Mers ,,neuniform", verificare articulatii
![]() ![]() ![]() |
Mers ,,neuniform", verificare articulatii
Ma3x |
![]()
Post
#1
|
||
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- -
- ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Daca janta (roata) nu e "ovala", atunci ai putea incerca urmatoarele:
- pui roata de rezerva in dreapta fata si vezi daca mai face; - iei de la cineva cu imprumut (x minute) rotile fata sau una si incerci asa; - faci un test de amortizoare sa verifici daca cel din dreapta fata nu e cumva "dus". {am patiti asta la R5 si era din cauciuc ... la echilibrare nu se observa "mai deloc" dar pe masina era altceva ... incearca eventual la o vulcanizare sa bagi in roata 3-4atm. sa vezi daca nu cumva se deformeaza} This post has been edited by cmandrei: 8 Sep 2010, 16:00 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Ma3x |
![]()
Post
#3
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
- varianta cu roata de rezerva am incercat-o deja, masina tragea stanga mult , dar ,,hopul" tot se simtea si asa ; cred ca nu era echilibrata roata sau nu avea presiunea rezerva ca era noua ...
- de imprumut nu am de la cine deocamdata :| - sper saptamana asta sa mi-o verifice cineva care lucreaza la o reprezentanta si eventual daca el crede sa o programez la o verificare |
--------------------
-
-
- -
- ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
pss |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 24 June 10 ![]() |
si eu patesc acelasi lucru dar macar stiu de la ce este, de la anvelopele din spate care sunt duse.. dar inca nu am avut bani sa le schimb.
|
--------------------
vw
vento
1999
|
|
Ma3x |
![]()
Post
#5
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
Se pare ca e pana la urma de la anvelopa fata dreapta , de unde se si simte hopul - asta dupa verificarea ochiometrica cu masina ridicata si roata invartindu-se la un service unde l-am tractat pe un coleg pentru o reparatie.
O sa iau cat de curand gume de iarna cred ca SH pentru 1 an cel mult 2 , si in primavara gume de vara noi. Sfatul meu de incepator , mergeti la un service unde stiti ca sunt oameni capabili si recomandati , altfel riscati sa inlocuiti inutil la un respectiv moment piese bune de pe masina cum ma pregateam eu ![]() LE .: Masina are 46600 km si are cauciucurile stock ( din dot sunt din 2006 ), deci depasite si ca numar de km si ca si grad de uzura , din ochi cred ca 2 mm cel mult pana la semnul de uzura. This post has been edited by Ma3x: 25 Sep 2010, 17:57 |
--------------------
-
-
- -
- ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
mih_mlv |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 17 September 10 From: Calarasi(CL)/Sicilia (CT) ![]() |
la 80km/h,mai face ???sau chiar mai mult!!
Sau Andrei are dreptate cu guma, poate fi deformata,ai luat vreo groapa ceva?dintr-o data asa se intampla? This post has been edited by mih_mlv: 25 Sep 2010, 18:24 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 bicorp 1.6 115cp 2006 CL 79 MLV/
Clio III 1.5 dci 2008 CL 04 LAV
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Se intampla si din senin, cel putin asa am patit eu. Mi-a plesnit valva pe dreapta fata si am pus rezerva. Se misca si masina si volanul la orice viteza,de ziceai ca vreau sa sar cand in sant, cand sa intru pe contrasens. Cu greu ma impotriveam "dorintei arzatoare a masinii de a ma ucide".
Rezerva nefolosita 3 ani, pana in acel moment si fusese noua. Probabil defect de fabricatie, panzele plesnite in interiorul anvelopei. Oricum, nu se recomanda ca o anvelopa pe care o folosesti rar, sa o tii cu presiune de lucru. In teorie, rezerva ar trebui sa fie cu cel mult 1 bar si sa o umfli cand o pui pe masina, asa imi explica un meserias. |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 12:01 |