Probleme cu APA, urca temperatura !!!
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu APA, urca temperatura !!!
BuNeL_u |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|||
adibad |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 8 March 10 From: onesti ![]() |
vezi daca se incalzeste radiatorul.salutare!
|
--------------------
renault
laguna
2002 expresion 19dci 107 CP
- bc-86-bad
|
|
gmt97hr |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 11 April 08 ![]() |
Daca umbli pe la radiator, ai grija la degete!
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA II
2001 1.8 16 V DYNAMIQUE
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#4
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
pompa de apa cati ani are? scurgeri ceva?
|
--------------------
------
------
------
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#5
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
probabil nu face circuit si de aceea creste temperatura,daca e termostatul nou ,inseana ca si lichidul e nou dar cred ca ai un dop undeva, sau ceva este in neregula cu noul termostat...poate e blocat?...mergi sa o vada un mecanic.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
termostatul e nou, antigelul e nou. la radiator nu m-am uitat daca e cald sau rece.
reamintesc ca sunt in danemarca, aici ma usca la buzunar mecanicii... si eu ma gandesc sa fie vreun dop ceva sau mizerie in radiatoru de apa. l-a mai demontat cineva ? e dificil ? stiu ca la intercooler mia luat 4 ore ![]() 23 Mar 2010, 16:02: am mers cca 15 minute apa s-a ridicat normal adica statea la 85-90gr si radiatorul era rece. This post has been edited by BuNeL_u: 23 Mar 2010, 16:02 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
ardelut |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 21 September 08 ![]() |
Încearcă să mergi mai mult ca să aibă termostatul timp să deschidă . Dacă și la un timp mai îndelungat de funcționare radiatorul rămâne rece ai fie o problemă cu termostatul fie instalația neaerisită . Încălzirea în mașină funcționează ?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
- MS 07 NAT
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
da. insa cateodata cand mi se mai incalzea apa imi baga racoare la 26 grade setata si opream, desfaceam returul iesea aer apoi venea ceva apa mai acceleram si isi reveanea la normal si apa apoi baga si caldura cum trebuie. asa mam chinuit 1500km in decembrie.
si apropo spuneti mi si mie exact procedura de aerisire .... This post has been edited by BuNeL_u: 23 Mar 2010, 19:30 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#9
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
este foarte simplu.Langa bidonul cu antigel sunt doua furtune care intra in cabina...pe unul din ele este un aerisitor din plastic este rotund si mic sigur l-ai vazut .Aerisirea din cate imi aduc aminte cum a facut mecanicul meu ,trebuie facuta cu mororul pornit si daca e si cald ca sa faca circuit .Si desfaci un pic "robinetul" pana iasa lichid ,inchizi la loc, strangi de furtunele ce intra si iasa din radiator,reiei operatia,dai drumul la caldura si tot asa pana nu mai iasa aer deloc
![]() This post has been edited by Francisc 2: 24 Mar 2010, 00:20 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
asa am procedat si eu....dar dupa ceva timp de mers si deschid din nou aerisitorul nu mai vine apa, doar aer. si ma mai uit cu motorul pornit, la furtunasu ala de la retur ce intra deasupra bidonului si vad ca vine apa dar nu regulat ci cu hopuri. asa e si la voi ?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
Marius Stefan |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 6 February 10 ![]() |
Eu am o problema total pe invers.
Nu stiu la cat ar trebui sa urce apa.. dar mie nu imi sare de 55-60 grade... e ok ? Pompa de apa, e noua.. schimbata acum 2 zile |
--------------------
Renault
Laguna
2003 Renault Laguna 2 din 2003
1.9 DCI |
|
przamfiri |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
[quote=BuNeL_u,24 Mar 2010, 22:30]
asa am procedat si eu....dar dupa ceva timp de mers si deschid din nou aerisitorul nu mai vine apa, doar aer. si ma mai uit cu motorul pornit, la furtunasu ala de la retur ce intra deasupra bidonului si vad ca vine apa dar nu regulat ci cu hopuri. asa e si la voi ? [/quote vezi radiatorul prin interior daca se incinge daca nu se incinge ori termostat blocat ori sau rupt din paletii pompei de apa (este din plastic)ori ai garnitura de chiuloasa ciupita sau chiuloasa fisurata ceea ce nu .... ![]() Doamne Ajuta |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
cristidneacsu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 14 January 10 From: Brasov ![]() |
Salut!
Din cand in cand (foarte rar), dupa ce incepe sa se ridice temperatura agetului de racire la un moment dat acul indicator cade brusc pe 0, iar dupa o perioada scurta (1-2 min) isi revine. Are cineva idee ce ar putea fi? Multumesc! |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Colection 1,2 75CP Oamenii se considera centrul universului si judeca totul raportat la ei insisi.
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Senzorul de temperatura a apei...probabil e un contact cu buba.
![]() |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
cristidneacsu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 14 January 10 From: Brasov ![]() |
Daca o sa devina constanta problema o sa tin seama si de asta.
Multumesc! |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Colection 1,2 75CP Oamenii se considera centrul universului si judeca totul raportat la ei insisi.
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
i ma mai uit cu motorul pornit, la furtunasu ala de la retur ce intra deasupra bidonului si vad ca vine apa dar nu regulat ci cu hopuri. asa e si la voi ???
vezi radiatorul prin interior daca se incinge daca nu se incinge ori termostat blocat ori sau rupt din paletii pompei de apa (este din plastic)ori ai garnitura de chiuloasa ciupita sau chiuloasa fisurata ceea ce nu .... ![]() Doamne Ajuta [/quote] termostatul l-am schimbat in decembrie nou, pompa de apa am schimbat o in iulie 2009 cu distributia... deci sa ramana garnitura sau chiuloasa ? ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
ardelut |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 21 September 08 ![]() |
Nu știu care-i sistemul la Laguna dar la bătrâna Nevada pe care am avut-o existau 4 dopuri de tablă în bloc pentru situații de genul ăsta . Dacă îngheța apa erau împinse în exterior de gheață și aceasta avea pe unde să expandeze fără a afecta chiuloasa sau altceva . Încearcă să arunci o privire în spatele motorului sub galeriile de admisie - evacuare . Daca există pot fi și oxidate ( așa am pățit eu ) și perforate . Poate ai baftă și scapi ieftin .
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
- MS 07 NAT
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#18
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
BuNeL_u
QUOTE la -12grade avea putere sa fisureze daca am avut doar apa ?? nu stiu daca putea sa se fisureze dar nici departe nu e.... dece doar apa (distilata banuiesc)? ,faptul ca nu folosesti si antigel in combinatie cu apa ,iti poate distruge mult mai repede pompa de apa si diferite garnituri! ![]() "apa distilata are un PH de 5,8.Aceasta se datoreaza faptului ca aceste ape demineralizate dizolva dioxidul de carbon din aer.Dioxidul de carbon dizolvat in apa reactioneaza cu apa si in final se va forma acidul carbonic" przamfiri QUOTE ori sau rupt din paletii pompei de apa (este din plastic) ...la mine au fost dintr-un metal galben ...nu era nici un plastic ![]() This post has been edited by Francisc 2: 25 Mar 2010, 13:00 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
sincer sa fiu nu am bagat niciodata apa distilata. doar antigel + apå de robinet
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#20
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
Desfaci capacul de la joja si te uiti sa nu ai apa in uleiul motorului (te uiti pe joja) dar daca ai avea apa acolo ai avea si ulei in borcanul cu antigel... verifici blocul motor pe exterior, ,te uiti sub motor cu scutul dat jos si motorul pornit si vezi daca picura pe undeva apa dar te uiti si dupa ce opresti motorul.Cel mai probabil dupa parerea mea este ca ai vreun colier care nu e bine strans sau busonul de la radiator (jos in dreapta cum stai cu fata la masina o chestie marunta ,daca zici ca vin bule de aer in borcan si dupa ce faci earisirea...spor la cautare ,fi meticulos.
QUOTE sincer sa fiu nu am bagat niciodata apa distilata. doar antigel + apå de robinet tu ai spus ca ai avut doar apa in borcan...ma rog...idea e sa folosesti apa distilata in loc de apa de la robinet.Apa de la robinet are foarte multe impuritati ,de aceea are gradul de fierbere mai rapid decat apa distilata care e pura.In timp datorita calcarului si a altor impuritati din apa obisnuita ,fie ea si fiarta ,vor aparea depuneri pe peretii conductelor prin care circula.La fel se intampla si daca mergi cu antigel vechi o perioada indelungata de timp,dar nu e cazul la tine. This post has been edited by Francisc 2: 26 Mar 2010, 10:47 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(BuNeL_u @ 26 Mar 2010, 01:49) sincer sa fiu nu am bagat niciodata apa distilata. doar antigel + apå de robinet ![]() E posibil sa ai probleme si din cauza calcarului.............vorba lui Francisc 2. This post has been edited by Yutcaru: 26 Mar 2010, 11:51 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
QUOTE(Francisc 2 @ 26 Mar 2010, 10:40) Desfaci capacul de la joja si te uiti sa nu ai apa in uleiul motorului (te uiti pe joja) dar daca ai avea apa acolo ai avea si ulei in borcanul cu antigel... verifici blocul motor pe exterior, ,te uiti sub motor cu scutul dat jos si motorul pornit si vezi daca picura pe undeva apa dar te uiti si dupa ce opresti motorul.Cel mai probabil dupa parerea mea este ca ai vreun colier care nu e bine strans sau busonul de la radiator (jos in dreapta cum stai cu fata la masina o chestie marunta ,daca zici ca vin bule de aer in borcan si dupa ce faci earisirea...spor la cautare ,fi meticulos. tu ai spus ca ai avut doar apa in borcan...ma rog...idea e sa folosesti apa distilata in loc de apa de la robinet.Apa de la robinet are foarte multe impuritati ,de aceea are gradul de fierbere mai rapid decat apa distilata care e pura.In timp datorita calcarului si a altor impuritati din apa obisnuita ,fie ea si fiarta ,vor aparea depuneri pe peretii conductelor prin care circula.La fel se intampla si daca mergi cu antigel vechi o perioada indelungata de timp,dar nu e cazul la tine. apa nu baga in ulei. am verificat asta, chiar mi-a consumat vreo 400gr in 2000km. ulei nu baga in apa deoarece apa e curata, adica albastra de la antigel. deci as exclude si garnitura ? ![]() ![]() ce ai vrut sa zici cu busonul de la radiator ? sa il desfac sa verific daca e infundat sau ? This post has been edited by BuNeL_u: 26 Mar 2010, 15:16 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
XTX |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 15 February 10 ![]() |
Salut!
Nu vreau sa te descurajez dar aceeasi problema am avut-o si eu si cam aceleasi simptome si imi era fisurat blocul motor undeva deasupra. L-am schimbat cu 400 euro. Sper sa ai altceva ! Multa bafta! |
--------------------
RENAULT
LAGUNA II
2002 1.9 dti 120cp
- VL-06-XTX
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#24
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
QUOTE ramane doar calcarul ala avand in vedere ca nici nu lam schimbat 1 an jumate antigelu.? si ala ce sistem de curatare are? mai am o nedumerire, termostatul ce l-au schimbat mecanicii poate sa se blocheze si ala ca nou ??? ca am mai auzit patenii dinastea la piese noi. garnitura o poti exclude.nu stiu cum s-ar putea curata calcarul depus + alte impuritati din apa noarmala ,dar pot sa te asigur de treaba cu termostatul nou ,blocat.Mi sa intamplat de doua ori consecutiv la un Opel Astra.El se oate incerca daca e bun sau nu .Nu conteaza ca e nou ,se mai intampla si greseli.Pui apa intro oala mica la fiert si cand vezi ca incepe sa dea apa in clocot , bagi jumatate de termostat in apa (doar partea dinspre motor,care face deschiderea)...asa se verifica termostatul,poate ca stiai.Din cate stiu exista o solutie cu care se curata circuitul de apa ,poate stiu colegii cum se numeste sau daca ai timp intreaba la un magazin sau cauta pe net.Nu uita sa verifici motorul sus,jos si neaparat furtunele si colierere de prindere QUOTE apa e curata, adica albastra de la antigel la laguna trebuie sa-i bagi numai antigel glaceol (are culoare verde galbui)+apa distilata.Daca antigelul e de proasta calitate ,lasa saruri mult mai repede .Iti recomand sa-l schimbi. This post has been edited by Francisc 2: 26 Mar 2010, 18:07 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
ieri am facut un drum de 200 Km si la 40=50km ma opream sa aerisesc deoarece dupa 20 km imi baga rece si cateodata se ridica apa la o viteza peste 100km/h, cu busonul de la vasul de umplere intredeschis.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by BuNeL_u: 3 Apr 2010, 02:38 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
fratilor am fost azi la un service. værdictul... chiuloasa fisuratå.
care a mai avut problema asta så mi spunå si mie vå røg simptomele. la mine parca scoate putin fum alb pe tobå si cand deschid busonul de la vasul de apå iaså ceva ca niste gaze albæ, un fel de aburi. in rest masina merge brici. 8 Apr 2010, 10:25: This post has been edited by BuNeL_u: 8 Apr 2010, 10:25 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
reno-soso |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 26 July 05 From: Ploiesti ![]() |
La fosta Laguna am avut aceeasi problema ca si tine, singura solutie este sa refaci planeitatea chiuloasei (asta in cazul in care nu este fisurata si astfel trebuie inlocuita cu totul), garnitura noua (atentie la alegerea grosimii si ferestete de garniturile metalice-cele de "carton" se strang si se muleaza mai bine) plus suruburile de prindere (prezoane) care trebuiesc inlocuite. Incearca sa nu mai mergi cu masina in situatia actuala altfel este posibil sa-ti afecteze si blocul motor.
La mine totul a plecat de la pompa de apa care s-a blocat si bine inteles ca a trebuit sa schimb si distributia ... in 2006 sau 2007 parca toate astea m-au costat aproximativ 20 mil lei incluzand si manopera. A .... si incerca sa schimbi si vasul de expansiune, negreala depusa pe peretii vasului nu se mai poate curata. |
--------------------
Renault
Laguna II 2.0dCi - 173CP
2006 Initiale
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
ok. mersi fain. si cum verific daca e fisurata sau nu? e vizibil sau trebuie verificata altfel? pai ce garnitura imi recomanzi ? tu de care ai pus ? si prezoanele ?? care? si de ce trrebuiesc inlocuite\>
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 12:07 |