Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cateva reparatii, Pentru membrii mai mecanicosi

mircea-daniel
post 22 Mar 2010, 17:25
Post #1


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




As vrea sa stiu de la membrii mai mecanicosi, daca se pot executa acasa :
1.Schimbare tampon motor superior (cel de 5 milioane)
2.Schimbare saboti spate
3.Schimbare bujii

Mentionez ca am scule, acareturi, etc, cunostinte de mecanica si imi place sa surubaresc. Plus ca am un inginer mecanic in familie. Am vazut cam ce presupune tamponul superior, nu pare a fi munca foarte specializata (de genul sa scoti motorul). De asemenea, sabotii spate stiu ca se scot si se pun la loc. Nu stiu insa daca se mai fac si alte reglaje.
La bujii insa nu stiu daca se scot pur si simplu si se pun cele noi in loc. Plus ca nu stiu daca sunt ( si cum) legate la calculatorul de bord.

Masina este vestitul meu clio de 1.5 dci, 2004, cu venerabilii 181.000 de km.


--------------------
Renault Lagunaaaa - B 666 GGG 2003
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 22 Mar 2010, 17:56
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




1. nu stiu cum arata si cum se monteaza pe dci dar la benzina da, se poate.
2. da se poate si asta dar trebuie o tubulara de 30 parca (tot timpul uit exact cat trebuie blush.gif smile.gif ) si curaj mult daca gradul la tambur e prea mare si nu vrea sa iasa de saboti sad.gif
3. cu cheia potrivita da smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 22 Mar 2010, 18:36
Post #3


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




faza tare e ca la service am vazut cum a facut mecanicul: a desfacut doar piulita centrala, si a dat roata jos cu tot cu tambur. A iesit ceva mai greu, asa e, dar a iesit. Ideea e la iesire sa nu scoti rulmentul rotii, pentru ca iti trebuie dorn de rulment dupa aceeaa si trebuie sa ii dai 2-3 ciocane ca sa il bagi la loc.
Ok, mai astept cateva pareri. Oricum zilele astea o duc la service pentru un alternator care se vrea rebel...


--------------------
Renault Lagunaaaa - B 666 GGG 2003
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saftonel
post 22 Mar 2010, 21:43
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 22 March 08
From: Bucuresti




pt bujii nu cred ca ai probleme, pt tampon motor nu ma pronunt pt ca nu stiu, dar sabotii ii poti schimba linistit chiar daca au grad mare vezi ca pe interior (partea cu amortizorul) gasesti un 2 orificii acoperite cu dopuri de cauciuc.Sunt pt verificare sabotilor si ii poti strange cu 2 surubelnite.Nu ai nevoie sa ciocaneti prea tare in tambur sa iasa sau sa intre.Eu i`am dat sanatos de l`am strambat smile.gif dar deh


--------------------
Reno Clio 1.4 16V - xxx 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th August 2025 - 04:34
Dacia