AC "bizonic"
![]() ![]() ![]() |
AC "bizonic"
01zack |
![]()
Post
#1
|
||
![]() mi-au furat sigla, las' ca am la avatar Group: Members Posts: 158 Joined: 16 April 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane sedan 2.1
2005 1.6 16v Expresion
- B 46 si ceva . . .
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Verifica pe sub bord ... si gaseste unde ai tubulatura intrerupta ... o fi iesit de pe undeva ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Hack |
![]()
Post
#3
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Cred ca trebuie completat freonul din instalatie.
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
01zack |
![]()
Post
#4
|
![]() mi-au furat sigla, las' ca am la avatar Group: Members Posts: 158 Joined: 16 April 10 ![]() |
e intrerupta tubulatura
![]() |
--------------------
Renault
Megane sedan 2.1
2005 1.6 16v Expresion
- B 46 si ceva . . .
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#5
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
incet si cu grija...
![]() |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu zic ca daca dai jos torpedoul s-ar putea sa vezi problema ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
19vik |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Cand dai drumul la aeroterma, pe aeratorul din dreapta iese aerul cu acelasi debit ca pe cel din stanga? Tubulatura pentru aeratoarele laterale pleaca de pe la mijlocul bordului, pe langa parbriz, face un cot de ~90 de grade si intra in aeratoarele alea. E cam imposibil sa iasa tubulatura de acolo.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
tro5 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 14 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Verifica tubulatura de sub torpedou, poate a iesit din imbinari bucata de sub torpedou. La demontare, montare torpedou e destul de usor de desprinc acel sector de tub.
|
--------------------
Renault
Megane
1.5dci(100cp) 2004
- B-XX-DYL
|
|
slim6630 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 28 September 09 From: Bucuresti ![]() |
Cine ma ajuta si pe mine cu o schema a aeratoarelor , ma intereseaza in mod special cele de sub scaunele din fatza nu se misca nimic pe ele ce fel de aer trece pe acolo cald/ rece este pentru recirculatie....am cautat peste tot o schema dar degeaba .. merci anticipat !!
This post has been edited by slim6630: 5 Aug 2011, 19:51 Attached thumbnail(s) DSC0002254.jpg ( Size: 38.64k ) Number of downloads: 1100 |
--------------------
Renault
Megane II
2003/1.9 dci
- B 24 FHM
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#10
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Nu are nici o legatura tubulatura. Unii vorbesc sa se afle in treaba. Problema este cunoscuta pe forum, pentru ca au avut-o mai multi colegi. Solutia este cea data de Hack si anume trebuie completata instalatia cu freon.
@slim6630, prin aeratoarele de sub scaunele fata iese acelasi tip de aer care iese si prin aeratoarele din bord si de sub bord. Daca ai AC pornit, iese rece, daca ai caldura pornita iese cald. Ca sa iasa aer prin aeratoarele de sub scaunele fata trebuie sa dirijezi aerul spre picioare. This post has been edited by skorpio_bog: 5 Aug 2011, 19:57 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
ric26ct |
![]()
Post
#11
|
![]() ric26ct Group: Members Posts: 461 Joined: 19 February 10 From: Constanta ![]() |
QUOTE(tro5 @ 5 Aug 2011, 15:35) Verifica tubulatura de sub torpedou, poate a iesit din imbinari bucata de sub torpedou. La demontare, montare torpedou e destul de usor de desprinc acel sector de tub. Tubulatura de sub torpedou este cea care duce aerul la picioare fata dreapta si respectiv picioare spate dreapta, nu are nici o treaba cu aeratoarele din bord. |
--------------------
renault
megane 2
2005, 1,5 dci 101 cp, confort-expression Skoda Octavia 1,9 tdi
|
|
01zack |
![]()
Post
#12
|
![]() mi-au furat sigla, las' ca am la avatar Group: Members Posts: 158 Joined: 16 April 10 ![]() |
@skorpio_bog daca debitul de aer este acelasi pe ambele aeratoare si doar temperatura difera cu 8 grade, cred ca problema nu este nici de la tubulatura nici de la freon.
Mai intai o sa completez freonul ca sa nu ma muncesc ca tampitul 8 ore si inca 4 sa il remontez ! PS: totusi o schema cum se da jos bordul cu totul ? era un coleg caruia i-am dat mesaj saptamanile trecute a zis ca ma ajuta cu ceva indicii dar nu a mai revenit |
--------------------
Renault
Megane sedan 2.1
2005 1.6 16v Expresion
- B 46 si ceva . . .
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#13
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Pai tocmai ca debitul de aer nu are legatura cu freonul. Debitul de aer e dat de aeroterma nu de instalatia de AC
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
clr |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(slim6630 @ 5 Aug 2011, 20:48) Cine ma ajuta si pe mine cu o schema a aeratoarelor , ma intereseaza in mod special cele de sub scaunele din fatza nu se misca nimic pe ele ce fel de aer trece pe acolo cald/ rece este pentru recirculatie....am cautat peste tot o schema dar degeaba .. merci anticipat !! Vezi ca ti s-a raspuns deja partial mai sus: aerul pe tubulatura din spate ajunge numai cand aerul e dirijat in anumite pozitii, adica spre picioare si parca spre picioare si frontal daca nu ma insel. Asta descoperi si tu jucandu-te la rotita de dirijare daca nu gasesti exact in manual. Daca totusi vrei sa umbli la traseu, el e cam asa: in dreapta sub bord, chiar spre sub torpedo, vei gasi un "tub" care merge spre dreapta si intra undeva in prag. Merge prin prag si la un moment dat (spre mijlocul masinii cred, n-am urmarit traseul pana la capat) o "va lua" spre centru. Similar va trebui sa identifici si pentru partea stanga. Uite aici http://www.reno.ro/index.php?showtopic=420...ndpost&p=584337 in poza 4 este tubul de care ziceam(cel care il vezi in fata filtrului de habitaclu). Observatie: daca vrei sa umbli pentru ca ai senzatia ca e o diferenta mare de temperatura intre ce baga pe acolo si ce baga in spate nu te grabi!!! Asa am crezut si eu pe timpul iernii, aveam impresia ca nu baga aer cald, am dechis chiar si topic pe forum atunci ![]() De fapt, datorita modului cretin de proiectare (sunt duse prin lateral prin prag in loc sa fie duse prin centru prin tunelul franei de mana, tubulatura era inghetata bocna si dura cca 10-15 minute in plus pana se incalzea traseul. Bafta! This post has been edited by clr: 6 Aug 2011, 09:55 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 944 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
eu zic sa incerci sa o pui pe tester sa vezi daca ai functionale toate motorasele care combina aerul cald cu rece, e posibil sa fie ars unul si de aci balamucul
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
26-10-2007
- -
|
|
alinxox |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 20 July 13 ![]() |
am si eu o problema asemanatoare.. in stanga imi baga aer normal, si in dreapta rece. De curand a inceput sa devina din ce in ce mai putin rece si ala din dreapta. Sa fie doar de la freon?
|
--------------------
renault
megane II
2007
- OT-94-XOX
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Asa face cand pierde freon. La un moment dat o sa simta presostatul lipsa de presiune de freon si nu va mai porni deloc AC. Mergi si fa o verificare.
This post has been edited by ionitagelu: 1 Aug 2013, 13:04 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
pheephee_11 |
![]()
Post
#18
|
![]() pe aici si eu Group: Members Posts: 509 Joined: 25 August 10 From: bucuresti ![]() |
daca baga la fel de puternic dreapta/stanga, dar temperatura diferita e lipsa de freon, am patit-o si eu
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.6 16V
2004 Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008
unde vedeti ma atata ceata?! |
|
danvizi |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 5 January 12 From: Slatina ![]() |
Salutare.
Sa va spun problema mea. Ieri dimineata cand dau sa plec, pornesc aerul (afara 22 el pus pe 21). Observ ca in dreapta debitul e mai redus si aerul nu era parca asa rece. Mentionez ca in urma cu 1 saptamana am schimbat filtrul aer identic cu cel vechi (dar mi s-a parut mai gros cand le priveam pe ambele in lumina - cel vechi era negru de murdarie), si am verificat cantitatea de freon -pierdusem 100gr intr-un an (normal ca am cmpletat). Acum daca maresc viteza la aeroterma probabil crescand viteza in ambele parti nu se mai sesizeaza diferenta de debit si in dreapta baga aer rece. Adica de la viteza 5 in sus nu prea se mai sesizeaza diferente de debit si aerul e la fel de rece stanga dreapta. Conducta de freon din compartimentul motor e rece si plina de condens - deci freon este. Azi dimineata am day jos filtrul vechi si tot era o diferenta intre debiturile de aer stanga dreapta. Singura clapeta vizibila din stanga e cea care trimite aerul spre picioare si care atunci cand selectez sa dea aerul jos functioneaza. De la ce sa fie? A mai patit cineva ceva asemanator? Acum torpedoul e dat jos si astept sugestiile voastre. Numai bine. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5 dci 86 cp
2008
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#20
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
Salutare colegi. Astazi am fost si eu cu masina din semnatura la o incarcare mai bine zis completare cu freon. Pierdusem vreo 300g. Dupa ce s-a facut completare raceste brici. Inainte de completare aveam clima "bizonica". Dupa ce am mers ceva timp cu aerul pornit, am observat o chestie (asta dupa completare) si anume dupa ce opresc masina, in partea cu butelia deshidratoare, se aude un fasait timp de vreo 2-3 secunde. Tin sa precizez ca asa facea si la loganul pe care l-am avut. Va intreb pe voi e normal acel fasait sau e ceva nasol, o scapare de freon ceva? Multumesc.
|
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca ar scapa. nu ar mai porni a doua oara, fasaitul e normal la orice maisna si poate sa faca mai mult de 2-3 secunde.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#22
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
Aha. E bine atunci. Mersi de reply. O seara buna.
|
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
bejanmarinel |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 15 February 10 ![]() |
Fasaitul este normal la orice instalatie frigorifica, inclusiv la frigiderele de acasa (dar sunt mult mai silentioase) deoarece se egalizeaza presiunea freonului din instalatie.
|
--------------------
renault
Talisman
2018 1.6dci 160 edc
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#24
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
Inca o enigma rezolvata. Mersi de raspunsuri. O seara buna.
|
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
Snoopz |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 7 July 08 ![]() |
Cum ar trebui sa functioneze in mod normal elv-ul in timpul functionarii a/c-ului ?
Intreb asta pentru ca la mine , inainte de accident , am impresia ca mergea tot timpul pe treapta 1 atat timp cat ac-ul era pornit, iar aerul bagat era intradevar rece. Acum , dupa 12398398321 de incarcari cu freon , desi nu cred ca era nevoie (nu exista nicio pierdere) , aerul nu mi se pare chiar asa rece cum era la inceput, inainte de accident. Am observat ca elv-ul porneste si se opreste aproape in continuu , iar cat timp este oprit , nu baga mai deloc aer rece. Asta sa fie cauza? trebuie sa schimb senzorul de pe radiator ? (termocupla) This post has been edited by Snoopz: 2 Sep 2013, 01:49 |
--------------------
NU
NU
NU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 09:14 |