Cine a facut cei mai multi km cu Laguna, Ce a schimbat, ce probleme a avut?
![]() ![]() ![]() |
Cine a facut cei mai multi km cu Laguna, Ce a schimbat, ce probleme a avut?
mircea-daniel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|||
MariusRZR |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
Si eu vroiam sa pun niste intrebari,dar daca tot ai deschis tu topic o sa-l urmaresc pe asta.
Turatia...chiar sunt curios la cat schimba lumea.Eu schimb pe la 2200 dar mi se pare ca o cam chinui. La ce turatie este indicat sa schimb?Si pentru un consum optim. La una iti raspund eu. Cartelele sunt destul de rezistente.Mi-a cazut una de n ori si n-a patit nimic.Am stat cu fundu' pe ea...etc. ![]() Care e treaba cu biodieselul?Putem baga asa ceva in masini?Stiam ca sunt niste motoare modificate...sau ma insel? La dum intins e bine sa merg la turatie mai mica sau mai mare?De exemplu la 110 KM/h sa o tin in a 5-a sau sa-i dau a 6-a? This post has been edited by MariusRZR: 10 Nov 2011, 00:11 |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Ai uitat sa spui ce a picat/ce ai schimbat pe ea. Pe langa intrebari si raspunsuri, poate facem si lista, sa stim cum stam cu fiabilitatea (cat mai exact, fara "pica ca ie frantzujesti").
This post has been edited by mircea-daniel: 10 Nov 2011, 00:49 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
meltean |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 26 February 11 From: Suceava ![]() |
la 100km/h abia schimb intr-a V ... incercati sa schimbati pe la 2500-3000 de turatii (eu la aprox. 3000 schimb) nu faceti nici un fel de economie daca mergeti subturat,dimpotriva .. afecteaza
|
--------------------
Renault / BMW
Laguna II 2.2dCi / 320d
2004 Initiale / 2000
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
Motoarele dci se conduc la fel ca si benzinarele. Nu rula cu ea subturat ca ala esti. Daca e macar la fel de rezistenta ca si prima gneratie de Laguna atuncea e posibil cu putina grija sa nu ai prea multe batai de cap.
Trebuie sa tii cont totusi ca e o masina facuta ptr. occident nu ptr. drumurile noastre de tara . Cat despre greierasi metoda clasica:identifica pe rand si cu silicon si burete cauciucat adeziv sau nah ce vine mai bine in locul identificat si ceva isonorizare pe ici pe colo si ar trebui sa fie eliminati majoritatea. Ah sa nu uit despre motorina. dCi-urile de la renault sunt ceva mai pretentioase la motorina din ce stiu eu . In ce sens ? Uite un exemplu la Laguna mea :la mers in oras pe benzina de 99 am mai mare consumul decat pe benzina de 95 dar la drum lung benzina de 99 imi face economie mai mare de carburant decat cea de 95. Cat despre motorine fa asa . Alimenteaza (din ce oras esti ? ) cu motorina normala dar de la o statie de alimentare mai noua de preferinta ca sigur au tancurile mai curate si cauta sa alimentezi la cateva ore dupa ce vine cisterna la ei sau de preferinta seara tarziu sau dimineata devreme inainte sa vina cisterna sa ii alimenteze.....si la circa 7000sau 10000 de km baga si un bidonas de aditiv ptr. motorina. eu stiu asta de la alti posesori de DCI si nu au nici pana in ziua de azi probleme si masinile au ajuns pe la 300 de mii deja ! In Iasi iti spun clar sa eviti Lukoil (toate) si asa zisele benzinarii in parteneriat cu rompetrol sau omv petrom/ Ai daca vrei sa alimentezi fix inainte sa intri sau sa iesidin iasi depinde de unde vii , pe E583 doua statii omv si una petrom una langa alta. Apoi mai sunt inca 3 la care stiu sigur ca sunt foarte atenti la calitatea carburantului. restul sunt cam praf. La rompetrol am pus de la statia lor benzina si imi papa masina 15 la suta cu benzina lor efix. Am fost la petrom si am alimentat iara si i-am bagat aditiv am mers oleaca turat si si-a revenit la consumul normal. Ah si daca te pot ajuca cumva cu piese sa imi dai PM daca am ce ai nevoie . Sa o stapanesti sanatos. This post has been edited by PetruDez: 10 Nov 2011, 07:57 |
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
tacufmr_lagunaII |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 25 April 07 From: Brasov ![]() |
Cu motoarele dci nu mergeti subturat (schimbati intotdeauna la 2500-3000 rot/min), fara acceleratii puternice cand motorul este inca rece. Motorina evitati sa folositi de la Lukoil (2 logan dci, un fort transit, un grand cherokee si un polo ramase in drum iarna trecuta dupa ce au alimentat la Lukoil). Folositi OMW, Petrom sau Mol, pot spune ca nu am luat niciodata motorina cea mai scumpa, ci cea normala. Schimbul de ulei si filtre (ulei, motorina, aer, polen) intotdeauna la 10000 km.
Treapta a V-a o primeste pe la 110-120 km/h, treapta a VI-a dupa 140 km/h. Suspensia masinii nu a fost proiectata pentru drumurile noastre, de aceea este un pic mai sensibila, dar atunci cand trebuie sa schimbati anumite piese (pivot, cap bara, bieleta directie, bieleta, etc) nu cumparati cele mai ieftine piese de pe piata pentru ca in final nu veti obtine nici o economie, chiar va costa mai mult pentru ca piesele cedeaza repede. Exemplu: schimbat capete bara+bielete directie marca Moog+efectuat reglaj directie si in 17000de km bieletele au cedat, a doua oara aceleasi piese schimbate marca Lemforder, efectuat aprox. 25000 de km si in continuare acestea sunt OK. Pentru montare pilot automat cauta pe forum ca exista topicuri in care s-a discutat acest aspect, precum si multe altele. Sa o stapanesti sanatos. |
--------------------
Renault
Laguna II
2007, 1.9 dci, 131 CP
- BV - 32 - UMY
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Sarut mana!
Se pot pune aditivi? Este ok? Ce marca? |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
Aditivi doar din cand in cand ! Eu am vazut ca se folosesc bine cei de la motexco si duralube. Dar iarasi nu abuza de ei ca o sa iti para rau. ! 1 flacon la 10.000 km ar trebui sa fie suficient daca alimentezi cu motorina din locurile mentionate mai sus si nu pui orice motorina. Cea normala este arhisuficienta credema ca isi face treaba. Exista mai multe tipuri de aditivi:
-aditivi ptr curatat sistemul de alimentare si injectroarele sau aditivi ptr motorina care sa o ajute la cifra cetanica si are si umpic de proprietati de antigel sa zic asa. Acum la anotimpul rece si la temeperaturile de la noi fati un stoc de vreo 3 flacoane de antigel ptr motorina ca sigur nu o sa gasesti mai tarziu. Motorina la noi in tara este aditivata pana la -25 de grade asa ca daca mai vine vreun ger cum a fost ala de -35 cat am prins eu in iasi e cam nasol. Daca zici ca abea ai luato fai un plin si baga o solutie ptr. motorina ca nu stii ce a pus sau na pus cel dinainte. E o idee o parere ! This post has been edited by PetruDez: 10 Nov 2011, 10:07 |
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
Am uitat sa zic ce mi-a picat la ea...bine,o am de 10.000 KM.
Geamul de la sofer imi face probleme. De exemplu il tin deschis la jumatate si vreau sa-l ridic. Apas sa se ridice,el se lasa in jos 2-3 CM dupa care se ridica putin si ramane asa.Apas iar,tot la fel face.Cand apas a 3-a oara merge. Este foarte enervant. Si imi troncane toba,pe la jumatate cred,loveste de caroserie. Cand opresc motorul se aude cum se zbate ceva pe sub pentru o secunda asa. In ce este prinsa toba? This post has been edited by MariusRZR: 10 Nov 2011, 10:38 |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
Hmm bine zis. Nush vezi pe subt ea la tampoane ceva ! poate nu e prinsa bine ! Geamul e din motoras cred.
|
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
PuscasMarin |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cotizant Group: Members Posts: 398 Joined: 26 February 08 From: Brasov ![]() |
@MariusRZR
in legatura cu geamul am aceleasi simptome in loc sa urce, geamul coboara. Cauza: geamul intampina un obstacol in urcare redau explicatia unui user specialist VF1BG0 "Verifica tensionarea cablurilor, daca tensiunea e prea mica incearca sa le mai tensionezi un pic. Daca tensiunea e ok, inspecteaza atat piesele culisante cat si cablurile si rola. Ceea ce ti se intampla e specific in situatia in care geamul intampina un obstacol in urcare. Obstacolul poate sa fie atat un defect al pieselor mai sus mentionate cat si o deformare a sinei. " Mai multe aici Pt. Toba gasesti mai multe informatii aici |
--------------------
Renault
Laguna Expression Grandtour 1.9 dci
2004 F9Q670
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri. La geam nu ma pricep sa umblu.Poate rezolv ceva cu toba.Toba nu suna ca si cum ar fi sparta,doar cred ca loveste de ceva cand tremura.
|
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
meltean |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 26 February 11 From: Suceava ![]() |
fa o cursa completa a geamului(da-l jos de tot,apoi ridica-l)si cand ajunge sus tine apasat pentru 3-5 sec.
|
--------------------
Renault / BMW
Laguna II 2.2dCi / 320d
2004 Initiale / 2000
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
Am incercat faza cu cursa.L-am tinut si 30 de secunde.Cateodata nu mai merge impulsu,adica tre sa tin apasat sa se ridice in loc sa apas decat odata pana la capat. Ma duc chiar acum sa incerc iar vaza cu cursa completa.
Nu merge. Se ridica bine pana la jumatate,iar de la jumatate se da de 2 ori inapoi inainte sa se ridice. This post has been edited by MariusRZR: 10 Nov 2011, 14:14 |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
fazer |
![]()
Post
#15
|
![]() Rider and Driver! Group: Members Posts: 429 Joined: 1 November 09 From: TIMISOARA ![]() |
La faza cu geamul de la sofer...asa am patit si eu ,dupa care se duce dracu de tot pica dispozitivul de ridicare,macaraua,sunt niste cabluri care se imbarliga pe acolo...in final trebuie cumparat chitul de ridicat geamul cu totul ,costa cam 400 ron si vine doar pe original!Vizavi de problema cu aditivii...in carte scrie ca este interzis a se folosi orice tip de aditivi pt ulei si pt combustibil...cel pt uleiuri eu cred ca majoritatea sunt doar apa chioara si cei care raman contin teflon care nu e indicat...acel teflon se depune pe peretii cilindrilor astupa eventuale uzuri, dupa care in timp incep sa se desprinda frecand (segmentii de pe pistoane pe cilindrii) si pot produce o uzura mult mai mare,de aici masina pierde compresie ,mai ales la diesel,si se da la ulei...probleme dupa aceea garla!Aditivii astia cred ca au si un efect placebo,ti se pare ca merge mai bine ,doar!
|
--------------------
Renault Megane
III 1.5 dci 110 cp Grandtour
2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
- De ...TM.
|
|
instabil13 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 12 August 10 ![]() |
QUOTE(PetruDez @ 10 Nov 2011, 07:55) Cat despre motorine fa asa . Alimenteaza (din ce oras esti ? ) cu motorina normala dar de la o statie de alimentare mai noua de preferinta ca sigur au tancurile mai curate si cauta sa alimentezi la cateva ore dupa ce vine cisterna la ei sau de preferinta seara tarziu sau dimineata devreme inainte sa vina cisterna sa ii alimenteze.....si la circa 7000sau 10000 de km baga si un bidonas de aditiv ptr. motorina. eu stiu asta de la alti posesori de DCI si nu au nici pana in ziua de azi probleme si masinile au ajuns pe la 300 de mii deja ! In Iasi iti spun clar sa eviti Lukoil (toate) si asa zisele benzinarii in parteneriat cu rompetrol sau omv petrom/ ![]() ![]() Scuzati off topic..n-am putut sa ma abtin...faceti abstractie! Multumesc! |
--------------------
Renault
Laguna
2001 1.6 16v
|
|
meltean |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 26 February 11 From: Suceava ![]() |
Kit de reparatie geam se gaseste , nu doar pe original ... e aprox 120 lei si e alcatuit din 3 cabluri , rola si plasticurile de pe sina in care e fixat geamul. Cel mai bine ar fi sa dai fata usii jos si sa vezi care-i treaba,cum zicea si PuscasMarin , verifica tensiunea cablurilor , cum aluneca plasticul pe sina
|
--------------------
Renault / BMW
Laguna II 2.2dCi / 320d
2004 Initiale / 2000
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Baieti, saru mana pentru sfaturi, dar hai sa le punem sub forma de lista. Ce a schimbat fiecare, apoi sfaturi si intrebari.
Apropo, cum imi dau si eu seama cum merge frumos un motor de 1.9? Eram obisnuit cu zgomotele de la Clio, acum... Aud sunete si nu stiu ce si cum. In principiu ar trebui sa fie ok, daca relanti-ul sta fix si a tinut talpa de 4500 ture? |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu-i cauta probleme, poata ca nu are. Daca vor aparea vei intreba pe parcurs. Citeste topicul dedicat problemelor de Laguna, e putin mai sus.
Si eu am schimbat diverse chestii cu unele marca FEBI (m-am zgircit sa nu iau Lemforder) si acum ia ghciciti ce urmeaza sa fac? ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
QUOTE(instabil13 @ 10 Nov 2011, 16:05) ![]() ![]() Scuzati off topic..n-am putut sa ma abtin...faceti abstractie! Multumesc! In primul rand eu am lucrat si mai am rude si prieteni ce lucreaza in domeniul cu pricina(benzinarii) . O chestie se intampla : se agita ce e prin tanc si oricat de bune ar fi sitele ceva ceva tot e posibil sa ajunga pe pompa. Nu este obligatoriu dar este o posibilitate. Acuma depinde si de vechimea pompelor. Fiecare pompa are site pe ea ptr a preveni asta. De asta am zis evitati asa zisele parteneriate. Eu personal nu am incredere. Ah da si alimentarea cu, carburanti in iasi cel putin in capat la iesirea pe e583 se face dimineata pana in ora 9. Dar acolo pompele sunt noi noute si deci nu e problema . Cat despre aditivi. Spunea cineva mai devreme de aditivi cu teflon. Iaca DuraLube este si fara teflon. si motexco la fel. dar deh nu sunt aditivi de 20 de lei ci ajung la 100 de lei uneori. aditivul ptr. motorina este indicat avand in vedere motorina de pe la noi dar fara sa se abuzeze de ea repet se foloseste rar. Si de preferinta cel ptr fluidizaare sau cu proprietati de antigel. Vb. din experienta. Un motor bine intrerinut nu ar trebui sa aiba nevoie de aditiv ptr ulei mai devreme de 120.000 de km . Parerea mea. Iar la motorina pe timp de iarna si de temperaturi extreme decat sa ramai in drum mai bine bagi un aditiv. 10 Nov 2011, 19:55: Nu am priceput ce ai vrut sa zici cu 4500 de ture. This post has been edited by PetruDez: 10 Nov 2011, 19:55 |
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
fazer |
![]()
Post
#21
|
![]() Rider and Driver! Group: Members Posts: 429 Joined: 1 November 09 From: TIMISOARA ![]() |
Eu unul nu pot vorbii urat de FEBI...am pivoti Febi...de o gramada de km plus distributia schimbata cu role Febi de 40000km,bielete directie si capeti de bara Moog,la fel...nu am avut nici un fel de probleme,discutii vizavi de Lemforder...sunt piese de calitate si renume dar nu chiar extraordinare...parerile sunt impartite si adevarul e undeva la mijloc,am cunostinte care au folosit si de astea si....
![]() ![]() This post has been edited by fazer: 10 Nov 2011, 20:33 |
--------------------
Renault Megane
III 1.5 dci 110 cp Grandtour
2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
- De ...TM.
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
ma uit eu maine in parc de macara si motoras electric plus cabluri. daca despre ele e vorba si iti dau un pret. ca am vreo doua laguna in parc si tre sa vad ce au pe portiere. daca am ceva bun ptr tine iti dau pm .
|
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
bold.cristian |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 27 February 10 ![]() |
Revenind la topic:
"Cine a facut cei mai multi km cu Laguna, Ce a schimbat, ce probleme a avut?" 352.522km, masina cumparata din Romania in 2005. Schimbat consumabile de toate felurile; uleiuri, filtre, curele, role, elemente directie, elemente suspensie,bucse, elemente franare, gume. Toate cam fara numar... ![]() Defecte: senzor parcare defect, geam sofer spart si butoane geam furate, comanda geam electric pasager schimbata;;;. Intercooler, radiator clima+furtune, prinderi aferente schimbate dupa o coliziune; diverse plastice pe la motor care troncaneau; schimbat 2 jante aliaj lovite, pe casco. LE: reconditionat etrier frana stanga fata, comutator ambreiaj & frana, reparat sina scaun sofer blocata, sarme din scaun, reparat cititor cartela + 1 cartela noua, diverse problema cu rupturi de cablu / lipsa semnal... Masina se comporta binisor, tocmai a luat ITP-ul, legal. Motivul pentru numarul mare de km sunt drumurile frecvente in Europa(autostrada) Ma pregatesc de inca un set de flanse amortizor si rulmenti... ![]() <span class='edit'>10 Nov 2011, 21:12:</span> De asemenea, de acord cu fazer, sunt multumit si de Febi si de Moog. Raport bun pret / calitate. This post has been edited by bold.cristian: 10 Nov 2011, 21:38 |
--------------------
Renault
(pr) Koleos 2.0DCi BVA
2008
|
|
bogdanbby |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 13 March 11 ![]() |
|
--------------------
renault
laguna 2
model privilege 2002 2,2 dci
- bh 24 bby
|
|
Privilex |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru privilegiat Group: Members Posts: 548 Joined: 26 September 07 From: Bucuresti ![]() |
eu am vazut un coleg cu 170mii si ceva parca.eu am...intre timp 203000
![]() This post has been edited by Privilex: 10 Nov 2011, 22:17 Attached thumbnail(s) Picture_646.jpg ( Size: 1.71mb ) Number of downloads: 1035 Picture_647.jpg ( Size: 1.81mb ) Number of downloads: 1081 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI 120cp / Laguna 3 2.0dCI 130cp
2005-Privilege / 2014
|
|
petruseldan |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 25 February 11 ![]() |
Laguna mea are 270.000 km. am cumparat-o la 160.000. pana acum am schimbat cam tot: kitt ambreiaj+pompa ambreiaj, pompa alimentare, tot ce inseamna suspensie si bucsi, discurile de frana, un rulment pe spate, turbo, egr, ulei, si filtre, parbrizul din fata(l-am fisurat), am reconditionat alternatorul si pompa de inalta, un senzor de la furtunul de la intercooler, un senzor ABS, am cumparat o cartela...poate ca am uitat ceva.....la cate au fost:)
|
--------------------
Renault
Laguna 2, 1.9dci, 107cp
2002
- AB-89-CKA
|
|
ccv81 |
![]()
Post
#27
|
![]() intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!! Group: Members Posts: 396 Joined: 4 November 07 From: Botosani ![]() |
272000-luata la 156800,schimbat doar uzuabilele,ceva pe la directie(folosita la curierat),kit distributie cu pompa apa si pompa de motorina de inalta presiune(ceva italian la 270 lei).acum ceva huruiala la vitezele 3-4(face ca autobuzul)
![]() 11 Nov 2011, 23:09: si apropo-vopsita integral de mine ![]() This post has been edited by ccv81: 11 Nov 2011, 23:09 |
--------------------
renault
laguna2
2003 EXPRESSION 79kw 107cp
- BT 01 XUA Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Cred ca eu ma incadrez la categoria cei mai putini km in multi ani, 95000 in 6 ani impliniti, o singura masina in familie si 2 utilizatori.
This post has been edited by audiofilu': 12 Nov 2011, 08:07 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Din ce vad eu, conteaza si cum a fost condusa masina. Ma gandesc, doar nu se strica singura in parcare...
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
Mai am si eu o intrebare. Lichid sau ulei de servo? Am fost astazi la un magazin auto si mi-au dat ulei,dar acum eu cum aflu ce am in masina?Lichid sau ulei? Era o tanti acolo si cand am intrebat-o a zis ca pot sa le amestec,ca n-are nimic.
|
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:06 |