Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema ace acceleratie si temperatura.

sindrom
post 22 Sep 2010, 12:11
Post #1


Ciclist sticlar>Merida 901>


Group: Members
Posts: 208
Joined: 1 March 08
From: Bucuresti




Revin cu o noua problema.

Acceleratia nu sta constanta la 900rpm ci se misca sus jos, foarte putin pana la jumatatea dintre 900rpm si 1000rpm(motorul accelerandu-se), iar cand nu face acceleratia se plimba acum de la temperatura intre 70 si 90, in functie de acceleratie. Adica daca stau pe loc, revine la 90, cum merg si o accelerez coboara la 70.
Poate avea legatura cu distributia, care trebuie schimbata la 120.000km (acum am 118.000km)

Ce poate fi, ca m-a disperat, inteleg ca am luat o masina cu probleme si am stiut de la bun inceput ca am de bagat bani in ea, dar e prea de tot, saptamana si problema, si nu scap ieftin de fiecare data.

Motorul este 1.2 16v.

Multumesc si sper sa aveti o rezolvare cum m-ati salvat de fiecare data.



--------------------
Peugeot 206 2002
Ex: Clio 1.2 16V; 75 armasari pur sange cu probleme psihice rezolvate
Prezent: Peugeot 206 2.0hdi in teste si asta dus cu pluta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 22 Sep 2010, 12:37
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cred ca are si o problema cu conexiunile electrice. Poate ar fi util sa cureti bine bine bornele (si cu hartie abraziva) si sa verifici firul de masa.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sindrom
post 22 Sep 2010, 12:42
Post #3


Ciclist sticlar>Merida 901>


Group: Members
Posts: 208
Joined: 1 March 08
From: Bucuresti




Firul de masa unde e ?

This post has been edited by sindrom: 22 Sep 2010, 12:45


--------------------
Peugeot 206 2002
Ex: Clio 1.2 16V; 75 armasari pur sange cu probleme psihice rezolvate
Prezent: Peugeot 206 2.0hdi in teste si asta dus cu pluta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 22 Sep 2010, 20:57
Post #4


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Pe caroserie ?


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sindrom
post 23 Sep 2010, 13:39
Post #5


Ciclist sticlar>Merida 901>


Group: Members
Posts: 208
Joined: 1 March 08
From: Bucuresti




Poate fi si de la benzina???? Azi am verificat si bateria+ alternatorul si sunt ok.

This post has been edited by sindrom: 23 Sep 2010, 13:40


--------------------
Peugeot 206 2002
Ex: Clio 1.2 16V; 75 armasari pur sange cu probleme psihice rezolvate
Prezent: Peugeot 206 2.0hdi in teste si asta dus cu pluta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentinc22
post 23 Sep 2010, 22:55
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 31 January 10
From: Bucuresti




Eu m-as gandi prima data la IAC, motorasul pas cu pas care comanda turatia de relanti, care la kilometri astia e sigur plin de funingine. Si totodata la curatarea clapetei de acceleratie.

Bine, acum trebuie sa mai lamuresti o chestie. Turatia motorului variaza intr-adevar, sau doar iti oscileaza acul din bord ? Ca atunci poate fi vorba de un contact imperfect de exemplu ...

Si daca tot zici ca are legatura cu indicatorul de temperatura apa, tare as banui ca senzorul ala de temperatura nu prea mai citeste corect. Tine cont ca poate sa-ti oscileze turatia de relanti si din cauza acelui senzor. Poti sa rogi pe cineva care are motor ca al tau sa faceti schimb sa vezi daca mai face, ca sa nu cumperi degeaba unul nou.



--------------------
Renault Clio - B-389-VAL 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sindrom
post 24 Sep 2010, 21:37
Post #7


Ciclist sticlar>Merida 901>


Group: Members
Posts: 208
Joined: 1 March 08
From: Bucuresti




Am fost sa pun masina pe tester si surpriza....nu mai facea. Saptamana aceasta astept s-o prind si o bag iar.


--------------------
Peugeot 206 2002
Ex: Clio 1.2 16V; 75 armasari pur sange cu probleme psihice rezolvate
Prezent: Peugeot 206 2.0hdi in teste si asta dus cu pluta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 25 Sep 2010, 08:59
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Eu as verifica si masa tabloului de bord. Mie de la contactul imperfect la masa mi se ducea acul indicatorului de temperatura la maxim cand porneam ventilatorul si aprindeam farurile+proiectoarele. Iar contactele imperfecte sigur nu ies pe tester.

This post has been edited by D-Ice: 25 Sep 2010, 09:02


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 19:11
Dacia