Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

pedala ambreaj, pedala ambreaj se apasa destul de greu

Mecos
post 8 Mar 2010, 19:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 25 October 04
From: Ploiesti




Salut,
De ceva timp mi se pare ca pedala de ambreaj de la Megane-ul meu se apasa foarte greu. Ocazional conduc un Logan (tot diesel), iar pedala de ambreaj se apasa foarte usor la acesta - incomparabil de usor.
Poate sa fie o defectiune a ambreajului la Megane. Are cineva vreo idee?
Multumesc.


--------------------
Renault Megane II - b 2007 Expression 1,5 dci 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 9 Mar 2010, 00:40
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




poate e pe duca ambreiajul tau? smile.gif


--------------------
Renault Megane III - N-am... 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mibuletz
post 9 Mar 2010, 00:55
Post #3


MIB


Group: Members
Posts: 184
Joined: 22 September 08




Stiu cum se apasa pedala la un logan adica exagerat de usor poate de acolo ai impresia ca se apasa greu pe megane , am patit si eu am condus ceva vreme un logan si cand m-am urcat la volan la a mea.. aveam senzatia ca deabea se apasa. E doar o idee


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2013/1.5 DCI 110 / Bose Edition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiDomni
post 7 Sep 2011, 15:06
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 49
Joined: 13 October 10




Si la mine se apasa greu ambreajul. Ce inseamna ca e pe duca? Functioneaza normal, doar ca trebuie sa apesi mai tare. Asa am cumparat-o la mana a doua acum un an si jumatate.


--------------------
Renault Megane II - 1.6 16v - B-977-ALC Grand Tour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin_29
post 10 Sep 2011, 08:10
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 27 June 09
From: Bucuresti




Eu am Megane diesel si pot spune ca este tare ambreiajul inca de cand am cumparat masina si am achizitionat-o noua.
Un prieten are tot un Megane diesel dar de 85 cp si la fel de tare este ambreiajul.
In schimb la motoarele pe benzina, o colega de serviciu mi-a zis ca la ea se apasa usor...
Probabil este ceva normal ca la Megane-urile diesel sa fie ambreiajul mai tare decat la cele pe benzina...
Una peste alta eu m-am obisnuit asa cu ea, ce e drept cand trec pe alta masina dau cateva pedale zdravene pana la capat de cursa pana ma invat cu ambreiajul ceva mai moale smile.gif


--------------------
Renault Megane II Hatchback 2008 Dynamique 1.5 dCi 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiDomni
post 12 Sep 2011, 10:51
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 49
Joined: 13 October 10




Stiu ca la diesel este mai tare ca am condus unul la serviciu si era la fel. Un coleg al meu nici nu mai folosea ambreajul "ca il durea piciorul". De asta nici nu mi-am pus probleme ca si la mine este mai tare ambreajul. Mai ales ca asa cum am mai spus functioneaza normal, tine in pozitia optima, nici prea sus nici prea jos. Si pot sa spun ca m-am obisnuit asa, si e ciudat cand urc pe alte masini unde ambreajul este normal si se apasa usor..


--------------------
Renault Megane II - 1.6 16v - B-977-ALC Grand Tour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosnsi
post 13 Sep 2011, 13:39
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 September 11




salut, am si eu o problema in legatura cu amreiajul.......... spuneti-mi si mie de ce pedala de ambreiaj este foarte moale se poate apasa si cu un deget, plus ca nu mai pot sa bag in viteza. m-am uitat la lichid si este bun, pe sub masina nu imi curge nici un gram de lichid iar la pedala de ambreiaj la fel. oare sa fie de la pistonase sau de la ce ar fi???? ms mult


--------------------
renault megane II megan II 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vasilica007
post 13 Sep 2011, 14:11
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 15 November 09




Salut,
-asemanator si la mine si a fost din pacate rulmentul de presiune.
Link


--------------------
Renault Megane II Sedan 2004, 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinbad
post 13 Sep 2011, 22:43
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 June 09
From: Timisoara




Eu am alta problema: la drum lung, cand folosesc foarte rar frana sau ambreiajul, la primele 2-3 apasari ale pedalei de ambreiaj aceasta este foarte tare. Deci daca, in mers, nu folosesc des pedala de ambreiaj, aceasta se intareste. Simptomele astea le am de 2 ani jumate de cand am luat masina sh. Are cineva vreo idee?


--------------------
renault megane II 1.6 16v 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosnsi
post 14 Sep 2011, 22:32
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 September 11




vasillica si cat te-a costat rurmentul daca nu te superi?


--------------------
renault megane II megan II 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pheephee_11
post 15 Sep 2011, 02:51
Post #11


pe aici si eu


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 August 10
From: bucuresti




sorinbad, aceeasi problema am observat-o si eu... nu vreau sa te sperii. dar s-ar putea sa patesti la fel ca dragosnsi...
merita investigata mai atent problema...

eu eram pe autostrada, la fel ambreiajul neapasat mult timp, am vrut sa trec din a 5a intra-a 4-a... si a picat rulmentul respectiv...


--------------------
Renault Megane 2.1 1.6 16V 2004
Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008

unde vedeti ma atata ceata?!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinbad
post 15 Sep 2011, 12:12
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 June 09
From: Timisoara




chestia e ca am mers deja ~ 30.000 km asa cu el, si drumuri lungi pana in Germania si prin concedii. Am uitat sa mentionez ca nu agata la schimbarea vitezelor. Chestia ciudata e ca, daca inainte sa apas ambreiajul dau vreo 2-3 pedale de frana, ambreiajul nu mai e asa tare la prima apasare. Poate sa se piarda presiune sau sa fie ceva probleme pe circuit, avand in vedere ca ambreiajul foloseste si el lichidul de frana? - nivel care de 2 ani este constant. Oricum anul asta nu mai am planificate drumuri lungi, doar prin oras - pana strang ceva bani sa-l schimb, daca trebuie, dar vroiam si alte pareri inainte sa dau o gramada de bani si sa faca tot la fel.


--------------------
renault megane II 1.6 16v 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pheephee_11
post 15 Sep 2011, 12:48
Post #13


pe aici si eu


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 August 10
From: bucuresti




nu stiu sa-ti spun unde e problema, ti-am spus doar ce am patit eu. nu merita sa-l schimbi daca el functioneaza. cu ocazia asta eu mi-am schimbat tot ambreiajul pentru ca era uzat, cutia era deja desfacuta...

a da, acelasi lucru mi se intampla si in mers, dar si cand stateam mai mult pe loc cu motorul pornit, cand plecam din nou se simtea f ciudat.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.6 16V 2004
Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008

unde vedeti ma atata ceata?!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi A
post 15 Sep 2011, 15:51
Post #14


Impatimit


Group: Members
Posts: 410
Joined: 20 April 09




QUOTE(sorinbad @ 13 Sep 2011, 22:43)
Eu am alta problema: la drum lung, cand folosesc foarte rar frana sau ambreiajul, la primele 2-3 apasari ale pedalei de ambreiaj aceasta este foarte tare. Deci daca, in mers, nu folosesc des pedala de ambreiaj, aceasta se intareste. Simptomele astea le am de 2 ani jumate de cand am luat masina sh. Are cineva vreo idee?
*


Daca nu cumva ma insel, e un comportament normal la orice ambreiaj hidraulic. Cu cate masini am fost, dupa 1-2 ore de autostrada primele cateva apasari ale ambreiajului necesita mai mult efort. Nu e nimic de speriat.

Cat despre treaba ca e mai tare decat la alte masini, cat timp nu patineaza nu are nimic. Ca e pe duca sau nu, cand patineaza atunci are probleme, nu are rost sa il schimbi "din timp" sunt prea putine cazurile in care sa te lase brusc si sa nu mai poti utiliza masina pana la cel mai apropiat service.


--------------------
Renault Megane Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosnsi
post 23 Sep 2011, 14:52
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 September 11




in legatura cu problema mea, mi-a spus cineva ca s-ar putea sa fie cilindrul de presiune sau ceva de genul................ c-am cat m-ar costa aceasta piesa? multumesc


--------------------
renault megane II megan II 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sadsmile
post 9 Oct 2011, 22:23
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 July 07
From: Bistrita




Nu stiu daca ai rezolvat problema,dar eu tocmai am scimbat un rulment la un megane diesel.Am avut de ales intre un rulment nu mai stiu ce marca cu 325 lei si spre surprinderea mea,urmatorul ca pret era cel de la reprezentanta renault cu 360 de lei.Si l-am luat pe cel din urma.In plus,200 lei manopera.


--------------------
renault megane coupe,megane II hatchback - MS-84-GUP,MS-09-ZZK 1,6 16V si 1,5 Dci,74 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 15:30
Dacia