am montat emulator de filtru de particule
![]() ![]() ![]() |
am montat emulator de filtru de particule
malin1 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 March 11 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane2
2005
- b222yty
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ce probleme sa ai dupa resoftare?
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Playboy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 22 April 10 ![]() |
Eu nu am nici o problema cu resoftarea....
Astea's poezii de la copii ce habar nu au sa resofteze |
--------------------
Renault
Megane
2007 1.5 dCi 105 cp comfort dynamique
- - Vand Renault Megane II, pentru mai multe informatii trimite PM
|
|
malin1 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 March 11 ![]() |
Se pare ca la upgrade de soft facute la dealer, noul soft schimba adrese pentru unele harti de functionare. Daca cel care face resoftarea nu stie care este nivelul cde upgrade ca sa foloseasca modificarrile exacte, apar probleme de gestiune corecta a alimentarii cu motorina ( debite inexacte, intarzieri de turbina, ... . din cate imi povestea omu' se pare ca strategia de gestionare a DPF stie sa recunoasca modul de conducere din momentukl respectiv ( oras aglomerat, oras liber, drumuri scurte de pana la 5 min, normale de peste 15 min, ralanti prelungit, condus extraurban lent sau rapid, sper cale-am tinut minte pe toate), si este foarte greu de eliminat complet aceasta gestiune.
nici injectoarele nu sunt aceleasi. Nu stiu, oricum imi convine si am iesit elegant de ieftin. |
--------------------
renault
megane2
2005
- b222yty
|
|
AMZ |
![]()
Post
#5
|
![]() Oldschool Member Group: Members Posts: 2.439 Joined: 13 September 04 From: Bucuresti ![]() |
si daca am vrea sa-l contactam si noi pe acest domn cum putem face acest lucru?... multi dintre noi avem aceste batai de cap, si faptul ca este inexistent un mod de semnalizare a inceperii regenerari a DPF-ului duce la incarcarea lui, un emulator ar fi foarte eficient, felicitari ca ai reusit... daca si pretul spui ca este in limitele bunului simt atunci se merita, eu am montat un FAP nou la mine la masina anul trecut si de atunci eu personal nu am vazut sa faca vreodata regenerarea..chestia cu fumul alb!!
|
--------------------
Renault
Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP.
2011
- B.XXX.AMZ
|
|
malin1 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 March 11 ![]() |
Regenerarea filtrului se termina cu eliminarea de particule negre de 1 micron, iar fumul este negru si dureaza cam 2,3 minute. Dar eu eliminasem filtru asa ca iesea un fum albastriui gri tot timpulcat dura regenerarea, cam 20 minute. O sa iti dau telefonul pe pm. nu stiu daca aici e permis. sau daca vezi in oras un fiat stilo pe care scrie diagnoza auto mobila si nr de telefon, l-ai gasit. numele este victor popescu. apropo, are si clip si stie f bine sa lucreze cu el.
|
--------------------
renault
megane2
2005
- b222yty
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mie imi cam suna a reclama ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
QUOTE(malin1 @ 13 Mar 2011, 19:56) Se pare ca la upgrade de soft facute la dealer, noul soft schimba adrese pentru unele harti de functionare. Daca cel care face resoftarea nu stie care este nivelul cde upgrade ca sa foloseasca modificarrile exacte, apar probleme de gestiune corecta a alimentarii cu motorina ( debite inexacte, intarzieri de turbina, ... . din cate imi povestea omu' se pare ca strategia de gestionare a DPF stie sa recunoasca modul de conducere din momentukl respectiv ( oras aglomerat, oras liber, drumuri scurte de pana la 5 min, normale de peste 15 min, ralanti prelungit, condus extraurban lent sau rapid, sper cale-am tinut minte pe toate), si este foarte greu de eliminat complet aceasta gestiune. nici injectoarele nu sunt aceleasi. Nu stiu, oricum imi convine si am iesit elegant de ieftin. In mod normal unul care modifica softuri de injectie le..... modifica, nu face copy/paste. De aceea nu conteaza ce soft gaseste pe masina, el lucreaza pe softul respectiv, deci nu are cum sa apara alte disfunctionalitati. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
malin1 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 March 11 ![]() |
Daca stii pe cineva care stie cu adevarat ( nu ia parti de soft de la spanioli, italieni sau portughzisi le lipste de la adresa cutare la cutarica) atunci te rog sa-mi dai si mie contactul sau. Am nevoie sa-mi modifice factorul de incarcare al regulatorului de presiune rampa sa poata lucra cu pompa in rezervor ( nu aspirat), la megane si la un fiat 1,3mj sa-mi modifice plaja ideala de MAF ( dupa o resoftare de eliminare DPF a ramas culipsa comanda de turbina, incarcand-o doar atunci cand culmea, vrea sa inceapa o regenerare ( care parca o eliminase) si valoarea ideala MAF se duce la maxim. Chiar am nevoie.
|
--------------------
renault
megane2
2005
- b222yty
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:46 |