unul nu pot vorbii urat de FEBI...am pivoti Febi...de o gramada de km plus distributia schimbata cu role Febi de 40000km,bielete directie si capeti de bara Moog,la fel...nu am avut nici un fel de probleme,discutii vizavi de Lemforder...sunt piese de calitate si renume dar nu chiar extraordinare...parerile sunt impartite si adevarul e undeva la mijloc,am cunostinte care au folosit si de astea si.... excl.gif Referitor la chitul macara geam spunea cineva ca exista si cu 120 ron,ok!...dar de atat te tine de 120 ron,am o cunostinta care o pus asa ceva ,facut ,,pe vapor,, poate,si o ajuns sa l ia tot pe ala de 400 blink.gif

This post has been edited by fazer: 10 Nov 2011, 20:33


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 10 Nov 2011, 21:06
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




ma uit eu maine in parc de macara si motoras electric plus cabluri. daca despre ele e vorba si iti dau un pret. ca am vreo doua laguna in parc si tre sa vad ce au pe portiere. daca am ceva bun ptr tine iti dau pm .


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bold.cristian
post 10 Nov 2011, 21:10
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 27 February 10




Revenind la topic:
"Cine a facut cei mai multi km cu Laguna, Ce a schimbat, ce probleme a avut?"

352.522km, masina cumparata din Romania in 2005.

Schimbat consumabile de toate felurile; uleiuri, filtre, curele, role, elemente directie, elemente suspensie,bucse, elemente franare, gume. Toate cam fara numar...smile.gif

Defecte:

senzor parcare defect, geam sofer spart si butoane geam furate, comanda geam electric pasager schimbata;;;. Intercooler, radiator clima+furtune, prinderi aferente schimbate dupa o coliziune; diverse plastice pe la motor care troncaneau; schimbat 2 jante aliaj lovite, pe casco.

LE: reconditionat etrier frana stanga fata, comutator ambreiaj & frana, reparat sina scaun sofer blocata, sarme din scaun, reparat cititor cartela + 1 cartela noua, diverse problema cu rupturi de cablu / lipsa semnal...

Masina se comporta binisor, tocmai a luat ITP-ul, legal. Motivul pentru numarul mare de km sunt drumurile frecvente in Europa(autostrada) Ma pregatesc de inca un set de flanse amortizor si rulmenti...wink.gif


<span class='edit'>10 Nov 2011, 21:12:</span>
De asemenea, de acord cu fazer, sunt multumit si de Febi si de Moog. Raport bun pret / calitate.

This post has been edited by bold.cristian: 10 Nov 2011, 21:38


--------------------
Renault (pr) Koleos 2.0DCi BVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 10 Nov 2011, 22:04
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11






--------------------
renault laguna 2 model privilege 2002 2,2 dci - bh 24 bby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Privilex
post 10 Nov 2011, 22:16
Post #25


Membru privilegiat


Group: Members
Posts: 548
Joined: 26 September 07
From: Bucuresti




eu am vazut un coleg cu 170mii si ceva parca.eu am...intre timp 203000 smile.gif .ca probleme am avut numai pe partea electrica.greieri nu am decat pe drumuri pietruite etc...in rest,motorina petrom,agip si rompetrol care mi se pare cea mai buna

This post has been edited by Privilex: 10 Nov 2011, 22:17

Attached thumbnail(s)
Picture_646.jpg ( Size: 1.71mb ) Number of downloads: 1035
Picture_647.jpg ( Size: 1.81mb ) Number of downloads: 1081


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI 120cp / Laguna 3 2.0dCI 130cp 2005-Privilege / 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petruseldan
post 11 Nov 2011, 20:37
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 25 February 11




Laguna mea are 270.000 km. am cumparat-o la 160.000. pana acum am schimbat cam tot: kitt ambreiaj+pompa ambreiaj, pompa alimentare, tot ce inseamna suspensie si bucsi, discurile de frana, un rulment pe spate, turbo, egr, ulei, si filtre, parbrizul din fata(l-am fisurat), am reconditionat alternatorul si pompa de inalta, un senzor de la furtunul de la intercooler, un senzor ABS, am cumparat o cartela...poate ca am uitat ceva.....la cate au fost:)


--------------------
Renault Laguna 2, 1.9dci, 107cp 2002 - AB-89-CKA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccv81
post 11 Nov 2011, 23:09
Post #27


intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!!


Group: Members
Posts: 396
Joined: 4 November 07
From: Botosani




272000-luata la 156800,schimbat doar uzuabilele,ceva pe la directie(folosita la curierat),kit distributie cu pompa apa si pompa de motorina de inalta presiune(ceva italian la 270 lei).acum ceva huruiala la vitezele 3-4(face ca autobuzul) smile.gif

11 Nov 2011, 23:09:
si apropo-vopsita integral de mine biggrin.gif

This post has been edited by ccv81: 11 Nov 2011, 23:09


--------------------
renault laguna2 2003 EXPRESSION 79kw 107cp - BT 01 XUA
Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 12 Nov 2011, 08:07
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Cred ca eu ma incadrez la categoria cei mai putini km in multi ani, 95000 in 6 ani impliniti, o singura masina in familie si 2 utilizatori.

This post has been edited by audiofilu': 12 Nov 2011, 08:07


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 12 Nov 2011, 08:18
Post #29


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Din ce vad eu, conteaza si cum a fost condusa masina. Ma gandesc, doar nu se strica singura in parcare...


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 12 Nov 2011, 10:20
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




Mai am si eu o intrebare. Lichid sau ulei de servo? Am fost astazi la un magazin auto si mi-au dat ulei,dar acum eu cum aflu ce am in masina?Lichid sau ulei? Era o tanti acolo si cand am intrebat-o a zis ca pot sa le amestec,ca n-are nimic.


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:06
Dacia