Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dacia duster a castigat categoria "General Suv", La concursul cel mai 4x4

aphophis
post 12 Jun 2010, 17:10
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE
Automarket a făcut parte și anul acesta din juriul concursului "Cel mai 4x4" derulat în weekend-ul 5-6 iunie. Câștigătorii sunt Volkswagen Touareg, Dacia Duster, Mitsubishi L200 și Audi Q5.

Automarket a participat la editia 2010 a concursului Cel mai 4x4, care a oferit distincția cu același nume în patru segmente distincte. Acestea sunt General SUV, Premium SUV, Pick-up și Off-roader. Câștigătorii sunt, în ordinea categoriilor de mai sus: Dacia Duster, Audi Q5, Mitsubishi L200 și Volkswagen Touareg.  Cele patru modele au fost testate de un juriu de specialitate pe trei trasee distincte. Evident, acestea au avut și competitori, în total fiind prezente 16 mașini de test la această competiție.Pentru a fi eligibile in aceasta competitie, modelele au intrat in vanzare in Romania pana in primul semestru al anului 2010. Toate modelele din concurs au avut exclusiv echiparea pe care fabricantul a omologat-o pentru utilizarea rutiera obișnuită. Nu au fost permise nici un fel de îmbunătățiri ale motorului, transmisiei, trenului de rulare sau caroseriei, iar anvelopele au fost cele prevăzute ca echipament original al autoturismului.

Testele de șosea au fost efectuate pe traseul Mausoleul Mateiaș-combinatul Holcim (DN73A), în timp ce traseul off-road a fost derulat în Poiana Fântânii, ce aparține comunei Lerești din județul Argeș. SUV-urile au avut un traseu distinct, în timp ce pick-up-urile și off-roader-ele au fost încercate pe un traseu mult mai dificil. În scop demonstrativ, Dacia Duster a abordat și traseul pentru off-road, deși concura la clasa "General SUV". Așadar, rezultatele obținute de Dacia Duster în competiția respectivă vor fi punctate doar pentru performanțele obținute pe traseul de SUV-uri.

Printre criteriile vizate de juriul concursului Cel mai 4x4 se află stabilitatea pe șosea, accerația pe șosea, frânarea pe șosea, prețul de achiziție, calitatea percepută, consumul de carburant declarat de constructor, capacitățile de cățărare și coborâre, abilitățile de trecere peste obstacole și confortul în teren accidentat și pe șosea. Fiecare criteriu avea la dispoziție între 10 și 20 de puncte, iar acestea trebuiau împărțite între modelele concurente pentru a obține un total de 150 puncte la fiecare categorie.

Căștigătorul categoriei "General SUV" este Dacia Duster. Modelul s-a luptat cu rivali precum Kia Sorento, Ford Kuga, Peugeot 4007și Suzuki Grand Vitara. Atât pe șosea, cât și pe teren accidentat, Duster a dat dovadă de capacități deosebite care l-au calificat între finaliști și l-au poziționat pe locul întâi al acestui clasament. Esența lui Duster a fost echilibrul între performantele on-road și abilitățile off-road. De la cele mai bune unghiuri de trecere din segment până la transmisia cu rapoarte scurte, toate elementele oferite de modelul din Mioveni au avut o pondere în rezultatul final.


„ În ultimii ani, Dacia a dovedit că are curajul de a răsturna codurile prestabilite și de a aborda, fără complexe, segmente de piață reputate ca fiind extrem de concurențiale. Faptul că robustețea și capacitățile off-road ale modelului Dacia Duster au convins un juriu exigent alcătuit din profesioniști ai presei auto din România ne bucură și ne onorează. Credem că victoria lui Duster în cadrul unei competiții atăt de dificile reprezintă o confirmare a calităților și a potențialului de performanță ale noului model Dacia”, a declarat Fabrice Cambolive, Administrator Unic Renault Nissan Romania.

Categoria "Premium SUV" a fost introdusă anul acesta și a prezentat un număr impresionant de rivali. Astfel, am avut de a face cu Audi Q5, BMW X1, BMW X3, Mercedes-Benz GLK și Volvo XC60. În timp ce BMW X1 a furnizat cele mai bune performanțe on-road, modelul din Ingolstadt a fost declarat câștigător. Celelalte modele au punctat și ele la alte capitole – cum ar fi confort sau calitate percepută, dar punctajul final le-a adus pe locul doi.

„ Într-un segment SUV din ce în ce mai aglomerat și mai complex pentru consumatori, competiția „Cel mai 4x4” oferă un ghid valoric foarte util. Titlul ne bucură foarte mult și confirmă experiența lui Audi în domeniul tracțiunii integrale, dar și a mașinilor premium. Q5 are toate argumentele să convingă, având o gamă largă de motorizări, accesorii și tehnologii specifice clasei premium.”, a declarat Matei Albulescu, brand manager Audi.

Categoria "Pick-up" a fost un segment disputat la sânge între doi rivali. Pe de o parte, s-a aflat Mitsubishi L200, iar pe de alta Isuzu D-Max. Anul 2010 a marcat prima participare a celor de la Isuzu în această competiție, iar rezultatul final a fost destul de strâns. Câștigătorul acestei categorii este Mitsubishi L200. Modelul nipon este la cel de-al doilea titlul „Cel mai 4x4”.

„Ca dovadă a performanțelor sale excepționale, L200 a făcut față cu succes tuturor provocărilor ediției 2010 a concursului „Cel mai 4x4”, indiferent de gradul de dificultate al acestora. Suntem încântați să punem la dispoziția clienților noștri cel mai puternic jucător al acestei clase.”, declară Daniel Antor, Director Executiv M Car Trading, Distribuitorul General Mitsubishi Motors pentru România și parte a Tiriac Holdings.

Categoria "Off-roader" a fost un segment disputat la fel de aprig precum cel al SUV-urilor premium. Acesta a fost marcat de rivalii tradiționali ai acestor competiții, dar și de noua generație a câștigătorului de anul trecut. Competitorii sunt: Mitsubishi Pajero, Nissan Pathfinder, Suzuki Jimny, Volkswagen Touareg. La fel ca în cazul celorlalte două categorii, câștigătorul trebuia să obțină un echilibru între performanțele de pe șosea și abilitățile off-road. Fiind vorba de categoria off-road, modelul respectiv trebuia să aibă o prestație deosebită în acest regim, iar competiția a fost deosebit de strânsă în cazul unor modele. În timp ce câștigătorul categoriei on-road a fost destul de evident, juriul a parcurs de două ori traseul off-road dedicat pentru a descoperi care este cel mai abil competitor din toate punctele de vedere. Câștigătorul ediției 2010 a Campion 4x4 la categoria „Off-roader” este Volkswagen Touareg. Touareg a egalat astfel recordul lui Toyota Land Cruiser, care a câștigat titlul în anii 2003 și 2004.

“Titlul câștigat pentru a doua oară în această competiție demonstrează indubitabil experiența lui VW în domeniul vehiculelor recreaționale. Touareg este un automobil complet, deosebit de avansat tehnologic, ce integrează un mare număr de elemente care sporesc confortul, performanțele rutiere, dar și ușurința în exploatare. Toate aceste calități conferă mașinii o rază de acțiune foarte mare, pe orice tip de teren”, a declarat Bogdan Florea, Brand Manger Volkswagen.




sursa: http://www.automarket.ro/stiri/iata-castig...-4x4-30971.html

617591l.jpg ( Size: 250.92k ) Number of downloads: 415
442853l.jpg ( Size: 277.87k ) Number of downloads: 442

900580l.jpg ( Size: 179.56k ) Number of downloads: 435
613553l.jpg ( Size: 387.24k ) Number of downloads: 433

975627l.jpg ( Size: 380.19k ) Number of downloads: 429


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 12 Jun 2010, 18:19
Post #2


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ce mândru era Silviu Sepciu. Păcat că vorbim de un concurs marionetă al lui Vardie, care uneori mai nimerește și câștigători ok.

This post has been edited by ssilviu: 12 Jun 2010, 18:19


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 12 Jun 2010, 18:37
Post #3


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




Marioneta, nemarioneta, ii sta bine prafosului in teren.


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 12 Jun 2010, 21:33
Post #4


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(ssilviu @ 12 Jun 2010, 18:19)
Ce mândru era Silviu Sepciu. Păcat că vorbim de un concurs marionetă al lui Vardie, care uneori mai nimerește și câștigători ok.
*


radmasa.gif da' ce tu ai ramas pe dinafara sau care-i faza?....


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Jun 2010, 22:06
Post #5


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pe langa ce stie toata lumea cata spaga isi ia Vardie si cum organizeaza el topurile...

QUOTE
De la cele mai bune unghiuri de trecere din segment
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Pai normal ca le are asa, doar zgarcitii de francezi nu au vrut sa puna nimic in plus pe masina aia. Este scurta din economie de material.
Iar asta cu "calitatea percepută", exista la Dacia? Este o piesa noua montata pe masina? Este optiune?

This post has been edited by IRONICK: 13 Jun 2010, 22:10


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 10:23
Dacia