Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Temperatura lichid racire

octavt
post 17 Sep 2011, 22:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 9 May 11




Revin cu o noua problema cu care ma intalnesc tot mai des la Clio 3, 1,4l, 16 supape.

In timp ce rulez, AC-ul reglat pe auto, 18 grade, acul indicatorului de temperatura scade la minim. Dupa o vreme isi revine. Cat timp sta la valoarea minima, turatia motorului creste cu 250-300. Am mentionat aerul conditionat pentru ca am citit undeva pe forum ca, datorita lui, ventilatorul de la motor porneste mai des. Ma gandesc ca o racire atat de brusca si mare e imposibila, totusi.

Am scos mufa de la sonda de temperatura, am curatat-o, am fixat-o la loc cu atentie, dar disfunctia persista.

Mi s-a parut ca si fara sa mearga AC-ul se intampla fenomenul asta si cred ca nu are vreo legatura. Cred ca sonda are ceva probleme, iar managementul motorului actioneaza ca atare, turandu-l nitel, ca la pornire.


--------------------
Renault Clio 3 - CT96TIC 2006/1,4l benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 10 Aug 2012, 07:57
Post #2


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Am si eu o problema de genul. Acum vara, cand stau pe loc, porneste destul de des ventilatorul iar acul de la temperatura scade putin sub 90. In mers, acul ramane la 90. Cum se poate rezolva problema?


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 09:47
Dacia