Se invarte electromotoul, dar nu porneste
![]() ![]() ![]() |
Se invarte electromotoul, dar nu porneste
digioptic |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|||
digioptic |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
Ei, vad ca nu s-a procopsit nimeni cu defect ca al meu, sau... Nu-i nimic, am reusit sa o pornesc singur, macar pot sa o duc la service pe roti, ca de mers bine tot nu merge, da in nas sau scade turatia pana se opreste. Dupa lupte de dat bateria jos, rabatat cablajul cu cele trei mufe care se duc in computer, chiar demontat si tava de sustinere baterie, am reusit sa dau jos sensorul de pe volanta. Curatat, pus tot la loc si a pornit la prima "cheie", ma rog, apasare de buton...
![]() Urgent acum sa-i schimb filtrul de carburant, dar nu stiu cum sa fac asta singur si bujiile. Asta ce pot face eu, in rest, daca tot persista, o duc la service, la tester, dar parca vad ca nu apare nimic defect, voi vedea mai departe. WE fiind, nu am avut de unde lua filtrul de carburant si bujii, vedem de luni... |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Bine ca ai facut ceva totusi... Nu cred sa mai aiba si altceva.
|
--------------------
Renault
Trafic
- SB 10 KXF
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi With under cover face.
|
|
digioptic |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
Din pacate, tot ce a depins de mine si mai ales la ce m-am priceput, schimbat bujiile care aratau destul de bine dupa 35000 (bosch cu patru electrozi, au mers bine, acum am montat beru), filtrul de benzina din care a curs benzina si nu alte mizerii si tot da in "nas" . Pornesc rece, secventa normala, dar cade turatia si se opreste. Iar pornesc si dupa cateva secvente, se stbilizeaza turatia de ralanti. La plecarea dupa loc, lipsa de putere e evidenta, daca nu o tin turata, da in nas si se opreste. Trebuie sa ma "tarasc" la service. Nu pot pricepe ce s-a intamplat ! Cum ar fi vineri, masina merge perfect. Sambata sta in soare si dupa masa nu mai porneste, de parca nu avea benzina. A avut mereu benzina buna, ulei schimbat la timp, filtre in fiecare an si brusc moare. Am scos si bateria de cateva ori, dar erorile raman in epromul computerului. Trebuie sa ajung la service !
A patit cineva asa ? Porneste si moare ? Lipsa de putere ? Ce poate fi ? |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#5
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Poate este de la clapeta de acceleratie... trebuie curatata...
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
digioptic |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
Merci. O sa incerc si chestia asta. Asta e servomecanismul cu clapeta, care intra in admisie, imediat dupa tubulatura de la filtru de aer, nu ? Cu ce se curata bine ? Trebuie demontata de pe admisie sau doar dat cu ceva pe ea ? O sa incerc sa caut prin "sectiune", ce se face in sensul asa...
![]() 4 Aug 2010, 09:46: Am gasit, o incerc si pe asta : http://www.reno.ro/Curatare-clapeta-aer-1-...6V-t115370.html This post has been edited by digioptic: 4 Aug 2010, 08:46 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
dumitrescuandrei |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 16 December 08 From: Curtea de Arges ![]() |
trebuie demontata si o poti curata cu diluant
![]() |
--------------------
Renault Fan
.
. Muuulte Renouri/Dacii
|
|
digioptic |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
Deci demantat, exact ca in tutorialul din link. Curatat cu instant gum cutter de la 2+2, oglinda facut. Pus la loc, aceleasi simtome. Pornit cu turatie mare si cazut la 0, adica motor oprit. Cateva secvente de pornire, las sa se stabilizeze si se stabilizeaza turatia, sta unde trebuie. Dau sa plec, da-n nas...
![]() ![]() Ce mai, entuziast plec o tura prin oras, o bucla de cateva bulevarde. Mers legal, putin turat. Ajung la o intersectie si motorul moare. Am inghetat ! ![]() ![]() |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#9
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
ai auzit cumva de urmatorul senzor:"decalor arbore cu came"?acela a fost curata?
se afla in capatul axei cu came ,deasupra distributiei.Mai mult ca sigur ai mufa plina de ulei,o cureti bine si apoi te astept cu o bere sa vii pe la mine sa stergem erorile ![]() |
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
digioptic |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
QUOTE(romeo3108ro @ 4 Aug 2010, 22:24) ai auzit cumva de urmatorul senzor:"decalor arbore cu came"?acela a fost curata? se afla in capatul axei cu came ,deasupra distributiei.Mai mult ca sigur ai mufa plina de ulei,o cureti bine si apoi te astept cu o bere sa vii pe la mine sa stergem erorile ![]() Crede-ma, cu cea mai mare placere as da bere, decat sa stau pe langa ea. Chiar am verificat si dat cu spray contact, pe toate mufele de sensori, inclusiv cel de care zici, desi l-am gasit curat. Eu am etansat demult, admisia, galeriile alea de plastic de pe langa bobine si nu am ulei pe motor. Dimineata acum, pornit la rece, acelasi fenomen. Porneste normal, scade turatia si se opreste. Repet de cateva ori, mai tin si din pedala si intr-un final se stabilizeaza. Dau sa plec de pe loc, lipsa de putere, mers ne-rotund. Deci... Fenomenul asta cu pornitul si cazut brusc turatia, l-am mai avut in primul an. Atunci m-am speriat, am mers la service si singura operatie facuta a fost cuplarea la computer si probabil resetat erorile. Dupa care, pornit normal, asteptat sa cupleze de doua ori ventilatorul si schimbat de doua ori la turatia de cuplu. La acest motor, turatia de cuplu e la peste 4000. Asta in proba de drum. Atunci fenomenul aparuse din cauze de mers foarte incet si schimbat la turatie joasa. Treaba rezolvata, NUMAI din computer atunci. Deci...Crede-ma, mi-ar place teribil sa dau bere...Dar... |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
pikayo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 2 November 10 ![]() |
Salut , cum ai rezolvat problema ? Fiindca aceias problema o am si eu
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2 2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 13:02 |