Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Oprire motor in trafic ! Help !

tiberiu_0774
post 14 Feb 2011, 00:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 May 08




Salutare tuturor,

Am oarece probleme de care nu scap. Mi se opreste masina ( Renault Clio ,1.4, benzina, an productie 2001 ), ma rog, motorul, in timpul mersului. Nu mereu, dar cand se opreste nu mai vrea sa porneasca nici daca-i ridici un templu ! Am fost la mecanic si m-a sfatuit sa incerc o "scanare" la un service cu computer. Am fost, am "scanat" masina si, n-are nimic. Multumit, am plecat ceva mai linistit. Linistea a durat vreo 5 zile pana cand, in trafic, iar s-a orit motorul fara sa mai vrea sa porneasca. Ma rog, dupa vreo cateva incercari , am reusit sa-l pornesc dar, de ce am reusit, n-as putea spune ! Am mai mers vreo cateva zile si...iar s-a oprit. Incercarile mele de a-l reporni au esuat . Am incercat pana cand am avut impresia ca s-a consumat bateria. Dupa vreo 30 de minute, am incercat iarasi, asa , ca un moft. Minune, a pornit la prima cheie! Cum se poate asa ceva ! Repet, la "sacanare" n-a iesit ca as avea probleme de aprindere, sau conducte infundate..etc. Singura explicatie care mi s-a dat a fost cea ca nu stiu ce cip de la cheia de contact nu mai este recunoscut de catre calculatorul masinii . Am crezut mecanicul pe cuvant, am platit si-am plecat. Acum nu prea stiu ce sa cred...sa fie de la cip, sa fie de la cirip sau ce naiba am de mi se opreste mororul...asa , aleator !

O noapte excelenta tuturor !


--------------------
Renault Renault Clio Symbol 2001/benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 14 Feb 2011, 08:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Incearca sa cureti senzorul de turatie de pe volanta.Citeste topicurile astea http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41552
http://www.reno.ro/Captor-senzor-turatie-t47629.html


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Feb 2011, 08:56
Post #3


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cred ca este pompa de benzina care se apropie de final si da rateuri.
Parerea mea.....

Numai bine!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel-zwu
post 14 Feb 2011, 10:01
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 13 June 09




...da si eu sunt de parere sa verifici pompa de benzina ,am patiti si eu ceva asemanator .Bafta


--------------------
renault clio - BZ-03-ZWU 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 14 Feb 2011, 12:21
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




cu aceleasi simpome m-am confruntat si eu, prin 2006. Cauzele au fost 2:
-senzorul de temperatura a apei; acesta functiona defectuos si transmitea mesaj catre computer ca motorul s-a supraincalzit; computerul taia alimentarea cu combustibil a masinii, mai ales cand era la viteze mici (sub 20 km/ora). Masina pornea dupa vreo 20 min, cand motorul se racea, dar dupa 30-40 min iar se oprea; problema s-a rezolvat prin schimbarea senzorului respectiv;
-cablu captor; acesta se incalzea, si se topea. trebuia sa stau in trafic pana se racea cablul, si curentul putea sa circule din nou prin cablu; problema s-a remediat prin schimbarea cablului captor (cu tot cu mufa, ca la Mach 1 nu mai aveau decat cabluri cu mufa, nu si fata mufa).
La ce service ai pus masina pe calculator? pt ca aceste probleme ar trebui sa fie evidentiate la testul pe calculator.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu_0774
post 15 Feb 2011, 00:58
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 May 08




Salutare tuturor !

Multumesc frumos pentru raspunsuri. Testul l-am facut pe calculator si n-a iesit ca as avea probleme cu pompa de benzina. Ceva despre senzorul de temperatura a dat calculatorul, dar , din cate mi-a sus cel care a facut testul, nimic grav. Inclin sa cred ca asta ar fi cauza. Am constatat vineri ca nu-mi mai functioneaza cum trebuie termostatul. La service chiar erau pe stoc vreo doua pentru Clio dar, surpriza, termostatul meu era un pic mai mic in diametru decat cele pe care le-am incercat la sevice. Pana rezolv si problema asta, merg cu AC-ul pornit. Maine sau poimaine am sa ajung la un mecanic si o sa-i pun in vedere si aceste aspecte. Multumesc pentru sprijinul vostru.

O seara frumoasa in continuare !


--------------------
Renault Renault Clio Symbol 2001/benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 15 Feb 2011, 09:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




atunci e senzorul de temperatura a apei, exact cum a fost si la mine. Foarte bine faci ca mergi cu A/c-ul pornit, numai sa nu paralizezi de frig pe vremea asta.
Vezi ca e destul de scump, pe mine m-a costat vreo 120 RON in 2007+manopera la Mach 1.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 23:46
Dacia