furtun admisie aer
![]() ![]() ![]() |
furtun admisie aer
bengavesss |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 27 April 09 ![]() |
Attached thumbnail(s) motor_renault.jpg ( Size: 53.97k ) Number of downloads: 3569 |
||
--------------------
Renault
Megane Sedan
2001 1.6 16V Benzina
- B 57 MGD
|
|||
Daniel-Mircea |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 17 November 05 ![]() |
La mine s-a rupt dar l-am etanseizat bine cu banda adeziva pentru uz industrial. M-am gândit ca daca trage aer cald din compartimentul motor va infuenta parametrii de functionare ai motorului. Totodata, fluxul de aer aspirat se modifica. Lucrurile acestea le poate explica mai bine un motorist. Daca nu ar fi fost necesara admisia de aer in constructia respectiva, Renault ar fi omis furtunul inca din faza de proiectare pentru a scadea costurile.
|
--------------------
Renault
Megane I Grandtour 1,6 16V
2002 Expression
|
|
bengavesss |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 27 April 09 ![]() |
Eu vroiam sa aflu daca nu este afectat motorul !?
Parca trage mai bine masina are mai multa viatza fara furtun si cutia aia de dinaintea filtrului. vreau sa aflu daca ma pot lipsii de furtun si cutia aia de dinaintea filtrului Filtrul este unn sport K&N care se potriveste in cutia stoc pt filtru. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2001 1.6 16V Benzina
- B 57 MGD
|
|
betamax |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Nu se intampla nimic daca scoti furtunul si intr-adevar masina trage ceva mai bine fara el pentru ca admisia e mai usoara. Dar va trebui sa schimbi filtrul mai des. Masinile preparate sport nu au acel furtun.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
mitzunator |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
pai si acum la mintea mea de cocos,nu trage aer cald din compartimentul motor? si nu forteaza mai mult motorul cu aer cald decat cu aer rece proaspat din fata masinii?
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
betamax |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Daca te uiti bine, gura de admisie este in dreptul radiatorului, deci oricum trage aer cald. Compartimentul motor nefiind o incinta inchisa etans, aerul e la fel de "proaspat" in oricare punct al sau.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
jas2 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Nu
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
bengavesss |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 27 April 09 ![]() |
jas2 nu ce nu dauneaza motorului sau ...
Dupa mintea mea daca scot furtunul si cutia aia de plastic neagra de dinaintea filtrului cred ca trage aer cald si nu stiu daca dauneaza cu ceva... Dupa cum cred eu daca trage de afara de deasupra radiatorulu undeva dinspre grila din plastic din fata de langa sigla trage aer mai rece... pt ca-l trage din afara si din cate am vazut eu furtunul pare a fii dintr-un material termoizolant ( cutia aia neagra din plastic cred ca regleaza debitul de aer si atenueaza cumva zgomotul ca fara ea dupa ce depasesc 2000r/min scoare un sunet puternic gen "acing" placut de altfel este categoric ca trage mai mut aer din moment ce se infinge mai bine... eu vreau sa stiu daca nu dauneaza motorului daca scot furtunul si trage aer cald ... pt ca sub capota este mai cald aerul decat in fatza masinii...??? |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2001 1.6 16V Benzina
- B 57 MGD
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
pai ma fratele meu bengavess......in fat amasinii aerul este mai rece,decat la motor unde sunt temperaturi destul de mari.nu ai vazut vara cand ridici capota dupa ce ai mers cu masina ca nu poti sa stai 5 secunde aplecat peste motor? daca se infige mai bine se infige,dar nu stiu daca acel aer care vine deja cald nu afecteaza ceva gen turbina,intercooler,alte piese la motor,e ca o supraincingere.nu stiu asteptam alte pareri mai avizate
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#10
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Gandeste-te astfel - crezi ca francezul pune ceva in plus? Iti spun eu - nu! Nimic, niciodata, nu e in plus, totul are un rol.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
jas2 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
La sfarsitul primului post al tau, definitoriu pentru thread ,ai lansat o intrebare la care eu ti-am raspuns.
A fost un raspuns scurt si foarte la obiect... This post has been edited by jas2: 28 Mar 2010, 18:35 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
betamax |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Rolul acelei cai ("furtun") este da a aspira aerul dintr-o zona mai curata, pentru a proteja filtrul de aer. Am specificat mai devreme, in limba romana, ca va trebui sa schimbe filtrul de aer mai des. Asta inseamna cheltuieli mai mari/km.
Pt. mitzu: ceva gen turbina, intercooler, nu exista pe masina aia, uita-te la semnatura. Si daca ar fi existat, ai idee cine pune in miscare turbina ?? Iti spun eu, gazele arse care ies din motor, iar temperatura lor e cava mai mare decat cea din jurul motorului. Intercoolerul se monteaza intotdeauna in fata masinii, langa sau sub radiatorul de racire. Bineinteles ca totul are un rol, si rombul de pe capota, si vopseaua metalizata, si accesoriile cromate (sau de lemn, la masinile mai boieresti). Asta nu inseamna ca toate contribuie la mai buna functionare a motorului sau a masinii, in ansamblu. In fine, va aduc in atentie inventia unui tanar inginer din Deva (parca) brevetata si premiata: era vorba despre un nou tip de filtru de aer care tocmai asta facea, renunta la tubulatura de admisie, avea o suprafata mai mare de aspiratie, deci permitea unui volum mai mare de aer sa intre in motor. |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
mojorisin |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 24 July 07 ![]() |
Si eu am filtru sport si ,intr-adevar,masina se simte mai bine cu el. Nu recomand inlaturarea furtunului dintr-un motiv simplu : masina pusa pe un dyno, nu are mai multi CP fara acel furtun. (Probabil nici filtrul respectiv nu ajuta enorm de mult). La 107 CP castigul de maxim 1 CP nu poate fi sesizabil. Nu are cum.
|
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 107 cai alerti
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
pai si atunci la bengavess e efectul PLACEBo? i se pare doar?
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
jas2 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Sa incheiem o data discutia despre filtrul asta si tubulatura admisiei de aer...
http://www.google.ro/cse?cx=partner-pub-56...&q=filtru+sport http://www.reno.ro/Am-inlocuit-filtrul-de-...al-t166979.html -------------------------------------------------------------------------------- Iata cum arata un dyno test cu o SLZ stock cu si fara filtru nou. Se poate aproxima ca fara filtru e cel mai bun filtru(pe dyno nu pe strada sau la tara) si ca evident tragea aer de sub capota, avand totusi un curent de aer de vreo 60 km/h simulat de un ventilator de 7 Kw. Attached Thumbnails __________________ This post has been edited by jas2: 29 Mar 2010, 06:42 Attached thumbnail(s) slz_filtru_488.jpg ( Size: 147.84k ) Number of downloads: 3726 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
bengavesss |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 27 April 09 ![]() |
Eu am spus ca este un filtru sport K&N pt. care exista un kit de curatare (deci nu trebuie inlocuit nici o data), ideea este daca-mi afecteaza motorul sau nu !?!
Nu ma intereseaza daca trebuie sa-l curat mai des ideea este sa nu-mi faca motorul praf. This post has been edited by bengavesss: 29 Mar 2010, 09:37 Attached thumbnail(s) 33_2194.jpg ( Size: 17.98k ) Number of downloads: 3292 kit_curatare_k_n.jpg ( Size: 9.99k ) Number of downloads: 3099 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2001 1.6 16V Benzina
- B 57 MGD
|
|
hellcat |
![]()
Post
#17
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Testele efectuate pe un motor mic 1.5L au relevat urmatoarele:
- fara rezonator, motorul pierde 7% din putere - cu un rezonator mare 1,2L, se obtine cuplu la regimuri mici de turatie - cu un rezonator mic 0,25L, se castiga putere la regimuri mari de turatie - cel mai bun compromis se obtine cu un rezonator mediu (0.95l), cu un castig de 13% peste cel standard 1,2L la 3000rpm Fluidul care trece prin conducta are viteza maxima in centrul sectiunii conductei si minima pe pereti.(are o distributie gen clopotul lui Gauss) Pe pereti, fluidul adera la material si tinde sa ramana pe loc, rezistenta la curgere este direct proportionala cu suprafata peretilor (la aceeasi sectiune) suprafata peretelui depinde de lungimea lui si de diametrul sectiunii. Tubul este creat pentru turatii mici pentru ca acolo sunt amplitudini mai mari ale presiunii in admisie. Pulsatiile sunt compensate din camera rezonatoare. Efectul Venturi...se gasesc informatii pe net, cam despre asta-i vorba. Ca si concluzie, ca tot doreste jas2 sa incheiem discutia odata cu dynotestul sau pe slz...poti merge fara componentele astea la fel ca si fara esapament. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
LaurentiuEEI |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 May 09 ![]() |
si rezonatorul original de 1.6 16v ce capacitate are. eu nu mai am furtunu ce vine din fata pana la rezonator ce se poate intampla?
This post has been edited by LaurentiuEEI: 29 Mar 2010, 13:09 |
--------------------
renault
megane classic 1.6 16v
2002
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
hai sa va spun eu ce face masina mea fara acel furtun de aer. merge la fel nu se simte nici o diferenta.singura kestie e ca maraie mai tare atata tot .se aude mai tare motoru in forja.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
Acel furtun se poate inlocui..Pe la piese auto l-am gasit cu tot cu acel rezonator,si era destul de scump nu merita. La reprezentanta acum vreo 2 ani mi-a spus 125 de euro
![]() ![]() |
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
INFANTERIST |
![]() ![]()
Post
#21
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
xjc0c0
corect.....nota zece sau se poate cumpara de la piese auto pentru ARO (care il are in dotare) si este identic cu acesta ( ![]() de ce ati mai scis, doara s-a mai discutat, e greu cu cautarea asta !!! http://www.reno.ro/index.php?showtopic=84927&hl= This post has been edited by TAPELEALILI: 18 Apr 2010, 11:47 |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
Multumesc , multumesc
![]() ![]() |
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 00:05 |