Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Functionare AC manual

nokia_6260
post 4 May 2011, 23:08
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 8 April 11




Salutare!Am o intrebare despre functionarea ac-ului manual.Dupa apasarea butonului,porneste,dupa vreo 2 minute se raceste in masina,insa in timp ce led-ul ac-ului e aprins se aude o deconectare-cred ca e a ac-ului(presupun asta pt ca la vechea masina aveam fluctuatia asta numai daca porneam/opream ac-ul din buton si numai atunci!).Observ acestea aproape numai in oras cand stau la semafoare,in timpul mersului cred ca oricum nu s-ar depista asa de usor.Chiar daca se opreste/porneste ac-ul temperatura in habitaclu ramane constanta.
Ceilalti utilizatori de Renault Fluence au observat acelasi fenomen?
Multumesc!


--------------------
Renault Captur 1,2 Tce 2017 - HSK-IP-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snake_adi
post 5 May 2011, 06:31
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 September 10
From: Pitesti




Eu am clima automata si observ acelasi lucru. din masina, in mers nu mi dau seama, dar daca ma dau jos se aude foarte clar. La stop observ acelasi lucru, dar doar cand am AC pornit.



--------------------
> Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp - 2010 - AG 001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 5 May 2011, 07:42
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




pai porneste sau se opreste ventilatorul de racire de acea se aude cand decupleaza,


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nokia_6260
post 5 May 2011, 09:06
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 8 April 11




Deci la masina veche din o data pornit mergea incontinuu fara cuplare/decuplare.Fluctuatia se auzea doar daca porneam/opream din butonul de ac.E normala functionarea asta deci?Sau ac-ul de pe cea veche nu mai functiona corect smile.gif
Multumesc.


--------------------
Renault Captur 1,2 Tce 2017 - HSK-IP-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 5 May 2011, 09:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Baga rece ? Daca da merge bine. Stima


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 5 May 2011, 11:00
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Cand temperatura exterioara nu depaseste 20 de grade, normal ca ti se pare ca baga suficient de rece. Daca compresorul se cupleaza si se decupleaza singur (martorul ramanand aprins) chiar si la relanti (cand stai la stop), e defect senzorul de presiune freon. Am avut si eu problema asta si nu numai eu, e acelasi senzor ca la Megane 2. Defectul apare pe tester. Iti recomand sa mergi la reprezentanta.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nokia_6260
post 5 May 2011, 12:24
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 8 April 11




@marius-se face rece
@vik-martorul ramane aprins si se decupleaza/cupleaza.
Acum nush ce sa zic,caci masina are 1200 km si din astia doar vreo 400 rulati cu ac.
Intr-adevar fenomenul il observ,caci nu deschideam topicul aiurea.Acum nush ce sa cred.Merge/nu merge bine?E adevarat ca si afara inca nu a venit caldura aia adevarata... huh.gif
A facut asa de la inceput si parca refuz sa cred ca mi-au vandut-o cu senzorul ala defect,dar la noi in Romania totul e posibil....

This post has been edited by nokia_6260: 5 May 2011, 12:25


--------------------
Renault Captur 1,2 Tce 2017 - HSK-IP-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 5 May 2011, 12:33
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Daca baga rece cel mai probabil este electroventilatorul, asa cum mentionezi ca se intampla mai ales la semafoare . Este normal zic eu !


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 6 May 2011, 08:26
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




stai linistit ca este normal cum functioneaza, daca ai observat cand dai pe dezaburire parbriz clima iti porneste automat, ii exact ca cea automata , atata ca nu are bizona, reglajul de temp pentru fiecare parte


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nokia_6260
post 6 May 2011, 11:31
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 8 April 11




Da,porneste clima cand selectez dezaburirea.Asta e un avantaj-adica dezaburirea e mai rapida daca ac e pornit?Iar amintesc de masina veche(care nu a fost renault)si se dezaburea destul de repede parbrizul,asa ca din punctul meu de vedere e un consum in plus de carburant smile.gif Sau mai exista si alte explicatii?


--------------------
Renault Captur 1,2 Tce 2017 - HSK-IP-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 6 May 2011, 11:37
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.168
Joined: 13 October 06




intreb si eu, de ce ai cumpara in 2011 masina cu AC manual ?


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nokia_6260
post 6 May 2011, 11:56
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 8 April 11




Pai bugetul era de symbol 3 full full si totusi am optat pentru Fluence cu mai putine dotari,cu vreo 200 euro in plus,modelele fiind incomparabil diferite.


--------------------
Renault Captur 1,2 Tce 2017 - HSK-IP-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 6 May 2011, 13:15
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.168
Joined: 13 October 06




si AC-ul automat cat e ? inca vreo 200, daca ai luat masina in leasing pe 3-4 ani nici nu se simt. Eu zic ca merita investitia


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nokia_6260
post 6 May 2011, 15:06
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 8 April 11




Masina am luat-o cash.Si daca vroiam ac automat mai costa sigur 182 de euro in plus,insa trebuia sa optez si pentru o echipare mai scumpa cu 800 euro si mai costau vreo 52 euro si aeroatoarele pe spate si ma obliga sa iau si senzori ploaie 104 si ajungeam la vreo 1150 euro in plus.Poate merita daca mai aveam alti bani.Nu regret alegerea facuta.Intrebarea mea de inceput era daca functioneaza bine ac-ul smile.gif
Singura chestie la care inca ma mai gandesc e tempomatul si limitatorul de viteza,insa cum am precizat mai sus trebuia sa aleg acea echipare mai intai si erau ca optional cu vreo 180 euro.Preferam sa dau 300 euro pe ele pe echiparea actuala sincer vorbind.
Numai bine.


--------------------
Renault Captur 1,2 Tce 2017 - HSK-IP-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dimitrivegas
post 7 May 2011, 18:16
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 29 January 11
From: Timisoara




Nu are nimic masina. Asa e programat compresorul de clima (dupa problemele pe care le-au avut cu ele la Megane-urile II si nu numai) sa functioneze. Functioneaza exact atat cat e nevoie. Nu te lua dupa toti "mesterii", ca sunt arsi senzori si toate cele.
O sa vezi ca in zilele toride nu va mai decupla, decat extrem de rar, adica atunci cand a racit in habitaclu pana la temperatura setata. Ori cand e cald rareori se intampla asta (mai ales la drumuri scurte; asa pe timpi lungi de functionare, da).

Off-topic, dupa aia 1000 de km de rodaj, poti s-o rupi in gura cat vrei, dar motorul se va lasa dupa minim 15.000 de km (intre 20 si 50 de mii este considerat un motor, dar si alte componente importante ale unei masini, a rula la potentialul maxim). Deci abia dupa kilometrajul asta o sa simti o diferenta in acceleratii sau consum, asta, evident, daca ii bagi ulei bun, filtre si bujii bune s.a.m.d.

PS: Subscriu la ce ti-a zis un coleg mai jos. Trebuia sa iei masina echipata, in anul in care traim, cu climatizare automata. Diferenta intre echiparea ta si Expression consta in foarte multe dotari si finisaje suplimentare, pe care le-ai fi resimtiti ca si confort. Asa, exceptand manevrabilitatea si spatiul disponibil, nu e cu nimic mai buna decat Symbol. Ba chiar ala avea clima.
In fine, s-o stapanesti sanatos!

This post has been edited by dimitrivegas: 7 May 2011, 18:18


--------------------
Renault Megane II Sedan/ Fluence 2006 Expression/2010 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupascumihai
post 19 Jul 2014, 09:44
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 June 09




salut, deschid discuțiile in acest topic iar pentru ca ieri am observat același lucru ca initiatorul topicului la un Fluence cumpărat acum 2 zile cu clima manuala.

diferența este ca eu simt si in mers cuplarea si decuplarea compresorului si simt o pierdere de putere in unele momente ( așa cum simți când cuplezi aerul din buton in timpul mersului), cum este pana la urma este normal un asemenea comportament?


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 85cp 2007 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Jul 2014, 09:58
Post #17


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Unii zic ca e normal..dar eu zic ca nu, am doua renault-uri cu AC manual, si cand e butocul apasat compresorul functioneaza continuu, nu cupleaza si decupleaza cum il taie capul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupascumihai
post 19 Jul 2014, 10:12
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 June 09




dacă așa este comportamentul normal atunci nu e de bine pentru ca aleator in mers porneste compresorul si pur si simplu te trezești cu un hop sesizabil in acceleratie care produce disconfort


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 85cp 2007 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 23 Jul 2014, 09:01
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




La modelele noi (eco) de compresoare se pare ca asa e functionarea normala, cupleaza si decupleaza functie de anumiti parametri.

La un Logan benzina de 75 cai simteam si eu acelasi hop, daca decuplam sau cuplam manual AC-ul (Logan 2006), la Fluence de 110 cai diesel nu se simte absolut deloc daca merge sau nu AC-ul. Avand cuplu mare, nu simt cand cupleaza, nu simt ca nu are putere, nu simt hopuri.

E interesant ca la diesel de 85 cai se simte, la o benzinara de 90 ma asteptam sa se simta putin, dar la diesel, avand cuplu mare de la turatii mici, nu ma asteptam.

Se simte la orice turatie?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 23 Jul 2014, 11:08
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(roland @ 23 Jul 2014, 09:01)
La modelele noi (eco) de compresoare se pare ca asa e functionarea normala, cupleaza si decupleaza functie de anumiti parametri.

La un Logan benzina de 75 cai simteam si eu acelasi hop, daca decuplam sau cuplam manual AC-ul (Logan 2006), la Fluence de 110 cai diesel nu se simte absolut deloc daca merge sau nu AC-ul. Avand cuplu mare, nu simt cand cupleaza, nu simt ca nu are putere, nu simt hopuri.

E interesant ca la diesel de 85 cai se simte, la o benzinara de 90 ma asteptam sa se simta putin, dar la diesel, avand cuplu mare de la turatii mici, nu ma asteptam.

Se simte la orice turatie?
*



La cel de 90CP se simte cand cupleaza si decupleaza. Daca afara ii mai mult de 30 grade suge destul de mult compresorul, dar daca mergi o dinstanta x si apuca sa se raceasca in masina atunci compresolrul nu mai merge la cap. maxima asa ca nu se mai simte asa de tare. La drum lung nu il simt deloc, decat in frana de motor cand cupleaza sau decupleaza, dar nesemnificativ.

In oras pe canicula, cred ca am disponibil max 40 CP biggrin.gif


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 23 Jul 2014, 13:23
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




La 110 nu se simte? Pai mi s-a intamplat afara de multe ori sa trebuiasca sa opresc clima inainte sa intru intr-o depasire mai.. la limita..


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 23 Jul 2014, 16:32
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




La mine, in oras se simte destul de tare lipsa de putere cu AC ON mai ales daca sunt 35 de grade si masina a stat in soare ore bune. E o prostie treaba asta, platesti 1000 de euro pt clima si nu au fost in stare sa conceapa un sistem care sa nu fure din puterea masinii.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 23 Jul 2014, 17:30
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Si cu V8 devine ceva mai anemica. smile.gif)


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 23 Jul 2014, 17:39
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(Piper101 @ 23 Jul 2014, 16:32)
La mine, in oras se simte destul de tare lipsa de putere cu AC ON mai ales daca sunt 35 de grade si masina a stat in soare ore bune. E o prostie treaba asta, platesti 1000 de euro pt clima si nu au fost in stare sa conceapa un sistem care sa nu fure din puterea masinii.
*



cine reuseste sa conceapa un sistem de racire care sa nu consume energie, ala probabil ca va primi premiul Nobel si va sta pe veci langa Edison, Tesla, Newton etc. in cartile de istorie.

daca nu ai un motor cu minim 130-140Cp si/sau aprox. 300Nm vei simti reducerea de putere si cresterea consumului. La motoarele de 3L de ex. diferenta de consum cu clima pornita este infima, iar lipsa celor 20-30 Cp insesizabila.



--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 23 Jul 2014, 18:37
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




La modul putin mai SF (pentru motoare mai slabute), daca chiar ar conta castigul de putere pierdut la cuplarea compresorului de AC, ar fi implementarea unui sistem prin care la cuplarea compresorului sa fie schimbati on the fly parametrii calculatorului, in consecinta sa se compenseze cei 20-30 de cai. Crestere presiune turbo, debit injectoare, bla bla. Dar ma indoiesc ca acest sistem ar fi fiabil in vreun fel. Si daca ar fi, costurile ar fi prea ridicate sa se justifice. My 2 cents, desi ideea e simpatica in linii mari.


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 24 Jul 2014, 09:44
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Compensarea puterii se poate face electric. Adica se poate monta o baterie mai potenta care sa alimenteze un motoras electric pt AC. Astfel se elemina furtul puterii de la motor. Desigur, ar costa mai mult, dar nu sunt masinile destul de scumpe oricum? Solutii se pot gasi, dar nu se doreste.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 24 Jul 2014, 17:52
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(Piper101 @ 24 Jul 2014, 09:44)
Compensarea puterii se poate face electric. Adica se poate monta o baterie mai potenta care sa alimenteze un motoras electric pt AC. Astfel se elemina furtul puterii de la motor. Desigur, ar costa mai mult, dar nu sunt masinile destul de scumpe oricum? Solutii se pot gasi, dar nu se doreste.
*



bateria ar fi gata in maxim 2h de functionare, iar pentru incarcare masina ar avea nevoie de un alternator mai mare, care pentru producerea curentului va avea nevoie de energie care vine...ghici de unde.

Oricine stie ca cel mai mare consumator de combustibil dupa aerul conditionat este folosirea in exces a curentului electric.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupascumihai
post 27 Jul 2014, 21:07
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 June 09




am fost la service acum câteva zile, după aproape o zi de cercetat s-a ajuns la concluzia ca este defect senzorul vaporizatorului de clima ( sper ca am reținut corect ) au spus ca este normal ca si compresorul sa se oprească- pornească singur odată la ceva timp dar nu este normal așa cum era la mine o data pe minut. din păcate piesa durează o săptămana sa ajungă...



--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 85cp 2007 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 28 Jul 2014, 06:30
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Mai la mine numai decupleaza deloc,merge continuu compresorul si baga rece rece,am setat la minim LO,anul trecut il auzeam cand decupla dar acum numai zice nimic,sau nu l-am auzit eu in mers.


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
suirad
post 16 Jun 2015, 21:54
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 6 July 13




pt lupascumihai <am fost la service acum câteva zile, după aproape o zi de cercetat s-a ajuns la concluzia ca este defect senzorul vaporizatorului de clima ( sper ca am reținut corect ) au spus ca este normal ca si compresorul sa se oprească- pornească singur odată la ceva timp dar nu este normal așa cum era la mine o data pe minut. din păcate piesa durează o săptămana sa ajungă...>
ai gasit defectul?
mai ai probleme cu functionarea climei?

This post has been edited by suirad: 16 Jun 2015, 21:56


--------------------
Renault Fluence 1.6 16v 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 13:18
Dacia