Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault R19 Chamade, 1.6 D sau 1.9 D ?!

zsoltpihe
post 2 Aug 2011, 14:37
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Salutare tuturor!
Nu demult am cumparat un r19 diesel =>Picture_phone_022.jpg ( Size: 48.99k ) Number of downloads: 874


Treaba sta in felul urmator,masina este modelul TDE dotat cu motor 1.9 D de 65 Cp din fabrica ... dar eu am cumparat masina cu motor de 1.6 D,asa este trecut si in acte(cu mot. 1.6)... fostul proprietar numai atat mi-a zis,ca a fiert apa in motorul original si nush ce a patit si a fost nevoit sa cumpere alt motor,el so dus si a luat una,dar cand so dus sa-l monteze si sa-l omologheze atunci au observat ca defat pt el o fost vandut una de 1.6 nu de 1.9 si au lasat asa si l-au omologat. In acte are cod motor F8M-G7-30 trecut.Am intrebat ce a fost schimbat mai exact,el a raspuns ca tot motorul blink.gif atat,dupa vreo 2 saptamani l-am sunat si zic domnule ce a fost schimbat mai exact ca motorul arata excat ca cel de 1.9,adica nu numai motorul,tot ce tine de ea,pompa injectie,galerie de admisie/evacuare,deci tot,tot,tot... zic domnule,galeria de admisie sigur este de 1.9, ce a mai ramas de la 1.9? .... si nici atunci nu ma lamurit cum sta treaba asta cu motorul,ceva totusi sa schimbat ca nu mere ca una de 1.9,nu are puterea aia,dar totusi mi-se pare suspect ceva... poate ca numai blocul este de 1.6 unsure.gif
Am deschis acest topic cu gandul ca poate ma puteti lamurii voi,poate stiti mai multe ca eu... pun cateva poze cu motorul sa vedeti si voi,sa va dati cu parerea ... (oare ce am sub capota huh.gif )
=>Picture_phone_038.jpg ( Size: 81.16k ) Number of downloads: 1025
Picture_phone_040.jpg ( Size: 89.27k ) Number of downloads: 1067
Picture_phone_041.jpg ( Size: 89.73k ) Number of downloads: 1068
Picture_phone_042.jpg ( Size: 98.07k ) Number of downloads: 1030
Picture_phone_043.jpg ( Size: 70.84k ) Number of downloads: 263
Picture_phone_044.jpg ( Size: 86.67k ) Number of downloads: 269
Picture_phone_045.jpg ( Size: 102.96k ) Number of downloads: 257


Datiiva cu parerea,poate reusim impreuna sa descoperim care ii treaba.
Ms anticipat!
O zii buna tuturor smile.gif


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 2 Aug 2011, 15:05
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




RENAU-F8M 730
1596 cmc
40kW
55PS

Diesel aspirat de R9/11, Clio, Rapid, Super5 etc

This post has been edited by R19/16v: 3 Aug 2011, 07:53


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 3 Aug 2011, 13:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Ms R19/16v pt raspuns,asta stiam....
Dar cum asi putea identifica ce este de 1.6 si ce a ramas de pe 1.9 ?

Ma enerveaza un pic cum merge masinaria asta...la inceput merea cat de cat,dar cand urcam pe dealuri cu 2-5 pers scoatea fum negru si nici nu prea tragea...si-si consumul era cam mare,dupa cum am calculat peste 6,pe la 7-7.5 poate cateodata si 8 l/100km.
Acum m-am dus la un prieten mecanic si am scazut din debit,sa primeasca mai putina motorina,acum nu mai scoate fum negru cand se chinuie,dar nici nu prea vrea sa mearga cand urc dealurile/cand o fortez un pic.
Nush... galeria de admisie este sigur de 1.9 ,poate si asta este o cauza,ca trage mai greu aer,pt ca galeria de 1.6 este facut mai "simplu",nu tre sa traga prin multe furtunuri etc...
M-am mai gandit si la varianta aia ca,cutia este de 1.9(cel original) si rapoartele nus "compatibile"/potrivite pt acest motor(1.6) si acolo pierde multa putere unsure.gif


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 3 Aug 2011, 14:37
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Spune-ne atunci ce cod de cutie ai, sa vedem daca este cea originala pt. motor 1.9


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 3 Aug 2011, 16:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Cod CV:
JB3028
1041618


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 4 Aug 2011, 09:21
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




E clar atunci, ai cutie de diesel aspirat 1.9. Cutia asta (JB3 028) s-a montat si pe benzinarele 1.7 monopunct (eu exact aceeasi cutie ca si tine am).
Deci acum se explica de ce e puturoasa, asta este o cutie cu rapoarte lungi, iar motorul tau de 1.6 are cuplul mic si trebuie sa tragi de el in ture ca sa faca fata.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 4 Aug 2011, 09:33
Post #7


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




028 a fost pusa pe o groaza de masini...

L 42D - L 42F
L 42N - C 37D
B/C 37F - B 37H
C 37N
B/K/L/S 481
B/K/L/S 482
K/L 48E
B/K/L 48F
B/K/L/S 48H
K/L 48M
B/C/L 533
B/C/L/S 534
B/C/L 53B
B/C 53E
B/C/L 53C
B/C/L/S 53J


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 4 Aug 2011, 16:31
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Deci prin faptul asta se explica,din cauza cutie am "pierderea" aia de putere. unsure.gif
Asi putea pune cutie de r9/11 pe masina mea r19 fara modificari,se potriveste sau trebuie facut modificari? ... clar ca mai bine asi pune un motor original inapoi pe masina de 1.9 D ...sau dece nu una de 1.9 TD,parca acelea au 92 sau 95 HP...dar costa cam mult un motor sleep.gif

Si daca am pompa de injectie de 1.9 pe motorul actual de 1.6 in afara ca imi baga mai multa motorina decat i-ar trebuii ( ca daca asa este mai micsorez debitul sa bage mai putina motorina si teoretic am si rezolvat poblema asta), mai face ceva,adica imi influenteaza functionarea motorului ?


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 4 Aug 2011, 20:42
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Studiaza daca poti transforma motorul intr-unul de 1,9 prin scbimbarea arborelui si pistoanelor(alezare), poate chiulasa etc, in principal, dar sa ramana in acte ca F8M(taxe mici).

This post has been edited by BLUE R 19: 4 Aug 2011, 20:43


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 5 Aug 2011, 08:13
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




QUOTE(R19/16v @ 4 Aug 2011, 09:33)
028 a fost pusa pe o groaza de masini...
*


...insa nu in combinatie cu motorul 1.6D (care dealtfel nu a echipat R19), deci nu vad relevanta replicii

@blueR19 - ar fi cea mai buna solutie, insa ma tem ca prin alezarea blocului de 1.6 se vor subtia cam tare peretii acestuia. Si ca sa fie posibila aceasta operatiune, ar trebui ca motorul de 1.6 sa aiba aceeasi cursa a pistonului cu cel de 1.9.
Trebuie obligatoriu sa ai 2 blocuri motor dezechipate in fata (un 1.6 si un 1.9) si sa le compari pana la cel mai mic detaliu ca sa vezi daca este posibila conversia.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 5 Aug 2011, 09:22
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Alezarea nu subtiaza mult buza, care oricum este foarte groasa(2mm din diametru, deci 1 mm pe raza-un mizilic la blocul ala. Arborele in schimb are cursa mult mai mare (cu 9,5 mm). Trebuie aflat daca are loc in rotatie, la paliere etc, eventual cu mici ajustari, daca deranjeaza baia se rezolva usor. Conteaza si inaltimea blocului. Eu nu m-as mira sa mearga.
Ca studiu de caz: blocurile dacia de 1,4 si 1,6 cu palier marit sunt identice, putandu-se introduce in ele fara modificari arbore si set dupa dorinta. Cel de 1,6 are cursa mai mare dar se compenseaza prin pistoane cu inaltime mai mica fata de 1,4.
Cat despre F merita studiata si posibilitatea transformarii benzinarelor in diesel.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 5 Aug 2011, 10:36
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Ms pt raspunsuri happy.gif ... insa nu cred ca ma bag in transformarea motorului de 1.6 in 1.9 unsure.gif ... mai bine caut un motor de 1.9 intreg si pun pe masina si circul asa si cand tre sa ma duc la itp pun inapoi pe asta de 1.6(e un risc destul de mare cu varianta asta,dar...) , insa mi-ati putea spune care sunt motoarele alea de 1.9 care s-ar potrivii in r19 le meu,fara modificari asi vrea,sa se potriveasca la suport,cu cutie sa se potriveasca etc. Cred ca motorul din Clio I s-ar potrivii,sau daca asi gasii una din r19,dar mai sunt modele din care ar merge? unsure.gif


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 5 Aug 2011, 18:37
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Ca principiu cu orice 1,9 de pe R 19 si Megane 1 mergi la sigur, si de pe alte modele este la fel dar poate variaza suportii , galeriile.

Totusi gandeste-te la varianta cu transformarea care daca merge este mai ieftina, mai buna, ai taxe mici de 1,6(impozit, asigurare).Tot ai omologat si fotografiat motorul f8m cu admisia de f8q. Daca-l transformi in 1,9 devine 1,9 cool.gif si in consecinta ai un 1,9.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 5 Aug 2011, 19:13
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Ms pt raspunsuri happy.gif .. ma mai gandesc ce si cum fac cu motorul rolleyes.gif .

Acum asi deschide un alt subiect. smile.gif
Momentan am frane fata cu discuri pline ... dar asi vrea eu sa-i pun discuri ventilate,acum intrebarea mea ar fii (defapt 2 intrebari principale):
- de pe ce model de renault asi mai putea cumpara discuri ventilate in afara de r19? ... de aia intreb pt ca discurile le-asi cumpara de la dezmembrari daca asi gasii in stare f buna,daca nu le-asi lua noi.
- si ma intereseaza daca ar trebuii sa schimb si etrierii ? eu ma gandesc ca totusi nu merg etrierii astea cu discuri ventilate,dar poate stiti voi mai bine rolleyes.gif spunetimi daca asi putea lasa astea,sau ar trebuii sa iau si etrieri pt discuri ventilate ?!


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 6 Aug 2011, 02:30
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Da, se schimba si etrierul. Discul este mult mai gros.
Cred ca merg cele de Logan. Dar trebuie verificat.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 6 Aug 2011, 09:47
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Ms Alexander ... eu ma gandeam sa iau de pe un renault,r19,clio1,megane1 ... cred ca de pe r19 se potriveste,dar nush de pe clio si megane unsure.gif
Si ar mai trebuii schimbat ceva ? pompa de frana poata sa ramana asta pe care am acum ?


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 6 Aug 2011, 10:03
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Pompa de frana nu trebuie schimbata daca pui discuri de acelasi diametru. Insa dupa cum ti s-a spus si mai sus, trebuie sa schimbi si etrierii. Insa parerea mea e ca te complici inutil, oricum motorizarea ta nu are nici pe departe valente sportive ca sa ai nevoie de frane mai performante. Eventual ar merita sa-ti pui pe spate discuri in loc de tamburi si atunci s-ar schimba treaba vizibil.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 7 Aug 2011, 12:09
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Disc pe spate ... m-am gandit si eu la varianta aia,defapt vroiam sa imi pun disc ventilat pe fata si dupa aia disc pe spate in loc de tambur.
Insa intrebarea mea ar fii : de pe ce model s-ar potrivii discul ?
Eu am facut operatia asta la R11 pe care am avut,pe puntea spate a unui diesel am pus disc(sistem de franare r11 turbo) in loc de tambur,acolo a fost simplu,am desfacut 4 suruburi,am scos sistemul de franare(tamburul)adica tot sistemul de acolo cu rulment cu tot si am pus in locul ei sistemul pe disc.


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 7 Aug 2011, 20:47
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




16V -ul a fost echipat cu frane disc spate si imi face impresia ca si celelalte modele care aveau ABS.
Insa daca vrei sa faci transformarea asta, ai nevoie de puntea completa. Si bineinteles furtune etriere, cabluri frana de mana si probabil alte mici chestii.

This post has been edited by tynn: 7 Aug 2011, 20:50


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 8 Aug 2011, 00:26
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Poti sa iei doar fuzetele spate cu tot cu conductele de frana de pe un R19 si cablul de frana de mana.
Iar pe fata, tot asa, discurile si etrierele.

Daca iei de R19 1.8 16V, sa stii ca nu poti sa pui roti mai mici de 15". De restul nu stiu.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 8 Aug 2011, 10:03
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




>> Daca iei de R19 1.8 16V, sa stii ca nu poti sa pui roti mai mici de 15". De restul nu stiu.
Incap de minim 14


--------------------
Toyota AURIS Touring Sport 2015 - IF-94-URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 8 Aug 2011, 11:45
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Ms mult pt info happy.gif


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 2 Oct 2011, 17:08
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Salutare tuturor smile.gif
Am revenit cu niste probleme,defapt una care momentan ma deranjeaza cel mai mult si anume,ieri am vrut sa schimb cd playerul si din greseala sau atins cele doua fire + si - si imediat am auzit o pocnire mica dinspre tabloul de sigurante,nu m-am speriat ma gandeam ca schimb siguranta si gata,dar surpriza toate sigurantele erau bune,le-am verificat pe rand,am verificat tot ce functioneaza cu curent si totul functioneaza,dupa multe cautari ma gandeam sa verific si inchiderea centralizata,adica din telecomanda(pt ca din butonul din interior am incercat si functiona) si surpriza ,nu functioneaza telecomanda,adica nu reactioneaza,dar din butonul din interior functioneaza. Nush cine era priceputul ala care o legat cd playerul pe sistemul inchiderii,dar acum nu mai mere.Dar asi mai mentiona si faptul ca nici plafoniera nu functioneaza si totusi siguranta de acolo ii buna,nush are vreo legatura unsure.gif
Acum nush ce sa ii fac,are vreo siguranta ascunsa pe undeva sistemul inchiderii,adica mai exact partea cu telecomanda ca aia nu mere,sau vreun releu so fii dus ? huh.gif unsure.gif
Va rog ff mult sa ma ajutati,cu poze daca aveti vreo banuiala,cu explicatii ceva unde sa caut defectiunea ... habar nu am ce so intamplat acolo blink.gif

Ms anticipat si o zii buna va doresc tuturor !

3 Oct 2011, 16:04:
Nimeni nimic ? unsure.gif

This post has been edited by zsoltpihe: 3 Oct 2011, 15:04


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 3 Oct 2011, 20:11
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Ce pot eu sa iti spun este ca mie nu imi mergea telecomanda, dupa ce am tras fire de la butonul din bord la plafoniera(unele lungi pe sub bord si mascate pe langa parbriz) a functionat fara probleme. Nu am investigat problema sa aflu cauza.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 4 Oct 2011, 20:14
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Ms BLUE R 19 ... dar nu pot sa cred ca nu stie nimeni unde sunt amplasate sigurantele si sau releele sistemului inchiderii,mai exact a telecomenzii unsure.gif


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 15 Oct 2011, 16:02
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Problema rezolvata smile.gif ,acum mere si telecomanda.
Insa au aparut alte probleme grave wacko.gif
- Mi-sa dus pompa de frana,am pus alta,dar nu am reusit sa fac frane bune pe ea,oricat am aerisit sistemul nu se intarea pedala si nu frana asa cum trebuia,defapt abia frana un pic,daca trebuia sa franez brusc nu aveam nicio sansa sa ma opresc,am pus alta pompa si tot asa face(cei drept din dezmembari am luat pompele,ultima pompa era scoasa de pe un r19 recent adus si era bun pe masina aia,nu inteleg care ar fii problema blink.gif ...insa am observat azi ceva ciudat,inainte sa franez am tras frana de mana pana la maxim(frana de mana nu am reglata,abia tine un pic,nicidecum sa opreasca masina,abia se simte) si dupa aia am pus frana...surpriza masina frana mai bine,dupa 2-3 pedalari mult mai bine. Inca nu am desfacut pe spate sa vad in ce stare sant ferodourile,oare sunt uzate si din cauza asta nu am reusit sa fac frana pe masina ?
- Alta problema dry.gif a inceput sa curga radiatorul de racire(de mentinut ca dupa cum arata nu cred ca ii originala si ii din aluminiu,probabil fostul proprietar a pus ulterior pt o racire mai buna...) Acum insa nu stiu ce sa fac,sa scot sa vad pe unde picura si sa-o duc la cineva sa-o lipeasca sau sa bag in radiator un fel lichid special pt oprirea scurgerilor(parca este in comerti si ceva un fel de praf pt asta,dar nu am incredere in aia) Varianta cu lichidul am incercat pe fosta mea masina r11,am pus in radiator am lasat motorul sa mearga cam 30 min am circulat cu ea si dupa ce sa oprit scurgerea nu am mai avut probleme cu ea. Ce ziceti sa incerc varianta asta iarasi ?
- Si cea mai grava problema,a inceput sa picure pompa de injectie sleep.gif ,vreo 3-4 zile nu am avut probleme cu ea,merea pornea bine,dar acum de 3 zile mi-a facuto,dimineata a pornit bine si seara spre surprinderea mea nu a vrut nicidecum ,tot invartea si nimic nimic,In ziua urmatoare am incercat iarasi si nimic,nici un semn de viata pana cand m-am saturat si i-am dat un pic de spray(special pt pornirea motoarelor D pe timp de iarna) si imediat a pornit. Am facut un drum de 10 km ,am ajuns acasa am oprit si dupa vreo 10 min am incercat iarasi si a pornit,dar dupa vreo 3 ore de stat abia a vrut iarasi,daca sta mai mult de atat nici nu porneste.Din pacate ieri iarasi am fost nevoit sa folosec masina si iarasi cu spray am pornit , stiu ca nu ii bine,dar nu am avut timp sa ma ocup cu masina.
Acum nu stiu din ce cauza nu imi porneste,nu stiu ce i-sa intamplat brusc de dimineata pana seara,o fii din cauza pierderii motorinei din pompa(am auzit de la cineva ca fii din cauza asta) sau so fii dus bujiile...dar asa dintr-o data ... Bujiile inca nu le-am verificat,dar cand am cumparat masina proprietarul mi-a zis ca nu demult au fost schimbate bujiile,adica 3 bujii noi de marca bosh au fost puse (numai 3 ca al 4lea era buna si nu l-a mai schimbat),ceea ce se si simtea,la fiecare pornire dimineata cand era mai fric parca pornea in 3 pistoane timp de cateva secunde,pana ce se incalzea si al 4lea.

Ce ziceti in legatura cu problemele astea,stiti ceva explicatii,orice ? unsure.gif


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 10 Dec 2011, 19:15
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Scurgerea lichidului de racire rezolvata.
Scurgerea pompei de injectie si pornire grea rezolvata.

Acum ma bate gandul sa ii pun o alta cutie,am vorbit cu cineva (mecanic) si mi-a zis ca ar trebuii sa caut o cutie pt motorul asta,o cutie de fuga,ca sa imi consume cat mai putin in afara.Cu cutia asta nu mere bine,adica ca sa ma duc de ex. cu 80km/h am rot/min peste 2000... la 100km/h este aproape pe 3000rot/min...nu e bine asa,merge prea turat parerea mea,in afara imi consuma mai mult ca in oras sleep.gif
Stiti cumva care este cutia ceea mai de fuga,care au fost puse pe motorul asta de 1.6 f8m care am eu pe masina(care de fabrica au fost puse pe r9/11,rapid,r5) ?? unsure.gif


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 12 Dec 2011, 11:39
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Tie in niciun caz nu iti trebuie cutie de fuga, asta ai tu pe masina acum. Iti trebuie o cutie lunga, cu raporturi de demultiplicare mai mari.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 12 Dec 2011, 12:17
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Daca este cutia originala si nu iti face probleme las-o asa cum ii nu pune alta, banuiesc ca au facut ei niste calcule cand au montat aceasta cutie... eu unul nu cred ca o sa reusesti sa scazi consumul schimband cutia. pui o cutie mai "lunga", motorul nu o sa mai fie asa turat dar o sa fie mai fortat iar prin oras cred ca o sa consume chiar mai mult, mai pierzi si din putere...
plus de asta daca cutia iti merge bine dece sa risti sa iti ei o cutie mai putin buna, nu vad rostul, parerea mea este ca daca te gadesti puntin gasesti cel putin alte 10 lucruri mult mai urgente de schimbat pe masina ta... smile.gif


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 14 Dec 2011, 21:39
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Ms pt raspunsuri .... da este cutia ei originala si da ai dreptatein ceea ce ai zis.
Acum insa s-a schimbat situatia,nu ma mai ocup cu cutia,ieri am fost la fostul proprietar in BN pt ceva acte si m-am inteles cumva cu el,mi-a dat motorul original al masinii,cel de 1.9 F8Q,dar inca nush ce are,asa mi-a zis ca are fisura la 2 supape,sper ca nu are multe probleme si daca reusesc sa readuc la viata motorul ala pun inapoi pe masina,numai ca trebuie desfacut sa vedem in ce stare este,multi km sigur nu are motorul,masina acum are 232000km,dar de aproape 8 ani mere cu motorul de 1.6 F8M.
Vom vedea,cand o sa fie ceva banuti in plus desfacem si vedem,pana atunci mere tot asa ca pana acum.

This post has been edited by zsoltpihe: 14 Dec 2011, 21:42


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 10:16
Dacia