Zgomot ciudat la relanti, Zgomot ciudat la relanti
![]() ![]() ![]() |
Zgomot ciudat la relanti, Zgomot ciudat la relanti
Dangeq |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane III
2010 Authentique
|
|||
tatimeu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
in legatura cu alarma nu pot sa ma exprim -nu am alarma si nu stiu modul de functionare sau ma rog cum ar trebui sa actineze.
In legatura cu zgomotul de motor la relanti eu nu am sesizat un sgomot mai altfel. Singura data cand am auzit un zgomot asa mai de diesel a fost cand am trecut o data pe langa masina si se auzea destul de tare, insa mi-am dat seama ca era sunetul compresorului de AC- foarte tare de altfel. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#3
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca este alarma CAN_BUS, eu am Viper si la fiecare scoatere de sub tensiune a masinii (n.r. cand se scot fisele de la baterie), alarma se desincronizeaza de calculatorul masinii si trebuie reinitializata, daca ai Viper, da-mi de veste ca aveam pe undeva pusa aceasta procedura ca si eu am apelat la ea.
|
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
more_pizza |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 May 06 ![]() |
Dupa cite am mai auzit, un zgomot nefiresc apare la unele modele pe benzina la turatii mai mari (se simte cind se acceleaza in relanti si in mers, la schimbarea vitezelor). Zgomotul se datoreaza conductei de la pompa de ambreiaj care preia vibratiile. La Megane 2 exista o astfel e conducta (si este compatibila cu M3) care are ceva pe ea care absoarbe vibratiile. Nu stiu daca asta este cauza ... dar se poate incerca.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2010 1.4 TCe Privilege
- B Dacia Logan 2005 1.6 MPI Ambition
|
|
Dangeq |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 October 10 ![]() |
Zgomotul de "diesel" se aude la relanti, pe "liber" deci, iar cand calc ambreiajul, pe la jumatatea cursei dispare zgomotul, iar in viteza se aude tot la fel, am experimentat intr-a I-a cu geamul deschis, mergand incet si ascultand zgomotul.
27 Oct 2010, 08:52: In ceea ce priveste alarma, nu stiu de care tip e, oricum astazi mi-am facut o programare la service sa ma duc sa vada ce e cu ea... multumesc oricum pt intentie This post has been edited by Dangeq: 27 Oct 2010, 08:52 |
--------------------
Renault
Megane III
2010 Authentique
|
|
Dangeq |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 October 10 ![]() |
La alarma era desprins un fir si s-a rezolvat...
|
--------------------
Renault
Megane III
2010 Authentique
|
|
clr |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca zgomotul dispare cand apesi pe pedala de ambreiaj, atunci probabil ca aveau dreptate, rulmentul de ambreiaj e problema. Parerea mea e ca nu trebuia sa-i lasi sa-ti dea cutia jos pentru atata lucru, daca de functionat functiona ok masina. Din punctul meu de vedere e vorba intr-adevar de un zgomot tehnologic.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
SakaD |
![]()
Post
#8
|
![]() sKd Group: Members Posts: 40 Joined: 5 June 10 ![]() |
Zgomotul respectiv il am si eu la modelul 2009 dar dispare cand se incalzeste motorul
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 / Expression / 1.6 16V
- B-23-SKD "Am sangerat dar am tacut/Mi-au dat venin sa beau, si l-am baut"(A.Macedonski)
"As long as people can change,the world can change!" |
|
todea |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 December 08 ![]() |
din ciclul '' asa fac toate '' nu pune la inima, aceeasi poveste este si la Mitsubishi Colt. mers in reprezentanta, uitat la ea, ea la ei, degeaba. raspuns: '' asa face toate da-le dracu '' inchei citatul. asa ca, .......
|
--------------------
-
-
-
- ----------- Mitsubishi Lancer-2008
Mitsubishi Colt-2008 Renault Megane 3 1.6 110 Authentique-2010 Renault Twingo Trend 2.2 1.2 16v-2011 |
|
pastia |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 6 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Am avut aceeasi problema la o Dacia Solenza. La fel, schimbarea rulmentului nu a ajutat, problema fiind caracterizata tot ca un "zgomot tehnologic". La Megane 2 se auzea doar o foarte foarte mica diferenta de zgomot la ridicarea ambreiajului, aproape insesizabila. Probabil ca e si o chestie de noroc...
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
2007
- ---
|
|
megax96 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 15 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Aici nu ai mentionat daca e cazul cu motorul rece sau nu.
Daca e de la pornirea de rece intr-adevar toate(1.6 16v M3) fac mai ciudat/urat pana se incalzesc putin. si nu ma refer doar la sunet ci si la ce scot pe esapament(vapori albi mai exact) si ca fluctueaza destul de mult relanti-ul. Daca e vorba de cald aici intra din reglajul de relanti care e destul de slab(adica tine turatia la minimum posibil si are o vibratie gen rezonanta groasa tipic diesel), dar asta e ceva destul de comun sincer la motoarele "mici" adica sub 2000 moderne. Au relanti-ul reglat strict cat sa intretina toti consumatorii electrici. Daca spre exemplu o sa apuci sa mergi mai mult cu ea odata a.i. sa se incarce complet bateria o sa vezi ca fara alternator in functiune nu o sa ai probleme genu. Daca nu am nimerit-o cu nici o varianta... naspa, duo la service si strange-i de gat. ![]() |
--------------------
Renault
Megane Coupe
2009/Dinamique
- B-03-XLD
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Daca variaza turatia la relanti la rece, motorul da in nas la plecarea de pe loc, se aplica urmatorul tratament:
Se duce masina pe centura sau oriunde altundeva unde se poate merge cu viteze ceva mai mari. Important e sa fie motorul cald pana ajungeti acolo. Se va pleca de pe loc, se va cupla a doua de la 40 km/h incolo si se va merge cu a doua pana pe la 82-84 km/h. Daca drumul permite, se poate cupla si a 3-a, dar in nici un caz nu treceti la a 4-a inainte de 120 km/h. Din cand in cand mai eliberati acceleratia, sa intre masina in frana de motor, dupa care o "piscati". Senzatia e misto, oricum. ![]() Se va rula asa cativa km, eventual dati drumul la radio, muzica, etc, daca va deranjeaza zgomotul motorului. A doua zi dimineata verificati mersul motorului. Relantiul se regleaza automat in functie de sarcina pe alternator, nu mai debitati prostii cum ca e mic motorul, nici la Matiz nu fluctueaza turatia la relanti, si motorul ala e o rasnita de 796 cm cubi, in 3 pistoane. Dar am grija tot timpul sa forjez masina in asa fel incat bujiile sa ajunga la temperatura de autocuratare, temperatura la care se arde toata calamina de pe electrozi, si la o turatie la care sunt aspirate mizeriile de pe clapeta de acceleratie si o impiedica sa lucreze corect. This post has been edited by Laurentziu83: 2 Dec 2010, 00:55 |
--------------------
.
.
.
|
|
megax96 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 15 February 07 From: Bucuresti ![]() |
@Laurentziu83 - 99% ai dreptate.
Acuma restul de 1%: Chestia cu relanti-ul la M3 e de fabrica nu e neaparat de jeg sau altele, pur si simplu are Megane-ul un reglaj foarte aiurea la relanti si fluctueaza pana se incalzeste un pic(adica primul minut daca e rece rece motorul) si mai scoate si un zgomot usor de tractoras, e "normal" ptr 1.6 16v. P.S. DACA VIBREAZA URAT SCHIMBATI NAIBII ULEIUL DE LA MOTOR, NU TREBUIE SA AJUNGA NEGRU/CARBUNE PANA SA IL SCHIMBATI! Iar aici ma refer la bucuresteni mai ales, desi masina are schimbul la 20 k km in carte(1.6 16v), ei nu au luat in calcul condusul numai in traficul asta infect, si mai ales daca mai si calcati acceleratia ceva mai mult(3000+RPM)nu ar fi rau sa il schimbati in 10-15 mii km, si credeti-ma aici va salvati pe voi insiva de o gramada de cheltuieli ulterioare. Oil iz life ptr motor. |
--------------------
Renault
Megane Coupe
2009/Dinamique
- B-03-XLD
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
Salut!
Am cumparat recent un Megane III 1.5 dci 105 CP nou. Masina mi se pare foarte zgomotoasa comparativ cu Megane II 1.5 dci 80 CP si Laguna III 2.0 dci din semnatura. Cand trece de 2.000 ture devine zgomotoasa. Decibelii din cartea de identitate au valori mai mari decat la Laguna III. La mine masina a venit fara blana la capota. Probabil ca daca ar avea blana nu ar mai fi asa zgomotoasa. Are cineva blana pusa la capota? |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Cum nu-i blana pe capota la diesel
![]() |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
redpipe74 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 28 July 09 ![]() |
Intr-adevar M3 e mult mai zgomotos decat M2,eu la 1,5 105,am blanita pe capota insa lipseste capacul de la motor,la toate ,poate mai putin la privilege.I deea este ca se fac motoare pretentioase,iar carburantul de la noi lasa de dorit,pe linga ca au gasit o solutie romaneasca ca sa se termine mult mai rapid!!!,in comparatie cu cel strain care parca tine mai mult-pare ilar si nematematic insa eu,ca multi altii am observat asta,fara sa gasesc o solutie logica:))
This post has been edited by redpipe74: 18 Dec 2010, 23:37 |
--------------------
renault
megane 3
2009
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
QUOTE(redpipe74 @ 18 Dec 2010, 23:36) Intr-adevar M3 e mult mai zgomotos decat M2,eu la 1,5 105,am blanita pe capota insa lipseste capacul de la motor,la toate ,poate mai putin la privilege.I deea este ca se fac motoare pretentioase,iar carburantul de la noi lasa de dorit,pe linga ca au gasit o solutie romaneasca ca sa se termine mult mai rapid!!!,in comparatie cu cel strain care parca tine mai mult-pare ilar si nematematic insa eu,ca multi altii am observat asta,fara sa gasesc o solutie logica:)) Sincer nu cred ca are legatura cu carburantul. Bag acelasi carburant (Rompetrol) si la Laguna III care este mult mai silentioasa, culmea are motor mai mare (2.000 cmc). Parerea mea este ca motorul de 1.5 dci 105 CP nu e tocmai reusit. De ce? - zgomotos - gurmand (am media 6,3 l/100 km). La Megane II 1.5 dci 80 CP rar trecea de 5-5,5 l/100 km |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
ritter |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
Exact aceeasi problema o am eu de ceva timp la M2.2. La Service nu i-au dat de cap, pentru ca sunt momente cand nu se manifesta si stiti cum se intampla, tocmai atunci cand ajungi in Service dispar toate manifestarile....
![]() Posibil, de la umezeala sa ai si ceva condens pe la vreo fisa de la bobine. Merg scoase si suflate cu jet de aer pe la vreo spalatorie si vazut apoi. |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
tolo |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 10 May 13 ![]() |
am si eu un sunet ciudat la relanti dar numai cand dau drumul la clima , este un zgomot ca in video-ul de mai jos ( incepe sunetul cu pricina de la sec 17...25) la megane 2.2
This post has been edited by tolo: 8 Aug 2013, 15:52 |
--------------------
renault
megane
2008 1.5
- buc
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#20
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
QUOTE(redpipe74 @ 19 Dec 2010, 00:36) Intr-adevar M3 e mult mai zgomotos decat M2,eu la 1,5 105,am blanita pe capota insa lipseste capacul de la motor,la toate ,poate mai putin la privilege.I deea este ca se fac motoare pretentioase,iar carburantul de la noi lasa de dorit,pe linga ca au gasit o solutie romaneasca ca sa se termine mult mai rapid!!!,in comparatie cu cel strain care parca tine mai mult-pare ilar si nematematic insa eu,ca multi altii am observat asta,fara sa gasesc o solutie logica:)) Pai solutia logica este clara : "Profitul marilor benzinari"... Combustibilul la noi este stins cu "apa", il poti lua si ca un sprit de vara. Daca ai drumuri in afara tarii si faci un plin acolo, o sa simti diferenta si la mers si la consum. Dehh, ce sa faci? Noi suntem de vina ca facem cozi la pompe si nu comentam. |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 12:29 |