Putere motor DCi - nu se mai accelereaza
![]() ![]() ![]() |
Putere motor DCi - nu se mai accelereaza
Mario6363 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 August 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio ll
2003
|
|||
ady24 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Salut, cel mai probabil ti s'a blocat vre'un injector. Acum dupa ce o opresti iti porneste la prima cheie ?
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
Mario6363 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 August 10 ![]() |
Da, porneste la prima cheie, dar daca o turez scoate fum de innegreste asfaltul. Injectorul sa fie blocat pe deschis si nu mai am putere? Cum il aflu care e cu problema?
|
--------------------
Renault
Clio ll
2003
|
|
ady24 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Daca zici ca porneste la prima cheie, si iti scoate fum negru s'ar putea sa fie egr'ul blocat sau vre'un injector(dar nu cred ca'i de la el).Ti'as recomanda o diagnoza. Daca este din bucuresti intra aici http://www.reno.ro/-service-auto-Testari-s...re-t180438.html
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
SonyAD |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 21 February 09 From: București ![]() |
Zgomote, ceva? Doar din ce zici, turbosuflanta ar primul lucru la m-aș gândi. Și să nu merg cu mașina. Poate ai noroc și ți-a plesnit doar vreun racord de aer de după compresor. Caz în care ar trebui să auzi șuieratul compresorului.
This post has been edited by SonyAD: 18 Aug 2010, 22:49 |
--------------------
Peugeot
206
2000 2.0 HDi Le lion flatulent est revenu.
Dar tot îi fuge fundul. |
|
Mario6363 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 August 10 ![]() |
@ady24 - Ai avut dreptate. Am facut testarea electronica si mi-a iesit ca defectiune presiune prea mare in rampa la injectoare. Am scos mufa de la primul injector de la distributie, motorul nu simte ca am scos mufa. Mi-a mai aparut si la egr o problema, nu deschide bine egr-ul sau ramane deschis.
Trebuie sa schimb duza sau se deblocheaza? Eu sunt din Constanta, nu pot sa vin in Bucuresti, o sa caut sa le fac prin oras. Multumesc de sfaturi. |
--------------------
Renault
Clio ll
2003
|
|
ady24 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
La injectoare se strica niste supape de retur, care se schimba, nu se pot curata. Le gasesti si pe internet la vanzare insa ai grija sa iei originale frantuzesti. Pretul unei supape este undeva intre 270 ron si 300 ron.
Bafta !!! This post has been edited by cmandrei: 25 Aug 2010, 07:51 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
Mario6363 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 August 10 ![]() |
Am schimbat supapele de retur la doua injectoare. Am pornit, insa scoate un fum alb de aceasta data si se tureaza in trepte, motorul trepideaza. Am demontat si am gasit supapa egr deschisa, o fanta de 1 mm. Am schimbat egr-ul cu altul care il aveam defect electric, fara sa ii pun mufa si masina functioneaza, doar ca scoate fum in continuare cand ii dau jar. Acum plec la o proba pe drum, sa incerc sa o tin in 4000 de ture, sa curat egr-ul si instalatia. N-am putut sa scot tubul care vine in egr. Poate imi dai vreo idee cum sa-l scot ca sa-l curat sau acum se va curata?
|
--------------------
Renault
Clio ll
2003
|
|
Un_dus |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Verifica in tutoriale. E explicat pe larg cum cureti tot legat de egr.
Bafta |
--------------------
Renault
Symbol
- B xx xxx
2008, 1.5 DcI, Fidji 10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009 15.000 km - 05.05.2009 30.000 km - 16.01.2010 |
|
cristio_79 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Vad ca esti din Constanta, pe Bratianu 28 am inteles ca este un Diesel Point, firma parca este Aska. Mergi prin zona si intreaba acolo.
http://delphidieselpoint.ro/locatiidieselpoint.pdf This post has been edited by cristio_79: 29 Aug 2010, 14:53 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Mario6363 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 August 10 ![]() |
Salutare . Am impresia ca beleaua este mai mare. La demontarea EGRului defect am gasit foarte mult ulei de motor , curgea efectiv din EGR cand l-am scos. Verificat nivelul la motor , jumatate intre niveluri. Tot ce vine (ulei) vine din turbosuflanta!
![]() Dupa ce am curatat la EGR inclusiv saxofonul am montat EGRul curatat la care functiona partea electrica speram sa scap de treaba cu puterea, dar din contra mergea ca atunci cand s-a intamplat beleaua in timpul mersului. Cel mai probabil turbosuflanta este dusa. Ca sa mai mearga cat de cat am scos mufa de la EGR si se mai taraie putin 110 km/ora la 5 km parcursi. Sa cumpar una noua ?(turbosuflanta) sau o reconditionez? . ![]() |
--------------------
Renault
Clio ll
2003
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
are ceva km, na acum sunt mai multe banuiesc ca ai dat search si ai vaut pe forum problemele cumulate ale acestui motor, joc in turbina, egr, injectoare, pompa de inalta, etc, motoarele aste sunt perfecte dar cand pica , asta e , te omoara
![]() |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th August 2025 - 19:11 |