Probleme compiuter bord
![]() ![]() ![]() |
Probleme compiuter bord
Demis |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Scenic
2007
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da cu ce alimentezi de ai schimbat de 7 ori injectoarele..... da niste detalii despre motorizare.... injectoarele puse erau noi? sau reconditionate ca atunci se explica multe.... da si tu mai multe detalii....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Demis |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 May 10 ![]() |
Scuze dar acum am venit acasa. Povestea este urmatoarea;Acum vreo 5 luni mia aparut pe bord injection faoult si in urma testelor la un atelier specializat a reiesit ca doua injectoare erau duse iar unul era si el un pic pe duca.Au fost demontate schimbate diuzele puse pe o masina speciala (arata ca un strung )montate la loc si totul a fost oq.Dupa 2 saptamani din nou injection faoult ma intorc la atelier 2 injectoare cazute. Deoarece prima data nu a fost dat rezervorul jos imreuna cu pompa de injectie,conducte etc nu am avut garantie.Deci dat totul jos curatat pompa nu era uzata deci nu baga pilitura am gasit ceva rugina in motorina din pompa .totul pus la loc reparate cele 2 injectoare si totul a fost bine 1200 km cand iar injection faoult .Au cazut celelalte 2 injectoare leam reparat in garantie.Dupa 1500km iar injection faoult au cazut 2 injetoare pe care le reparasem cu 2 dati inainte si tot asa din 2 in 2 pina acun 1 lua si jumatate cind au fost reparate 2 injectoare am schimbat si filtru (dupa 7000km) a doua zi cand am vrut sa pornesc masina a pornit greu iar in tot cursul zilei a pornit normal Asa sa intamplat tot mereu daca lasam masina pe loc mai multe ore aceasta pornea greu dupa care nu mai aveam probleme a aparut insa acum o saptamana check injection nu injection faoult scotea un fum albastru si mirosea ingrozitor la teava de esapament ca si cum ardea cava chimic .Inapoi la atelier era un injector cazut au sters check injection am plecat dar dupa 20 - 30km a aparut iar check injection . Inapoi la atelier pus testaru si a reiesit ca injectorul 3 a pierdut codul si am fost indrumat catre cineva care are softul necesar pentru a rescrie injectorul iei neavand softul necesar mentionez ca masina iar pleaca greu si parca nu mai trage cum trgea acum 5 luni
|
--------------------
Renault
Scenic
2007
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#4
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
si concluzia care este? in atelierul super specializat nu ai rezolvat nimic..ai bagat banii si nu ai rezolvat nimic..recomand injectoare de origine..reprezentanta..stiu..prea scump.... sunt multi care se baga la lucruri greu de reparat...putini stiu ce fac,,,,
This post has been edited by M i h a i: 25 May 2010, 20:55 |
--------------------
------
------
------
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Exact la asta ma gandeam si eu... meseriasi de 2 lei...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
kostyka |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 17 October 06 From: Irun, Guipuzkoa, Spania ![]() |
Am o cunostinta, aici in Spania, care a patit ceva similar, insa pe o Laguna 2. In timpul mersului, pe autostrada in Germania, i s-a oprit motorul si ii afisa ca sistemul de injectie are probleme. A pornit iarasi motorul si totul a fost ok pana in Romania, insa a mers cu cel mult 140 km/h. Imi amintesc (am fost cu el in masina) ca mirosea a motorina ca si cum ar fi pierdut pe undeva. Dupa ce a ajuns in Craiova, a mers la un service si cei de acolo i-au resetat eroarea de injectie spunandu-i ca masina e ok. La intoarcere in Spania, pe undeva prin Franta s-a repetat faza cu opritul motorului in mers si aparitia mesajului de eroare injectie. De mentionat ca respectivul a mers destul de repede (a atins 200 km/h la un moment), cu Laguna 2, motor 2,2dCi, 150CP, daca nu ma insel.
Normal ca dupa oprire am redus la maxim 140 km/h. Ajunsi in Spania, la service-ul unde a dus-o i s-a spus ca a avut mare noroc ca a ajuns, fiindca are probleme cu distributia. Odta demontat motorul au gasit dantura uzata de la nu stiu ce roata dintata. Asa ca mesajul cu eroare la injectie oferit de masina, e destul de orientativ si indirect. |
--------------------
RENAULT
MEGAN GRAND SCENIC LUXURY PRIVILEGE
2004 / 1,9 DCI / 120 CV
- 4118CXH
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 15:28 |