Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio 1,4 8v vs solenza, o comparatie intre clio si solenza

liviu_marian_iordache
post 1 Nov 2010, 20:58
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 25 October 10




deschid acest topic in ideea ca vom putea imbunatati performantele la clio.. si va spun si de ce...

eu am un clio de 1,4 8v, 75 cai.. sincer sa fiu nu am fost niciodata multumit de modul cum trage.. mi se pare ca motorul trage din greu, ca este gatuit. ce am observat eu este ca pentru a avea cuplu trebuie sa mergi cu motorul foarte turat. din aceasta cauza si consumul pe care il scot este demn de motoare mult mai mari (scot chiar si 10-12% in afara orasului)..
pana de curand am crezut ca asa este masina dar astazi am condus o solenza care are acelasi motor ca si a mea dar diferenta de performanta este net superioara in favoarea solenzei.
adica.. desi solenza asta nu are turometru se simte ca are cuplu la turatie mult mai mica.. de "infipt" se infige mult mai bine decat a mea.. motorul nu se simte gatuit.. parca in orice treapta de viteza ai fi cu motorul subturat..daca apesi pe acceleratie masina se accelereaza imediat.

acu intrebarile mele pentru voi ar fi urmatoarele:
1. din cate stiti voi este posibil ca eu sa am vreo problema cu motorul si de aia masina sa traga din greu?
2. diferenta de putere intre masini se poate explica prin faptul ca solenza nu are nici are conditionat nici servodirectie?
3. diferenta de putere se poate datora setarii diferite a motorului? si daca da se poate schimba calculatorul de pe clio cu unul de solenza?
4. diferenta de putere s/ar putea explica prin diferenta intre cutiile de viteza?
5. diferenta se poate explica prin diferenta intre diomensiunile rotilor? a mea le are pe 14 iar solenza daca nu ma insel pe 13.

Astept raspunsurile voastre.


--------------------
renault clio symbol 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 1 Nov 2010, 22:01
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Eu zic sa verifici intai sa nu ai rotile infranate, apoi verifica sa nu patineze ambreiajul, sa ai injectoarele curate, bujiile bune s.a.m.d


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 2 Nov 2010, 12:14
Post #3


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




poate suna stupid dar masina mea nu trage mereu la fel... are zile cand o turez si d-abia trage... si zile in care trage chiar foarte bine...


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 2 Nov 2010, 12:35
Post #4


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




1. da
2. se poate considera (dar minor/putin si in anumite conditii)
3. da. din cate stiu eu nu
4. da
5. nu prea

Dar ar fi util sa ne dai mai multe detalii despre masinuta ta si despre ceea ce se intampla si cum ca sa vedem daca reusim sa te ajutam cu un motiv sau motive.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 2 Nov 2010, 14:08
Post #5


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




incearca sa mergi cu un alt clio asemanator la ani si km ca al tau ...


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 2 Nov 2010, 14:39
Post #6


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




salut, mai mult ca sigur ai o problema la masina. eu zic sa mergi in un serice cu ea si sa incerci sa depistezi unde e buba. diferente intre cele doua masini pot fi dar nu asa de semnificative.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v - B-xx-xxx Alize/1999
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 2 Nov 2010, 15:53
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Poate fi și ceva subiectiv...
Și mie mi se părea că SuperNova pe care am avut-o înainte era mai "sprintenă" decât Symbolul meu actual (1,4 l 8 V 75 CP, deci aceeași motorizare).
Dar... SuperNova era mai ușoară, iar motorul era setat cf. normelor Euro2, deci...


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 2 Nov 2010, 16:24
Post #8


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




cutiile de viteze sunt identice pe cele doua masini?


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 2 Nov 2010, 16:37
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Sunt diferite. Asta a scris-o și inițiatorul topicului (la pct. 4).


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_marian_iordache
post 2 Nov 2010, 16:52
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 25 October 10




multumesc pentru raspunsuri..
probleme nu cred ca am cu ea.. bujiile le schimb la timp.. in benzina mai bag cateodata aditivi pentru curatarea injectoarelor.. motorul nu se intrerupe nici la relanti, nici in mers..
rotile nu sunt infranate.. o imping foarte usor de pe loc singur..

interesant ar fi daca ar mai posta cineva care a condus solenza si clio ca al meu. sa vedem ce impresie v-a lasat..

am uitat sa va zic ca pe vreme rece masina mea merge impecabil. stiu ca toate motoarele merg mai bine cand e mai rece afara.. iar pe ploaie se simte cel mai bine diferenta.... ei bine.. atunci cand este cald afara.. in special in zilele toride de vara motorul parca merge infundat. e normal asa?

referitor la turatia motorului.. va zic clar solenza trebuie accelerata mai putin pentru a avea cuplu.. ma gandesc.. asa cum a mai sugerat cineva.. ca ar putea sa fie vorba de catalizatori diferiti (euro 2 vs euro 3).. dar parca solenza e euro 3 si ea.

am vazut ca ati postat ca nu se poate pune calculator de solenza.. dar o "cipare" ar ajuta? a facut cineva pana acum cipare? care este diferenta? se merita?

un prieten mi-a recomandat sa pun filtru sport.. mi-a spus ca ajuta foarte mult. are cineva?

despre intercooler ce stiti? se poate monta? un mecanic mi-a zis ca da.


--------------------
renault clio symbol 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 2 Nov 2010, 17:29
Post #11


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Sincer la motorul 1.4 8v cu cip filtru si ce mai vrei si tot nu vei scoate ceva din el la pre decent ... daca in schimb vrei sa bagi bani atunci poate ca vei rezolva dar nu cred ca este util.

Cred ca ar trebui sa vezi si alte clio ca al tau si sa vezi daca e ceva general sau doar la a ta.

Cand e foarte clar ... da parca da semne de "mers ingreunat" ... eu consider ca la masinuta mea asa vreo 18 grade e perfect smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 2 Nov 2010, 17:31
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Cred ca deja aberezi.
Daca vrei o masina mai puternica ar trebui sa o schimbi cu un 1.4 - 1.6 16v, daca vrei tot benzinar.
Cu chip tunning la masina despre care vorbesti castigi ceva cu o tenta pronuntata de maro` iau cu filtru sport nici macar atata.
In locul tau eu as renunta la aditivarea combustibilului.
De curiozitate cati km are masina ?


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_marian_iordache
post 2 Nov 2010, 17:53
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 25 October 10




86.000 km.

de schimbat as schimba-o.. din pacate nu se poate acum...
asta cu chip-tunning stiu ca este o idee putin aberanta.. un filtru sport parca i-as pune..

oricum ma enerveaza destul de tare sa vad ca o solenza poate merge mai bine decat clio.. si aici ma refer strict la motor.

aa... nu sunt fan benzina.. ba chiar din contra.. am mai condus de curand un golf 4 diesel de 115 cai.. am ramas sincer impresionat de cuplul motor. tot la fel mi-a placut cuplul de la un quasquai (sper sa fi scris bine) cu motorl de 1.5 110 cai (ca cel de pe duster).

asa ca urmatoarea masina sigur va fi diesel.

dar mai e mult pana departe si sper sa gasesc totusi o solutie sa fac clio al meu sa mearga macar precum solenzele.


--------------------
renault clio symbol 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 2 Nov 2010, 18:47
Post #14


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.151
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




cutia face tot la solenza...este ceva mai bine etajata decat la clio...si de aici senzatia de "trage mai tare"
1.6 16v pe clio nu a fost pus decat pe bicorp asa ca e singura optiune...
cel mai simplu lucru este chip-ul si filtru de aer...dar fara chip filtrul nu e decat de efect doar pentru sunetul motorului.


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 2 Nov 2010, 18:49
Post #15


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ceva e totusi ciudat ... eu sincer nu am vazut o solenza standard (deci fara modificari) care sa mearga "mult" mai bine decat clio meu ... si la nr. de km relativ identic.
Ca daca ai comparat o solenza care are 10.000 la bord exista sanse sa "para" ca merge mai bine ca al tau clio de 86.000 km.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 2 Nov 2010, 19:06
Post #16


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




apoi si eu cand m-am coborat din astra si m-am urcat in clio mi s-a parut ca clio-ul merge asa mai greu smile.gif)
nu poti sa compari o masina de peste 110 cp cu una de 75
ref la motor, la benzina cuplul maxim este mai sus ca la diesel, daca ii dai pedala la fund de la 1500 rpm e nomal sa iti mai dea in nas, incearca schema asta de la 2300-2500 si o sa se vada o diferenta wink.gif
in plus, consumul tau mi se pare extraordinar de mare pentru un ciclu extraurban, cred ca e ceva in neregula cu stilul tau de condus smile.gif
eu zic ca sunt 2 probleme in cazul tau , ori ai tu asteptari prea mari de la masina ori intr-adevar masina are o problema.
cu filtru de aer sport si chiptuning castigi mai mult placebo decat efectiv in putere si performante. mai bine ia-ti alta masina, nu da banii pe prostii.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v - B-xx-xxx Alize/1999
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 2 Nov 2010, 19:12
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Solenza are avantajul cuplului maxim de 110nm disponibil la 2800 de turatii pe cand la symbol 1.4 8v cuplul de 114nm este atins la 4250 rpm.
Totusi symbolul ar trebui sa faca suta in 12 secunde iar solenza in 13.
Daca tii mortis sa te lipsesti de 150 euro poti sa-i faci chip si castigi cam 7 cai si ceva cuplu.


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_marian_iordache
post 2 Nov 2010, 19:48
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 25 October 10




din comentariul lui bardu inteleg de unde si diferenta intre clio si solenza.. cuplul maxim la turatie mai mica....

si treaba cu cutia este o explicatie cred eu buna..

probabil este un cumul de factori care fac ca solenza sa mearga mai bine decat al meu clio.. sau poate doar mi se pare (desi nu cred, pentru ca la aceeasi concluzie a mai ajuns si un prieten al meu.. care a fost pasager in ambele)


in privinta consumului stiu ca stilul meu de condus este de vina.. de obicei schimb treapata de viteza undeva aproape de 4000 de ture... si inca multe alte prostii..

masina mea poate sa si consume putin.. la drum intins a consumat 5% .. dar condusa de socri-miu (eu imi rupsesem piciorul).. iar socri-miu chiar conduce batraneste.. calm,.

deci concluzia ar fi ca al meu clio este o masina potrivita pentru varsta a treia????? radmasa.gif

This post has been edited by liviu_marian_iordache: 2 Nov 2010, 19:51


--------------------
renault clio symbol 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 2 Nov 2010, 20:06
Post #19


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




eu zic sa urci pe cineva in solnita si sa incercati un start lansat..cred ca vei fi placut surprins,aia la 100 muge deja pe cand clio ... ma rog..nu...

la top speed nu mai vorbim...


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_marian_iordache
post 2 Nov 2010, 20:14
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 25 October 10




@hitman.. sincer nu cred ca solenza muge la 100.. eu personal am mers cu solenza cu 170 si mai aveam pedala...
cu clio cu greu am atins 170...


--------------------
renault clio symbol 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 2 Nov 2010, 20:21
Post #21


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




las-o jos ca macane si da din picioare..tie iti poate arata si 200, dar 162 poate ea maxim..

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=112453


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_marian_iordache
post 2 Nov 2010, 20:24
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 25 October 10




pacat ca nu va pot dovedi.. dar stiu prea bine ce indica ceasul in bord.. 170..

2 Nov 2010, 20:41:
in fine.. am plecat de la o discutie si am ajuns la alta...

din ceea ce ati spus pana acum am inteles ca exista niste diferente in favoarea solenzei.. cutia de viteze si cuplul motor la turatie mai mica...

intrebarea este.. pentru ca discutam de acelasi motor.. cum este posibil sa fie cuplul maxim la o turatie mai mica? tine de ce aceasta diferenta? setarea diferita a motorului, a computerului?

This post has been edited by liviu_marian_iordache: 2 Nov 2010, 20:41


--------------------
renault clio symbol 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 2 Nov 2010, 21:39
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Dap. Din pacate fabricantul se poate juca cu puterea si cuplul in functie de turatie dupa cum vrea muschiul domniei sale, cand intocmeste hartile de injectie, pe cand noi nu putem sa ne bagam degetelele sa le modificam sad.gif .
De aici diferentele intre cele 2 motoare. Restul tine de etajarea cutiilor si de raportul final de transmisie.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 2 Nov 2010, 21:57
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.231
Joined: 13 October 06




am condus si solnita si symboala de 1.4 8v , ultima se misca simtitor mai bine.
@liviu_marian_iordache - incearca un test clip, undeva ai o problema
daca vrei mai multa putere 1.6 105 cai Euro5 cu performante decente (10,5s/190kmh) pe noul symbol cu BVM5 de luna asta.
SH poti gasi un 1.4 16v 98 la un pret mai mult decat bun.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_marian_iordache
post 2 Nov 2010, 22:11
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 25 October 10




o sa fac si un test sa vedem ce va iesi...

recomandari unde sa fac testul? eu sunt din buzau. nu prea as avea incredere in cei de aici.


--------------------
renault clio symbol 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 3 Nov 2010, 09:11
Post #26


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




eu zic ca alta cauza ar putea fi mersul in oras...iesi si tu cu ea din oras si tine-o in 3-4000 cativa zeci de km..o sa simti alta masina sub fund


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 3 Nov 2010, 09:17
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




QUOTE(bardu @ 2 Nov 2010, 20:12)
Solenza are avantajul cuplului maxim de 110nm disponibil la 2800 de turatii pe cand la symbol 1.4 8v cuplul de 114nm este atins la 4250 rpm.
*



Nu uitati ca in ciuda faptului ca are cuplul max la 4250 rpm, cam 90% (nu stiu exact cifra) este disponibil de pe la 3000 rpm! S-ar putea totusi sa conteze greutatea mai mica a Solentei si norma de poluare. Cutiile de viteze (daca stiti precis ca e altfel, cu date concrete, contraziceti-ma) nu cred ca sunt etajate diferit. De asemenea ,eu stiam ca cea de pe Symbol este etajata special pentru performanta marita, cu raporturi mai scurte-a se vedea nemultumirea celor cu Logan in privinta cutiei lor care e pentru consum mai redus, cel putin in teorie. Mai mult decat atat, unul din plusurile Symbolului enumerate aici pe forum de catre colegi este chiar...cutia de viteze, asa ca...


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 3 Nov 2010, 23:05
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(hitman1234 @ 2 Nov 2010, 21:06)
eu zic sa urci pe cineva in solnita si sa incercati un start lansat..cred ca vei fi placut surprins,aia la 100 muge deja pe cand clio ... ma rog..nu...

la top speed nu mai vorbim...
*


S-o crezi tu!
Si cam care ar fi top speed-ul la Clio cu aceeasi motorizare?
Presupun ca daca avea un romb in bot si "Renault" pe fund nu mai mirosea asa urat.
Si eu am mers cu 170 pe bord bine-merci. Si mai avea destula pedala pana la podea,nu se chinuia sa traga.
In alta ordine de idei, Solenza are vreo 950-980 kg.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 4 Nov 2010, 08:56
Post #29


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




hai zi zau cu limba scoasa

http://carfolio.com/specifications/models/car/?car=112453

http://carfolio.com/specifications/models/car/?car=146102

v-am mai zis,nu conteaza ce va zice voua pe bord..daca n-ai umblat la cutie nu ia mai mult decat declara producatorul..respectiv 162..si asta e valabil la orice masina!

Ah stiu, sunt aia idioti si n-au talpa romanului dom'ne cand o testeaza,nu?



--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soul_assassin
post 4 Nov 2010, 09:07
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 3 March 08




QUOTE(hitman1234 @ 4 Nov 2010, 08:56)
hai zi zau cu limba scoasa

http://carfolio.com/specifications/models/car/?car=112453

http://carfolio.com/specifications/models/car/?car=146102

v-am mai zis,nu conteaza ce va zice voua pe bord..daca n-ai umblat la cutie nu ia mai mult decat declara producatorul..respectiv 162..si asta e valabil la orice masina!

Ah stiu, sunt aia idioti si n-au talpa romanului dom'ne cand o testeaza,nu?
*



Observati ca Symbolul este cu 95 de kg mai usor decat Solenza. Sincer nu credeam. Deci Symbolul ar trebui sa fie mai sprintem decat Solenza.

This post has been edited by soul_assassin: 4 Nov 2010, 09:07


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2008 + Clima + Vopsea metalizata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 01:18
Dacia