Probleme mari, Electrica
![]() ![]() ![]() |
Probleme mari, Electrica
R19/95 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|||
R_1_9 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 28 March 10 ![]() |
Odata, mai demult, am patit si eu cu un Renault 19, motor 1721 cmc, 75 cp, injectie monopunct, sa moara motorul din senin sau sa nu porneasca. Era de vina capacul de la delco, pe care l-am inlocuit cu unul nou si nu am mai avut probleme.
|
--------------------
Renault
Laguna 2, 2003/1.9 dci 120 cp Privillege
Laguna 3, 2015/2.0 dci 180 cp 4Control
|
|
R19/95 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
am inteles, ai idee cam cat costa unul nou? si daca gasesc oriunde?
|
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|
R_1_9 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 28 March 10 ![]() |
Se gaseste la orice magazin de piese care iti comanda dupa serie de sasiu, parca vreo 40 ron a fost, ceva de fabricatie italiana. La mine delcoul a fost cauza de oprire a motorului in mers, la tine trebuie sa verifici prin eliminare....
This post has been edited by R_1_9: 31 May 2011, 13:56 |
--------------------
Renault
Laguna 2, 2003/1.9 dci 120 cp Privillege
Laguna 3, 2015/2.0 dci 180 cp 4Control
|
|
Horyca |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
daca sunt incinse bornele nu cred dca este de vina doar capacul de delcou...
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
R19/95 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
cu siguranta nu ar fi capacul delco singura problema dar sa le iau prin eliminare si sa schimb tot ce ar putea fi de vina pana se rezolva problema.
|
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|
qR19 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 29 May 11 ![]() |
Daca gasesti un electrician as vrea sa aflu si eu pt ca am probleme cu geamurile elctrice. Geamul din stanga fata nu mai merge sau merge cand vrea el. plus inchiderea centralizata merge iar cand vrea ea si telecomanda nu mai merge. Se aprinde becul de pe telecomanda cand apas dar nu se intampla nimic. Turometrul este martorul meu de curent prin toata masina, daca pornesc semnalizatorul mi se misca acul de la 1000 la 6000 de ture in ritmul semnalului, cand se porneste electroventilatorul de la radiator imi sta turometrul la 5-6000 de ture (nu afecteaza mersul motorului) cand actionez geamul electric la fel se msica, dar asta doar cand stau pe loc cu motorul pornit, daca sunt in mers turometrul indica precis turele motorului. E ciudat si as vrea un electrician sa ma ajute.
|
--------------------
Renault
19
1993
- VL 06 MKY
|
|
R19/95 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
Si eu care credeam ca eu am probleme mari, cu cea mai mare placere te anunt cand gasesc un electrician bun dar sa-mi mai amintesti si tu cu un pm ceva.....app. te pot ajuta numai daca esti din buc.!
|
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|
qR19 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 29 May 11 ![]() |
Sunt din buc. Am mai zis-o si prin alte threaduri.. Chiar as vrea sa ne intalnim mai multi sau chiar si 2-3 sa ne vorbim despre probleme sa ne dam cu parerea..
|
--------------------
Renault
19
1993
- VL 06 MKY
|
|
R19/95 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
nu este o idee rea deloc, doar ca eu pt moment nu am asigurare si nu ma pot deplasa cu masina
![]() 1 Jun 2011, 01:05: plus problemele amintite mai sus This post has been edited by R19/95: 1 Jun 2011, 00:05 |
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|
qR19 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 29 May 11 ![]() |
Am facut si eu asigurarea prin telefon la rca ieftin parca, 130 de lei pe 6 luni la carpatica. E destul de ieftin si vine acasa gratis
![]() |
--------------------
Renault
19
1993
- VL 06 MKY
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE(R19/95 @ 1 Jun 2011, 01:04) nu este o idee rea deloc, doar ca eu pt moment nu am asigurare si nu ma pot deplasa cu masina ![]() <span class='edit'>1 Jun 2011, 01:05:</span> plus problemele amintite mai sus Dupa 6 luni de stat pe dreapta, este normal sa ai bateria goala, mai ales daca este pusa pe masina. Orice consum, oricat de mic...in 6 luni descarca bateria. Daca ai bornele incinse este posibil sa ai foarte putin curent in baterie si sa strici si bateria si alternatorul. Verifica releul de incarcare, sa nu bage mai mult de 14,4V - 14,5V. Verifica "ochiometric" calitatea scanteii la fiecare bujie, pornesti motorul si pe rand scoti fiecare fisa, de la fiecare bujie. Cand tii fisa aproape de bujie scanteia trebuie sa fie de cca. 1cm si albastra. Verifica si delcoul, sa nu aiba fisuri... poti sa pui un fir bine izolat sau o fisa pe delcou...si cealalta parte a firului, fisei pe caroserie, undeva la masa.. vezi daca face scanteie. |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
R19/95 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
multumesc pentru sfaturi, cand ziceam ca imi ermina bateria in 6 luni nu ma refeream si la faptul ca in cele sase luni a stat, mentiionez ca sunt verificate si reparate atat alternatorul(schimbat grup diode) cat si electromotorul (stator nou, rotor nou, carbuni noi) si bujiile au fost verificate cum spuneam lucreaza toate numai ca nu m-am uitat la acea scanteie de aprox 1 cm....o sa verific ceea ce mi-ai zis, si sper sa gasesc o buba
![]() |
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
La la meu R19 am avut o "buba" tare ciudata. Daca nu o porneam 3 zile, a 4 nu puteam, nu mai avea curent. Dupa lungi verificari...dupa ce ma lasesm pagubas... am gasit problema, becul ce ilumineaza portbagajul nu se mai stingea
![]() Daca suspectezi un consumator, masoara consumul pe fiecae siguranta in parte, macar asa mai scurtezi din lista de posibile probleme. |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
qR19 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 29 May 11 ![]() |
Problema electrica noua. In seara asta, dupa ce ca nu m-a plouat destul, 19-le meu a simtit nevoia sa fie impins ca sa plece. insa in mers am observat ca farurile mele nu prea luminau, bordul era foarte slab luminat si imi palpaia martorul de curent de fiecare data cand acceleram, mi s-a stins bordul complet insa farurile inca erau aprinse (am oprit farurile si le-am aprins din nou), si-a revenit pana cand am parcat-o in spatele blocului cand, pana sa inchid farurile, s-a stins iar bordul. In rest aceleasi probleme enumerate mai sus (turometrul martor de fluctuatii de curent ... se misca acul de ture de fiecare data cand se aprinde electroventilatorul, daca semnalizez se misca acul, etc etc) O sa-l las parcat pt ca nu mai am incredere sa mai plec cu el dar as vrea totusi sa se afle sau sa se spuna de un electrician prin bucuresti pe care sa-l deranjez cu probleme leme si ale colegului R19/95. O seara placuta in continuare!
|
--------------------
Renault
19
1993
- VL 06 MKY
|
|
R19/95 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
salutare , vin matinal cu o veste pentru qr19 , s-ar putea azi sa-ti dau un nr de telefon si o adresa unde sa te duci la un electrician, am inteles ca foarte bun si care ar lucra din pasiune, nu promit nimic ca sa nu ma injuri dar sper ca azi sa-ti dau datele de care iti spuneam mai sus....toate bune
This post has been edited by R19/95: 2 Jun 2011, 07:56 |
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|
qR19 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 29 May 11 ![]() |
Ar fi frumos
![]() ![]() |
--------------------
Renault
19
1993
- VL 06 MKY
|
|
R19/95 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
acum si cu ajutatul nu stiu cat ajut pentru ca prietenul asta al meu, care imi zicea de acest electrician, incearca sa-l gaseasca pt ca nu mai lucreaza in acelasi loc unde l-a cunoscut si unde isi ducea masina, asa ca d-asta am zis ca nu promit nimic, sper sa il gasim pe "nenea meserias" si sa ne rezovlam problemele.
Ideea e ca problemele masinii mele cred ca se datoreaza si faptului ca tubulatura ce pleaca din filtrul de aer si intra in/pe adimisie are "gura" rupta la imbinarea cu admisia si trage aer fals. Plus ca in momentul pornirii motorul merge inecat sa zicem , fluctueaza turatia motorului dar nu urca mai mult de 1000 rpm dupa care se stabilizeaza singura si daca plec de pe loc face ceea ce va povesteam. Azi am verificat bujiile dupa indicatii si ori sunt eu orb ori nu face nici o scanteie dar e clar ca toate merg pt ca in momentul in care am scos fisa s-a simtit cum a scazut turatia motorului iar dupa cuplare a revenit la normal.....delcoul nu este crapat , doar la fisa din mijloc am vazut coroziune sau nu stiu cum s-o numesc o chestie alb/albastruie dar nu in interiorul fisei ci pe acel cap care iese din delcou. Nu prea ma pricep la mecanica/electrica si d-asta nici nu stiu sa ma exprim in termeni astfel incat sa fie foarte clar, cu toate astea sper ca a inteles cineva ce am vrut sa spun. toate bune. |
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|
Horyca |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
cum adica: "ar lucra din pasiune", vrei sa zici ca lucreaza moca?
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
qR19 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 29 May 11 ![]() |
Nu cred ca mocca ci doar foarte bine.
|
--------------------
Renault
19
1993
- VL 06 MKY
|
|
maryusuku |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 904 Joined: 24 January 09 ![]() |
schimba fisa centrala!
|
--------------------
renault
19
1989/phase1/1721 txe
- BT 04 CVR
|
|
R19/95 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
o s-o schimb, chiar daca nu stiu unde pot sa gasesc asa ceva pt ca nu am mai vz dar ma rog. Daca o schimb este posibil sa scap de toate astea?
|
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|
R_1_9 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 28 March 10 ![]() |
Incearca sa dai cu un spray de contacte pe coroziunea formata in locul in care intra fisa centrala
|
--------------------
Renault
Laguna 2, 2003/1.9 dci 120 cp Privillege
Laguna 3, 2015/2.0 dci 180 cp 4Control
|
|
maryusuku |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 904 Joined: 24 January 09 ![]() |
sau curata cu smirghel fin acolo,nu zic ca asta e problema dar sigur poate influienta,in general se face oxidarea aia la un contact imperfect,deci...elimina una din cauze
|
--------------------
renault
19
1989/phase1/1721 txe
- BT 04 CVR
|
|
R19/95 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
Am inteles domnilor, o sa fac ceea ce m-ati sfatuit si revin cu "feedback", multumesc frumos penru sfaturi.
|
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|
R19/95 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
salutare, am rezolvat partea cu curatatul capacului delocu si nici o ameliorare, o pornesc fluctueaza turatia intre 0-1000 rpm dupa 20 sec se stabilizeaza la 1000 si daca o accelerez sa zicem 2-3000 rpm cand revine acul revine sub 1000 rpm , tremura toata masina
![]() Am o nelamurire in sensul ca nu stiu cum se numeste piesa in care intra fisa din mijloc de la capacul delcou, am observat ca a fost umblat acolo pentru ca suportul piesei are patru gauri pt suruburi si este sustinut doar in doua. Multumesc si mai astept pareri de la cunoscatori, o zi buna. |
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|
Horyca |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
posibil sa fie sonda de apa sau de aer...
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
maryusuku |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 904 Joined: 24 January 09 ![]() |
incearca sa o pornesti noaptea si sa fie cat de cat bezna si uita-te sub capota daca nu cumva vezi vreo scanteie ,sa nu iti fure curent pe undeva pe la vreo fisa,incearca si asta.bafta!
|
--------------------
renault
19
1989/phase1/1721 txe
- BT 04 CVR
|
|
R_1_9 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 28 March 10 ![]() |
Piesa respectiva la care te referi sa fie bobina de inductie? Pune o fotografie...
This post has been edited by R_1_9: 5 Jun 2011, 17:06 |
--------------------
Renault
Laguna 2, 2003/1.9 dci 120 cp Privillege
Laguna 3, 2015/2.0 dci 180 cp 4Control
|
|
R19/95 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
o sa incerc si varianta cu pornitul noaptea, sper sa vad ceva ca sa stiu ce mama masii are iar cu poza acelei piese revin maine si poate stie cineva, multam fain domnilor
|
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 17:06 |