Frane Megane 1, Toate Motorizarile
![]() ![]() ![]() |
Frane Megane 1, Toate Motorizarile
laureant |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 26 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
1999
|
|||
rombul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 28 November 07 From: bucuresti ![]() |
pompa de frana sau vreo pierdere la vreo roata
|
--------------------
renault
captur
0,9 tce 90 cp
- B-21- .... Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
|
|
laureant |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 26 February 10 ![]() |
si se poate schimba?
|
--------------------
renault
megane
1999
|
|
CosTy90 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 26 November 08 ![]() |
da se poate schimba pompa de servofrana dar pana sa o schimbi asculta-l pe colegu de mai sus si verifica daca nu iti pierde lichid de frana pe undeva si din acest motiv sa nu iti presiune in peda
|
--------------------
Renault
Megane
1996
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
probabil ai aerisit si nu ai strans bine la loc surubelele
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
aquabluedod |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 15 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,daca inainte de a aerisi franele facea la fel este pompa de frana mai exact garniturile din interiorul ei.
|
--------------------
Renault
Talisman
2017 1.6 dCi 130 HP Intens
- B 918 NDD Renault Megane III 1.9 dCi 130HP Privilege
|
|
pasaniucionut |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 14 September 09 From: Bacau ![]() |
1-cel mai probabil ar fi una din garniturile de la pistonasele din spate se schimba pistonas sau garniturile
2-uita-te bine la roti si vezi pe unde ai scurgeri 3-uita-te si la vasul de lichid de frana sa vezi poate ai scurgeri cea mai des intanlita e varianta 1 |
--------------------
Renault
Megane 1
1999
- BC-34-PAS Daca faci ceva fa cu cap,daca nu mai ai timp intr-o depasire nu ceda,nu frana,, [B]accelereaza puternic[/B] :))
|
|
mih_mlv |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 17 September 10 From: Calarasi(CL)/Sicilia (CT) ![]() |
Salut,cu motorul pornit apasa frana,daca apasand se duce pana jos sunt garniturile sau pierde lichid.
Salut, |
--------------------
Renault
Megane 2.2 bicorp 1.6 115cp 2006 CL 79 MLV/
Clio III 1.5 dci 2008 CL 04 LAV
|
|
roby3456 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 13 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut!Am si eu o mare problema si as dori un sfat.M-am dus sa fac zilele trecute I.T.P.-ul si exact acolo pe rampa mi-a curs tot lichidul de frana.M-am dus cu masina la un prieten mecanic,a urcat-o pe rampa si,daca am vazut eu bine,la imbinarea a doua conducte mufa rapida(parca asa ii zice)era ruginita.El se grabea si verdictul lui a fost ca trebuie sa schimb conductele.Din cate am inteles e cam greu sa iti rugineasca conductele.M-am interesat si ca pret, metrul costa doua mil. iar mie mi-ar trebui cam 7 metri.
Credeti ca se poate sa fie conductele sau doar mufele respective?Cei de la I.T.P mi-au zis ca am repartitorul blocat iar mecanicul mi-a zis ca trebuie sa cumpar altul(Eu am inteles ca se poate repara,e adevarat?). Am pierdut lichid si pe la cilindrul de frana de pe spate.Am cumparat cilindri si repartitor! Ca si localizare pt cine stie si se pricepe,de la conducte imi curge lichid exact sub scaunul soferului intr-o zona protejata(acoperita)de o bucata de fier de pe burta masinii.Deci greu sa cred ca se poate sparge conducta mai ales acolo. Sper ca am fost destul de explicit,mentionez ca nu ma pricep deloc si ce va spun este ce am prins din mers. Si o ultima intrebare,daca iau conductele de la dezmembrari risc f mult,nu? |
--------------------
renault
megane sedan 1
An 2000,Motor 1600,benzina
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Totul se poate repara(in principiu)dar fiind vorba de sistemul de franare mai bine este sa schimbi piesele(chiar si sh daca sunt mai bune ca ale tale).Repartitorul se mai blocheaza din cauza uzurii sau a rizidurilor(apa)care sunt prezente in lichidul de frana.Fa un control vizual si asa poti sa realizezi ce varianta urmezi:schimb nou,schimb sh,reparat.Personal a-si opta pentru prima varianta.
Numai bine! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
roby3456 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 13 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Mda,mc pt sfat.La asta imi e teama ca se va ajunge.Eu totusi sper sa nu aiba nimic conducta!
Am vazut ca mi-a fost mutat topicul,nu am postat de prima data aici pt ca nu am vrut sa ma bag peste altul! This post has been edited by roby3456: 25 Nov 2010, 16:23 |
--------------------
renault
megane sedan 1
An 2000,Motor 1600,benzina
|
|
CosTy90 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 26 November 08 ![]() |
Laureant : ai rezolvat pana la urma cu franele ? daca da ce a fost ?
|
--------------------
Renault
Megane
1996
|
|
super silviu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 October 09 ![]() |
Salut am un megane 1.6 -90 CP an fabricatie 1999 si am o mica problema cu franele. De vreo 2 saptamani am observat ca atunci cand apas pedala de frana masina o ia usor pe stanga.
Am schimbat: cauciucurile+ echilibrat roti( toate 4), am fost la mecanic si am schimbat bubele de la directie ( cam toata), am fost la service am facut test de frane care a iesit bun, am facut unghiul de fuga, am incercat sa slabesc si frana de mana si totusi PROBLEMA PERSISTA Saptamana viitoare merg la reprezentanta renault, dar totusi daca are cineva o idee despre problema mea |
--------------------
renault
megane
1999 / clasic
- CT 88 RSP renaul megane 1999 - 1.6e / 90 cp
|
|
mih_mlv |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 17 September 10 From: Calarasi(CL)/Sicilia (CT) ![]() |
Salut.... nu-ti tin toate patru concomitent,problema, nu se manifesta mereu!!!depinde cum si cat de tare apesi frana.Sfat:verificare completa,pistonasele de frana+repartitor.
Salut, 28 Nov 2010, 11:34: pt. Silviu scz This post has been edited by mih_mlv: 28 Nov 2010, 11:34 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 bicorp 1.6 115cp 2006 CL 79 MLV/
Clio III 1.5 dci 2008 CL 04 LAV
|
|
roby3456 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 13 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Conductele de frana,toate de pe spate pt un Renault Megane Sedane 1,an 200 benzina 66kw\90 fara abs pot fi inlocuite cu unele de la un Megane cu abs?Sau de la unul care este pe motorina?Conteaza?
|
--------------------
renault
megane sedan 1
An 2000,Motor 1600,benzina
|
|
rombul |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 28 November 07 From: bucuresti ![]() |
conductele nu difera in nici un fel,poate sa difere lungimea lor
|
--------------------
renault
captur
0,9 tce 90 cp
- B-21- .... Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
|
|
yomarius |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 8 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Astazi am avut surpriza neplacuta de a avea probleme cu franele. Concret, masina franeaza, mai greu decat in mod obisnuit, insa vibreaza destul de puternic, ca si cum ar aluneca pe o suprafata cu multe striatii, aceste vibratii simtindu-se mai ales in volan.
Mentionez ca nu am apucat inca sa ma uit nici la nivelul lichidului de frana, de aceea orice idee e binevenita. |
--------------------
Kia
Sorento
2007 2,5 CRDI
|
|
CosTy90 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 26 November 08 ![]() |
@yomarius posibil sa se fi ovalizat discurile de frana..sau mai rau daca zici ca se simte foarte urat in volan sa nu se fi fisurat..verifica discurile/placutele de frana . Daca sunt discurile ovalizate ar cam trebui sa le schimbi
![]() |
--------------------
Renault
Megane
1996
|
|
yomarius |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 8 July 10 From: Bucuresti ![]() |
M-am gandit la asta, dubios, din punctul meu de vedere este ca "bataia" nu se simte intr-o parte iar ambele discuri ovalizate in acelasi timp mi se pare destul de improbabil.
M-am mai gandit si la desprinderea unei placute, dar asa ar fi trebuit sa pierd lichid. Ca sa fiu mai exact, cand franez si numai atunci, se simt niste vibratii, ca si cum as rula pe o suprafata puternic valurita. De asemenea, se aude si un fel de uruit, un zgomot, ca si cum ar freca ceva in momentul franarii. Ma gandesc sa nu fie de la cauciucuri, am pus acum vreo 3 sapt. de iarna si nu le-am echilibrat inca. |
--------------------
Kia
Sorento
2007 2,5 CRDI
|
|
Foxer |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
QUOTE(yomarius @ 5 Dec 2010, 17:59) M-am gandit la asta, dubios, din punctul meu de vedere este ca "bataia" nu se simte intr-o parte iar ambele discuri ovalizate in acelasi timp mi se pare destul de improbabil. M-am mai gandit si la desprinderea unei placute, dar asa ar fi trebuit sa pierd lichid. Ca sa fiu mai exact, cand franez si numai atunci, se simt niste vibratii, ca si cum as rula pe o suprafata puternic valurita. De asemenea, se aude si un fel de uruit, un zgomot, ca si cum ar freca ceva in momentul franarii. Ma gandesc sa nu fie de la cauciucuri, am pus acum vreo 3 sapt. de iarna si nu le-am echilibrat inca. nu cumva iti intra ABS-ul anormal de devreme? |
--------------------
-
-
-
|
|
yomarius |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 8 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Sunt discurile, adica cel de pe dreapta. Nu stiu cum sau de ce, dar s-a spart o bucatica din el chiar pe traseul placutei, diferenta fiind de aprox un milimetru, poate mai mult.
Saptamana asta masina va primi un set nou, inca ma gandesc ce sa pun pe ea. |
--------------------
Kia
Sorento
2007 2,5 CRDI
|
|
laureant |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 26 February 10 ![]() |
am facut aerisire dar degeaba.tin bine cateva zile dupa care la fel.pedala devine moale si se intareste dupa mai multe apasari.pierderi de lichid nu sunt.
o sa schimb pompa de servofrana. are cineva idee cam cat costa? |
--------------------
renault
megane
1999
|
|
betamax |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Pompa este de frana, nu de servofrana. Daca ai si servo, e alta treaba si oricum partea de servo (care te scuteste de efortul de a apasa mai tare pe pedala) este exterioara si independenta fata de pompa propriu-zisa. Dar tu zici ca totusi cateva zile tine bine. Asta ma face sa ma indoiesc ca ar fi pompa (garniturile ei) de vina. Mai degraba pierzi lichid sau, daca nu, iei aer pe undeva. Logica spune ca pe unde iei aer ar trebui sa si pierzi lichid, cand calci frana. Daca ai aerisitor pe pompa, verifica acolo.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
fuscus |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
Salut tuturor ,
Mi se intampla urmatorul fenomen legat de frane:la apasarea pedalei de frana masina franeaza doar ca forta de apasarea a pedalei este mare (raportata la franera cu o alta masina )........ As vrea sa aud cateva pareri ce ar fi de verificat .mentioneaz ca la ITP testul franelor a fost OK! M-am gandit la buduful de la pompa de frane acela care face vacum sa fie spart ......astept opinii pe aceasta tema.............. |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
radunre |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Daca nu ai observat o descrestere a puterii motorului, exclud posibilitatea ca pompa de vacuum sa fie problema.
Singura care ramane "vinovata" este partea de servo, "tulumba" care poate avea mai multe cauze: - membrana sparta - supapa de admisie intepenita, aceeasi supapa care produce faimosul fluirat la apasarea pedalei de frana, este pozitionata in zona in care intra axul pedalei - valva unisesns la punctul de conectare a furtunului de vacuum cu "tulumba" |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
fuscus |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
Cateva pictograme radunre ar fi de un real folos pt ca nu cunosc prea bine sistemul de franare...........
Multumesc anticipat! |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
mih_mlv |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 17 September 10 From: Calarasi(CL)/Sicilia (CT) ![]() |
Salut,ai schimbat placutele de curind?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 bicorp 1.6 115cp 2006 CL 79 MLV/
Clio III 1.5 dci 2008 CL 04 LAV
|
|
radunre |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
fuscus, ai aici o imagine edificatoare.
- supapa unisens in nr. 6 - membrana si supapa de admisie sunt continute in nr. 1 (tulumba) Servo_frana.jpg ( Size: 133.42k ) Number of downloads: 1333 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
fuscus |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
Tot respectul radunre.
O sa incep de aici cu verificarea sistemului de franare............ 23 Mar 2011, 18:46: Salut tuturor, Am efectuat urmatoarele verificari la sistemul de franare :la sugestia colegului radunre am verificat supapa unisens de la tumbala si se pare ca functioneaza.Spun asta pt ca pornit fiind motorul la supapa se simte vacumm iar pedala de frana cu supapa scoasa este tare deci se pare ca aceasta functioneaza corect sau aproape corect pt ca ar mai fi posibilitatea ca aceasta tumbala sa fie fisurata si sa produca vacum dar nu suficient pt ca pedala sa fie moale........... astept opinii.............. This post has been edited by fuscus: 23 Mar 2011, 18:46 |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
fuscus |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
Salut!
Am rezolvat problema pt frana mea tare:pistonasul de la etrier partea soferului spate era blocat ..... am reusit sa-l deblochez dar dupa ceva vreme s-a blocat din nou si a uzat placuta interioara pana la fier...... Acum din ce am citit pe forum cauza ar pute fi garnitura de la etrier care sa fie ciupita si sa blocheze cursa acestuia........ Daca a schimbat cineva sau cunoaste un cod pt kit garnituri etrier l-as ruga sa posteze.........am inteles ca sunt pe 2 fi-uri 36 sau 38........ Orice pareri si detalii sunt bine venite........... |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 12:21 |