Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Clio 3 vs Opel Corsa vs Fiat GP, Cumparare avantaje si dezavantaje

Luke 12
post 5 Feb 2010, 16:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 5 February 10




Buna ziua,

Imi permit sa intervin in discutiile dvs deoarece doresc ca prin luna martie sau aprilie a cetui an sa achizitionez un autovehicul nou cu banii jos.
Doresc una dintre variantele mentionate in titlu topic.
Am 9000 de euro cash si vreau: 1,2 sau 1,4, masina de oras, fiabila, sa nu ma rupa la revizii, dupa expirarea garantiei sa nu fie exagerat de scumpe piesele. Ca si dotari: aer, abs, air bag, servo, geamuri electrice fata.
Din pacate desi din punct de vedere dotari si aspect GP ma da pe spate ca fiabilitate varza. Are fratele meu model GP 2008, 1,2 65 cp si dupa 3 luni de la cumparare a schimbat suspensiile fata spate, bucse, plus mici probleme sistem audio. Ma cam sperie ca dupa doar 3 luni trebuie sa schimbi suspensiile.
De Corsa numai de bine dar nu cred ca ma voi incadra la banuti (sper in vreo reducere promotionala).
Doresc mai multe info despre Clio 3 cel nou. Imi place designul si exterior si interior. As vrea daca se poate sa ma ajutati cu detalii in privinta costurilor de intretinere, revizii, fiabilitate, dar si costul preturilorla piese dupa expirarea garantiei. Toti zic frantuza scumpa. Eu astept dovada deoarece nu cred altfel.

Asa ca, sperand ca am fost pe cat se poate de explicit contez pe ajutorul dvs si astept cu nerabdare argumentele pro si contra.

Mentionez ca e prima oara cand ma aflu pe acest forum si nu am gasit un topic asemanator.

Cu stima,


--------------------
Renault Symbol 2010 - 1,2 16v 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj22sib
post 5 Feb 2010, 20:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 26 March 07




Ca fiabilitate, trebuie sa te astepti de la Renault ca un facelift sa aduca rezolvarea unor probleme din faza 1. Nu pot sa iti spun care au fost rezolvate, caci am faza 1, insa am observat la masinile altor prieteni, care le-au luat dupa mine, ca nu au mai avut problemele mele, dupa ce a inceput sa fie fabricata in turcia inca de la faza 1. smile.gif Chiar ciudat, dar asa se pare. Ce pot sa iti zic este ca am luat faza 2 de la Megane, si nu am mai avut probleme mentionate la Faza 1. La revizii, ce pot sa iti zic. Primele 3 costa 4 mil, toate filtrele, mai putin cel de benzina care nu stiu pe unde este ... dar nu l-am schimbat caci se pare ca nu se schimba. Problemele de garantie se pare ca se rezolva fara discutii contradictorii. La mine doar s-ar rezolvat, acum depinde si unde nimeresti smile.gif. Eu sunt din Craiova si nu am avut probleme. Mi-au schimbat chiar si volanul care era putin basicat, si la Megane au schimbat AC-ul in afara garantiei spre norocul meu smile.gif (programe de-ale lor deschise in cazul in care se sesizeaza ceva, nu stiu ce, dar e bine pentru noi).
In categoria defecte de fabricatie la mine (adica de la 0 km) a intrat caseta de directie (masina a fost pe la Satu Mare, asa ca nu stiu cat de nemti sunt cei de pe acolo) si flansele, schimbate just in case.
Dupa mine si-au mai luat 3 prieteni (1.2, 1.6 si 1.5 diesel), cam la un an, dupa ce i-am facut testul de "fiabilitate", si deocamdata unu a avut 2 becuri arse in iarna asta, la 30 Km, facuti numai afara, cu pecurile aprinse non stop, ca ii e lene sa le mai inchida (se opresc automat cand deschizi usa - standard la ce am luat noi). Deci se pare ca eu am fost cel mai ghinionist ca am avut masina stoc Franta, restul toate erau din Turcia biggrin.gif.
Asa ca, eu sunt multumit ca macar, daca sunt probleme, se rezolva fara sa fiu nevoit sa comentez.
Despre restul nu stiu ce sa zic, Nu am avut alta marca straina.
Motorul de 1.2 il are un unchi de-al meu, in oras se simte la fel ca cel de 1.4, dar la un consum mai bun. Masina e relativ noua, asa ca nu prea are ce sa povesteasca.
PS:
Azi facu un coleg revizia de 60k, cu distributia si o bieleta de directie putin afectata, deci schimbata - 21 mil, diesel 1.5, dar la diesel o revizie normala e 6.5 mil, asa ca cred ca la benzina ar fi mai putin.

This post has been edited by dj22sib: 5 Feb 2010, 20:52


--------------------
Renault Megane 1.6 16V Expression Sedane, - DJ Clio III 1.4 16V Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 5 Feb 2010, 21:22
Post #3


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Asculta si de sfatul meu...daca va fi clio 3 ia-l cu motor de 1.4!
1.2 consuma cat 1.4 in regim urban si in rest vei simti mereu nevoia celor 25 cp lipsa.
GP-ul nu stiu cum o fi la mecanica, motoarele sunt ok...insa interiorul e trist, mult sub cel al clio-ului, parerea mea.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 5 Feb 2010, 22:26
Post #4


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Discutiile comparative nu duc nicaieri. Daca vreti sa cititi opinii despre Clio 3, gasiti destule. Daca vreti opinii despre celelalte intrebati pe alte forumuri. Comparatiile nu vor face decat sa sara scantei: pro Renault de la fani si pro Opel si Fiat de la cei anti-Renault.
Din aceste motive aici se inchide.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 17:12
Dacia