Probleme clio 1,5dci - turbosuflanta?
![]() ![]() ![]() |
Probleme clio 1,5dci - turbosuflanta?
gabigabriel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 1,5dci
2002
|
|||
TRANCA |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
... daca nu este tub aer crapat dupa suflanta, atunci ai probleme cu turbo ...
|
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
Dorucb |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 29 July 08 ![]() |
Obisnuiesti sa mergi subturat, fa un drum mai lung, chiar incearca pe autostrada, da-i 3-4000 de turatii in intervale scurte de 15-20 de secunde, trebuie curatata de fum. Nu incerca sa turezi motorul la relanti, sa fii doar in mers...
|
--------------------
Renault
Symbol/Megan Sedan
2007Dci70cpFidji/2018 Dci110cp Intens
|
|
cip31 |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Este posibil sa ai un furtun spart sau sarit de la sistemul turbo. Daca nu, atunci intereseaza-te cat costa o turbosuflanta.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
Jovanny |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 May 10 ![]() |
Am si eu acceeasi problema cu un Renault Clio II din 2002 am 161 000 km ... scoate fum la greu in spatele meu ... am mai avut problema asta si anul trecut dar am constatat ca EGr a ramas blocat pe deschis ... l-am curatat si le fel dupa cativa km iar la fel o ramas blocat ... l-am schimbat cu unul nou cumparat din reprezentanta a costat 700 RON ... a mers dupa acceea mai binisor masina nu mai scotea fum asa tare ... si avea si putere masina ... dar acuma iar a inceput sa scoata fum tare si am desfacut EGR si era iar inbacsit de funingine si l-am curatat si l-am pus sus dar se pare ca nu EGR era problema ... ce ma sfatuiti sa fac ... se merita sa ma duc la Renault sa o pun pe tester imi da o diagnoza sau dau banii degeaba ? sau ce rezolvare as avea ... am vazut pe mai multe forumuri acceasi problema dar nu am vazut rezolvarea ...
|
--------------------
Renault
Clio II
2002
|
|
quincy |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 13 October 06 From: bucuresti ![]() |
Am si eu probleme cu turbina, clio 2 1.5dci, 48kw euro3, fum ca la vapor, vertical.
Venind de la munte, am constatat ca motorul nu mai trecea de 2200-2300 ture... Banuind turbo, am oprit la un sevice, au desfacut si verificat furtunele, jocul radial la axul turbinei, (cam 0.2mm apreciez eu) si au zis ca pana repar sau inlocuiesc turbo au deschis valva de wastegate, desfacand piulita exterioara nu stiu cate ture, sa nu mai functioneze turbo pana acasa. A doua zi motorul pornea dar nu mai statea la relanti ! Intrbarea mea este cum aduc la loc reglajul asta? Are cineva amabilitatea sa masoare distanta intre varful tijei wastegate si piulita de blocare exterioara? (turbina euro 3) Sau nr spire filet sau o poza clara pe care sa le pot numara eu? Multumesc |
--------------------
renault
clio 2
1.5 dci 2004
- b65tmf
|
|
cip31 |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Mai intai, mergi la o diagnoza. Este posibil sa ai electrovalva EGR blocata. Reglajul la WESTGATE la un service specializat poti sa-l faci. Din aproape in aproape, poti sa incerci si tu dar numai dupa inlaturarea adevaratei probleme.
Electrovalva EGR poti sa o demontezi si tu sa o cureti, este topic cu poze pt asa ceva, dar nu poti fi sigur ca prin asta se va rezolva problema definitiv. |
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
quincy |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 13 October 06 From: bucuresti ![]() |
Pana la diagnoza, ca sa ma pot folosi de masina, am incercat sa readuc ,ochiometric, reglajul la loc, singurul reper fiind o zona cu ceva rugina intre spirele filetului, care zona nu stiu daca era sub piulita de blocare sau in exteriorul ei, de aceea doream un punct de plecare mai exact.
In urma incercarilor de reglare din aproape in aproape a tijei, turbina a pornit la un moment dat cu un mic carait si pare ca totul a revenit la normal. Motorul se tureaza normal, cu exceptia unui hiatus pe la 2000rpm, pe care il recupereaza dupa 1-2 secunde. Nu cred ca e ceva cu EGR- ul, pe care l-am curatat asta toamna, cand am schimbat si filtrul de aer, pentru ca din cate stiu, acesta e inchis mult mai mult timp decat deschis, el intrind in functiune in regim constant al motorului, nu la relanti si nici in accelerare.( Ar fi culmea sa traga motorul gaze arse in loc de aer proaspat cand are nevoie de putere...) Cred ca turbina s-a blocat cu funingine si zgura, nu Egr-ul. Are 150.000 km. Cam putin ... totusi. |
--------------------
renault
clio 2
1.5 dci 2004
- b65tmf
|
|
Jovanny |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 May 10 ![]() |
Am si eu o intrebare am un Clio 1.5 dCI si l=am dus la reparat ca imi fumega f tare si mi sa spus ca are ulei in turbo .... am si eu o intrebare turbo de pe logan 1.5 se potriveste pentru renault clio 1.5 dCI din 2002 motor k9k ce am eu .... ?
|
--------------------
Renault
Clio II
2002
|
|
cip31 |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Daca puterea motorului este la fel, se potriveste.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
costi24 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 May 10 ![]() |
sunt nou pe acest forum si am cateva intrebari si va rog mult sa ma ajutati.am un clio 2 din 2002 si de ceva timp nu mai fuge adica nu sare de 140 ,nu scoate fum in mers dor cand e pe loc si turez motorul pe la 5000 scoate fum foarte mult.dati-mi ceva sfaturi si spuneti-mi ce ar trebui sa fac.va multumesc anticipat
|
--------------------
renault
clio2
2002
- ot03nwy
|
|
cip31 |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Daca ai motorizare diesel, poti pleca de la filtru de aer colmatat, EGR infundat (sau blocat), probleme in curs de agravare cu turbosuflanta sau poate si ceva pe la injectie (una dintre ele-nu toate!).
Daca ai benzina, te poti lega mai intai de filtru de aer colmatat, bujii uzate si nu in ultimul rand de calitatea combustibilului. |
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
costi24 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 May 10 ![]() |
masina este 15 dci si i-am schimbat toate consumabilele de putin timp adica nu au mai mult de 500km motoorina bag numai din peco.sa inteleg ca e egr?
cum as ptea sa-l curat? ms mult |
--------------------
renault
clio2
2002
- ot03nwy
|
|
cip31 |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Ai topic dedicat pentru curatarea sau inlocuirea EGR-ului.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
Jovanny |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 May 10 ![]() |
O intrebare ... am schimbat turbosuflanta pe un renault clio 1.5 dCI 48 kw ... este turbo nou ... este nevoie sa ma duc sa o pun pe tester trebuie reglat ceva la ea ? am avut problema cu fum f mult ... si aveam joc tare la ceva ax din turbo ... trebuie sa ii mai fac ceva la masina dupa ce am schimbat ... apropo ... nu mai scoate fum am fost vreo 50 km .... cu ea dupa ce am schimbato si o mai scos momentan nu mai scoate fum si trage f bine masina ...
|
--------------------
Renault
Clio II
2002
|
|
cip31 |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Nu trebuie reglata daca nu s-a umblat la ea si are sigiliu pe filetul de la surubul de reglaj.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
Mariusik_84 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 6 September 09 ![]() |
Salutare!
Am si eu problema similara cu turbina, am gasit ulei in admisie. Maninca ulei cca 1 L /200 km. Inca nu a luat-o pe ulei. Am anulat separatoul de ulei si problema persista. Ma gandeam sa o reconditionez eu turbina cu un kit care costa 150 ron. Am vazut o reconditionare pe net https://www.youtube.com/watch?v=9c_Dv8zCZWE. Ce spuneti merita incercat? Multumesc! |
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015 Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020 |
|
alexme24 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Stiu ca trebuie facuta si o echilibrare dupa ce umbli la turbo. Parerea mea sa lasi pe cineva care chiar se pricepe sa faca asta. Trebuie si un aparat de echilibrare, nu poti sa o faci asa pe genunchi.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
Mariusik_84 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 6 September 09 ![]() |
QUOTE(alexme24 @ 24 Feb 2017, 15:35) Stiu ca trebuie facuta si o echilibrare dupa ce umbli la turbo. Parerea mea sa lasi pe cineva care chiar se pricepe sa faca asta. Trebuie si un aparat de echilibrare, nu poti sa o faci asa pe genunchi. Am vazut in filmuletul postat ca face niste marcaje cand o demonteaza. Oricum e defecta turbina, pina la urma nu am ce pierde decat banii pe kitul ala 150 lei. O reconditionare costa vreo 750 de lei garantie 1 an fara limita de km plus manopera 200 lei montat/demontat dupa masina. |
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015 Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020 |
|
alexme24 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Uite, tocmai ce am revenit de la service unde am masina la refacut motorul. Turbina cu piese noi, reconditionata, pornit motorul, toarce, dar turbina scoate sunete metalice si suiera in draci. Concluzie : luni duc turbina inapoi si mi-o schimba cu alta reconditionata...deci se inatmpal si cu turbine refacute complet si echilibrate sa fie defecte.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
espacern |
![]()
Post
#21
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
S-a bagat ulei cu seringa in lagarele turbinei inainte de prima pornire....ca daca nu se face asta la prima cheie turbina se uzeaza maxim pana ajunge uleiul din baie.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu pricep de ce nu ai lasat turbo tau daca nu avea joc sim ti-au spsu ca este ok ... turbo astea reconditionate sunt 90% din cazuri facute pe genunchi ... pentru ca folosesc piese de calitate indoielnica, nu au stand de echilibrare, etc ..
SPer ca mecanicul care a lucrat la masina are toate actele si autorizatiilem cum trebuie pentru ca daca nu o sa iti dea cu flit aia cu reconditionarile pe motiv ca nu au montat-o in service autorizat. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:32 |