Problema pornire, ce sa fie??
![]() ![]() ![]() |
Problema pornire, ce sa fie??
catalin_cata |
![]()
Post
#1
|
||
![]() catalin Group: Members Posts: 175 Joined: 20 February 09 From: botosani ![]() |
|
||
--------------------
renault
19 chamade
1995 s renault 19 chamade 1.8s
|
|||
mihai1677 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce model de injectie ai? sau spune-mi tot codul de la motor F3P XXX, cei trei de xxx sunt importanti. Iti recomand sa citesti tutorialul despre consum.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
catalin_cata |
![]()
Post
#3
|
![]() catalin Group: Members Posts: 175 Joined: 20 February 09 From: botosani ![]() |
CONFORM SERIE VF1L53Y0513959428 = MOTOR 1.8 79KW F3P682
|
--------------------
renault
19 chamade
1995 s renault 19 chamade 1.8s
|
|
tomas |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
CATA pune-mi o poza cu motorul tau,din ce povestesti e posibil sa fie mufa de la debitmetru,dar totusi pune o poza sa vad daca e identic cu al meu.
|
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
catalin_cata |
![]()
Post
#5
|
![]() catalin Group: Members Posts: 175 Joined: 20 February 09 From: botosani ![]() |
asta e motorul...si face asa doar cu motorul cald si dupa ce porneste ventilatorul.....lam pornit de 3 ori pana la a doua linie la temperatura iar dupa ce a pornit ventilatorul nu a mai vrut fara sal accelerez.....
???????? Attached thumbnail(s) Imagine022.jpg ( Size: 259.22k ) Number of downloads: 388 Imagine023.jpg ( Size: 315.69k ) Number of downloads: 330 Imagine025.jpg ( Size: 299.35k ) Number of downloads: 353 Imagine027.jpg ( Size: 182.24k ) Number of downloads: 344 |
--------------------
renault
19 chamade
1995 s renault 19 chamade 1.8s
|
|
tomas |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Al tau e monopunct.
Incearca pe langa senzorii si sondele din tutorialul despre consum sa vezi pe unde e la motorul tau debitmetrul(teoretic ar trebui sa fie pe langa admisie) si totusi incearca si bobina de la electromotor ar putea fi si pe acolo o buba ceva. Tine-ne la curent spor la treaba. |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Masoara sonda de temp apa (cea cu mufa galbena din dreapta, in ultima poza), la rece si la cald, ca in tutorial.
Apoi desfa suruburile de la cagula injector, si dupa ce opresti motorul uita-te la injector, vezi daca picura. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
catalin_cata |
![]()
Post
#8
|
![]() catalin Group: Members Posts: 175 Joined: 20 February 09 From: botosani ![]() |
de masurat nu mia iesit....si de curs injectorul nu curge.....dar in timp ce aveam capacul de la injector scos am vazut ca la rece motorasul de la relanti dadea un impuls la acceleratie ...cel normal la pornire...dar dupa ce sa incalzit motorul nu mai dadea nimic....nus ce sa fie...si la toata astea cand pornesc aerul conditionat si porneste ventilatorul si toate alea scade relantiul la 600 700 maxim la cald...la rece sta la 900.si fara ac relantiul oscileaza intre 900-1000 ...e normal ..ce sa fac??
|
--------------------
renault
19 chamade
1995 s renault 19 chamade 1.8s
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce nu ti-a iesit la masurat?
Trebuie sa masori sondele. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Normal la cald tre sa stea pe la 900 dar daca oscileaza din cand in cand pana la 950-1000 nu cred ca e o problema, masinile sunt vechi si multe nu mai lucreaza in parametri ok. Pe de alta parte in momentul cand pornesti AC, fiind un consumator puternic, se sesizeaza o scadere a turatiei de relanti dar doar atunci cand il pornesti. Am citit pe undeva pe forum ca in momentul in care pornesti un consumator mare, motorasul pas-cu-pas de pe clapeta sesizeaza o scadere a turatiei sub 900 si actioneaza asupra acceleratiei, stabilind din nou relantiul la 900. Cel putin asta am inteles eu, sa ma corecteze cineva daca gresesc.
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
catalin_cata |
![]()
Post
#11
|
![]() catalin Group: Members Posts: 175 Joined: 20 February 09 From: botosani ![]() |
da numi fac probleme ca oscileaza...problema mea este ca nu porneste fara sa o accelerez cand este motorul cald adica la a doua linie atunci cand porneste ventilatorul.....si cu motorul rece porneste fara problema.
si cu ac-ul cand il porneam inainte de problema cu pornirea motorului accelerat nici nu se simtea ca porneste sau ca e pornit ac-ul in schimb acum se simte si la mers daca am ac-ul pornit.ms |
--------------------
renault
19 chamade
1995 s renault 19 chamade 1.8s
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Pune-o pe un tester sa vezi ce zice. Dar masoara inainte sondele alea. Pe motorul asta nu stiu unde e sonda de aer. Poate te ajuta mihai. Bafta!
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th August 2025 - 16:30 |