Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme aer conditionat, un bazait

catalin_cata
post 23 Apr 2010, 11:58
Post #1


catalin


Group: Members
Posts: 175
Joined: 20 February 09
From: botosani




salut am o problema de cand am luat masina se aude un bazait continuu in compartimentul de la aerul conditionat cand pun contactul si dupa ce pornesc se aude non stop...cand pornesc aerul cond isi schimba tonalitatea se aude dar mai usor.am scos mufele releul si nici o schimbare.daca ati mai avut problema asta spuneti si mie sau o parere ce sa fac!!!ms fain


--------------------
renault 19 chamade 1995 s
renault 19 chamade 1.8s
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gantoi.razvan
post 23 Apr 2010, 12:00
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




salut, si eu am aceeasi problema... se aude de undeva din stanga bordului. Din cate am inteles este de la aeroterma, care are un rulment care mai face figuri. Va rog sa ma corectati daca gresesc...


--------------------
Renault 19 1994 Baccara - B-35-AJA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_cata
post 23 Apr 2010, 12:50
Post #3


catalin


Group: Members
Posts: 175
Joined: 20 February 09
From: botosani




totusi daca ar fi vreun rulment ar bazai doar cand pornesti aeroterma....dar el face tot timpul dupa ce pui contactul...dar nici nu pot spune ca merge aerul conditionat continuu.ca nu raceste in faza asta


--------------------
renault 19 chamade 1995 s
renault 19 chamade 1.8s
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 23 Apr 2010, 16:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Este vorba de motorasul de la clapeta de recirculare a aerului(in pozitia MAX a butonului de la A.C porneste acel motoras si inchide clapeta si atunci recircula doar aerul din habitaclu),ca si solutie decuplati mufa si nu se va mai auzi nimic.
Pentru a ajunge la mufa se ridica acel capac de plastic aflat in fata volanului in compartimentul motor si o sa se vada releul de la motorasul ventilatorului de bord iar undeva deasupra carcasei de la motoras o sa gasiti mufa in cauza.


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vistike
post 24 Apr 2010, 09:41
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 1 February 10
From: SFANTU GHEORGHE




Si eu am problema asta la R21,dar la mine este electroventilatorul. Un user mi-a explicat cum sa desfac bordul ca sa ajung la electroventilator dar nu am reusit. sad.gif
Am facut si un scurt video.


--------------------
Renault R21 1992 TXI 12V - CV-12-VGJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_cata
post 24 Apr 2010, 17:28
Post #6


catalin


Group: Members
Posts: 175
Joined: 20 February 09
From: botosani




am rezolvat problema la un electrician si mia spus si facut aceeasi treaba ce sa spus mai sus.am decuplat mufa si gata.ms


--------------------
renault 19 chamade 1995 s
renault 19 chamade 1.8s
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 24 Apr 2010, 21:01
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Bazaitul provine de la rotitele uzate sau distruse ale motorasului ce actioneaza clapeta,indiferent daca este pornit sau nu butonul de la A.C.
Si in materialul video de mai sus se intampla aceeasi poveste,odata pus contactul incepe bazaitul.


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 24 Apr 2010, 21:07
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




nu e din rotite , e din releu.
si la mine la R21Baccara mai face din cand in cand acel zgomot.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 25 Apr 2010, 21:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Nu are treaba releul,e vorba de o cutiuta mai complicata(daca ii pot spune asa)e vorba de un circuit electric alimentat odata cum pui contactul,daca acei "dintisori" de la rotite (sunt 2 la numar)sunt rupti provine si acel zgomot,acel bazait.
Cutiuta respectiva se gaseste in spatele suflantei de aer,undeva la imbinarea cu motorasul ventilatorului de bord(daca se scoate motorasul de pe locul lui se poate ajunge si la aceasta cutiuta.


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_cata
post 4 May 2010, 10:14
Post #10


catalin


Group: Members
Posts: 175
Joined: 20 February 09
From: botosani




pot gasi acele rotite in magazin sau doar sistemul complet...poate a mai intalnit cineva situatia asta...ms


--------------------
renault 19 chamade 1995 s
renault 19 chamade 1.8s
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 4 May 2010, 16:44
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Tomas.. mai da niste detalii.. ai facut reparatia asta? cum ai procedat? trebuie dat bordul jos? cutiuta aia o scoti si in ea sunt rolele ce trebuiesc schimbate?


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_cata
post 6 May 2010, 18:00
Post #12


catalin


Group: Members
Posts: 175
Joined: 20 February 09
From: botosani




unde sau cine imi poate arata un topic cu schimbul de ulei si ce cantitati trebuiesc.app 1.8 daca stie careva


--------------------
renault 19 chamade 1995 s
renault 19 chamade 1.8s
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 6 May 2010, 22:34
Post #13


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




uite

Attached thumbnail(s)
ulei_motor_Renault.jpg ( Size: 117.67k ) Number of downloads: 271


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tubu
post 6 May 2010, 23:28
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 16 March 10




La cutiuta care bazaie se ajunge de afara demontand grila de plastic, apoi panoul vertical pe care e montata aprinderea iar mai departe depinde de motorizare. In orice caz e ceva de lucru si cel mai bine iti pot explica doar exemplificand. Eu unul (care ma confrunt cu bazaitul pret de vreo 10 secunde numai) detin piesa dar nu imi vine s-o schimb ca e complicat. Ca sa nu mai spun ca, inainte de operatiune, trebuie scos freonul.


--------------------
Renault Megane 2 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 7 May 2010, 19:24
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Cea mai simpla solutie este de a decupla mufa de alimentare.
PT DJ BONSSAY: Da am facut-o a durat 6 ore si nu recomand nimanui asa ceva.
Nu trebuie dat bordul jos.
Pt "amatorii de senzatii tari"ordinea este urmatoarea:
1-se slabesc conductele de A.C
2-se desface panoul care sustine modulul de aprindere electronica al masinii
3-se scoate motorasul de la ventilatorul de bord cu mare atentie deoarece de jur imprejurul carcasei din plastic are niste cleme metalice,iar la partea de jos are surubul firului de masa care trebuie scos total.
Dupa indepartarea motorasului se vede in partea stanga undeva in spatele cutiei de la suflanta A.C-ului cutiuta cu minuni.

7 May 2010, 19:28:
Poate unul din voi o sa reuseasca sa repare acele rotite eu nu am putut,am gasit dinti rupti o intrega harababura pe acolo.
In alta ordine de idei nu stiu daca se renteaza asemenea reparatie financiar vorbind plus timp si toate cele.


This post has been edited by tomas: 7 May 2010, 19:28


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 19 Dec 2010, 23:22
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




QUOTE(tomas @ 7 May 2010, 19:24)
Cea mai simpla solutie este de a decupla mufa de alimentare.
PT DJ BONSSAY: Da am facut-o a durat 6 ore si nu recomand nimanui asa ceva.
  Nu trebuie dat bordul jos.
  Pt "amatorii de senzatii tari"ordinea este urmatoarea:
1-se slabesc conductele de A.C
2-se desface panoul care sustine modulul de aprindere electronica al masinii
3-se scoate motorasul de la ventilatorul de bord cu mare atentie deoarece de jur imprejurul carcasei din plastic are niste cleme metalice,iar la partea de jos are surubul firului de masa care trebuie scos total.
  Dupa indepartarea motorasului se vede in partea stanga undeva in spatele cutiei de la suflanta A.C-ului cutiuta cu minuni.

<span class='edit'>7 May 2010, 19:28:</span>
Poate unul din voi o sa reuseasca sa repare acele rotite eu nu am putut,am gasit dinti rupti o intrega harababura pe acolo.
  In alta ordine de idei nu stiu daca se renteaza asemenea reparatie financiar vorbind plus timp si toate cele.
*






Aduc din nou in discutie acest subiect interesant, zic eu, pentru toata lumea. Agasit cineva o alta rezolvare in afara de scoaterea mufei?


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 11:26
Dacia