Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme evacuare, 1.6 16v

sorin1983
post 18 Sep 2010, 20:47
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




A aparut un sunet grav rau....In mers s-a accentuat din ce in ce mai rau pana cand a devenit o raba de 16 tone(parca e galeria retezata). Cum naiba fac sa ajung la ea? Am impresia ca e mai sus de racordul flexibil(sau chiar el).... Mai jos nu se vede nimic deplasat...
Am mai mers cu masini fara tobe deci cam asa face...scoli 2 cartiere o data smile.gif Stie cineva ce trebuie sa desfac exact sa ajung la evacuare? Ca sincer e pusa ca un c*r in spate si mai e si inghesuita....


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 19 Sep 2010, 08:09
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Ce fel de Megane ai ?


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Sep 2010, 09:33
Post #3


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Trebuie sa dai jos galeria de evacuare(sunt 3 suruburi) si sa schimbi racordul flexibil(costa cam 80-100 la Bosal).Ai nevoie de un sudor la operatia asta.Numai bine!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 19 Sep 2010, 11:07
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




megane 1 1.6 16v 2002
Culmea e ca nu vad nimic. Inainte de reparatie as vrea sa vad si eu despre ce e vorba. Trebuie sa desfac filtrul de aer si clapeta de acceleratie? Fara sudor nu se poate? Nu e si el cu coliere etc?


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pasaniucionut
post 19 Sep 2010, 11:12
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 14 September 09
From: Bacau




sorin1983 galeria de evacuare din cate stiu eu este aceea din fata de la motor unde ai protectia nichelata cum te uiti la motor e chiar in fata ai 3 suruburi care desfaci protectia apoi mai ai 2 suruburi la galerie jos la imbinare daca vrei sa o dai jos. nu ai treaba cu clapeta de acceleratie sau cu filtrul


--------------------
Renault Megane 1 1999 - BC-34-PAS
Daca faci ceva fa cu cap,daca nu mai ai timp intr-o depasire nu ceda,nu frana,, [B]accelereaza puternic[/B] :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 19 Sep 2010, 11:20
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Ce motor ai tu? smile.gif
Daca tu o gasesti in fata eu ti-o dau gratis de la cap la coada...
La 16v e in spate(inspre habitaclu).


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pasaniucionut
post 19 Sep 2010, 11:26
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 14 September 09
From: Bacau




scz nu m-am uitat.Am motor simplu 1.6 8v


--------------------
Renault Megane 1 1999 - BC-34-PAS
Daca faci ceva fa cu cap,daca nu mai ai timp intr-o depasire nu ceda,nu frana,, [B]accelereaza puternic[/B] :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Sep 2010, 11:37
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca vrei sa vezi ce este in zona aia trebuie sa te uiti pe jos cel mai bine.
Racordul flexibil este parte comuna cu catalizatorul si de aceea trebuie sa-l tai si sa sudezi unul nou,nu are colier...(sau sa schimbi catalizatorul cu tot).
Pun si o poza ca sa vezi mai bine cum sta treaba.Se demonteaza destul de usor pe jos(pentru cineva cu un pic de experienta).
Numai bine!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 19 Sep 2010, 11:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




cata.JPG ( Size: 52.89k ) Number of downloads: 3063

Din ce am vazut la fata locului, ce am incercuit(1) e racordul flexibil...dar din ce am vazut(sau n-am observat eu nimic) ar fi mai sus...e posibil sa fie galeria nasoala? sau suruburi retezate?
Ai te rog o poza si mai sus?
Sa inteleg ca ai mizat pe asta pentru ca se intampla frecvent?(Racord flexibil)

This post has been edited by sorin1983: 19 Sep 2010, 11:47


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Sep 2010, 11:57
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Galeria este masiva ca material,recordul flexibil este mai probabil sa se defecteze de aceea trebuie sa demontezi.Mai este si o garnitura pe acolo.
Dupa demontare poti usor sa determini cauza.Eu nu am mizat pe nimic tu ai zis ca e in zona racord.Eu pana nu vad nu pot sa stiu 100%.
Numai bine!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 19 Sep 2010, 12:19
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Multumesc de sfaturi. Am crezut ca se intampla treaba asta frecvent smile.gif O sa incerc sa demontez astazi dar sa fac rost de tubulara mai teapana.

Si daca imi poate recomanda cineva un service, mecanic, inginer, sofer etc dar care sa se priceapa la tobe rog sa posteze aici...eventual unde a fost si e multumit etc. Si poate ulterior se face un topic lipicios


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 19 Sep 2010, 12:58
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




E destul de greu de scos. In primul rand partea cea mai grea va fi cu deontarea suruburilor de la imbinarea cu galeria, unde probabil vei avea nevoie de o lampa cu benzina sau un aparat de sudura tip autogen pentru a le incalzi. In pricipiu, daca ai o rampa(elevator) si noroc la scosul celor 3 suruburi se poate schimba usor catalizatorul cu tot cu racordul flexibil. Cel mai greu e pana trece de bara de torsiune. Daca insa suruburile vor face probleme este aproape obligatoriu sa demontezi tot de la admisie(filtru, clapeta, si tot ce e prin zona) pentru a avea acces la suruburi si a le incalzi in siguranta fara sa dai foc masinii. Eu recomand schimbarea integrala, nu doar a racordului, sudura in acea zona fiind una speciala(Nu autogen) si risti sa demontezi peste ceva timp iar... Daca insa catalizatorul este in stare ok merita incercat la un atelier specializat in esapamente sa schimbi doar partea uzata, cu conditia sa garanteze ca lucrarea e ok.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 19 Sep 2010, 14:56
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Revin cu update...am fost la niste baieti si s-a constatat ca racordul flexibil este retezat. In concluzie s-a masurat si maine se va inlocui. Au zis ca e destul de complicat deoarece suruburile sunt ruginite(la galerie) si unul dintre ele este destul de incomod de desfacut oricum. Astept sa il achizitioneze si revin cu detalii, eventual cu recomandare. Costul total a fost estimat la aprox 200 lei.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pasaniucionut
post 19 Sep 2010, 15:35
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 14 September 09
From: Bacau




hmmm ti-a cerut destul de mult.... de ce nu te apuci singur sa rezolvi ? cumperi un tub flexibil 80 lei maxim 100 si trebuie sa dai jos esapamentul de la tubul flexibil in spate,te duci frumos cu esapament si cu acel tub la un service sa ti-l sudeze pe cel nou si montezi la loc... treaba maxim de 2 ore si economisesti 100 ron .


--------------------
Renault Megane 1 1999 - BC-34-PAS
Daca faci ceva fa cu cap,daca nu mai ai timp intr-o depasire nu ceda,nu frana,, [B]accelereaza puternic[/B] :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 19 Sep 2010, 15:42
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Nu e treaba de 2 ore... munca mea face mai mult de 100 lei si sincer prefer sa dau lor banii ca acolo se poate remedia orice problema de sudura, montaj etc.
Sudura nu ai pus-o la calcul... crezi ca iti sudeaza cineva de pomana si sa faca si treaba buna?


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pasaniucionut
post 19 Sep 2010, 16:02
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 14 September 09
From: Bacau




eu vorbesc de cum se face la mine.. in bacau ... daca eram in locul tau asa faceam . si ma duceam la un service dadeam 10 lei la un mecanic sa imi sudeze in argon si totul era ok tongue.gif acum nah ... daca nu vrei sa te chinui ( ca intradevar e oleaca de munca) plateste oameni sa iti faca.. eu sincer mai bine ma bazez pe ce fac eu si cum fac eu tongue.gif masina mea nu a mai vazut un mecanic de vreo 3 ani tongue.gif


--------------------
Renault Megane 1 1999 - BC-34-PAS
Daca faci ceva fa cu cap,daca nu mai ai timp intr-o depasire nu ceda,nu frana,, [B]accelereaza puternic[/B] :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 19 Sep 2010, 17:20
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




O problema similara am avut si eu acum vreo 2 luni... stiam ca am finala putreda dar imi placea sunetul, era mai "sportiv". Si cand am plecat spre mare a devenit excesiv de sportiv, adica ma deranja si pe mine, la 3500 de ture intra caroseria in rezonanta si-mi suna apa in cap... dar am rabdat barbateste si cand m-am intors am vazut ca mosul meu emitea direct din catalizator, cedase sudura unde se imbuca teava catre toba intermediara (detenta), exact langa celebrul racord flexibil. Solutia a fost inlocuirea tobelor.

Sugestie: uita-te sub masina, foarte probabil sa ai aceesi problema.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 19 Sep 2010, 22:16
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Am scris si mai sus ca este racordul flexibil de vina- e rupt.

@pasaniucionut la modelul tau e simplu de montat/demontat... intereseaza-te cum e la un 16v si revino cu pareri smile.gif


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 20 Sep 2010, 14:44
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Sorry, nu observasem.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 20 Sep 2010, 23:12
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




S-a inlocuit racordul flexibil, revin cu poze si detalii.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 24 Sep 2010, 22:39
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Fotografii_0010.jpg ( Size: 439.26k ) Number of downloads: 3134
Fotografii_0011.jpg ( Size: 457.76k ) Number of downloads: 2905
Fotografii_0012.jpg ( Size: 469.34k ) Number of downloads: 2856
Fotografii_0013.jpg ( Size: 477.68k ) Number of downloads: 1727

Arata jalnic fostul racord... partea tragica e ca vine dintr-o bucata cu catalizatorul... dar se taie si se sudeaza. Trebuie motorul lasat in jos din cadru pt ca nu mai intra la loc tot ansamblul folcloric... aveti grija ca se rup suruburile in galerie...alta distractie biggrin.gif
S-a sudat electric cumva dar nu stiu exact.
Pot sa recomand baietii, eventual imi dati un pm va dau nr de telefon. Fac trasee sport, serpisori, draci baltati...orice din inox


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 28 Sep 2010, 23:43
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




In legatura cu ruptul suruburilor... eu am spus ceva mai sus despre operatiunile necesare. Bine ca ai rezolvat!


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 29 Sep 2010, 00:27
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Nu am vrut sa ma complic cu demolatul masinii... si asa a trebuit coborat motorul putin... ca nu mai intra ansamblul racord-catalizator. Le-am dat liber sa rupa suruburile daca ele vor smile.gif S-au descurcat si au facut treaba buna pana la urma. Sudura de nota 10...


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ISseby
post 16 Nov 2010, 15:47
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 September 08
From: Iasi




Salut. Vreau si eu sa schimb racordul flexibil de la esapament deoarece scapa gaze. Imi poate recomanda cineva un service in Iasi pt. operatiunea asta? De asemenea, unde as putea gasi acele suruburi, in caz ca vor trebui taiate cele existente?


--------------------
Renault Megane Hatchback RXE 1.6/16v, 79kw, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JAGI
post 6 Dec 2010, 20:51
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 20 January 08




Salut Sorin, nu pot sa-ti trimit PM, nu ma lasa sistemul. Da-mi te rog un email, um mesaj ceva cu adrese unde pot sa fac acceeasui operatie pe care ai facut-o tu. Am mers cu bieleta anticuplu distrusa si din cauza vibratiilor s-a dus , gaurit, racordul flexibil flexibil. Racordul deja l-am cumparat. Poti sa-mi spui cit a costat manopera de dat , pus la loc esapamentul?
ID-ul meu de Yahoo mess e jagib1972 , tel: 0763 681 602, da-mi un beep si te sun eu. Multumesc anticipat.


--------------------
Renault Megane I 2001/1.6/16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lary2201
post 9 Jan 2011, 14:23
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 2 November 08




Salutare la toata lumea , vreau sa supun parerilor voastre urmatoarea problema .Iata despre ce este vorba . Cit mai curind va trebuii sa inlocuiesc sistemul de evacuare complet. am studiat ceva preturi si iata la ce m-am gindit . Catalizatorul il voi pune nu pe cel original ca ma costa prea mult am sa il inlocuiesc cu unul universal in schimb in locul tobei de mijloc ( intermediara ) vreu sa pun tot un catalizator universal , in primul rind din cosiderente de pret ( catalizatorul mai ieftin decit toba ) in al doilea rind (si aici vine intrebarea ... si pt faptul ca eu cosider ca 2 catalizatoare functioneaza mai bine decit unu si in plus vreau sa le fac inainte de montaj un fel de izolatie termica in asa fel incit sa ajunga la temperatura optima de funtionare mai repede ) toba finala va fi totusi model original, credeti ca nivelul de noxe va scade in urma acestei modificari ? astept parerile voastre. Multumesc .


--------------------
renault megane 2000
denis_s
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 9 Jan 2011, 19:27
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




@sorin1983...unde ai facut operatiunea si cat te-a costat? eu cred ca am o fisura in galerie(asta la prima ascultare a unui mecanic de la reno), si nu prea stiu care e procedura, daca se sudeaza...si bininteles cat m-ar costa


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 12 Jan 2011, 00:05
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




0726.207.950 tavi , sector 5 - rahova-margeanului.
vorbeste cu el, poti sa ii spui ca de la sorin cu megane-ul albastru ai nr. si vezi ce iti recomanda(de obicei cheama omul la garaj ca sa vada despre ce e vorba).


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 12 Jan 2011, 01:54
Post #29


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




QUOTE(lary2201 @ 9 Jan 2011, 14:23)
Salutare la toata lumea , vreau sa supun parerilor voastre urmatoarea problema .Iata despre ce este vorba . Cit mai curind va trebuii sa inlocuiesc sistemul de evacuare complet. am studiat ceva preturi si iata la ce m-am gindit . Catalizatorul il voi pune nu pe cel original ca ma costa prea mult am sa il inlocuiesc cu unul universal in schimb in locul tobei de mijloc ( intermediara ) vreu sa pun tot un catalizator universal , in primul rind din cosiderente de pret ( catalizatorul mai ieftin decit toba ) in al doilea rind (si aici vine intrebarea ... si pt faptul ca eu cosider ca 2 catalizatoare functioneaza mai bine decit unu si in plus vreau sa le fac inainte de montaj un fel de izolatie termica in asa fel incit sa ajunga la temperatura optima de funtionare mai repede ) toba finala va fi totusi model original, credeti ca nivelul de noxe va scade in urma acestei modificari ? astept parerile voastre. Multumesc .
*



2 catalizatoare ? =)))))
Daca am 2 mere si unul e plin cu viermi, cati viermi imi for infesta cel de-al 2-lea mar ?


Apropo de toba intermediara, un catalizator original e 250 lei - 300 lei si o toba custom made e 200 de lei deci de unde e mai ieftin catalizatorul ?


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 6 Feb 2011, 10:38
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




pana la urma care sunt dimensiunile racordului?L-am schimbat acum vreo 2 ani si iar s-a rupt.


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 08:42
Dacia