Suierat la acceleratie
![]() ![]() ![]() |
Suierat la acceleratie
mos_craciun22 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CLIO3
2007/1,2
|
|||
dragos_is |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 February 12 ![]() |
aceeasi problema si la mine . doar cand e foarte frig afara ... incepand cu -10 grade . motor 1.4 16v
|
--------------------
R
Clio III
- 20GRI
2007 Exception
|
|
MMVI |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
|
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
Yahoo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 July 11 From: Brașov ![]() |
Cu toate că este la alte cauze decât cele ale inițiatorului topicului expun și eu aici un șuierat:
- sesizez acum, după trecerea iernii, că a apărut un fluierat la 1900 turații, după care dispare, apare din nou la 3000, dispare și apare mai pregnant la 4000, dar la această turație este acoperit de zgomotul motorului. - dacă încerc să-l aud direct la motor cu capota ridicată nu este atât de evident. Constat că în mașină se aude mult mai clar. Probabil că izolarea fonică nu acoperă această frecvență. - este foarte asemănător zgomotului făcut de alternatorul vechii Dacii 1300. - la service mi s-a spus că din cauză că nu am încărcat bateria iarna în casă (!!!) și alternatorul a fost forțat la pornire fără curent suficient, dar nu este o problemă de garanție sau un defect al componentelor (curele, roți, rulmenți etc.) - fluieratul nu apare la rece ci la câteva minute după ce s-a încălzit motorul. Totuși nu sunt lămurit care este cauza și cum poate fi eliminat. |
--------------------
Renault
Clio III
2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
|
|
MMVI |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
daca ti-au zis ca trebuia sa iei bateria in casa... (la o masina noua, in garantie)...
in fine, totusi daca au venit cu recomandari insemna ca au constatat ceva ce trebuie sa faci: atunci cand mergi cu masina in service ti se deschide o comanda si fie ca se confirma sau nu defectul reclamat se consemneaza pe acea comanda pe care trebuie sa o primesti la plecarea din service. Daca va scrie ca este un zgomot normal si totusi tu ai indoieli in privinta asta poti suna la vocea clientului iar daca totusi nu gaseti intelegere du-te la ANPC (aici vei intra in legatura cu un consultant ce te va indruma) |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
Yahoo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 July 11 From: Brașov ![]() |
Cu toate că am întrebat dacă se întocmește vreun document pentru sesizarea mea, mi s-a spus că nu e cazul. Dar o să cer acest lucru la prima revizie conform recomandărilor tale. Nu am știut. Mulțumesc.
Despre vocea clientului... încă de la prima sesizare făcută în scris la Renault am primit un răspuns scris de am rămas uimit de modul lor de tratare. Problema era legată de ceea ce aveau în ofertă pe internet, ceea ce era scris în oferta primită pe mail de la Vocea clientului, oferta propriu-zisă de la dealer și ceea ce am primit odată cu cheia! Prefer să o rezolv local cu cei de la reprezentanța de aici. Ei sunt într-adevăr mai aproape. |
--------------------
Renault
Clio III
2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
|
|
MMVI |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
normal "ca nu e cazul" asta e si ideea, adica sa te amane cat mai mult iar daca problema nu este consemnata nicaieri nu poti demonstra ca exista
parerea mea: nu lasa timpul sa treaca pentru ca este in defavoarea ta, chiar si in manual sau in cartea de garantie scrie ca daca sesizezi o functionare anormala a masinii sa o raportezi imediat pentru a nu produce si altor piese uzura prematura sau chiar defectiuni |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
mos_craciun22 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 November 10 ![]() |
salut,revin cu rezolvarea la cel fluierat. cica e rulmentul de la distributie,si bineinteles ca rezolvarea e ca tre sa schimbi distributia ca sa schimbi cel rulment.bine ca sa incalzitafara si nu mai face zgomot.
|
--------------------
RENAULT
CLIO3
2007/1,2
|
|
MMVI |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
asa cum ai descris in primul post as inclina ca este mai degraba rulmentul de presiune
cum au si-au dat seama ca e de distributie? |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
mos_craciun22 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 November 10 ![]() |
salut,au demontat tot pe acolo si cica asta a fost ultimul rulment ramas la care nu se ajungea,dar se auzea de la el.sper sa fie asa,oricum am sa vad dupa ce schimb distributia si cand vine frigul.
|
--------------------
RENAULT
CLIO3
2007/1,2
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
QUOTE(mos_craciun22 @ 24 Sep 2011, 13:45) salut baieti am si eu o problema.am mai scris odata dar am gresit eu pe undeva si nu am explicat bine.DE curand de cand a inceput sa se raceasca noapte masina dimineata face un zgomot ciudat,adica, cu motorul rece dupa ce bag in viteza,si calc acceleratia se aude un suierat(da numai pt 10-15 min pana se incalzeste motorul,si numai la calcarea acceleratiei).am fost la un service ala nu a gasit nimic,apoi la altul zicea ca poate sa fie un rulment care e pe afara pe undeva si noaptea prinde un pic de frig.Voi ati mai auzit de asa ceva?mersi Exact ca si tine, azi dimineata la -22 C dau sa plec .De obicei pornesc motorul calcand ambreiajul, am inteles ca e mai bine asa. Pornesc deci si aud un suierat. Calc ambreiajul din nou, fara sa bag in vteza si aud un suierat usor, accelerez pe loc si suieratul se intensifica. In fine am plecat tragand cu urechea la schimbarea vitezelor ,acelasi suierat cand calcam pedala si acceleram. Suieratul se intensifica functie de acceleratie. Dupa 10 min. aprox. opresc intr-o parcare si deschid usa la masina sa aud una alta. Stupoare ,nu mai facea deloc.Am bagat in viteza, am calcat ambreiajul ,nimik. Ce poate fi, rulmentul de presiune ? Distributia completa e schimbata de 2000-3000 km. This post has been edited by pepelutza: 10 Jan 2013, 16:04 |
--------------------
Renault
Clio 3
- BV-10---S
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Mai fluiera cutia cand e uleiul vascos. Cand se incalzeste nu mai fluiera. Nu e defectiune, e zgomot tehnologic.
Rulmentul de presiune dus huruie cand calci ambreiajul indiferent de temperatura. This post has been edited by D-Ice: 10 Jan 2013, 19:34 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#13
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
@pepelutza, suieratul este de la rulmentul de presiune si se aude doar la temperaturi foarte scazute. Ca sa te convingi, dupa ce pornesti masina maine dimineata, las-o la relanti cateva minute (3-4), dupa care tine ambreiajul apasat si accelereaza pe loc motorul intre 2000 si 3000 rpm, in acest fel se aude cel mai bine. Daca ai alte nelamuriri, cauta-ma pe PM.
PS: Nu este un motiv de ingrijorare. This post has been edited by ali3n_cop: 10 Jan 2013, 19:58 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Multumesc pentru lamuriri . M-am mai linistit pentru ca am doar 45000 km si masina merge f. bine , n-am avut probleme cu ea ( e drept ca si am grija ce bag in ea , calitativ vorbind ), si ma cam speriasem. Numai bine.
L.E. Se poate remedia acest lucru altfel decat prin schimbat rulmentul sau din ce cauza face asa ? Insuficienta ungere , care-i motivul acestui suierat ? This post has been edited by pepelutza: 10 Jan 2013, 21:42 |
--------------------
Renault
Clio 3
- BV-10---S
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#15
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Se poate remedia prin schimbarea rulmentului de presiune dar asta inseamna sa dai cutia de viteze jos iar manopera nu este chiar ieftina si nu se merita atata timp cat masina functioneaza normal. Suieratul acela este din cauza frigului. Vei vedea ca pe la primavara, va inceta si suieratul. Daca te face sa te simti mai bine...si la mine face la fel. Uite un video cu suieratul accelerand pe loc cu ambreiajul apasat. Spune-mi daca si la tine este acelasi zgomot.
This post has been edited by ali3n_cop: 10 Jan 2013, 22:13 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Pot sa zic ca este aproape identic , doar ca la mine parca incepe de pe la 2000 ture , prea atent n-am fost.
|
--------------------
Renault
Clio 3
- BV-10---S
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#17
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Tot de la 2000 incepe si la mine. Prima data l-am auzit in mers cand acceleram ca sa schimb viteza.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
MMVI |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
cand sunt in mers si schimb viteza zic ca am masina sport
![]() o posibila cauza ar fi trecerea prin balti destul de adanci (daca nu se poate ocoli balta pe cat posibil sa nu se actioneze pedala de ambreiaj) |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
mos_craciun22 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 November 10 ![]() |
Pt ali3n_cop si a mea face identic,de parca ar fi 2 surori.Esti convins ca este rulmentul de presiune?am doua zile de cand am scos-o din service si mie mi-a spus ca ar fi rulmentul sau ceva de genul de la ambreiaj,si ca intr-adevar nu e grav(face suieratul aste de 3 ierni).
|
--------------------
RENAULT
CLIO3
2007/1,2
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#20
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
QUOTE(MMVI @ 11 Jan 2013, 11:20) cand sunt in mers si schimb viteza zic ca am masina sport Nu are nici o treaba balta cu suieratul rulmentului de presiune. Daca problema ta vine de la rulment, atunci este simolu de probat : cu motorul pornit pe loc dimineata cand este frig afara (sub 5 grade), tine pedala de ambreiaj apasata si accelereaza motorul intre 2000 rpm si 3000 rpm, daca suieratul se aude, inseamna ca este de la rulmentul de presiune iar ca sa te convingi 100% ca vine de acolo, acelereaza pe loc fara pedala de ambreiaj apasata si vei descoperi ca nu se va mai auzi nici un suierat pentru ca rulmentul de presiune nu a fost actionat.![]() o posibila cauza ar fi trecerea prin balti destul de adanci (daca nu se poate ocoli balta pe cat posibil sa nu se actioneze pedala de ambreiaj) QUOTE(mos_craciun22 @ 11 Jan 2013, 11:41) Pt ali3n_cop si a mea face identic,de parca ar fi 2 surori.Esti convins ca este rulmentul de presiune?am doua zile de cand am scos-o din service si mie mi-a spus ca ar fi rulmentul sau ceva de genul de la ambreiaj,si ca intr-adevar nu e grav(face suieratul aste de 3 ierni). Pai..ti-a spus bine de la service pentru ca rulmentul de presiune este o componenta care face parte din kit-ul de ambreiaj. Ideea este ca atata timp cat masina functioneaza normal, nu se justifica doar inlocuirea rulmentului de presiune, ori te apuci si inlocuiesti tot kit-ul de ambreiaj ori o lasi asa pana vei avea intr-adevar probleme de genul : nu mai intra in viteza, caraie, patineaza. |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
MMVI |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
cum adica rulmentul este intr-un compartiment etans? nu poate ajunge apa la el iar daca este si actionat nu se poate curata din vaselina si sa suiere?
|
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#22
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
QUOTE(MMVI @ 11 Jan 2013, 12:15) cum adica rulmentul este intr-un compartiment etans? nu poate ajunge apa la el iar daca este si actionat nu se poate curata din vaselina si sa suiere? Acuma nu stiu cat de etansata este cutia de viteze de la masina ta fata de motor. Apa nu poate oricum sa curete vaselina din rulment pentru ca acesta este capsulat (il poti deschide ca sa completezi cu vaselina sau sa verifici bilele dar este putin probabil ca apa sa poata intra acolo unde se afla vaselina plus ca pt aceasta operatiune trebuie oricum sa demontezi cutia de viteze). Nu poti umbla la rulment daca nu demontezi cutia de viteze. Ori ca este actionat de o furca sau de un mecanism hidraulic, rulmentul de presiune se invarte cand intra in contact cu placa de presiune si incepe sa suiere. Din cate am inteles, de vina ar fi vaselina acestuia, care nu isi face treaba la temperaturi scazute, fie calitatea vaselinei este de 2 bani sau este prea putina si nu face fata frecarii la rece. Cel mai bine astepti sa se incalzeasca afara si sa vezi daca atunci vei mai avea acest suierat pentru ca de obicei, dispare la temperaturi de peste 8 grade.This post has been edited by ali3n_cop: 11 Jan 2013, 11:50 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
MMVI |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
pe mine nu ma deranjaza sueratul lui oricum este destul de discret iar asta nu este un motiv sa desfaci jumatate de masina
![]() masina mea are 5 ani si jumatate iar sueratul a inceput sa se auda la rece abia acum; rulmentul, daca nu ma insel, are protectie doar la praf nu si la apa si este si mai expus apei daca este actionat poate pe vremuri se mai faceau reconditonari la rulmenti dar daca l-ai desfacut pe asta nu cred ca mai poate functiona in parametri ![]() |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
danielus |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 24 January 09 From: Bucuresti ![]() |
exact la fel suiera si a mea! cred ca e din categoria "asa face toate"
![]() |
--------------------
Renault
Clio III 2006
1.4 16V Privilege
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#25
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
QUOTE(MMVI @ 11 Jan 2013, 14:04) pe mine nu ma deranjaza sueratul lui oricum este destul de discret iar asta nu este un motiv sa desfaci jumatate de masina Am bagat eu vaselina unuia in urma cu 1 an si este totul ok si in ziua de astazi. ![]() masina mea are 5 ani si jumatate iar sueratul a inceput sa se auda la rece abia acum; rulmentul, daca nu ma insel, are protectie doar la praf nu si la apa si este si mai expus apei daca este actionat poate pe vremuri se mai faceau reconditonari la rulmenti dar daca l-ai desfacut pe asta nu cred ca mai poate functiona in parametri ![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Azi am pornit-o pe la amiaza , deci era o temperatura mai normala ,in jur de -2 C si dupa 2 minute n-a mai facut . Deci se pare ca gerul/frigul face victime in randul rulmentilor de presiune.
|
--------------------
Renault
Clio 3
- BV-10---S
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Azi , la o temperatura de 4 C mai ca n-a facut, deci e clar .
|
--------------------
Renault
Clio 3
- BV-10---S
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Si la mine suiera, a facut asa inca din a doua iarna de cand o am. Initial mi-era teama ca e vreun furtun nestrans pe undeva, dar s-a verificat tot si nu era cazul. Nu e o problema pentru care sa merite sa-ti bati capul.
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th August 2025 - 05:05 |