Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

scenic 1.9 dt 97, e lovit vreau sa repar

playeroooo2000
post 1 Nov 2011, 07:50
Post #1


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




am luat un scenic 1,9 dt din 97 de 90cp cu 300 e.si m-am gandi sa fac un jurnal cat timp il repar-daca voi reusi, voi pune si poze .
e lovit in fata :
2 faruri principale si secundare zob, 40e
2 aripi de schimbat, capota de asemenea, 25 e
bara fata cred ca se va reutiliza, 15e
suportul incuietorii capota boit 10e
bara metalica transversala fata botit
cadrul motorului dreapta are o grinda curbata putin in sus si spre dreapta-o voi indrepta,
ochearii farurilor sper sa ii idrept,
radiatorul motor spart 40 e
nu stiu daca merge AC ul posibl radiator a spart,20e
portiera fata dr zgariata ptin,
pragu dr su portier fata dr e putin infundat
nu are stegatoare fata7e
nu are 3 broaste 27e
nu are telescoape haion 10 e
nu are antena 2e
Masina face cam 1500 vanduta repede.
nu am dialogys pentru anumite detalii care nu le pot vedea cu ochiul si as avea nevoie de ajutorul vostru ca sa obtin informatii.

This post has been edited by playeroooo2000: 1 Nov 2011, 07:59


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 1 Nov 2011, 08:23
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(playeroooo2000 @ 1 Nov 2011, 07:50)
cadrul motorului dreapta are o grinda curbata putin in sus si spre dreapta-o voi indrepta,

Asta nu se poate indrepta!
Se inlocuieste cu altul.
@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 1 Nov 2011, 12:44
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




E inmatriculat RO ? Nu cred...
De unde ai preturile astea ?
Cred ca sunt si niste tampoane motor rupte si altele pe care inca nu le stii...


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 2 Nov 2011, 07:39
Post #4


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




nu e in ro e in es, cadrul e putin stramb . daca va trebui sa il schimb e nasol ca trebuie sa scot tot motorul si cutia-asa cred.se poate schimba si altfel nu stiu.
mi-a placut scenicul ca e mare spatios, tre sa mai vina un bebe acusi , eu sunt plecat mare parte a zilei cu meg 1 si asta sa ramana acasa pentru sotie.
am inceput sa desfac radiatorul, nu prea e mare nenorocire pe acolo.se pot indrepta, o sa mai dau si o sudura pe unde e necesar.acum cu sudura nu prea stiu cum e, am un aparatnmormal de sudura, trebuie altfel de scula pentru suduri oare.
cadrul ma gandesc sa il agat cu o alta masina si sa trag usor poate se indreapta.

This post has been edited by playeroooo2000: 2 Nov 2011, 21:43


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 5 Nov 2011, 00:44
Post #5


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




cum dau jos cadrful motor fara sa scot motorul si cutia
am scos radiatorul motorului care zob, ac-ule ok, are presiune pe instalatie, motorul porneste la sfert, are 145000 km.

This post has been edited by playeroooo2000: 5 Nov 2011, 00:50

Attached thumbnail(s)
100_0291_mic.JPG ( Size: 495.91k ) Number of downloads: 213
100_0292_mic.JPG ( Size: 473.05k ) Number of downloads: 250


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 16 Aug 2012, 14:29
Post #6


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




gata....am sudat cadrul motor cu un aparat de sudura MIG are o rola cu un fir care vine in loc de electrod.
a iesit bine, dupa cum se vede si in poza.
mai am ceva ulei pe turbina, de la conducta de intrare a uleiului in turbina, cred ca e dusa garnitura sau mai rau lagarele turbinei-150 e maxim.
imi place masina, de familie e nemaipomenita, spatioasa si versatila.
mai trebuie vopsite aripile, capota si bara fata, de indreptat prag si usa in fata dreapta. indreptatul o sa il fac eu , chituit finisat tot eu, vopsitoria la un atelier cu vreo 200 e .
INTREBARE...BECUL EMITATOR DE INFRAROSII DE LA TELECOMANDA care e PE infrarosu ESTE UN ACELASI BEC precum cele de la telecomenzile T.V. ? becul de la una din telecomenzi s'a dezlipit si cred ca e si distrus pentru ca nu face nimic nici atunci cand il tin in contact cu7 mana pe placa de circuite a telecomenzii.....probabil ca multe telecomenzi sunt stricate din aceasta cauza, constructia si dispunerea pieselor in telecomanda o fac sa fie predispusa la acest tip de defectiune...dezlipirea si avarierea becului emitator.
Masina a stat aproape 2 ani pe dreapta si de la ultima pornire pe care am facut'o eu au trecut cam 9 luni. in clipa in care i'am pus bateria si i'am dat cheie a luat'o la sfert.

16 Aug 2012, 14:38:
gata....am sudat cadrul motor cu un aparat de sudura MIG are o rola cu un fir care vine in loc de electrod.
a iesit bine, dupa cum se vede si in poza.
mai am ceva ulei pe turbina, de la conducta de intrare a uleiului in turbina, cred ca e dusa garnitura sau mai rau lagarele turbinei-150 e maxim.
imi place masina, de familie e nemaipomenita, spatioasa si versatila.
mai trebuie vopsite aripile, capota si bara fata, de indreptat prag si usa in fata dreapta. indreptatul o sa il fac eu , chituit finisat tot eu, vopsitoria la un atelier cu vreo 200 e .
INTREBARE...BECUL EMITATOR DE INFRAROSII DE LA TELECOMANDA care e PE infrarosu ESTE UN ACELASI BEC precum cele de la telecomenzile T.V. ? becul de la una din telecomenzi s'a dezlipit si cred ca e si distrus pentru ca nu face nimic nici atunci cand il tin in contact cu7 mana pe placa de circuite a telecomenzii.....probabil ca multe telecomenzi sunt stricate din aceasta cauza, constructia si dispunerea pieselor in telecomanda o fac sa fie predispusa la acest tip de defectiune...dezlipirea si avarierea becului emitator.
Masina a stat aproape 2 ani pe dreapta si de la ultima pornire pe care am facut'o eu au trecut cam 9 luni. in clipa in care i'am pus bateria si i'am dat cheie a luat'o la sfert.

This post has been edited by playeroooo2000: 16 Aug 2012, 14:38

Attached thumbnail(s)
meg4.JPG ( Size: 99.56k ) Number of downloads: 154
meg5.JPG ( Size: 98.06k ) Number of downloads: 150
meg_1.JPG ( Size: 130.54k ) Number of downloads: 146
meg_2.JPG ( Size: 124.07k ) Number of downloads: 67
meg_4_gata.JPG ( Size: 95.92k ) Number of downloads: 63
meg_3.JPG ( Size: 115.08k ) Number of downloads: 65
meg_6.JPG ( Size: 124.84k ) Number of downloads: 78


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horyc
post 17 Aug 2012, 21:06
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 19 May 11
From: Gravesend




Felicitari hombre wink.gif
Un dialogys am eu dar nus cum ti las da, are 2 dvd si 1 cd.


--------------------
Renault Scenic 1999 - TX 6761 XC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 23:12
Dacia