Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

De ce nu mai porneste twingo-ul meu?

twingo25
post 9 Oct 2011, 17:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 9 October 11




Buna , am citit cateva din problemele discutate pe acest forum, in legatura cu renault-urile twingo.
Am si eu o problema, si daca se poate as vrea sa primesc cateva sugestii.
In aceasta dimineata am pornit masina , iar peste aproximativ 200 de m , s-a oprit motorul si s-a aprins martorul "directie electronica asistata". In acel moment am tras pe dreapta, si nu a mai vrut sa porneasca , (precizez ca atunci cand dai la cheie motorul se invarte dar nu porneste) .
Benzina in rezervor am.
Multumesc anticipat.

ps : renault twingo - benzina - 1997


--------------------
twingo twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schluppi
post 9 Oct 2011, 21:11
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 11 June 07




Pot fi multe cauze. Daca motorul se opreste, e normal sa se aprinda acel martor, deoarece computerul de servodirectie primeste un semnal care confirma faptul ca motorul merge.
Vezi, daca ai o problema cu imobilizatorul (palpaie rapid luminita rosie din bord?)
Vezi, daca nu a sarit butonul rosu de crash (din compartimentul motor) daca ai trecut peste un hop mai ca la noi.
Asculta existenta zgomotului de la pompa de benzina, la punerea contactului, inaintea demarajului, pentru a restrange aria posibilelor defectiuni.
Dute la un mecanic priceput.
Numai "succesuri" in depistarea cauzei!


--------------------
renault clio B 1,5dci 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Oct 2011, 22:29
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
Vezi, daca ai o problema cu imobilizatorul (palpaie rapid luminita rosie din bord?)


Imobilizatorul NU OPRESTE MASINA in timpul mersului. Immobilizatorul este activ pana la introducerea cheii in contact. Dupa citirea codului din cheie immobilizatorul ramane inactiv.

Din moment ce masina s-a oprit in timpul mersului sa fii sigur ca nu imobilizatorul a cauzat oprirea masinii.

QUOTE
Vezi, daca nu a sarit butonul rosu de crash (din compartimentul motor) daca ai trecut peste un hop mai ca la noi.


Butonul ala se actioneaza la forte FOARTE mari - in cazul impactului. Poti sarii peste 100 de gropi - nu o sa-ti cauzeze intreruperea injectiei acel buton.

Parerea mea ar fi urmatoarea:

Verifica senzorul de turatie - ECU stie sa dea impulsuri pe bobina de aprindere in urma acelui senzor. In consecinta daca senzorul este decuplat sau defect atunci motorul 100% se opreste respectiv nu mai porneste de nici o culoare masina.

O alta verificare ar fi releul de blocare injectie. Acest releu daca se arde, toate elementele de pe injectie (ECU, injectoare, bobina aprindere) raman nealimentate.

Dupa cum a spus si schluppi, verifica pompa de benzina, respectiv releul pompei.

Ultima idee (insa ar fi prima la verificat) - verifica sigurantele de pe injectie (de la motor) respectiv cea de injectie (din habitaclu).

Toata stima,

This post has been edited by bubu782001: 10 Oct 2011, 11:36


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ing3r
post 10 Oct 2011, 09:22
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 27 November 07




Butonul ala poate sa actioneze la o groapa mai sanatoasa sau o denivelare mai mare.
Eu am patit-o pe drumul Baia Mare-Satu Mare. Inca nu stiu peste ce am dat dar stiu ca in locul acela mai era unul oprit sa isi schimbe roata. Din fericire la mine a ajuns sa apas pe butonul rosu.


--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 16V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 10 Oct 2011, 10:28
Post #5


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(bubu782001 @ 9 Oct 2011, 23:29)
Din moment ce masina sa oprit in timpul mersului...
*


Am vazut ca pui accent pentru o exprimare cat mai corecta in limba romana...ceea ce e foarte bine.
"sa" se scrie legat cand avem de a face cu un pronume posesiv: cartea sa, fata sa, ideea sa.
In cazul de fata corect este "masina s-a oprit", cratima fiind folosita pentru a desparti pronumele de verb.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Oct 2011, 11:59
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Am corectat.

No comment...


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingo25
post 11 Oct 2011, 10:48
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 9 October 11




Buna, va multumesc frumos pentru raspunsurile date. Din pacate fericirea mea a fost de scurta durata, intr-adevar prima cauza a fost declansarea acelui buton (in urma unor gropi luate, cine stie cand .. ) . Dupa apasarea lui , a pornit si a fost totul in regula , asta doar pentru o zi.
Azi dimineata, problema a persistat, am crezut ca este aceeasi cauza si am apasat din nou acelasi buton, din pacate nu a vrut sa porneasca.
Am chemat un specialist, nu a depistat problema, si acum chiar nu stiu ce sa fac... ma gandesc chiar sa o dau direct la dezmembrari. Dar inainte de asta, o sa o duc la un service, poate totusi nu e foarte costisitoare reparatia.

Va multumesc inca o data !


--------------------
twingo twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 17:46
Dacia