arcuri taiate?
![]() ![]() ![]() |
arcuri taiate?
silviumarin |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
2003 1.2 16v 75cp
|
|||
hellcat |
![]()
Post
#2
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Sigur n-ai vazut cum arata arcul spate la clio. Nu poti sa tai din el deoarece datorita formei nu vei mai avea cum sa-l fixezi pe punte si in caroserie.
Da parca ziceai ca arcurile de pe masina sunt mai joase. QUOTE si cat despre arcuri, sunt sport....dar nu a vrut s-o lase prea mult...din cate am inteles eu, e cu 30 mm mai lasata decat stoc...:-??...se vede spatiul ala asa mare pt. ca sunt cauciucurile cu talonul f mic...195/50R15 Eu n-am vrut sa te contrazic pe topicul ala...insa pe masina ai arcurile originale. ![]() Tot acolo cineva a spus ca si-a "comprimat" arcurile...intreaba-l, poate iti zice cum. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
silviumarin |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 December 09 ![]() |
da, dupa cum am spus masina a fost a fratelui meu...el asa mi-a zis...sunt sigur ca amortizoarele sunt sport, dar el zicea ca si arcurile...azi cand veneam la munca am vazut un clio ca al meu dar mai lasat...am oprit langa el si am intrebat ''arcuri sport?'' si el a zis ca nu sunt sport, sunt taiate....si a plecat
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2003 1.2 16v 75cp
|
|
eduardsebe |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.150 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
daca iti vei pune arcuri sport pe fata si pe spate le lasi pe alea originale exista riscul ca la curbe sa iti cam fuga spatele...
|
--------------------
Seat
Leon FR 184
2015
|
|
Villanueva |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 582 Joined: 4 June 09 ![]() |
Kit suspensie reglabila ! Mai strangi bani si ai rezolvat-o ! Decat sa tai sau sa comprimi arcurile actuale ....
This post has been edited by Villanueva: 17 Mar 2010, 18:44 |
--------------------
.
.
.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#6
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Hmm, el nu are bani de un set de arcuri sport si tu ii recomanzi suspensie reglabila!
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Villanueva |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 582 Joined: 4 June 09 ![]() |
Decat sa taie din ele ... pune bani la saltea !
This post has been edited by Villanueva: 17 Mar 2010, 22:43 |
--------------------
.
.
.
|
|
nonic |
![]()
Post
#8
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Mai gasesti niste dispozitive de comprimat arcul, eu nu iti recomand! Poti sa citesti aici, uite si o poza sa vezi cum arata
Attached thumbnail(s) Chit_compresie_arc.jpg ( Size: 130.95k ) Number of downloads: 2324 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
silviumarin |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 December 09 ![]() |
salut,
intradevar, m-am gandit la faza cu arcurile sport pe fatza si pe spate stock...nu cred ca o sa se comporte foarte bine pe sosea...am vorbit cu un baiat in legatura cu un set de arcuri sport...sa vad ce pret imi face...daca nu se merita, o las asa... |
--------------------
Renault
Clio
2003 1.2 16v 75cp
|
|
xcata |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 2 November 09 ![]() |
salut!
nu stiu daca mai e actual, dar mi s-a parut interesant, asa ca (din experienta mea), iata niste variante: 1. tai arcurile fatza si o sa accentuezi si mai tare diferenta (de obicei la un clio simbol fuge spatele ca e usor si suspensia e f. moale pe spate) fata-spate, asa ca iese din discutie 2. intaresti arcurile spate (cu niste cleme de comprimare puse invers) si masina se va comporta destul de bine (sta mai bine in curbe), dar o sa ai o problema de look: arata ca un gipan, sau un "mini monster truck" ![]() 3. tai arcurile fata si le comprimi pe cele spate: asta cred ca e varianta cea mai ok ca pret, dar tre sa-ti iasa al naibii de bine socoteala pentru a pastra proportia de lucru fata-spate 4. varianta de mijloc - ca pret (si o recomand cu caldura; functioneaza): set de (4) arcuri sport: in ordine descrescatoare iti pot recomanda FK (aprox 110E/set si este bestial: 60/40), Eibach, sau JOM (35, aprox 80E/set) 5. set complet arcuri+telescoape (e varianta mea actuala si nu as mai schimba-o cu nimic!!) - e intr-adevar cea mai scumpa |
--------------------
Renault
Clio
2004
|
|
silviumarin |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 December 09 ![]() |
salult,
multumesc mult pt. sfaturi....aveam de gand sa tai arcurile, dar dupa ce am fost plecat cu ea la munte, la padure, etc....am ajuns la concluzia ca nu se merita...am vrut sa cumpar un set nou de arcuri(asta m-au sfatuit toti prietenii)..amortizoarele sunt schimbate cu unele mai rigide, monroe pe gaz...nu le-am schimbat eu, asa am luat-o...sta foarte bine pe curbe, era doar chestie de look...nu stiu daca o sa mai bag bani in ea, in masina...intentionez sa i-o las sotiei si eu sa-mi cumpar un seat leon fr diesel...dar raman un fan Renault ![]() |
--------------------
Renault
Clio
2003 1.2 16v 75cp
|
|
dj_13055 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.536 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
daca vrei sa iti comprim arcurile nimic mai simplu da-mi un pm.
eu asa mi le-am facut.. Attached thumbnail(s) Imagine0805.jpg ( Size: 192.08k ) Number of downloads: 2475 |
--------------------
Dacia
1310
1988 Reno Clio 2002 B-21-AYG
VW Golf 2 1988 B-211-AYG Reno Clio 2000 B-131-DNS Audi A4 Avant B-315-PAS |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 21:51 |