megane1 1.9dti nu-mi porneste turbina, AJUTOR javascript:emoticon(':(')
![]() ![]() ![]() |
megane1 1.9dti nu-mi porneste turbina, AJUTOR javascript:emoticon(':(')
bogmancc |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 March 10 From: constanta ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 1
2002 1.9dti 98cp
|
|||
playeroooo2000 |
![]()
Post
#2
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
de unde stii ca nu lucreaza turbina? sufla aer cand o turezi? nu vei vedea niciodata ca se misca acea tija care actioneaza wastegate-ul turbinei. tija se misca aprox 1 mm la turatia de 3000 si maxim 4mm la 4000 sau mai mult.e nevoie de asta pentru ca turbina sa lucreze pe un randament maxim cat mai mult, cand o turezi foarte mult e posibil ca presiunea de gaze prea mare sa o aduca la o turatie superioara vitezei de cavitatie a compresorului si atunci acesta nu mai suge aerul, ci devine ca un dop, o masa omogena(o roata cu spite care se invarte ff repede pare ca e un disc-exact asa e si cu elicea compresorului) si atunci o parte din gaze sunt lasate sa iasa afara . eu am incercat sa vad daca se misca acea tija si nu am putut sa vad pentru ca la vibratia aia care apare la 3000 ture nu poti vedea nimic. si la mine sigur turbineste si nu o vad sa se miste. e posibil ca la montarea turbinei sa fi ramas deschis waste gate ul, si tot fumul se duce pe evacuare, prin acel by pass numit wastegate.asta cred ca ar fi o cauza, sau ca egr a ramas bloca tpe deschis.pune mai multe despre masina , ce motor, turbo ai pus tu pe masina-ce scria pe ea.
multa bafta! |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
O fi ceva cu furtunul de vacuum. Daca turbina ta functioneaza pe alta masina inseamna ca la tine e ceva cu comanda ei. Cum ai constatat ca nu pornestE? Poate pierzi tu presiunea pe undeva.
Playerooo daca are 1.9dti sigur are GT1549S. Stiu ca au existat niste modele si cu k03 dar f rare. This post has been edited by arazvan2002: 20 May 2010, 17:13 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
bogmancc |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 March 10 From: constanta ![]() |
renault megane 2002 1.9dti 98cp GT1549S exact cum a spus razvan.
multumesc pt replay-uriia in mom cand merg cu ea si ajung pe la 3000rpm masina se schinuie sa urce turatia deci lipsa turba(nu simti micul boost care o ajuta) acum poate am gresit eu dar in mom cand eram pe loc si acceleram la 3000rpm si miscam manual tija si simtea si vizual in primul rand(vedeam cum sarea turometru),se auzea ce sa mai, mergea EGR lam curatat are intradevar afumat acum sincer nu am probat cu altul,cum pot fii sigur daca fct(nu scot fum cand merg decat la talpa cum sar spune)normal spun eu si totusi asa ma gandesc si eu razvan ca are o scapare presiune pe undeva si nu are forta sa imi miste tija aia sa deschida turbina am fost la mecanic expresia a fost astfel(toate sunt bune,nu inteleg de ce nu fct) poate fi oprita din calculator din cate mam documentat turbina are geometrie fixa actionare mecanica poate gresec dar sunt sigur ca ma va corecta cineva |
--------------------
renault
megane 1
2002 1.9dti 98cp
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
GT1549S e geometrie fixa, 1549V e variabila. Trebuie verificate furtunele, eventual intercoolerul, poate e ceva spart.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
bogmancc |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 March 10 From: constanta ![]() |
cred ca asta o sa fac duminica o sa ma uit la intercooler
poate are vreo scapare pe acolo am inteles ca se da jos si se curata adevarul este ca eu cand am cumparato era lavita usor in stanga fata exact proiestor spart si ornament poate a fost si avariat intercooler-ul(acuma am facut legatura) ![]() merci de sfat razvan o sa mai revin luni cu noutati razvan am vazut ca ai chip-uit masina daca poti sa imi spui cam cat te-a ajuns si unde ai pus(in speranta ca imi voi repara probl cu turbina)mar bate si pe mine un gand sa fac o mica modificare This post has been edited by bogmancc: 21 May 2010, 14:19 |
--------------------
renault
megane 1
2002 1.9dti 98cp
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
O diagnoza nu strica fiindca pot fi si alte probleme. De unde esti?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
bogmancc |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 March 10 From: constanta ![]() |
da adevarul este ca nu am bagoto pe tester dar cred ca o sa fac asta cat de curand ca vb ta nu strica
constanta |
--------------------
renault
megane 1
2002 1.9dti 98cp
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca masina a fost lovita e foarte posibil sa se fi spart undeva intercoolerul sau stuturile unde se infig furtunele si cand creste presiunea se pierde pe acolo si lipseste puterea. Neavand presiune, nu iti da nici motorina suficienta ca sa creasca turatia. Asta e gandirea mea. Poate mai vine cineva cu idee.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#10
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
eu am pus pe masina mea intercooler desi nu avea din fabrica.turbina se invarte tot timpul, turatia ei creste progresiv cu cat apesi pedala de acceleratie, in mod normal daca misti de tija aia nu faci altceva decat sa deschizi bypassul ca fumul sa ocoleasca turbina, deci acea tija tre sa tina bypassul inchis tot timpul si sa il deschida cand turatia e prea mare iar turbina sa lucreze in plaja de efcienta maxima.am mi scris asta dar tre sa citesti.
aveam furtunele sparte si nu tragea, acum am gasit furtune care sa reziste la presiune si la ulei-furtune groase.in romania nu am gasit decat l repreyentanta si foarte scump.aici unde sunt eu acum se gasesc dar tre sa stiu daca ai nevoie si de care. daca furtunu de plastic e ciupit la capete atunci e nasol, garnitura e cauciuc teflonat iti trebuie si nu gasesti, vatrebui sa schimb toata teava, mai are un cot de cauciuc ce vine imediat de la turbina si ala se ciueste datorita faptului ca este acolo pusa o agrafa. acum merge de rupe masina mea cu intercooler si consuma mai putin cu mai bine de jumate de litru.am facut 2000 km dintr-o bucata. eu sunt din constanta si luni ajung acasa. POATE e spart intercoolerul-am vazut acum ca ai scris cum ca ar fi fost lovita.caz in care vei putea vedea niste scurgeri de ulei in fata stanga la roata.eu te pot ajuta cu futunele alea daca ai nevoie, trebuie sa dai un semn repede ca maine plec spre constanta. This post has been edited by playeroooo2000: 22 May 2010, 05:54 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
bogmancc |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 March 10 From: constanta ![]() |
IMG185.JPG ( Size: 1.34mb )
Number of downloads: 1654
IMG188.JPG ( Size: 1.35mb ) Number of downloads: 1828 uite playeroo furtunul asta din cate se observa are scurgerii furtunul asta pleaca din intercooler si intra in ... nu sunt sigur nu am putut sa vad dar cred ca turbina in rest la intercooller mam uitat cat se putut de bine si nu are nici un fel de scurgere cate spui u nu am ce sa repar la ele o sa il desfac oricum trebuie daca poti sa faci rost pana vii in cta imi spui cat costa si nui problema sau daca este prea tarziu sa mi le tremiti prin curier cred ca asta ar fii problemaii acuma asttept alte parer This post has been edited by bogmancc: 22 May 2010, 10:21 |
--------------------
renault
megane 1
2002 1.9dti 98cp
|
|
Hawk84 |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 18 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut man,
Eu cred ca ai aceasi problema ca si mine ![]() Ca sa vezi daca baga turbina sau nu, desfa colierul de la furtulul care vine de la turbina si se duce la intercooler si demufeaza-l. Pune pe cineva la volan sa accelereze probresiv si ai sa simti cum te ia "vaju" ce vine de la furtun. Daca turbina ta baga cum trebuie si nu ai probleme cu tubulatura, atunci ai defect debitmetrul ![]() Turbina, dupa cum a spus si Razvan, este comandata pur mecanic. Nu se poate anula din calculator sau ceva de genu. Succes |
--------------------
Renault
Megane 1 classic 1.9 dTi
2000
- CT-87-GCA
|
|
bogmancc |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 March 10 From: constanta ![]() |
gata sef o sa fac testul asta merci pt sfat
cum pot indentifica debitmtrul si care este rolul lui poate ma poti ajuta 1 sau 2 sau poate nici unu This post has been edited by bogmancc: 22 May 2010, 11:32 Attached thumbnail(s) IMG189.JPG ( Size: 1.8mb ) Number of downloads: 1834 |
--------------------
renault
megane 1
2002 1.9dti 98cp
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#14
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
furtunul acela pe care l-ai marcat tu, la mine era spart, avea o tocitura pe partea de jos de la un suport de plastic, pe cutia de viteze.
dupa ce am obturat toate pierderilre de aer trage de rupe.inainte trebuia sa o turez si scotea fum . atasez si poza cu marcajul debitmetrului.daca e defect tre sa se aprinda ceva in bord, un martor cu simbolul de motor sau simbolul sirmulita de la bujii. daca ai nevoie de furtunul acela de cauciuc, el tre sqa fie din cauciuc special tratat care sa reyiste la ulei-hidrocarbura.eu am gasit aici un furtun care se potriveste, e putin mai lung si daca il tai in doua obtii doua coturi, unul il tii de reyerva pentru ca e imposibil sa nu apara in timp acea uyura. eu locuiesc in constanta asa ca daca vrei ne putem intalni luni.daca nu il iei de la mine nu ma deranjeaza, il pastrez pentru mine pentru ca vreau sa pun intercoolerul in pozitie frontala, nu la roata cum e acum. Attached thumbnail(s) debitmetru.jpg ( Size: 1.54mb ) Number of downloads: 1738 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
bogmancc |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 March 10 From: constanta ![]() |
gata fratilor am rezolvat
duminica mam echipat cu toate sculele si cu chef de treaba in primul rand am zis sa incep cu ce este vizual o problema adik legatura dintre furtune de la intercooler care am pozato eu le-am bagat mai bine 1 in altu strans colierul ca sa vezi ca acum merge turbina cine se gandea ca furtunul ala nu tre sa stea asa in concluzie tot ce are ulei sau vreo substanta suspecta pe vreo leg sigur acolo este o problema multumesc toti colegilor care mau ajutat cu sfaturi sper sa pot ajuta la rand meu intr-o zi playerooo spuneai ca esti din constanta ia spunemi stii pe cineva pe la noi care ar face remapare la meganuri ca ale noastre ma gandeam ca putina putere in plus nu ar strica astept un rasp de la tine merci This post has been edited by bogmancc: 24 May 2010, 08:19 |
--------------------
renault
megane 1
2002 1.9dti 98cp
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#16
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
o data candva am fost la un baiat care isi facuse acasa service, avea scule si ar fi putut sa faca remapari.asta era acum 1 an jumate. pe strada despot voda, intre strada medeea si bulevardul aurel vlaicu.am putea merge impreuna daca vrei.
This post has been edited by playeroooo2000: 24 May 2010, 13:54 Attached thumbnail(s) harta.JPG ( Size: 288.8k ) Number of downloads: 1509 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
bogmancc |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 March 10 From: constanta ![]() |
crezi ca se pricepe baiatul asta a mai facut, stii pe cineva care a facut la el, am inteles ca sunt si unele riscuri
in fine pana nu vb cu el nu stii despre ce e de capul lui te anunt daca e si ne intalnim |
--------------------
renault
megane 1
2002 1.9dti 98cp
|
|
sica2010 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 June 12 ![]() |
salut am un renault clio 1.9dti si am probleme cu turbina ... am pus pe cineva sa accelereze pe la 3300 - 3500 si nu imi sufla nimic nimic. ce ma sfatuti sa fac ?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 2.1
2004 - FULL OPTION
- B-94-FIX
|
|
ovidel1994 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 17 March 14 ![]() |
cum pot sa vad daca turbina mea functioneaza masina mea urca greu in ture si n trage adik nu simnt ca ar intra turbina de loc ziki ca am un motor diesel 1.9 aspirat va raog ajutatima
|
--------------------
renault
megane 1
1999 grand tour 1.9dti
|
|
adigan92 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 26 February 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ovidel1994 @ 17 Mar 2014, 21:32) cum pot sa vad daca turbina mea functioneaza masina mea urca greu in ture si n trage adik nu simnt ca ar intra turbina de loc ziki ca am un motor diesel 1.9 aspirat va raog ajutatima verifica intai debitmetrul;scoate-i mufa si daca vezi o schimbare in bine[adica trage ..]schimba-l ca e dus si asta e cauza;daca e la fel revino ca mai sunt si alte cauze! |
--------------------
renault
megane classic
2000/1,9DTI
- ct-92-gan
|
|
renault2001 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 October 13 ![]() |
Salutare domnilor
Sunt posesorul unui megane 1 59kw 2001 diesel Dar cu aceeasi problema motorul nu mai trage si se aprinde martorul cu bujiile , mentionez curatat egr, mers fara mufa la debimetru . Ce as putea sa mai fac Multumesc |
--------------------
renault megane 1
handback
an 2001 mt. 1,9 -130 - 59kv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 00:38 |