Probleme pornire la rece
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire la rece
ovidiu_id |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 10 August 07 From: VULCAN HD ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
2007 1.2 16V/Dynamique
|
|||
George Paul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Poate fi "captorul de pe volanta", care se curata cu spray de contacte sau se inlocuieste; daca nu, atunci bobinele (bobina ?) de inductie.
Parca la 1.2 16v ai o bobina de inductie centrala din care pleaca 4 cabluri spre cele 4 bujii. |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
PuiuG |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 September 10 ![]() |
Sâmbătă 4 septembrie,în timp ce conduceam autoturismul în zona blocului de acționare a ștergătoarelor de parbriz am întâmpinat,un scurt circuit care a adus cu el,foarte mult fum.
Evident,am scos cheia din contact. Apoi..am zis să mai încerc,să văd ce se întâmplă și din nou aceași poveste. La scurt timp,am introdus cheia din contact și am observat că numai face scurt și nu mai scoate fum. Însă,pe de altă parte,am constatat,că numai funcționează blocul pentru ștergătoare de parbriz și nici aerul condiționat. Motorul a pornit și am plecat mai departe,mare noroc că nu a plouat. Ce s-a întâmplat? |
--------------------
-
Clio Dinamic 3
- -
-
|
|
catalinux* |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 12 December 08 ![]() |
Am si eu o problema cu pornirea asta la rece, as spune eu aparuta dupa ce am schimbat distributie+accesorii si am curatat/reprogramat corpul clapeta, inainte parca nu facea. Masina este un 1.2 16v din 2006 pe care eu o am de aprox 3 luni. Masina porneste de regula la prima cheie (rar se intampla sa o ia din a 2-a) insa in primele 3-4 secunde se chinuie. Ulterior pana se incalzeste motorul merge cam gatuit mai ales in treaptele inferioare 2, dar mai ales 1. Este o caracteristica a acestor motoare? (incompetentul de la tester din service autorizat zicea sa nu ma sperii daca nu porneste mereu la prima cheie ca e boala lor); sau am eu ceva in neregula? (personal as merge pe ultima varianta in conditiile in care idiotul la care am schimbat distributia, la accesorii mi-a schimbat doar cureaua, nu si rola (asa cum am citit dupa aceea in manualul de service ca trebuie) si cam scartie aprox 1-2 minute dupa ce pornesc motorul.
This post has been edited by catalinux*: 2 Oct 2010, 08:06 |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 Dynamique
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Chestia cu "boala lor" este praf in ochi si prostie curata. Confirm ca am motorul asta de 5 ani de zile si NICIODATA nu a dat rateuri de pornire sau probleme la pornire. Chiar si cand aveam bateria mai terminata (aproape moarta) si tot pornea instant la primul sfert de cheie.
Vezi bujiile - starea lor, eventual schimba-le. Cu rola, e cam aiurea ca nu a schimbat-o. Acuma nu stiu daca poate afecta sau cum poate afecta asta. Ideal de acuma sa-ti cumperi tu curea + rola + pompa de apa (e bine sa o schimbi si pe aia daca tot umblii acolo) iar pe astea le dai la mecanic si ii spui sa le schimbe. This post has been edited by bubu782001: 3 Oct 2010, 17:33 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
iulllyyy |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 291 Joined: 18 December 07 From: buc ![]() |
QUOTE(PuiuG @ 5 Sep 2010, 16:42) Sâmbătă 4 septembrie,în timp ce conduceam autoturismul în zona blocului de acționare a ștergătoarelor de parbriz am întâmpinat,un scurt circuit care a adus cu el,foarte mult fum. Evident,am scos cheia din contact. Apoi..am zis să mai încerc,să văd ce se întâmplă și din nou aceași poveste. La scurt timp,am introdus cheia din contact și am observat că numai face scurt și nu mai scoate fum. Însă,pe de altă parte,am constatat,că numai funcționează blocul pentru ștergătoare de parbriz și nici aerul condiționat. Motorul a pornit și am plecat mai departe,mare noroc că nu a plouat. Ce s-a întâmplat? Citeste aici http://www.reno.ro/Fum-din-spatele-volanului-t169202.html |
--------------------
vw
UP
2012
|
|
Pearl Jam |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 1 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Mi s a intamplat si mie. Am dat la automat si greu a luat o. Evident ca exista momente cand o ia din prima, dar si momente cand, nu stiu cum sa va explic, o ia "pe jumatate" si in mers prezinta tot felul de ciudatenii, gen, inecari, lipsa de putere, chiar si dificultati de bagat in viteza. Ieri de exemplu era sa rup maneta sa o bag in a 1 a sau a 2 a. Dupa ce am oprit si am facut o pornire "completa", totul a mers ca uns. Sa fie oare de la baterie? O am deja de 5 ani. Am mai observat ca pt o pornire "completa" trebuie sa sting toti consumatorii (CD, becuri, etc).
Ce viata are o baterie, anyway? Multumesc. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 4 Intense
2020 1.4 TCE
|
|
adrian tutuianu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 29 August 09 From: Iasi ![]() |
In mod normal, o baterie ar trebui sa dureze cam 4 ani in regim normal de functionare. A mea a durat 4 ani si o luna :-).
E chiar recomandat atunci cand pornesti sa inchizi consumatorii gen becuri, mp3 player, etc. Adi |
--------------------
Renault
Clio 3
2006/1.4, 16V, 98CP, Euro 3
|
|
Pearl Jam |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 1 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Adi, azi mi-a murit bateria. De tot. Am dat cheie. nimic. Am asteptat un minut. Incerc iar, se aprind martorii de la bord dar cu anunturi aberante, cica passenger airbag off
![]() Mai nasol e ca maine va trebui sa deschid capota din habitaclu, cu patentul, pentru ca mi s-a rupt si maneta aia din plastic care deschide capota din interior. marfa turceasca...Dadea de mult semne...Adica se lungea cursa din ce in ce mai mult. nu stiu dc se parghia respectiva se gaseste in magazin sau trebuie comandata. Va tin la curent. 28 Oct 2010, 22:50: Am citit topicul lui BERILA, "motorul nu porneste" si m-am lamurit. DECI 100% E BATERIA!. Schimbati bateria la 4 ani! Toate bune! This post has been edited by Pearl Jam: 28 Oct 2010, 21:50 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 4 Intense
2020 1.4 TCE
|
|
catalinux* |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 12 December 08 ![]() |
"Evident ca exista momente cand o ia din prima, dar si momente cand, nu stiu cum sa va explic, o ia "pe jumatate" si in mers prezinta tot felul de ciudatenii, gen, inecari, lipsa de putere, chiar si dificultati de bagat in viteza."
@PearlJam, simptomele astea banuiesc ca nu le face dn cauza bateriei. Nu de alta, dar si a mea are aceleasi simptome si nu stiam daca are ceva defect sau "este de la ei". |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 Dynamique
|
|
Pearl Jam |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 1 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Uite am schimbat bateria. Cea veche era Renault de 55Ah. Mi am luat o Caranda cu 170 de lei si bateria uzata la schimb. Am montat o si acum merge brici. Grija mare dc e un pic mai inalta va intra greu mufa de + . Ma duc sa mi fac garantia si sa masor tensiunea.
da poate ca problemele cu "jumatate" nu sunt de la baterie dar oricum sfatul pt cei cu Reno din 2006: SCHIMBATI-O! Scuze pt Off |
--------------------
Renault
Megane Sedan 4 Intense
2020 1.4 TCE
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#12
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Am mai explicat la jurnal de bord, dar nu cred ca citeste toata lumea si in speranta ca cineva a mai trecut prin asta scriu aici.
La mine problema se manifesta atat la rece cat si la cald, doar ca se simte clar la rece. Pornesc motorul, cam 10 secunde e ok, dupa care se simte o modificare in cadenta motorului la fiecare cateva secunde. Cu capota ridicata se vede cum vibreaza mai repede motorul in acele momente. Au masurat relantiul in service si e constant, lucru confirmat si de turometru. Cu cat se incalzeste mai mult motorul, cu atat vibratia este mai mica, dar in continuare se simte numai daca esti atent. Senzatia este comparabila cu bass-ul dintr-o masina alaturata. Daca merg cu ea in viteza 1 sau a 2-a la relantiu, in momentele de vibratie se simte cum accelereaza pentru ca iti da un pic capul pe spate. Nu stiu clar cum sa descriu problema avand in vedere ca turatia este de fapt constanta. Daca ar trage aer pe undeva, cred ca ar creste turatia pe turometru. Daca ar fi o bujie, ar face figuri la pornire si nu ar mai fi probleme cand e cald motorul. Daca ar fi fost combustibilul banuiesc ca aveam o crestere semnificativa la consum, fum, pierdere de putere, injection fault insa masina merge foarte bine. Luni o sa o las peste noapte la service sa o porneasca ei de dimineata, insa imi cunosc masinile. La service se repara singure ![]() |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#13
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
spy, e dubios ce zici tu. Dacă turația ar fi într-adevăr constantă, nu ai avea cum să simți că accelerează mașina. Poate există niște mici fluctuații care nu sunt înregistrate de turometru, acesta având o rată de reîmprospătare a informației mai mică. Încearcă un test în mers cu CLIP-ul cuplat la mașină, vezi poate "prinde" el anomaliile astea.
Later Edit - Dacă faci testul în treapta 1 sau 2 la relantiu, nu am idee cât de relevant e testul, pt. că poate scade turația motorului și ECU compensează din "șocul automat" a.î. să păstreze relantiul la valoarea normală, de unde și "șocurile" simțite din mașină. Ca informație suplimentară, la 1.4 8V de pe Solenză aveam niște mici întreruperi la relanti, mai ales la rece, dar mici-mici, adică... le simțeai dacă era mașina ta. A făcut așa de la... cam 30 000 de Km și a mers fără probleme până la 90 000 când am și dat-o. Eu le-am pus la capitolul "așa face toate", dacă am văzut că-i totul OK. This post has been edited by VyRuZ: 30 Oct 2010, 03:51 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
- B-***-**F
09/2007 If it ain't broke, don't fix it.
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#14
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Tocmai ca nu e o intrerupere, e o accelerare brusca, mica. Se vede cu capota ridicata ca vibreaza mai rapid motorul in momentele alea.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#15
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Am mai scris detalii aici
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=185...dpost&p=2697254 QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 2 Nov 2010, 17:44) Acum iti pot raspunde partial la intrebare. Am lasat-o ieri la Serus pe Bd Timisoarei sa o porneasca azi dimineata. M-au sunat azi pe la 14:30 sa imi zica ce au facut. De dimineata la 7:30 au pornit-o si au observat buba. Mi-a zis ca au rescris softul de injectie, au verificat injectoarele(zicea ceva de debit si ca nu erau probleme), inca ceva(rampa sau pompa de injectie din nou fara probleme) si ce mi s-a parut mai important, a zis ca au curatat regulatorul de presiune. Au terminat pe la 11:30 si au pornit-o din nou la 12:00 si nu au mai observat nicio problema. Mi-a zis ca puteam sa ma duc sa o iau, dar mi-a recomandat sa o mai las o noapte sa o porneasca si maine dimineata sa vada daca mai face. Oricum, nu aveam nevoie de Clio, asa ca il mai las si maine. Ce face acest regulator de presiune? Are legatura cu presiunea din turbina? Mi se pare oarecum logic sa vina problema de aici daca nu influenteaza turatia de pe bord. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
Pearl Jam |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 1 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Benzinar 1.2
De abia i am schimbat bujiile, bateria e noua, totul pare a fi in regula, mai putin pornirea la rece... Simptome> Pun contactul astept sa se stinga martorii, dau cheie, si dau, si dau, vreo 4,5. Electromotoul invarte, e ca si cum nu i ar veni benzina, ca si cum s-ar dezamorsa pompa. Pompa se aude, totusi. Dupa ce astept 3,4 minute, o ia. In trecut am mai avut problema asta si tot credeam ca e de la mufa pompei de benzina aflata sub bancheta spate. Un nene mi a zis ca cica se strange acolo mizerie pe pinii de contact. Am luat spray de contacte WD40, am curatat si.....tot asa face. Temperatura de afara nu e neaparat importanta, ca uneori a luat o la 4 grade si la 10 nu. Tin sa cred ca ar avea ceva legatura cu umezeala, dar nu stiu...Am tot citit pe forum treaba cu captorul de pe volanta, dar sincer, cred ca nu are nicio treaba, de ce pleaca greu la rece? De exemplu, daca am mers cu ea ziua si am oprit, cand o pornesc imediat, o ia din prima. Nu mai vrea, peste noapte si nu intotdeauna. Daca merg la service, ce ma sfatuiti sa le zic, sa nu vina cu tot felul de bazaconii, gen, schimba pompa... ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 4 Intense
2020 1.4 TCE
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
De ce nu le zici sa schimbe softul ? Sau nu e ca la symbol ? Banuiesc ca acelasi ecu are
This post has been edited by BannedHost: 8 Dec 2011, 17:33 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Pearl Jam |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 1 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Mulumesc pentru sfat BannedHost dar ia ma mai usor ca nu sunt foarte pregatit in domeniu. La ce soft te referi si cam cat costa?
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 4 Intense
2020 1.4 TCE
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
resoftarea calculatorului de injectie ... Dar nu stiu sigur daca si la clio e acelasi soft ca si la modelul nou de symbol. Eu l-am schimbat pe garantie, deci e gratis ... Acuma nu stiu cat poate cere...
Mai asteapta putin poate te poate lamuri cineva, mai bine. Motorasul pas cu pas l-ai curatat ? (corpul clapeta) This post has been edited by BannedHost: 9 Dec 2011, 21:27 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Pearl Jam |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 1 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu am curatat decat ce am scris in post, mufa pompa benzina.
Cred ca cel mai bine e sa trec prin service. Oricum multam pt sfaturi. Toate bune! |
--------------------
Renault
Megane Sedan 4 Intense
2020 1.4 TCE
|
|
demorra |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 24 May 11 From: cluj ![]() |
salut,
patania mea cu Clio III 2006, 1.5dci 126.000 km dupa un plin facut la Lukoil au inceput problemele si anume: in treptele superioare (4 dar mai ales in 5) la acceleratii in depasiri, imi aparea mesajul Injection Fault insotit de aprinderea martorului Stop. aceasta problema s-a rezolvat prin schimbarea kitului injectoarelor 2 si 3( dadeau mult pe retur) - pret 900 lei. problema 2 - pornirea grea sau deloc la rece: am bujiile si bateria noi; incercat senzor de turatii nou, incercat motorina alpin(sau cum ii zice), dat la para - nimic ieri am fost la service si am facut o spalatura sistem injectie (330 lei). astept zilele racoroase sa vad daca mai imi face probleme. va tin la curent |
--------------------
renault
clio 3
2006
|
|
demorra |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 24 May 11 From: cluj ![]() |
la - 4 grade imi porneste la "sfert" . se pare ca problema asta a fost - curatarea pompeni de inalta presiune. numai bine |
--------------------
renault
clio 3
2006
|
|
cpopica |
![]() ![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 February 07 ![]() |
Salut demorra,
Sunt curios daca ai mai avut probleme cu pornirea de cant ai postat speta! Am si eu o problema asemanatoare cu pornirea, la care nu am gasit inca un raspuns pertinent! Am fost la 3 service-uri, si nu sunt convins ca verdictul pe care mi l-au dat cei de la Renault este si cel adevarat! Problema a inceput acum o luna si jumatate dupa ce am facut o revizie! Dupa 2000 Km a inceput sa porneasca mai greu. Apoi intro zi, nu a mai pornit deloc, decat trasa. Dupa ce am schimbat bujiile 2 si 3, 2-3 saptamani a fost ok. Interesant a fost ca la -20 grade a pornit la sfert de cheie, dar la pranz, la -5 grade n-a mai pornit din nou decat trasa (a doua oara). Acum doua saptamani am fost in service si am schimbat acumulatorul, filtrul de motorina cu unul din reteaua Renaul si mi-au facut o curatare a circuitului de alimentare, de inalta presiune! Cand am crezut ca in sfarsit am scapat, problema a reaparut! M-am reintors in service, au facut din nou un test si au concluzionat ca trebuie sa schimb pompa de alimentare(n-au precizat care din cele doua - medie sau inalta presiune). Una originala, cu piesa la schimb e cam 1800 ron! Pe langa costul mare, nu sunt convins ca de aici se trage problema! Faptul ca si de dimineata a pornit la sfert de cheie, la - 18 grade, nu sunt convins ca se va rezolva problema prin inlocuirea pompei de alimentare! Multumesc anticipat celor care vor posta un punct de vedere privitor la problema cu care ma confrunt eu! ![]() |
--------------------
renault
clio III 1.5dci 80CP
2006
|
|
demorra |
![]() ![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 24 May 11 From: cluj ![]() |
cpopica:
revin cu informatii despre cazul meu (clio 3, 126.000km,pornirea grea la rece) dupa spalarea pompei de inalta presiune la reprezentanta, nu am mai avut probleme cu pornirea timp de 3 saptamani. din pacate, dupa ce a venit gerul problema s-a intors. nu a mai pornit. am reusit sa o pornesc dar doar impinsa. am lasat-o la renault cluj pana a doua zi pt o testare. concluzia lor: presiune zero in pompa de inalta presiune deci trebuie schimbata. una noua in jur la 2600 lei plus manopera si alte cele. am refuzat si am plecat cu ea tractata la un service unde in urma cu 2 luni imi schimbasem kitul la 2 injectoare. acolo, dupa 3 zile de desfacut toata pompa in bucati si curatata, de verificat releu bujii, bujii, compresie etc mi s-a comunicat rezultatul: apa in pompa de injectie si in filtru motorina. la testul cu calculatorul toti parametrii sunt perfecti. am platit 650 lei din care 150 a fost filtrul de motorina. am adus-o astazi acasa si astept prima cheie de maine dimineata. temperatura este estimata sa coboare la un -15 asa ca testul va fi unul edificator. revin maine cu verdictul. ... dupa o noapte la -13 a pornit foarte usor. nu mai am amintiri cu asemenea porniri la -13 decat de acum 2 ani This post has been edited by demorra: 9 Feb 2012, 17:28 |
--------------------
renault
clio 3
2006
|
|
cpopica |
![]() ![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 February 07 ![]() |
Salut demora,
In primul rand multumesc pentru raspuns! Marea mea nedumerire este ca mie imi face figuri aleator, fara nici o logica. Porneste la -20 grade la sfert de cheie, dar se intampla ca dupa 4-5 ore sa nu mai porneasca decat dupa 7-8 chei prelungite! In rest motorul functioneaza ca si inainte!? Am schimbat bujiile 1 si 4, am inlocuit filtrul de motorina cu unul din reteaua Renault, am inlocuit acumulatorul. Am obtinut un discount la Renault si m-ar costa 2000 lei inlocuirea pompei de inalta presiune, dar inca nu sunt convins ca de aici i se trage. Ipoteza cu apa in filtru pica, deoarece i-am schimbat filtrul si nu s-a schimbat nimic, dar apa in pompa nu am verificat-o! Desi ma gandesc ca la -20 de grade ar fi bogna si ar bloca pompa!? Chiar nu vad o logica in comportamentul motorului! Pana acum nimeni nu i-a dat de cap, decat prin simplul diagnostic: "POMPA!". Am comandat una, dar mai sap pana soseste in service (popa de motorina)! Multumesc anticipat oricui are o parere despre speta asta! |
--------------------
renault
clio III 1.5dci 80CP
2006
|
|
demorra |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 24 May 11 From: cluj ![]() |
poate ar trebui verificati si senzorii de turarii, temperatura etc. releul de la bujii e ok? |
--------------------
renault
clio 3
2006
|
|
boggybb |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 27 November 08 ![]() |
Salutare. Am si eu de ceva timp o problema la pornire.
Dupa ce pornesc motorul, daca merg putin, dupa ce accelerez si este nevoie sa franez, calc apoi ambreiajul pana la fund, turatia scade de la 2000-3000 cat este dupa accelerare, ajunge pe la 500 turatii si apoi scade de tot si moare motorul. Chiar daca scot si pe liber, tot moare motorul. Dupa ce repornesc motorul nu mai am problema asta. Cineva mi-a recomandat sa schimb filtrul de benzina ca nu-l schimbasem pana acuma(masina are 43000 km) dar datele problemei nu s-au schimbat. De la ce ar putea fi? |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 16:58 |