Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme cu APA, urca temperatura !!!

BuNeL_u
post 23 Mar 2010, 03:54
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




am mai discutat intr-un alt topic insa nu i dau de cap nicicum. dupa 25,30 km apa incepe sa creasca peste 90grade, asta daca merg peste 2300 turatii, cred ca nu face bine circuitul sau nu stiu ce sa mai zic. termostatul e nou. intre timp am mai gasit un furtun de la retur ce era spart, lam scurtat si vad ca la fel urca apa. la inceput credeam ca e chiluasa sau garnitura dar acum banuiesc sa fie doar radiatorul de apa infundat ? sau vreun dop pe la furtune ?


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adibad
post 23 Mar 2010, 08:10
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 8 March 10
From: onesti




vezi daca se incalzeste radiatorul.salutare!


--------------------
renault laguna 2002 expresion 19dci 107 CP - bc-86-bad
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmt97hr
post 23 Mar 2010, 09:41
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 11 April 08




Daca umbli pe la radiator, ai grija la degete! smile.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA II 2001 1.8 16 V DYNAMIQUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 23 Mar 2010, 10:41
Post #4


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




pompa de apa cati ani are? scurgeri ceva?


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 23 Mar 2010, 11:18
Post #5


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




probabil nu face circuit si de aceea creste temperatura,daca e termostatul nou ,inseana ca si lichidul e nou dar cred ca ai un dop undeva, sau ceva este in neregula cu noul termostat...poate e blocat?...mergi sa o vada un mecanic.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNeL_u
post 23 Mar 2010, 13:37
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




termostatul e nou, antigelul e nou. la radiator nu m-am uitat daca e cald sau rece.
reamintesc ca sunt in danemarca, aici ma usca la buzunar mecanicii...
si eu ma gandesc sa fie vreun dop ceva sau mizerie in radiatoru de apa. l-a mai demontat cineva ? e dificil ? stiu ca la intercooler mia luat 4 ore sad.gif

23 Mar 2010, 16:02:
am mers cca 15 minute apa s-a ridicat normal adica statea la 85-90gr si radiatorul era rece.

This post has been edited by BuNeL_u: 23 Mar 2010, 16:02


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ardelut
post 23 Mar 2010, 16:46
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 21 September 08




Încearcă să mergi mai mult ca să aibă termostatul timp să deschidă . Dacă și la un timp mai îndelungat de funcționare radiatorul rămâne rece ai fie o problemă cu termostatul fie instalația neaerisită . Încălzirea în mașină funcționează ?


--------------------
Renault Laguna 2 2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw - MS 07 NAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNeL_u
post 23 Mar 2010, 19:25
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




da. insa cateodata cand mi se mai incalzea apa imi baga racoare la 26 grade setata si opream, desfaceam returul iesea aer apoi venea ceva apa mai acceleram si isi reveanea la normal si apa apoi baga si caldura cum trebuie. asa mam chinuit 1500km in decembrie.


si apropo spuneti mi si mie exact procedura de aerisire ....

This post has been edited by BuNeL_u: 23 Mar 2010, 19:30


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 24 Mar 2010, 00:18
Post #9


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




este foarte simplu.Langa bidonul cu antigel sunt doua furtune care intra in cabina...pe unul din ele este un aerisitor din plastic este rotund si mic sigur l-ai vazut .Aerisirea din cate imi aduc aminte cum a facut mecanicul meu ,trebuie facuta cu mororul pornit si daca e si cald ca sa faca circuit .Si desfaci un pic "robinetul" pana iasa lichid ,inchizi la loc, strangi de furtunele ce intra si iasa din radiator,reiei operatia,dai drumul la caldura si tot asa pana nu mai iasa aer deloc biggrin.gif parca asa a facut....a si nu pui capacul de la bidon la loc pana nu iasa aerul

This post has been edited by Francisc 2: 24 Mar 2010, 00:20


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNeL_u
post 24 Mar 2010, 22:30
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




asa am procedat si eu....dar dupa ceva timp de mers si deschid din nou aerisitorul nu mai vine apa, doar aer. si ma mai uit cu motorul pornit, la furtunasu ala de la retur ce intra deasupra bidonului si vad ca vine apa dar nu regulat ci cu hopuri. asa e si la voi ?


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius Stefan
post 24 Mar 2010, 22:59
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 6 February 10




Eu am o problema total pe invers.
Nu stiu la cat ar trebui sa urce apa.. dar mie nu imi sare de 55-60 grade... e ok ?
Pompa de apa, e noua.. schimbata acum 2 zile


--------------------
Renault Laguna 2003
Renault Laguna 2 din 2003
1.9 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 24 Mar 2010, 23:36
Post #12


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




[quote=BuNeL_u,24 Mar 2010, 22:30]
asa am procedat si eu....dar dupa ceva timp de mers si deschid din nou aerisitorul nu mai vine apa, doar aer. si ma mai uit cu motorul pornit, la furtunasu ala de la retur ce intra deasupra bidonului si vad ca vine apa dar nu regulat ci cu hopuri. asa e si la voi ?
*

[/quote
vezi radiatorul prin interior daca se incinge daca nu se incinge ori termostat blocat ori sau rupt din paletii pompei de apa (este din plastic)ori ai garnitura de chiuloasa ciupita sau chiuloasa fisurata ceea ce nu .... sad.gif
Doamne Ajuta


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidneacsu
post 25 Mar 2010, 09:05
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 14 January 10
From: Brasov




Salut!
Din cand in cand (foarte rar), dupa ce incepe sa se ridice temperatura agetului de racire la un moment dat acul indicator cade brusc pe 0, iar dupa o perioada scurta (1-2 min) isi revine.
Are cineva idee ce ar putea fi?
Multumesc!


--------------------
Renault Symbol 2012 Colection 1,2 75CP
Oamenii se considera centrul universului si judeca totul raportat la ei insisi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 25 Mar 2010, 09:30
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Senzorul de temperatura a apei...probabil e un contact cu buba. smile.gif


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidneacsu
post 25 Mar 2010, 09:46
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 14 January 10
From: Brasov




Daca o sa devina constanta problema o sa tin seama si de asta.
Multumesc!


--------------------
Renault Symbol 2012 Colection 1,2 75CP
Oamenii se considera centrul universului si judeca totul raportat la ei insisi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNeL_u
post 25 Mar 2010, 11:23
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




i ma mai uit cu motorul pornit, la furtunasu ala de la retur ce intra deasupra bidonului si vad ca vine apa dar nu regulat ci cu hopuri. asa e si la voi ???

vezi radiatorul prin interior daca se incinge daca nu se incinge ori termostat blocat ori sau rupt din paletii pompei de apa (este din plastic)ori ai garnitura de chiuloasa ciupita sau chiuloasa fisurata ceea ce nu .... sad.gif
Doamne Ajuta
*

[/quote]
termostatul l-am schimbat in decembrie nou, pompa de apa am schimbat o in iulie 2009 cu distributia... deci sa ramana garnitura sau chiuloasa ? sad.gif la -12grade avea putere sa fisureze daca am avut doar apa ?? ph34r.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ardelut
post 25 Mar 2010, 12:46
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 21 September 08




Nu știu care-i sistemul la Laguna dar la bătrâna Nevada pe care am avut-o existau 4 dopuri de tablă în bloc pentru situații de genul ăsta . Dacă îngheța apa erau împinse în exterior de gheață și aceasta avea pe unde să expandeze fără a afecta chiuloasa sau altceva . Încearcă să arunci o privire în spatele motorului sub galeriile de admisie - evacuare . Daca există pot fi și oxidate ( așa am pățit eu ) și perforate . Poate ai baftă și scapi ieftin .


--------------------
Renault Laguna 2 2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw - MS 07 NAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 25 Mar 2010, 12:50
Post #18


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




BuNeL_u
QUOTE
la -12grade avea putere sa fisureze daca am avut doar apa ??

nu stiu daca putea sa se fisureze dar nici departe nu e.... dece doar apa (distilata banuiesc)? ,faptul ca nu folosesti si antigel in combinatie cu apa ,iti poate distruge mult mai repede pompa de apa si diferite garnituri! excl.gif Deci ce spun colegii de garnitura de chiuloasa poate fi foarte adevarat.

"apa distilata are un PH de 5,8.Aceasta se datoreaza faptului ca aceste ape demineralizate dizolva dioxidul de carbon din aer.Dioxidul de carbon dizolvat in apa reactioneaza cu apa si in final se va forma acidul carbonic"

przamfiri
QUOTE
ori sau rupt din paletii pompei de apa (este din plastic)

...la mine au fost dintr-un metal galben ...nu era nici un plastic happy.gif

This post has been edited by Francisc 2: 25 Mar 2010, 13:00


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNeL_u
post 26 Mar 2010, 00:49
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




sincer sa fiu nu am bagat niciodata apa distilata. doar antigel + apå de robinet blush.gif .si panå la urmå cum imi dau seama dacå æ piscata garnitura sau nu?


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 26 Mar 2010, 10:40
Post #20


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




Desfaci capacul de la joja si te uiti sa nu ai apa in uleiul motorului (te uiti pe joja) dar daca ai avea apa acolo ai avea si ulei in borcanul cu antigel... verifici blocul motor pe exterior, ,te uiti sub motor cu scutul dat jos si motorul pornit si vezi daca picura pe undeva apa dar te uiti si dupa ce opresti motorul.Cel mai probabil dupa parerea mea este ca ai vreun colier care nu e bine strans sau busonul de la radiator (jos in dreapta cum stai cu fata la masina o chestie marunta ,daca zici ca vin bule de aer in borcan si dupa ce faci earisirea...spor la cautare ,fi meticulos.

QUOTE
sincer sa fiu nu am bagat niciodata apa distilata. doar antigel + apå de robinet

tu ai spus ca ai avut doar apa in borcan...ma rog...idea e sa folosesti apa distilata in loc de apa de la robinet.Apa de la robinet are foarte multe impuritati ,de aceea are gradul de fierbere mai rapid decat apa distilata care e pura.In timp datorita calcarului si a altor impuritati din apa obisnuita ,fie ea si fiarta ,vor aparea depuneri pe peretii conductelor prin care circula.La fel se intampla si daca mergi cu antigel vechi o perioada indelungata de timp,dar nu e cazul la tine.

This post has been edited by Francisc 2: 26 Mar 2010, 10:47


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 26 Mar 2010, 11:50
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




QUOTE(BuNeL_u @ 26 Mar 2010, 01:49)
sincer sa fiu nu am bagat niciodata apa distilata. doar antigel + apå de robinet  blush.gif .si panå la urmå cum imi dau seama dacå æ piscata garnitura sau nu?
*




E posibil sa ai probleme si din cauza calcarului.............vorba lui Francisc 2.

This post has been edited by Yutcaru: 26 Mar 2010, 11:51


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNeL_u
post 26 Mar 2010, 15:15
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




QUOTE(Francisc 2 @ 26 Mar 2010, 10:40)
Desfaci capacul de la joja si te uiti sa nu ai apa in uleiul motorului (te uiti pe joja) dar daca ai avea apa acolo ai avea si ulei in borcanul cu antigel... verifici blocul motor pe exterior, ,te uiti sub motor cu scutul dat jos si motorul pornit si vezi daca picura pe undeva apa dar te uiti si dupa ce opresti motorul.Cel mai probabil dupa parerea mea este ca ai vreun colier care nu e bine strans sau busonul de la radiator (jos in dreapta cum stai cu fata la masina o chestie marunta ,daca zici ca vin bule de aer in borcan si dupa ce faci earisirea...spor la cautare ,fi meticulos.
tu ai spus ca ai avut doar apa in borcan...ma rog...idea e sa folosesti apa distilata in loc de apa de la robinet.Apa de la robinet are foarte multe impuritati ,de aceea are gradul de fierbere mai rapid decat apa distilata care e pura.In timp datorita calcarului si a altor impuritati din apa obisnuita ,fie ea si fiarta ,vor aparea depuneri pe peretii conductelor prin care circula.La fel se intampla si daca mergi cu antigel vechi o perioada indelungata de timp,dar nu e cazul la tine.
*




apa nu baga in ulei. am verificat asta, chiar mi-a consumat vreo 400gr in 2000km.
ulei nu baga in apa deoarece apa e curata, adica albastra de la antigel. deci as exclude si garnitura ? smile.gif . ramane doar calcarul ala avand in vedere ca nici nu lam schimbat 1 an jumate antigelu.? si ala ce sistem de curatare are? mai am o nedumerire, termostatul ce l-au schimbat mecanicii poate sa se blocheze si ala ca nou ??? ca am mai auzit patenii dinastea la piese noi... are careva o poza cu termonstatu unde e pozitionat mai exact ? blush.gif . oare daca il scot si merg fara acel termostat?
ce ai vrut sa zici cu busonul de la radiator ? sa il desfac sa verific daca e infundat sau ?


This post has been edited by BuNeL_u: 26 Mar 2010, 15:16


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XTX
post 26 Mar 2010, 16:02
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 15 February 10




Salut!
Nu vreau sa te descurajez dar aceeasi problema am avut-o si eu si cam aceleasi simptome si imi era fisurat blocul motor undeva deasupra. L-am schimbat cu 400 euro.
Sper sa ai altceva !
Multa bafta!


--------------------
RENAULT LAGUNA II 2002 1.9 dti 120cp - VL-06-XTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 26 Mar 2010, 17:58
Post #24


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




QUOTE
ramane doar calcarul ala avand in vedere ca nici nu lam schimbat 1 an jumate antigelu.? si ala ce sistem de curatare are? mai am o nedumerire, termostatul ce l-au schimbat mecanicii poate sa se blocheze si ala ca nou ??? ca am mai auzit patenii dinastea la piese noi.


garnitura o poti exclude.nu stiu cum s-ar putea curata calcarul depus + alte impuritati din apa noarmala ,dar pot sa te asigur de treaba cu termostatul nou ,blocat.Mi sa intamplat de doua ori consecutiv la un Opel Astra.El se oate incerca daca e bun sau nu .Nu conteaza ca e nou ,se mai intampla si greseli.Pui apa intro oala mica la fiert si cand vezi ca incepe sa dea apa in clocot , bagi jumatate de termostat in apa (doar partea dinspre motor,care face deschiderea)...asa se verifica termostatul,poate ca stiai.Din cate stiu exista o solutie cu care se curata circuitul de apa ,poate stiu colegii cum se numeste sau daca ai timp intreaba la un magazin sau cauta pe net.Nu uita sa verifici motorul sus,jos si neaparat furtunele si colierere de prindere

QUOTE
apa e curata, adica albastra de la antigel

la laguna trebuie sa-i bagi numai antigel glaceol (are culoare verde galbui)+apa distilata.Daca antigelul e de proasta calitate ,lasa saruri mult mai repede .Iti recomand sa-l schimbi.

This post has been edited by Francisc 2: 26 Mar 2010, 18:07


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNeL_u
post 27 Mar 2010, 02:38
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




QUOTE(XTX @ 26 Mar 2010, 16:02)
Salut!
Nu vreau sa te descurajez dar aceeasi problema am avut-o si eu si cam aceleasi simptome si imi era fisurat blocul motor undeva deasupra. L-am schimbat cu 400 euro.
Sper sa ai altceva !
Multa bafta!
*



si banuiesc ca pierdeai si apa nu ? vizibil ? sau ?


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNeL_u
post 30 Mar 2010, 02:48
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




QUOTE(XTX @ 26 Mar 2010, 16:02)
Salut!
Nu vreau sa te descurajez dar aceeasi problema am avut-o si eu si cam aceleasi simptome si imi era fisurat blocul motor undeva deasupra. L-am schimbat cu 400 euro.
Sper sa ai altceva !
Multa bafta!
*



mai da te rog detalii


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNeL_u
post 2 Apr 2010, 13:06
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




ieri am facut un drum de 200 Km si la 40=50km ma opream sa aerisesc deoarece dupa 20 km imi baga rece si cateodata se ridica apa la o viteza peste 100km/h, cu busonul de la vasul de umplere intredeschis.
dry.gif dry.gif dry.gif dry.gif dry.gif




This post has been edited by BuNeL_u: 3 Apr 2010, 02:38


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNeL_u
post 8 Apr 2010, 10:06
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




fratilor am fost azi la un service. værdictul... chiuloasa fisuratå.
care a mai avut problema asta så mi spunå si mie vå røg simptomele. la mine parca scoate putin fum alb pe tobå si cand deschid busonul de la vasul de apå iaså ceva ca niste gaze albæ, un fel de aburi. in rest masina merge brici.

8 Apr 2010, 10:25:


This post has been edited by BuNeL_u: 8 Apr 2010, 10:25


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-soso
post 9 Apr 2010, 09:23
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 26 July 05
From: Ploiesti




La fosta Laguna am avut aceeasi problema ca si tine, singura solutie este sa refaci planeitatea chiuloasei (asta in cazul in care nu este fisurata si astfel trebuie inlocuita cu totul), garnitura noua (atentie la alegerea grosimii si ferestete de garniturile metalice-cele de "carton" se strang si se muleaza mai bine) plus suruburile de prindere (prezoane) care trebuiesc inlocuite. Incearca sa nu mai mergi cu masina in situatia actuala altfel este posibil sa-ti afecteze si blocul motor.

La mine totul a plecat de la pompa de apa care s-a blocat si bine inteles ca a trebuit sa schimb si distributia ... in 2006 sau 2007 parca toate astea m-au costat aproximativ 20 mil lei incluzand si manopera.

A .... si incerca sa schimbi si vasul de expansiune, negreala depusa pe peretii vasului nu se mai poate curata.


--------------------
Renault Laguna II 2.0dCi - 173CP 2006 Initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNeL_u
post 10 Apr 2010, 12:07
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




ok. mersi fain. si cum verific daca e fisurata sau nu? e vizibil sau trebuie verificata altfel? pai ce garnitura imi recomanzi ? tu de care ai pus ? si prezoanele ?? care? si de ce trrebuiesc inlocuite\>


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 12:07
Dacia